mamma til adhd gutt<3 Skrevet 22. november 2014 #1 Skrevet 22. november 2014 Ungene syntes dette var ett veldig godt forslag😊 vi feirer at minstemann har lært seg å svømme😊 så stolt😊
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #2 Skrevet 22. november 2014 Belønner/feirer du alltid med å putte usunn mat og drikke i munn??  Gratulerer forresten. Min lære seg å svømme i dommer. Moro. Premie fikk han; ny sparkesykkel  Anonymous poster hash: 62270...ada
Mamma_til_2 Skrevet 22. november 2014 #3 Skrevet 22. november 2014 Hærlig, her er det brødskive med nugatti  Gratulere med svømmedyktig gutt
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 22. november 2014 Forfatter #4 Skrevet 22. november 2014 Belønner/feirer du alltid med å putte usunn mat og drikke i munn??  Gratulerer forresten. Min lære seg å svømme i dommer. Moro. Premie fikk han; ny sparkesykkel  Anonymous poster hash: 62270...ada Nei belønner ikke alltid med boller, det kan nemlig gå inflasjon i alt
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 22. november 2014 Forfatter #5 Skrevet 22. november 2014 Hærlig, her er det brødskive med nugatti  Gratulere med svømmedyktig gutt Takk😊 nugatti ja😊 det er godt det😊
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #6 Skrevet 22. november 2014 Boller her og, og tenk UTEN å feire noe spesielt.. De gale har det godt! Kos deg med frokosten  Anonymous poster hash: ab28a...8c2
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 22. november 2014 Forfatter #7 Skrevet 22. november 2014 Boller her og, og tenk UTEN å feire noe spesielt.. De gale har det godt! Kos deg med frokosten  Anonymous poster hash: ab28a...8c2 Hehe😊 må nesten være en synd?😊
skjotta Skrevet 22. november 2014 #8 Skrevet 22. november 2014 Pannekaker spist ved kjøkkenbenken mens vi steikte dem.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 22. november 2014 Forfatter #10 Skrevet 22. november 2014 Pannekaker spist ved kjøkkenbenken mens vi steikte dem.😊 hvorfor vente?
MissYou Skrevet 22. november 2014 #11 Skrevet 22. november 2014 Nydelig! Gratulerer masse. Her er det pannekaker med Nugatti, syltetøy og sjokolade
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #12 Skrevet 22. november 2014 Belønner/feirer du alltid med å putte usunn mat og drikke i munn??  Gratulerer forresten. Min lære seg å svømme i dommer. Moro. Premie fikk han; ny sparkesykkel  Anonymous poster hash: 62270...ada  Slapp av, det er lørdag.  Anonymous poster hash: f127b...fd4
Jezebel Skrevet 22. november 2014 #13 Skrevet 22. november 2014 Jeg skal melde dere alle til barnevernet. Hva er vitsen med å få seg barn hvis man skal la dem kose seg innimellom? Får man ikke barn for å ha noen å være kjip mot?
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #14 Skrevet 22. november 2014 Lærte han å svømme i natt? Hvorfor ikke få boller og brus rett etter han lærte å svømme?  Har ingenting imot boller og brus, men frokost er dagens viktigste måltid og med tanke på at du har en ADHD-gutt bør du vel tenke litt på kostholdet hans sluk at frokosten består av sunne ting og sukkeret kommer etterpå.  Anonymous poster hash: 21c82...9db
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #15 Skrevet 22. november 2014 Lærte han å svømme i natt? Hvorfor ikke få boller og brus rett etter han lærte å svømme?  Har ingenting imot boller og brus, men frokost er dagens viktigste måltid og med tanke på at du har en ADHD-gutt bør du vel tenke litt på kostholdet hans sluk at frokosten består av sunne ting og sukkeret kommer etterpå.  Anonymous poster hash: 21c82...9db Å herregud! Tror du de spiser bolle og drikker brus til frokost hver dag? Tror nok ikke guttungen får varige mén av litt sukker til frokost en dag liksom..  Anonymous poster hash: 8386f...79b
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #16 Skrevet 22. november 2014 Jeg er helt for å kose seg. Vi gjør det. Men å starte dagen med brus og boller? ? Ser virkelig ikke poenget.  Anonymous poster hash: 62270...ada
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #17 Skrevet 22. november 2014 Her står rundstykker i ovnen som jeg og størstebane har laget på morgenen, til drikke får de oboy! Etterpå blir det kaker, pappaen i huset har bursdag! Det er viktig å kose seg, og lage litt fest for barna av og til uten at det trenger å være noe spesielt  Anonymous poster hash: 9c06a...d31
Mamma_til_2 Skrevet 22. november 2014 #18 Skrevet 22. november 2014 Ser det er mange her med barn som aldri får ett sukkerkorn for mye, og skal man kose seg skal det foregå under ekstremt kontrollerte og nøye planlagte forhold, håper dere ikke får barn som går amok i sukkerskåla nåe de får tilgang uten at dere er tilstede!  Jeg har selv barn som får kose seg og de kan faktisk se at det står snop på bordet eller nugatti på benken uten at de henger over den, de har venner som lever med null sukker og kos regime de er ett mareritt og ha her må flytte alt som inneholder sukker ol.  Boller til frokost går neppe utover gutten til TS.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #19 Skrevet 22. november 2014 Her skal det lages boller til kveldskos! eller middag? Hmmmm... Â Anonymous poster hash: 06bfe...330
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #20 Skrevet 22. november 2014 hmmm.... her koser vi oss med brødskive med servelat, salat og agurk og et glass kald melk til Anonymous poster hash: c805b...f6a
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #21 Skrevet 22. november 2014 Ser det er mange her med barn som aldri får ett sukkerkorn for mye, og skal man kose seg skal det foregå under ekstremt kontrollerte og nøye planlagte forhold, håper dere ikke får barn som går amok i sukkerskåla nåe de får tilgang uten at dere er tilstede!  Jeg har selv barn som får kose seg og de kan faktisk se at det står snop på bordet eller nugatti på benken uten at de henger over den, de har venner som lever med null sukker og kos regime de er ett mareritt og ha her må flytte alt som inneholder sukker ol.  Boller til frokost går neppe utover gutten til TS.  Hvordan får du 3 stykker som mener at sukker til frokost er dumt til å bli "mange med barn som aldri får et sukkerkorn for mye"?  Anonymous poster hash: 8175f...483
Mamma_til_2 Skrevet 22. november 2014 #22 Skrevet 22. november 2014  Ser det er mange her med barn som aldri får ett sukkerkorn for mye, og skal man kose seg skal det foregå under ekstremt kontrollerte og nøye planlagte forhold, håper dere ikke får barn som går amok i sukkerskåla nåe de får tilgang uten at dere er tilstede!  Jeg har selv barn som får kose seg og de kan faktisk se at det står snop på bordet eller nugatti på benken uten at de henger over den, de har venner som lever med null sukker og kos regime de er ett mareritt og ha her må flytte alt som inneholder sukker ol.  Boller til frokost går neppe utover gutten til TS.  Hvordan får du 3 stykker som mener at sukker til frokost er dumt til å bli "mange med barn som aldri får et sukkerkorn for mye"?  Anonymous poster hash: 8175f...483  Dib generelt!
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #23 Skrevet 22. november 2014  Ser det er mange her med barn som aldri får ett sukkerkorn for mye, og skal man kose seg skal det foregå under ekstremt kontrollerte og nøye planlagte forhold, håper dere ikke får barn som går amok i sukkerskåla nåe de får tilgang uten at dere er tilstede!  Jeg har selv barn som får kose seg og de kan faktisk se at det står snop på bordet eller nugatti på benken uten at de henger over den, de har venner som lever med null sukker og kos regime de er ett mareritt og ha her må flytte alt som inneholder sukker ol.  Boller til frokost går neppe utover gutten til TS.  Hvordan får du 3 stykker som mener at sukker til frokost er dumt til å bli "mange med barn som aldri får et sukkerkorn for mye"?  Anonymous poster hash: 8175f...483  Vi har brus og godteri hver lørdag vi, og rester på søndagen. Men vi spiser ikke masse sukker til frokost og i uka ellers. Rart du synes det er så fælt....  Anonymous poster hash: c805b...f6a
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #24 Skrevet 22. november 2014   Ser det er mange her med barn som aldri får ett sukkerkorn for mye, og skal man kose seg skal det foregå under ekstremt kontrollerte og nøye planlagte forhold, håper dere ikke får barn som går amok i sukkerskåla nåe de får tilgang uten at dere er tilstede!  Jeg har selv barn som får kose seg og de kan faktisk se at det står snop på bordet eller nugatti på benken uten at de henger over den, de har venner som lever med null sukker og kos regime de er ett mareritt og ha her må flytte alt som inneholder sukker ol.  Boller til frokost går neppe utover gutten til TS.  Hvordan får du 3 stykker som mener at sukker til frokost er dumt til å bli "mange med barn som aldri får et sukkerkorn for mye"?  Anonymous poster hash: 8175f...483  Vi har brus og godteri hver lørdag vi, og rester på søndagen. Men vi spiser ikke masse sukker til frokost og i uka ellers. Rart du synes det er så fælt....  Anonymous poster hash: c805b...f6a   Hvor leser du at jeg synes det er så fælt? Mitt svar #21 var mitt første svar i denne tråden  Anonymous poster hash: 8175f...483
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #25 Skrevet 22. november 2014   Ser det er mange her med barn som aldri får ett sukkerkorn for mye, og skal man kose seg skal det foregå under ekstremt kontrollerte og nøye planlagte forhold, håper dere ikke får barn som går amok i sukkerskåla nåe de får tilgang uten at dere er tilstede!  Jeg har selv barn som får kose seg og de kan faktisk se at det står snop på bordet eller nugatti på benken uten at de henger over den, de har venner som lever med null sukker og kos regime de er ett mareritt og ha her må flytte alt som inneholder sukker ol.  Boller til frokost går neppe utover gutten til TS.  Hvordan får du 3 stykker som mener at sukker til frokost er dumt til å bli "mange med barn som aldri får et sukkerkorn for mye"?  Anonymous poster hash: 8175f...483  Dib generelt!   Hehe, det er din oppfatning og den kan jeg ikke ta fra deg  Anonymous poster hash: 8175f...483
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå