Gå til innhold

Ruger på 2 donoregg og gav etter for testetrangen...


Kanskje snart <3 86

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da er jeg tilbake fra gyn. Fikk tatt ultralyd og ingen tegn til blødning i livmor men to fostersekker i riktig størrelse:D Er bare i uke 5+2 så det var ikke mulig å se noe mere. Kan ikke tro det, kanskje dette går bra:D! Han mente at stigningen på HCG var helt innenfor normalen og at det ikke var nødvendig med flere:) Skal tilbake på ny ultralyd om 13 dager<3 Tvitvi! Tusen takk for all støtte<3

Hurra!! Tvillinger på vei, det er jo kjempe stilig!! Jeg fikk svaret på min siste prøve, 1067 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg tilbake fra gyn. Fikk tatt ultralyd og ingen tegn til blødning i livmor men to fostersekker i riktig størrelse:D Er bare i uke 5+2 så det var ikke mulig å se noe mere. Kan ikke tro det, kanskje dette går bra:D! Han mente at stigningen på HCG var helt innenfor normalen og at det ikke var nødvendig med flere:) Skal tilbake på ny ultralyd om 13 dager<3 Tvitvi! Tusen takk for all støtte<3

Wooop!!! Så bra!!! Da blir det kanskje tvillinger også?? Hjelpes så spennende, jeg er spent på det selv også 😂😂 masse lykke til, går bra dette skal du se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da er jeg tilbake fra gyn. Fikk tatt ultralyd og ingen tegn til blødning i livmor men to fostersekker i riktig størrelse:D Er bare i uke 5+2 så det var ikke mulig å se noe mere. Kan ikke tro det, kanskje dette går bra:D! Han mente at stigningen på HCG var helt innenfor normalen og at det ikke var nødvendig med flere:) Skal tilbake på ny ultralyd om 13 dager<3 Tvitvi! Tusen takk for all støtte<3

Hurra!! Tvillinger på vei, det er jo kjempe stilig!! Jeg fikk svaret på min siste prøve, 1067 :)

Fantastisk!!! Da er vi gravide sammen vi da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt på deg!

 

Det her var godt og lese! Gratulerer og lykke til videre!

 

Tusen takk :) Hvordan går det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da er jeg tilbake fra gyn. Fikk tatt ultralyd og ingen tegn til blødning i livmor men to fostersekker i riktig størrelse:D Er bare i uke 5+2 så det var ikke mulig å se noe mere. Kan ikke tro det, kanskje dette går bra:D! Han mente at stigningen på HCG var helt innenfor normalen og at det ikke var nødvendig med flere:) Skal tilbake på ny ultralyd om 13 dager<3 Tvitvi! Tusen takk for all støtte<3

Hurra!! Tvillinger på vei, det er jo kjempe stilig!! Jeg fikk svaret på min siste prøve, 1067 :)

 

 

Ja, kanskje det blir to :D Kjempe flott HCG prøve, ser ut til at det går rette veien for oss til tross for tulleblødninger og masse styr ;) Hurra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Da er jeg tilbake fra gyn. Fikk tatt ultralyd og ingen tegn til blødning i livmor men to fostersekker i riktig størrelse:D Er bare i uke 5+2 så det var ikke mulig å se noe mere. Kan ikke tro det, kanskje dette går bra:D! Han mente at stigningen på HCG var helt innenfor normalen og at det ikke var nødvendig med flere:) Skal tilbake på ny ultralyd om 13 dager<3 Tvitvi! Tusen takk for all støtte<3

Wooop!!! Så bra!!! Da blir det kanskje tvillinger også?? Hjelpes så spennende, jeg er spent på det selv også masse lykke til, går bra dette skal du se :)

 

 

Ja, kan nesten ikke tro at begge eggene festet seg:D! Håper det går bra med begge:) Er vant til så mange skuffelser så dette er en god dag<3 Takk, masse lykke til du også og hold meg oppdatert underveis:) Nå skal jeg få meg litt etterlengtet søvn snart;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er bildet jeg fikk med fra dagens ultralyd:

 

Eggdonalsjon. Ultralyd 5+2

 

To svarte forstersekker, ellers lite å se så tidlig, men det er normalt så gynekologen. Hvis man har litt livlig fantasi som jeg, så ser det nesten ut som et spøkelse med to øyne, hehe;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er bildet jeg fikk med fra dagens ultralyd:

 

 

 

To svarte forstersekker, ellers lite å se så tidlig, men det er normalt så gynekologen. Hvis man har litt livlig fantasi som jeg, så ser det nesten ut som et spøkelse med to øyne, hehe;p

Fantastiske nyheter!!!!! Gratulerer så mye!!! Unner deg såå mye at dette skal gå bra :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Her er bildet jeg fikk med fra dagens ultralyd:

 

 

 

To svarte forstersekker, ellers lite å se så tidlig, men det er normalt så gynekologen. Hvis man har litt livlig fantasi som jeg, så ser det nesten ut som et spøkelse med to øyne, hehe;p

Fantastiske nyheter!!!!! Gratulerer så mye!!! Unner deg såå mye at dette skal gå bra :) :) :)

 

Tusen takk for det <3 Det gjelder å ikke gi opp, håper jeg kommer i mål denne gangen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mam&mam, trur d e noe galt med appen din.. Æ e uke 6 imorra.. og du e etter mæ.. 😉

Haha, særri?? Når hadde du innsett evnt første dag i siste mens?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Mam&mam, trur d e noe galt med appen din.. Æ e uke 6 imorra.. og du e etter mæ.. 😉

Haha, særri?? Når hadde du innsett evnt første dag i siste mens?
Altså, det står du er i uke 6, men så står det at æ e i uke 5+0 lengre ned 😂 teit

App!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe.. Æ hadde innsett den 3. Mens 20. Trur æ d var.. Mens stemmer ikke helt siden uttak og innsett sjedde ei uke senere enn ka naturlig ville vært..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen telte til 30.mai så din 1 juni hørtes heller ikke helt på plass.. 😉 Har også en app som ga 25.mai, så alle appen e ikke helt å stole på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen telte til 30.mai så din 1 juni hørtes heller ikke helt på plass.. 😉 Har også en app som ga 25.mai, så alle appen e ikke helt å stole på..

Haha, nei kem som veit :P får vel se når vi ska på tidlig ul. Har du bestilt dæ time te lege eller jordmor, eller e det tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært innom lege og tatt blodprøver. Tidlig ul neste uke og time til jordmor i bynnelsen av november, faktisk dagen etter bursdagen min 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært innom lege og tatt blodprøver. Tidlig ul neste uke og time til jordmor i bynnelsen av november, faktisk dagen etter bursdagen min 😊

Å så koselig!! Vi ska på tidlig ul 17 oktober, får kanskje vent te etter det med å bestill legetime :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere? Og med symptomer? :)

 

Her er det varierende for hver dag. Jeg er 5+5 i dag og våknet av en dårlig følelse så tok en CB med kryss. noen av dere som har testet i uke 5? Heldigvis var teststreken mørkere blå enn kontrollstreken ennå.. Er så redd for å miste at jeg går rundt å tenker på det hele dagen:( Uff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk ikke testet etter positiv test på testdato. Mine symptomer er nok føler jeg:-) Jeg er nesten konstant kvalm, puppene er veldig ømme/såre, heldigvis ikke sett snurten av mensen, selv om jeg til tider har veldige menssmerter, veldig fort anpusten, tåler ikke lukt/smak av kaffe, konstant sulten, og spiser jeg ikke ofte nok blir jeg skikkelig kvalm.

 

Er 6+2 i dag, og skal ha tidlig ul den 8. okt. Gleder meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere? Og med symptomer? :)

 

Her er det varierende for hver dag. Jeg er 5+5 i dag og våknet av en dårlig følelse så tok en CB med kryss. noen av dere som har testet i uke 5? Heldigvis var teststreken mørkere blå enn kontrollstreken ennå.. Er så redd for å miste at jeg går rundt å tenker på det hele dagen:( Uff!

Heia, her går det også ganske så opp og ned, skikkelig dårlig dag idag, mye sliten og trøtt og rimelig irritabel... Jeg er også sulten heeeeele tiden, håper virkelig det gir seg, ellers blir nå jeg å rulle rundt etterhvert...

 

Er skeptisk te symptomene enda, men tanke på at jeg fortsatt tar både lutinus og progynova...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk ikke testet etter positiv test på testdato. Mine symptomer er nok føler jeg:-) Jeg er nesten konstant kvalm, puppene er veldig ømme/såre, heldigvis ikke sett snurten av mensen, selv om jeg til tider har veldige menssmerter, veldig fort anpusten, tåler ikke lukt/smak av kaffe, konstant sulten, og spiser jeg ikke ofte nok blir jeg skikkelig kvalm.

 

Er 6+2 i dag, og skal ha tidlig ul den 8. okt. Gleder meg :-)

Høres fornuftig ut å holde seg til positiv test på testdato:) Jeg hadde jo en liten blødning i begynnelsen av denne uken og selv om gyn så to fostersekker på UL, så er det ingen garanti for at det faktisk vokser noe inni der... Dagene går altfor sent når man venter.. Jeg skal ikke på UL før 13. Oktober, klarer ikke å slappe av før jeg har sett at hjertene slår<3 Blir spennende fremover, du må holde meg oppdatert når du har vært på UL:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...