Gå til innhold

Ruger på 2 donoregg og gav etter for testetrangen...


Kanskje snart <3 86

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uff, ja de skjønner jeg godt at du blir stresset når du blør av de... Jeg må gå på Progesteron og Østrogen i 55 dager etter positiv egg siden jeg ikke produserer dette selv nå som det er eggdonor jeg har brukt. Skal doble dosen med Progesteron fra i morgen av... For noe gørr det er med Progesteron, må bruke bind... Fysj! Er livredd for å begynne å blø, men fikk klar beskjed om at det var vanlig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg Daquiry:)? Har du stoppet å blø?

 

I dag er egentlig den store testedagen min, så nå har jeg sendt tilbakemelding til klinkken om at jeg er gravid:D Kommer til å sitte på nåler og håpe på det beste fremover;) Hadde vært så fantastisk om det endelig gikk bra:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blødde ikke i natt, men har blødd litt i dag. Kommer friskt blod på papiret når jeg tørker meg, men krysser fingrene for at det går over snart! Er ikke noe jeg kan gjøre likevel. 

 

Krysser fingrene for at går greit denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så glad! Uttak i går. 15 av 21 egg var store nok og 11 av dem har blitt befruktet!!

Innsett fredag. Blir det dag 4 eller dag 5?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blødde ikke i natt, men har blødd litt i dag. Kommer friskt blod på papiret når jeg tørker meg, men krysser fingrene for at det går over snart! Er ikke noe jeg kan gjøre likevel. 

 

Krysser fingrene for at går greit denne gangen :)

Krysser fingrene for deg!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er så glad! Uttak i går. 15 av 21 egg var store nok og 11 av dem har blitt befruktet!!

Innsett fredag. Blir det dag 4 eller dag 5?

HURRA!! Det var jo kjempe bra befruktning:D Hvordan er formen i dag da? Innsett på fredag blir dag 4 :) Så spennende!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var rimelig oppblåst på under alle forsøkene jeg også, men slipper det verste nå siden det er eggdonasjon.

 

Ikke så veldig mye symptomer ennå, litt murringer hver dag og kvalme:) Ømme og hovne bryst har jeg også, spesielt om kveldene. Men aner ikke hva som er reelle symptomer og hva som er Progesteron;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ikke godt å si hva som er symptomer på graviditet og medisiner. Men graviditetssymptomene dukker nok opp snart! Hvor lenge må du gå på medisiner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ikke godt å si hva som er symptomer på graviditet og medisiner. Men graviditetssymptomene dukker nok opp snart! Hvor lenge må du gå på medisiner?

Jeg må gå på dobbel dose Progesteron i tilegg til Østrogen i 55 dager etter positiv test, så skal slutte på de når jeg er ca 3 månededer på vei:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere? Leste at du har tatt blodprøve Daquiry, har du fått svar?

 

Jeg fikk svar på min i dag... HCG 17DPO: 536. Trodde det var greit, helt til jeg begynte å lese rundt om.. Er redd dette er lavt, men aner ikke...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hørt noe enda...blør enda og har knall positive tester samt ømme pupper. Blør ikke så mye som en vanlig mens, men jeg tror toget er gått denne gangen...

 

Du må ikke bare lese en prøve, det er stigningen som teller. Hcg dobler ser hver 48 time. Derfor må du ta ny prøve etter 48 timer før du kan si noe. 

 

Jeg skal ta ny prøve i morgen, får vel svar på den på mandag tenker jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper så inderlig at det bare er en ufarlig blødnig du har! Er spent på å høre hvordan blodprøvene går, du må må holde meg oppdatert:)

 

Ja, du har rett i det at man ikke kan ta utgangspunkt i annet enn stigning. Men vet også at lavt HCG ikke lover bra av erfaring. Har aldri tatt blodprøve på 17 DPO så aner ikke hva det bør være da... Skal ta ny blodprøve i morgen for å se stigning, men får ikke svar før over helgen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! Min kjære er helt overbevist om at dette går fint, han har hatt rett i alt annet angående denne graviditetenk, så jeg får bare stole på han :) Jeg skal holde deg oppdatert!

 

 

Har svart deg i den andre tråden din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar i den andre tråden:) Utrolig hvor dagene snegler seg avgårde når man venter;) Ja synes du skal høre på mannen din jeg:D! Min mann er også overbevist at om at denne gangen går det bra:) Kanskje de har rett;)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HCG din ser jo super ut:

 

DPO, 17. HCG level, 132 mIU/ml. Range: 17-429 mIU/ml.

 

Du ligger jo over:)

Hentet fra: http://www.conceivingconcepts.com/learning/articles/hcg_ranges.html

Takk for svar:) Ble litt beskymret først da legesekretæren sa at jeg hadde et lavt tall... Men tror ikke hun visste hvor langt jeg er på vei, uansett håper jeg hun tar feil;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk svar i dag: 15 DPO 140. Har tatt ny test i dag, får svar på mandag. Dette blir en spennende uke!!!

HURRA!! Kjempe fint tall:) På det forrige forsøket mitt fikk jeg beskjed om at de ønsket fra 50 i HCG på 14 DPO og 140 på 15 DPO er jo kjempe bra:)! For en berg og dalbane vi må igjennom, krysser fingrene for en fin stigning i HCG på mandag for oss begge. Jeg skal ta min andre blodprøve om noen timer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Fikk svar i dag: 15 DPO 140. Har tatt ny test i dag, får svar på mandag. Dette blir en spennende uke!!!

HURRA!! Kjempe fint tall:) På det forrige forsøket mitt fikk jeg beskjed om at de ønsket fra 50 i HCG på 14 DPO og 140 på 15 DPO er jo kjempe bra:)! For en berg og dalbane vi må igjennom, krysser fingrene for en fin stigning i HCG på mandag for oss begge. Jeg skal ta min andre blodprøve om noen timer....

 

Takk, er veldig overrasket selv! Men er livredd for resultatet på mandag :-(. Denne helgen kommer til å gå så sakte!! Lykke til du også med dine prøver, tipper de er helt topp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere og hvordan har helgen vært:)?

 

Jeg er overlykkelig for å ha kommet til uke 5 i dag, er så glad for hver dag jeg er gravid og håper så inderlig at denne gangen går det bra!:D I dag tok jeg min siste digitale test:

 

Eggdonasjon uke 5+0

 

Et lite hurra:D!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere og hvordan har helgen vært:)?

 

Jeg er overlykkelig for å ha kommet til uke 5 i dag, er så glad for hver dag jeg er gravid og håper så inderlig at denne gangen går det bra!:D I dag tok jeg min siste digitale test:

 

 

 

Et lite hurra:D!!

Så deilig :) vi er heldige!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvordan går det med dere og hvordan har helgen vært:)?

 

Jeg er overlykkelig for å ha kommet til uke 5 i dag, er så glad for hver dag jeg er gravid og håper så inderlig at denne gangen går det bra! :D I dag tok jeg min siste digitale test:

 

 

 

Et lite hurra:D!!

Så deilig :) vi er heldige!!

 

Absolutt, hvis det går bra denne gangen så kommer jeg til å føle meg som verdens heldigste!! Ikke mere enn 1 år siden jeg hadde gitt opp håpet om å bli gravid igjen etter vi avluttet IVF i Norge. Nå sitter jeg her med en god magefølelse, kan nesten ikke tro det:D

 

Hvordan går det med deg? Hvor langt på vei er du? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...