Gå til innhold

Ruger på 2 donoregg og gav etter for testetrangen...


Kanskje snart <3 86

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

 

 

Ja! Krysser fingrene for alle jentene her som prøver

Har du/har hatt noen symptomer? Jeg hadde masse myrringer i 3-4 dager etter innsett:) Nå er det lite, men litt murringer innimellom:)

 

Ja, men går også på progresteron, så det er vanskelig å vite hva som er hva. Men puppene mine er så ømme at det ikke går an å være borti dem. Murringer i magen/ryggen. Akutt kvalm i går, sånn veldig! Det gikk heldigvis fort over. Lett hodepine og promper usannsynlig mye. Men det er ikke lett å vite forskjellen. 

 

Samme her, går også på Progesteron, så er lett å bli lurt av den! Men testene stoler jeg mere på:) Jeg har nesten ikke ømme pupper denne gang, men de er hovne på en måte. Når jeg fikk murringene noen dager etter innsett var de så tydelige at jeg var sikker på det var smertesmerter, men kan selvfølgelig være progesteronen også. Så bilde av testene dine, og de er positive, HURRA:D!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Ja! Krysser fingrene for alle jentene her som prøver

Har du/har hatt noen symptomer? Jeg hadde masse myrringer i 3-4 dager etter innsett:) Nå er det lite, men litt murringer innimellom:)

 

Ja, men går også på progresteron, så det er vanskelig å vite hva som er hva. Men puppene mine er så ømme at det ikke går an å være borti dem. Murringer i magen/ryggen. Akutt kvalm i går, sånn veldig! Det gikk heldigvis fort over. Lett hodepine og promper usannsynlig mye. Men det er ikke lett å vite forskjellen. 

 

Samme her, går også på Progesteron, så er lett å bli lurt av den! Men testene stoler jeg mere på :) Jeg har nesten ikke ømme pupper denne gang, men de er hovne på en måte. Når jeg fikk murringene noen dager etter innsett var de så tydelige at jeg var sikker på det var smertesmerter, men kan selvfølgelig være progesteronen også. Så bilde av testene dine, og de er positive, HURRA:D!!!

 

Takk!!! det er en fantastisk skummel følelse, rett og slett! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Gratulerer så mye med positive tester!! :smilorange:

Takk for det:) Du må holde meg oppdatert fremover? Er egguttaksdagen din bestemt?

 

Under er dagens 12 DPO tester. Denne runden har jeg hatt de sterkeste testene jeg noen gang har hatt:) Håper det går veien.. :)

 

 

Ingen tvil på de testene der hvertfall! Gratulerer så mye!

 

Skal ha uttak til mandag.... :sukk:  Gruer meg, men det må jo til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Gratulerer så mye med positive tester!! :smilorange:

Takk for det:) Du må holde meg oppdatert fremover? Er egguttaksdagen din bestemt?

 

Under er dagens 12 DPO tester. Denne runden har jeg hatt de sterkeste testene jeg noen gang har hatt:) Håper det går veien..:)

Ingen tvil om at du er gravid 😊. Disse testene er så sterke tror de er sterkere enn de jeg hadde også (jeg er gravid i 2trimester). Hurra, utrolig deilig følelse ikke sant 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Gratulerer så mye med positive tester!! :smilorange:

Takk for det:) Du må holde meg oppdatert fremover? Er egguttaksdagen din bestemt?

 

Under er dagens 12 DPO tester. Denne runden har jeg hatt de sterkeste testene jeg noen gang har hatt:) Håper det går veien.. :)

 

 

Ingen tvil på de testene der hvertfall! Gratulerer så mye!

 

Skal ha uttak til mandag.... :sukk:  Gruer meg, men det må jo til! :)

 

Takk:) Så spennende, er det ditt første uttak eller? Går sikkert kjempe fint, blir spennende å høre hvordan det har gått fremover:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Gratulerer så mye med positive tester!! :smilorange:

Takk for det:) Du må holde meg oppdatert fremover? Er egguttaksdagen din bestemt?

 

Under er dagens 12 DPO tester. Denne runden har jeg hatt de sterkeste testene jeg noen gang har hatt:) Håper det går veien.. :)

Ingen tvil om at du er gravid . Disse testene er så sterke tror de er sterkere enn de jeg hadde også (jeg er gravid i 2trimester). Hurra, utrolig deilig følelse ikke sant

 

Gratulerer så mye med graviditeten:D!

 

Takk, ja nå er jeg ikke i tvil:D Synes de kanskje er litt sterke for å være 12DPO jeg også... Satt inn 2 donoregg, så kan være at enten jeg bare har litt høyt HCG eller kanskje det er to i maen min:) Var du på tidlig UL? Lurer på når det er vanlig å ta dette? Er livredd for å ikke se hjertektivitet hvis jeg kommer så langt, for det har jeg gjort en gang før, men da var testene mye svakere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Gratulerer så mye med positive tester!! :smilorange:

Takk for det:) Du må holde meg oppdatert fremover? Er egguttaksdagen din bestemt?

 

Under er dagens 12 DPO tester. Denne runden har jeg hatt de sterkeste testene jeg noen gang har hatt:) Håper det går veien.. :)

Ingen tvil om at du er gravid . Disse testene er så sterke tror de er sterkere enn de jeg hadde også (jeg er gravid i 2trimester). Hurra, utrolig deilig følelse ikke sant

Gratulerer så mye med graviditeten:D!

 

Takk, ja nå er jeg ikke i tvil:D Synes de kanskje er litt sterke for å være 12DPO jeg også... Satt inn 2 donoregg, så kan være at enten jeg bare har litt høyt HCG eller kanskje det er to i maen min:) Var du på tidlig UL? Lurer på når det er vanlig å ta dette? Er livredd for å ikke se hjertektivitet hvis jeg kommer så langt, for det har jeg gjort en gang før, men da var testene mye svakere..

Jeg tok tidlig ultralyd. Var hos legen i uke 5 å fikk ultralyd allerede i uke 6 +1. Der hadde et nydelig lite hjerte begynt å slå (vi satte også inn to embryoer). Fikk flere ul tidlig fordi jeg hadde mistet i 2trimester ved første graviditet (pga en diagnose). Vet hvor vondt det er å komme på ul å oppdage at hjertet ikke slår, det er grusomt. Samtidig har man liksom ikke noe valg, skulle hjertet slutte å slå vil du få vite det før eller siden å da vil jeg heller vite det så tidlig som mulig. Men har hatt og har fortsatt hjerte i halsen ved ultralyden til tross for at alt ser bra ut😊. Du får uansett en ultralyd i uke 7 pga at dette er ivf 😊. Kontakt fastlegen din å be om en henvisning til tidlig ul grunnet ivf og innsett av to egg. Jeg tok alt slikt via fastlegen da klinikken vi benyttet lå på andre siden av landet å jeg ikke gadd å reise tilbake dit bare for en ul fra den klinikken. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

Gratulerer så mye med positive tester!! :smilorange:

Takk for det:) Du må holde meg oppdatert fremover? Er egguttaksdagen din bestemt?

 

Under er dagens 12 DPO tester. Denne runden har jeg hatt de sterkeste testene jeg noen gang har hatt:) Håper det går veien.. :)

Ingen tvil om at du er gravid . Disse testene er så sterke tror de er sterkere enn de jeg hadde også (jeg er gravid i 2trimester). Hurra, utrolig deilig følelse ikke sant

Gratulerer så mye med graviditeten:D!

 

Takk, ja nå er jeg ikke i tvil:D Synes de kanskje er litt sterke for å være 12DPO jeg også... Satt inn 2 donoregg, så kan være at enten jeg bare har litt høyt HCG eller kanskje det er to i maen min:) Var du på tidlig UL? Lurer på når det er vanlig å ta dette? Er livredd for å ikke se hjertektivitet hvis jeg kommer så langt, for det har jeg gjort en gang før, men da var testene mye svakere..

Jeg tok tidlig ultralyd. Var hos legen i uke 5 å fikk ultralyd allerede i uke 6 +1. Der hadde et nydelig lite hjerte begynt å slå (vi satte også inn to embryoer). Fikk flere ul tidlig fordi jeg hadde mistet i 2trimester ved første graviditet (pga en diagnose). Vet hvor vondt det er å komme på ul å oppdage at hjertet ikke slår, det er grusomt. Samtidig har man liksom ikke noe valg, skulle hjertet slutte å slå vil du få vite det før eller siden å da vil jeg heller vite det så tidlig som mulig. Men har hatt og har fortsatt hjerte i halsen ved ultralyden til tross for at alt ser bra ut😊. Du får uansett en ultralyd i uke 7 pga at dette er ivf 😊. Kontakt fastlegen din å be om en henvisning til tidlig ul grunnet ivf og innsett av to egg. Jeg tok alt slikt via fastlegen da klinikken vi benyttet lå på andre siden av landet å jeg ikke gadd å reise tilbake dit bare for en ul fra den klinikken. 😊

Det er vanlig at alle med ivf tar ultralyd tidlig. Dette fordi det er en økt risiko for at embryoer fester seg feil, ikke i livmoren sammenlignet med naturlig befruktning. Til tross for at egget settes inn på rett plass kan det vandre over i eggstokken. Dog sjelden, men det kommer også ann på årsaken til barneløsheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Gratulerer så mye med positive tester!! :smilorange:

Takk for det:) Du må holde meg oppdatert fremover? Er egguttaksdagen din bestemt?

 

Under er dagens 12 DPO tester. Denne runden har jeg hatt de sterkeste testene jeg noen gang har hatt:) Håper det går veien.. :)

Ingen tvil om at du er gravid . Disse testene er så sterke tror de er sterkere enn de jeg hadde også (jeg er gravid i 2trimester). Hurra, utrolig deilig følelse ikke sant
Gratulerer så mye med graviditeten:D!

 

Takk, ja nå er jeg ikke i tvil:D Synes de kanskje er litt sterke for å være 12DPO jeg også... Satt inn 2 donoregg, så kan være at enten jeg bare har litt høyt HCG eller kanskje det er to i maen min:) Var du på tidlig UL? Lurer på når det er vanlig å ta dette? Er livredd for å ikke se hjertektivitet hvis jeg kommer så langt, for det har jeg gjort en gang før, men da var testene mye svakere..

Jeg tok tidlig ultralyd. Var hos legen i uke 5 å fikk ultralyd allerede i uke 6 +1. Der hadde et nydelig lite hjerte begynt å slå (vi satte også inn to embryoer). Fikk flere ul tidlig fordi jeg hadde mistet i 2trimester ved første graviditet (pga en diagnose). Vet hvor vondt det er å komme på ul å oppdage at hjertet ikke slår, det er grusomt. Samtidig har man liksom ikke noe valg, skulle hjertet slutte å slå vil du få vite det før eller siden å da vil jeg heller vite det så tidlig som mulig. Men har hatt og har fortsatt hjerte i halsen ved ultralyden til tross for at alt ser bra ut. Du får uansett en ultralyd i uke 7 pga at dette er ivf . Kontakt fastlegen din å be om en henvisning til tidlig ul grunnet ivf og innsett av to egg. Jeg tok alt slikt via fastlegen da klinikken vi benyttet lå på andre siden av landet å jeg ikke gadd å reise tilbake dit bare for en ul fra den klinikken.

 

Tusen takk for all info:) Leit å høre at du mistet i 2 trimester ved første graviditet, det gjør noe med oss når vi har mistet før.. Men godt å høre at alt står bra til med barnet i magen din nå:) Som du sier er det bedre å få vite det tidlig, så legen min vil at jeg skal komme til henne på UL i uke 7.. Men tror jeg heller vil gå til en gynekolog. Får se, blir spennende fremover:D Masse lykke til med graviditeten<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere?

 

Har du testet i dag Daquiry?

 

Her er min testerekke 9-13DPO:

 

Eggdonasjon 9-13 DPO

 
Litt beskymret for at streken ikke ble sterkere i dag... Aner ikke hvor sterke de bør være nå. Sikkert bare jeg som ennå er livredd for nok en SA, men håper på det beste:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke dine kan bli mer positiv :).

 

Jeg har testet og de er positive alle sammen, sterkere strek dag for dag. Skal legge ut bilde når jeg får tilgang til pc, er kun på mobil nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra, lover godt for deg:)!! Er dette din første graviditet? Hvis dette går så blir det sikkert ikke siste forsøk på meg, har alltid ønsket meg en (passe) stor familie;) Men ettersom jeg ikke har barn så aner jeg ikke hvordan det er å ha flere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, ja da vet du hva du går til:) Skal du ta blodprøver forresten? Jeg har kun fått beskjed om å ta test nå på tirsdag av klinikken og tidlig UL. Skulle gjerne tatt blodprøve for å sjekke HCG, så snakket med fastlegen min og hun mente jeg måtte minst vente to uker til før jeg tok blodprøve..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei så leit:(!! Håper du får strek igjen i morgen. Jeg får faktisk ofte svakere tester utover dagen grunnet mindre konsentrert urin hvis jeg har drukket mye, ikke umulig at det er årsaken:) De gangene jeg har hatt kjemisk graviditet var det faktisk motsatt, sterkere streker på kveld og svakere om morgenen i nesten en uke. Hadde tatt en test i morgen tidlig hvis jeg var deg. Tvitvi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den svakere enn den du fikk på morgenen i går? Uff, jeg håper de blir sterkere fremover selv om:) Heier på deg:)!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HURRA!!!!! Jeg hadde en god magefølelse på deg:D De der levner ingen tvil, du er gravid:))!! Hvor mange DPO er du i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...