Gå til innhold

Ruger på 2 donoregg og gav etter for testetrangen...


Kanskje snart <3 86

Anbefalte innlegg

 

 

 

Hvordan går det med dere og hvordan har helgen vært:)?

 

Jeg er overlykkelig for å ha kommet til uke 5 i dag, er så glad for hver dag jeg er gravid og håper så inderlig at denne gangen går det bra! :D I dag tok jeg min siste digitale test:

 

 

 

Et lite hurra:D!!

Så deilig :) vi er heldige!!

Absolutt, hvis det går bra denne gangen så kommer jeg til å føle meg som verdens heldigste!! Ikke mere enn 1 år siden jeg hadde gitt opp håpet om å bli gravid igjen etter vi avluttet IVF i Norge. Nå sitter jeg her med en god magefølelse, kan nesten ikke tro det:D

 

Hvordan går det med deg? Hvor langt på vei er du? :)

Hærlig da!! Har forstått det sånn at dere har hatt eggdonasjon? Uansett helt fantastisk å sitte å vite at man er gravid selv om det er veldig rart også 😳 jeg blir vel uke 6 i morgen tror jeg. Formen er grei, veldig trøtt og litt småkvalm i perioder. Ihvertfall i følge disse terminkalkulatorene :) hva med deg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 

 

Hvordan går det med dere og hvordan har helgen vært:)?

 

Jeg er overlykkelig for å ha kommet til uke 5 i dag, er så glad for hver dag jeg er gravid og håper så inderlig at denne gangen går det bra! :D I dag tok jeg min siste digitale test:

 

 

 

Et lite hurra:D!!

Så deilig :) vi er heldige!!
Absolutt, hvis det går bra denne gangen så kommer jeg til å føle meg som verdens heldigste!! Ikke mere enn 1 år siden jeg hadde gitt opp håpet om å bli gravid igjen etter vi avluttet IVF i Norge. Nå sitter jeg her med en god magefølelse, kan nesten ikke tro det:D

 

Hvordan går det med deg? Hvor langt på vei er du? :)

Hærlig da!! Har forstått det sånn at dere har hatt eggdonasjon? Uansett helt fantastisk å sitte å vite at man er gravid selv om det er veldig rart også jeg blir vel uke 6 i morgen tror jeg. Formen er grei, veldig trøtt og litt småkvalm i perioder. Ihvertfall i følge disse terminkalkulatorene :) hva med deg??

 

Ja det stemmer, vi tok eggdonasjon som en siste løsning, hvis ikke dette går så hiver vi oss på adopsjonskarusellen. Hadde det ikke vært for den lange adopsjonsprossen så hadde vi sikekrt sendt inn søknad i fjor. Har vært godt å ha et års pause og fordøye at jeg ikke blir genetisk sett barnets mor, men nå er jeg bare overlykkelig for at jeg får gå gravid:)

 

Da er du ca 1 uke lenger enn meg:) Satt du inn 1 eller to egg? Skal du på tidlig UL? Jeg er så spent på ultralyd, aner ikke om det er en eller to, og er sikker på jeg kommer til å bli veldig emosjonell hvis jeg ser et bankende hjerte eller to:D Her er det ikke så mange symptomer ennå. Hadde masse murringer frem til før helgen, nå har det roet seg litt. Er litt kvalm og har rimelig hovne og litt ømme pupper:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte legekontoret med nervene i høygir, men de hadde ikke fått svar på blodprøve 2 enda:( Pining!!!

 

Hvordan går det med deg Daquiry??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter på telefon... :( Blir helt gal av dette her....

Uff, jeg blir også gal!!! Var så sikker på at jeg skulle få svar når jeg ringte i sted siden jeg fikk svar kl.9 dagen etterpå med første blodprøve. Tok jo den andre på fredag! Hun sa bare det kunne ta tid, men jeg ringer tilbake senere i dag. Jeg må virke helt desperat for det legekontoret, hehe;) Men det er jeg kanskje også, er livredd for at det ikke har doblet seg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spottet fra lørdag til tirsdag, masse friskt blod fra tirsdag til fredag, spotting igjen i helgen og i dag. Samt smerter. Kom også ut en klump på tirsdag. Men blødde mindre enn en mens. Gå til legen og ta nye prøver. Ikke gi opp håpet!!

Endret av Daquiry
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg blør friskt rødt blod nå men ikke så mye at det renner eller drypper... Skal til gynekolog i morgen tidlig, vet de ikke kan se noe på ultralyd, men får forhåpentligvis tatt nye blodprøver. Tvitvi, håper på et mirakel<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk forresten svar på blodprøven, den hadde ikke doblet seg helt:

 

HCG 17 DPO: 536

HCG 19 DPO: 891

Det er fremdeles innenfor normalen, prøv å tenke positivt, vet at det ikke er enkelt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev til klinikken i Barcelona og de sa at HCG prøvene ikke var der de skulle være og at det ikke så bra ut. De tvilte på at dette kom til å gå bra desverre:( De anbefalte en siste blodprøve før jeg stopper på medisinene... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev til klinikken i Barcelona og de sa at HCG prøvene ikke var der de skulle være og at det ikke så bra ut. De tvilte på at dette kom til å gå bra desverre:( De anbefalte en siste blodprøve før jeg stopper på medisinene... :(

Huff, ikke kjekt å høre! Krysser fingrene for deg at du får en fin stigning!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang jeg var gravid doblet ikke min HCG prøve seg heller. Men jeg har en flott sønn i dag. Blødninger hadde jeg også en uke eller to. Dette er normalt ved bruk av progesteron. Ikke gi opp håpet!! Ved fødsel kom det ut to morkaker, så tydeligvis har et embryo gått til grunne (satte inn to) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang jeg var gravid doblet ikke min HCG prøve seg heller. Men jeg har en flott sønn i dag. Blødninger hadde jeg også en uke eller to. Dette er normalt ved bruk av progesteron. Ikke gi opp håpet!! Ved fødsel kom det ut to morkaker, så tydeligvis har et embryo gått til grunne (satte inn to) Lykke til!

Takk for at du gir meg håp <3 :) Jeg skal prøve så godt jeg kan å tenke positivt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig den blødningen er helt ufarlig!!! Skal krysse alt jeg har. Jeg er ikke en uke før deg :P er vel uke fem nå, satte inn to egg den 10 sept.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig den blødningen er helt ufarlig!!! Skal krysse alt jeg har. Jeg er ikke en uke før deg :P er vel uke fem nå, satte inn to egg den 10 sept.

Å, hehe... Da regnet jeg feil :) Jeg er 5 + 2 i dag hvis frøet/frøene er der ennå etter blødningen i går. Har ikke blødd siden i går ettermiddag. Skal til gynekolog kl.10, håper på det beste... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Håper virkelig den blødningen er helt ufarlig!!! Skal krysse alt jeg har. Jeg er ikke en uke før deg :P er vel uke fem nå, satte inn to egg den 10 sept.

Å, hehe... Da regnet jeg feil :) Jeg er 5 + 2 i dag hvis frøet/frøene er der ennå etter blødningen i går. Har ikke blødd siden i går ettermiddag. Skal til gynekolog kl.10, håper på det beste... :)

Lykke til!!! Håper alt ser bra ut der inne!!! Idag er jeg uke 6 😂 har en app vettu, haha!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg tilbake fra gyn. Fikk tatt ultralyd og ingen tegn til blødning i livmor men to fostersekker i riktig størrelse:D Er bare i uke 5+2 så det var ikke mulig å se noe mere.  Kan ikke tro det, kanskje dette går bra:D! Han mente at stigningen på HCG var helt innenfor normalen og at det ikke var nødvendig med flere:) Skal tilbake på ny ultralyd om 13 dager<3 Tvitvi! Tusen takk for all støtte<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...