Gå til innhold

Eggløsning/prøving etter MA

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei Grøne så ekkelt!

Var det friskt blod?

Jeg hadde brunt utflod en kveld for noen uker siden, det var bare 2 tørk og har ikke kommet noe før eller etter det.

Krysser fingrene for at det er en helt ufarlig blødning ! Har du hatt sex eller gjort andre ting som kan føre til lett blødning?

Å nei Grøne😳 spør som jenta30, var det frisk blod? Er mange som blør litt uten at noe er galt. Vi har visst veldig skjøre slimhinner når vi er gravide. Krysser også fingrene for at det er helt ufarlig og at alt går veien. Det fortjener du absolutt Grøne. Sender klem og gode tanker!💕 Her har forøvrig kvalmen nådd nye høyder den siste uka, så kaster opp omtrent annenhver kveld.😕

Friskt blod ja, og ikkje berre ein anelse på papiret...takk for klem!

Uff det var ikke noe særlig, skjønner du får en dårlig følelse. Krysser uansett fortsatt fingrene for at det bare er ufarlig. Selv om det er fryktelig vanskelig, så prøv å slappe av og roe kroppen nå. Så håper jeg det bedrer seg for deg utover kvelden og i morgen. Skal sende masse gode tanker din vei <3

Endret av pæreblomst

Annonse

Takk for gode tankar!

Tar Albyle-e ja, og veit at Crinone kan forårsake blødning, men skrekken slepp ikkje.

Det har ikkje kome meir heldigvis, men eg har blitt lurt før. Har ringt gyn, og ventar på at ho skal ringa oppatt. Veit jo at ho ikkje kan gjera noko, men skulle gjerne visst kor blødningaane kom frå og om det framleis er håp. Kjem ikkje til hjå legen her for slikt, han kan ikkje gjera noko, eller svara sikkert på noko. Så håpar at gyn ringer oppatt.

Er 5+4 i dag.

Endret av Grøne
Gjest StineTh

Takk for gode tankar!

Tar Albyle-e ja, og veit at Crinone kan forårsake blødning, men skrekken slepp ikkje.

Det har ikkje kome meir heldigvis, men eg har blitt lurt før. Har ringt gyn, og ventar på at ho skal ringa oppatt. Veit jo at ho ikkje kan gjera noko, men skulle gjerne visst kor blødningaane kom frå og om det framleis er håp. Kjem ikkje til hjå legen her for slikt, han kan ikkje gjera noko, eller svara sikkert på noko. Så håpar at gyn ringer oppatt.

Er 5+4 i dag.

Krysser fingrene for deg💙 Selv om ingenting kan gjøres så tidlig så er det fint å få en sjekk sånn at du vet hva som skjer.

Albyl-e kan jo være med på å gi små blødninger. Hvordan er formen sånn ellers da? Du har jo vært plaget med kvalme?

Utrolig vondt å være så redd og ikke vite ....håper virkelig du får raskt time hos gynekologen, og at lille spire har det fint :)

Annonse

Så bra, jenta30!! Denne gangen skal det gå bra!! Krysser fingrene for deg grøne!! Godt tegn at du ikkje har blødd i dag og at du fremdeles har ømme pupper :)

Lett å få blødning med albyl-E ja, og trur du crinonen kan ha skarpt borti slimhinnene? Det skjedde meg, og gikk bra! 😊

Gjest StineTh

Kan jeg spørre om hvor lenge dere blødde etter utskrapning?

Jeg hadde utskrapning på fredag og nå blør jeg ikke mer. Håper det ikke tar seg opp igjen. På sykehuset antydet de at blødningen varte i 2 - 4 uker. Lurer på hvor lang tid det tar før tr dukker opp igjen. Håper ikke det tar så lang tid :(

Er det forresten noen av dere som slet med hodepine etter narkosen etter utskrapningen? Har hatt hodepine hver dag siden, er så slitsomt :(

Hyggelig og motiverende å lese innleggene deres her inne :)

Jeg mistet (SA) i 11. uke i januar...ble gravid igjen etter første mens...men mistet nå i MA. Fikk utskrapning den 13. Mai...er helt ødelagt psykisk...synes dette er råtøft. I tillegg jobber jeg med barn...så blir minnet på alt gjennom arbeidsdagen og... :(

Tryna langflat på jobben idag. 😳 Landa på brystet og magen, var kjempevondt med ømme pupper. Er skikkelig kvalm nå og litt bekymra for babyen. Er 10 uker på vei imorra, men babyen er da vel fortsatt så liten og beskytta nede i bekkenet at det går vel bra? Hva tenker dere? Kjenner jeg er litt smånervøs selv om jeg innerst inne håper og tror det går fint.....

Ingen blødninger Grøne, bare støl i kroppen med vanvittig vonde pupper. Da gikk det nok fint og skal uansett på UL t uka, så da roer nok bekymringene seg igjen. 😝 hvordan gikk det med blødningen din Grøne? Hørte du med lege? Er det til uka du skulle på UL og?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...