Gå til innhold

Jepp, der skjedde det igjen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva med å kjøpe uridom? Det er en kondomlignende sak som tres over penis, og det går en slange videre til en pose..da samles det ihvertfall når uhellet først er ute..

Lykke til!

Haha, finnes det? Hvor får man eventuelt tak i det? :-)

Anonymous poster hash: bf2ac...124

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min stefar(eks-stefar nå) tisset også ut sengen nesten daglig. Han er alkoholiker.

Hvis gutten(ja,han er ihvertfall ikke mann) MÅ drikke en øl eller to,eller ti, til hver eneste guttekveld,kamp osv, da har han et problem. At han ikke bryr seg, er nok fordi han egentlig er flau og da reagerer man ofte med sinne... Gi han et ultimatum- familieliv eller alkohol.

Det stinket både piss og alkohol av oss ungene og hjemmet, uansett hvor mye mamma vasket. Ungen din vil få en vanskelig oppvekst ift far,og muligens også mobbing.

Send guttevalpen til legen så han kan få hjelp!

Anonymous poster hash: 9c391...8d4

Skrevet

Hva med å kjøpe uridom? Det er en kondomlignende sak som tres over penis, og det går en slange videre til en pose..da samles det ihvertfall når uhellet først er ute..

Lykke til!

Haha, finnes det? Hvor får man eventuelt tak i det? :-)

http://www.apotek1.no/produkter/ultraflex-uridom-selvklebende-29mm-m-30stk-851087p

Smart, greit å ha nå fram til legen har funnet ut hva grunnen er ! :-)

Skrevet

Det høres ut som det er psykisk, siden du sier han begynte på igjen etter at du ble gravid... Oppsøk lege, og ta det derfra.

Skrevet

Det høres ut som det er psykisk, siden du sier han begynte på igjen etter at du ble gravid... Oppsøk lege, og ta det derfra.

Er desverre litt redd for det ja :(

Skrevet

For en hønsegjeng og du hi er mulig den største av alle. Virker jo som om mannen har et fysisk problem! Sikkert ikke så kult for han å innrømme problemet.

Anonymous poster hash: 8c1cc...015

Skrevet

Min stefar(eks-stefar nå) tisset også ut sengen nesten daglig. Han er alkoholiker.

Hvis gutten(ja,han er ihvertfall ikke mann) MÅ drikke en øl eller to,eller ti, til hver eneste guttekveld,kamp osv, da har han et problem. At han ikke bryr seg, er nok fordi han egentlig er flau og da reagerer man ofte med sinne... Gi han et ultimatum- familieliv eller alkohol.

Det stinket både piss og alkohol av oss ungene og hjemmet, uansett hvor mye mamma vasket. Ungen din vil få en vanskelig oppvekst ift far,og muligens også mobbing.

Snakk om å overdramatisere da!

Anonymous poster hash: 74e23...cd1

Skrevet

Jeg tisset alltid på meg før jeg også etter å ha drukket øl. Men da måtte det mange øl til. 

Endte med at jeg la meg på badegulvet .

Anonymous poster hash: 3e996...f32
Skrevet

For en hønsegjeng og du hi er mulig den største av alle. Virker jo som om mannen har et fysisk problem! Sikkert ikke så kult for han å innrømme problemet.

Anonymous poster hash: 8c1cc...015

Neeei...? Så da kan han bare få fortsette å tisse på dama si, fordi det ikke er så kult for ham å innrømme problemet? Ikke den skarpeste saksa i kofferten du...

Anonymous poster hash: 61a69...3ea

Skrevet

Snakk om å overdramatisere da!

Anonymous poster hash: 74e23...cd1

Vill ikke si at han har nådd det stadiet der han er alkoholiker....tror bare at han har fått igjen dette problemer fra barndommen.

Som sagt, han drakk 3 øl, og allikavel så merker han ikke iløpet av natten at han må på do. Tror det er noe med kroppen...og noe som er "lirket" opp igjen etter barndommen...

Skrevet

Herlighet, du må jo sette litt krav til han. Han blir sur? Javel, regner med du er hakket surere? Mannen her hadde ikke fått sove i samme seng som meg så lenge han tisset iallfall...

Anonymous poster hash: c7246...2a6
Skrevet

Kan være så mangt. Håper han vil ta en tur til legen, dere kan jo ikke ha det sånn.

Skrevet

Jeg tisset alltid på meg før jeg også etter å ha drukket øl. Men da måtte det mange øl til.

Endte med at jeg la meg på badegulvet .

Anonymous poster hash: 3e996...f32

Tror det kanskje er flere enn vi tror som kan ha er slikt problem. Han tisser ihvertfall om han er godt brisen/full.

Men som sagt, han drakk bare 4!! Tror det er noe psykisk...rart det kom så og si samtidig som jeg ble gravid ...hm

Skrevet

Herlighet, du må jo sette litt krav til han. Han blir sur? Javel, regner med du er hakket surere? Mannen her hadde ikke fått sove i samme seng som meg så lenge han tisset iallfall...

Anonymous poster hash: c7246...2a6

Han ble sur fordi jeg så og si skreik når han gjorde det. Kjeftet på han i sånn halv søvne, og deretter slo hormonene mine inn og jeg begynte å grine, huff.

Og det var når jeg ble sur, at han ble sur på reaksjonen min...men tenker over at jeg hadde jo kunne spart meg for de klikkebyene. Bedre å heller snakke om problemet, sånn at han selv vill snakke om det og ta tak i det. Tror han syntes det er forferdeligt pinlig..innerst inne ..

Skrevet

Kan være så mangt. Håper han vil ta en tur til legen, dere kan jo ikke ha det sånn.

Han har sagt at vi skal gå til legen, så det er jeg veldig glad for. Og at han gjør det og, og ikke bare sier det :-)

Skrevet

Åh Gud du virker lite snart som godtar dette.. Er ikke akkurat en filleting!

Anonymous poster hash: c5e49...78a

Skrevet

Åh Gud du virker lite snart som godtar dette.. Er ikke akkurat en filleting!

Anonymous poster hash: c5e49...78a

Jeg godtar det ikke. Hadde aldri snakket om det, hadde jeg ikke brydd meg og bare godtat det. Hjelp trenger han...og det viste jeg før jeg skrev det første innlegget...måtte bare få lett på frustrasjonen. Temaet er oppe å går her i hjemmet, så endringer skal deg bli :-)

Skrevet

Det er ikke normalt for voksne menn å tisse i sengen med så lav promille. Her er noe galt, og han må til legen.

Nei det er det ikke....hadde vert mye lettere hadde han gjort dette uten å drikke kvelden før. Men det er alkoholen som får han til å sove så aaalt for tungt..

Det er uansett ikke normalt å måtte stå opp om natten for å tisse, promille eller ei.

Anonymous poster hash: e7f64...df9

Jeg har så lenge jeg kan huske stått opp hver natt for å gå på do :-)

Det betyr likevel ikke at det er normalt. En voksen person med velfungerende blære trenger ikke å tømme den i løpet av natten. Jeg forutsetter da selvsagt at man ikke bøtter i seg drikke rett før sengetid.

Skrevet

Jeg ville ogsaa bedt ham snakke med legen om hvordan han kan forhindre full utvikling av alkoholisme, med de genene han har. Min mann mistet nettopp sin far fordi han rett og slett drakk seg i hjel, og hadde en veldig vond barndom. Ta fatt i det naa, for du ser hvilken vei det vil gaa. 

Dessuten syntes jeg godt dere kunne ha ventet med barn. Uansett er det paa vei naa, og du maa soerge for at du verner det mot hendelser som bl.a. disse,- grunnet alkohol eller ei.

Lykke til,

Anonymous poster hash: 7121c...563
Skrevet

Det er ikke normalt for voksne menn å tisse i sengen med så lav promille. Her er noe galt, og han må til legen.

Nei det er det ikke....hadde vert mye lettere hadde han gjort dette uten å drikke kvelden før. Men det er alkoholen som får han til å sove så aaalt for tungt..

Det er uansett ikke normalt å måtte stå opp om natten for å tisse, promille eller ei.

Jeg har så lenge jeg kan huske stått opp hver natt for å gå på do :-)

Det betyr likevel ikke at det er normalt. En voksen person med velfungerende blære trenger ikke å tømme den i løpet av natten. Jeg forutsetter da selvsagt at man ikke bøtter i seg drikke rett før sengetid.

Anonymous poster hash: e7f64...df9 [/quote

Tror akkuratt det er veldig forskjellig fra person til person :-)

Skrevet

Jeg ville ogsaa bedt ham snakke med legen om hvordan han kan forhindre full utvikling av alkoholisme, med de genene han har. Min mann mistet nettopp sin far fordi han rett og slett drakk seg i hjel, og hadde en veldig vond barndom. Ta fatt i det naa, for du ser hvilken vei det vil gaa.

Dessuten syntes jeg godt dere kunne ha ventet med barn. Uansett er det paa vei naa, og du maa soerge for at du verner det mot hendelser som bl.a. disse,- grunnet alkohol eller ei.

Lykke til,

Anonymous poster hash: 7121c...563

Huff, det hørtes ikke noe kjekt ut :-(

Tror mange sliter med alkohol i familie og der de nermeste drikker.

Jeg har selv en mamma som var alkoholiker/narkoman. Har helligvis ikke kontakt med henne den dag idag, da min pappa fikk foreldreretten når jeg var 2 år :)

Så det faktumet at kjæresten min ikke kan begrense seg av og til, blir faktisk slått hard ned på. I og med at jeg selv har vert en liten jente/baby og møtt min mor drita full/høy. Så det er noe min baby aldri får oppleve. Og dette vet bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...