Gå til innhold

Jepp, der skjedde det igjen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg tror jeg aldri har vert mer fortvilet.

Min kjæreste er perfekt på alle måter og jeg kunne aldri gått vekk fra han uansett, men så har det seg slik at han er/VAR En som drakk mye(før jeg ble gravid, er 33 uker på vei) helt til den ene dagen i februar at han var godt brisen, kom hjem og hadde ett "uhell" i sengen der han tisser, syntes denne ENE gangen var ganske morsom siden han var ganske i sjokk, hehe.

MEN så har dette skedd HVER JÆVLA GANG ETTER AT HAN HAR DRUKKE MER ENN 2 ØL??????????

Og han vet ikke grunnen, og han bryr seg midt i ræven, og blir sur på MEG fordi jeg ikke kan noe for at jeg begynner å grine midt på natten.....hver gang. Og det har igjen skjedd idag, pga 2 pils med eb kompiss som kom på besøk igår.

Blir helt oppgitt, hele sengen, dynen og puten...verste jeg har måtte håndtere av en man/gutt på snart 21 år.....tar imot ALT tips/råd eller hva enn det skal være.

Og en ting til, å slutte å drikke kommer han Aldriiiiiiiiiiii til å slutte med, da sånne vinkvelder/en pils til kampen er et must...så det er ikke vits en gang.

Hilsen en som facer 2 babyer i framtiden istedenfor èn :'(

Anonymous poster hash: bf2ac...124

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha en madrass på gulvet hvor han er nødt til å sove om han insisterer på å drikke?

Han må jo skjønne at du ikke vil ha sengen tisset ut støtt og stadig?

Anonymous poster hash: b02a5...7ab
Skrevet

Ha en madrass på gulvet hvor han er nødt til å sove om han insisterer på å drikke?

Det var faktisk smart. Er så oppgitt vet faktisk ikke hva jeg skal foreta meg til.

Han er helt perfekt på alle måter, men dette kan faktisk sette forholdet på spill, om jeg skal begynne å få han til å slutte å drikke, da tror jeg faktisk han velger den ølen istedenfor meg desverre. Skal ligge her våknen til han skal på jobb nå kl 06.30, og faktisk be han ringe legen eller noe, fordi JEG gidder ikke dette. Helt patetisk. Takker egentlig gudene for at hans piss et lukt løs. Ellers hadde jeg bedt han gå UT å sove på en madrass neste gang. Åååh frustrasjon jeg kjenner som må ut

Skrevet

Det var faktisk smart. Er så oppgitt vet faktisk ikke hva jeg skal foreta meg til.

Han er helt perfekt på alle måter, men dette kan faktisk sette forholdet på spill, om jeg skal begynne å få han til å slutte å drikke, da tror jeg faktisk han velger den ølen istedenfor meg desverre. Skal ligge her våknen til han skal på jobb nå kl 06.30, og faktisk be han ringe legen eller noe, fordi JEG gidder ikke dette. Helt patetisk. Takker egentlig gudene for at hans piss et lukt løs. Ellers hadde jeg bedt han gå UT å sove på en madrass neste gang. Åååh frustrasjon jeg kjenner som må ut

Les hva du selv skriver.... Han bryr seg ikke om at du gråter, blir faktisk sint, han tisser i sengen (hvordan skjer det at han treffer puta???), han drikker for mye, tar ikke tak i egne problemer, selv om det går hardt utover familien, og ja han ville valgt ølen over deg.... Og dette kaller du perfekt? Mange gode egenskaper kan han godt ha, men perfekt er vel å være blind. Her må du stå litt opp for deg selv og sette krav. En voksen mann kan ikke drive og tisse i sengen og late som det inne skjer. Makan! Sett noen krav og få en slutt på det! Greier han å slutte og allikevel fortsette å drikke får det være så, men da må han finne den løsningen bråkvikt!

Anonymous poster hash: dce73...765

Skrevet

Ikea selger tisselaken for voksen seng :-)

Anonymous poster hash: a55cd...f2c

Skrevet

Er det bare øl han drikker i små mengder? Er du sikker? Mannen min kan ikke drikke seg brisen/full på sprit om så alt det andre er øl og kun en drink, da skjer det samme. Min har sluttet da (å drikke på den måten) og hadde han ikke det hadde jeg ærlig talt ikke orket bo med han

Anonymous poster hash: c91c4...3a7

Skrevet

Er det bare øl han drikker i små mengder? Er du sikker? Mannen min kan ikke drikke seg brisen/full på sprit om så alt det andre er øl og kun en drink, da skjer det samme. Min har sluttet da (å drikke på den måten) og hadde han ikke det hadde jeg ærlig talt ikke orket bo med han

Igår satt jeg med han, og han drakk 4 øl....han gjør det aldri når han ikke har tatt seg noen øl. Men her har jeg funnet ut at etter 3 øl, da skjer det som oftest :-(

Bra noen hører på kjæresten sin å drikker med måte. Men problemet er at han sover så j*vlig tungt, ikke sjangs i havet å vekke han...og da bare skjer det. Nei jeg vet ikke. Sendte han den lange sms"en nå nettopp etter han gikk på jobb, der jeg fikk si det jeg ville...han var jo putte trøtt og sur når han gikk isted. Han kom å kysset meg og sa hadet og esker meg osv, akkuratt som ingen ting. Så sa jeg "kødde du?" Han himlet med øynene, og deg siste jeg sier er "vi skal snakke om dette, du trenger hjelp" uff, får faktisk dårlig samvittighet for at jeg sa det og :-(

Skrevet

Ikea selger tisselaken for voksen seng :-)

Anonymous poster hash: a55cd...f2c

Vi har det faktisk .... Men blir for drøyt når han tisser opp etter ryggen min, dynen og puten i tilleg :-(

Skrevet

Igår satt jeg med han, og han drakk 4 øl....han gjør det aldri når han ikke har tatt seg noen øl. Men her har jeg funnet ut at etter 3 øl, da skjer det som oftest :-(

Bra noen hører på kjæresten sin å drikker med måte. Men problemet er at han sover så j*vlig tungt, ikke sjangs i havet å vekke han...og da bare skjer det. Nei jeg vet ikke. Sendte han den lange sms"en nå nettopp etter han gikk på jobb, der jeg fikk si det jeg ville...han var jo putte trøtt og sur når han gikk isted. Han kom å kysset meg og sa hadet og esker meg osv, akkuratt som ingen ting. Så sa jeg "kødde du?" Han himlet med øynene, og deg siste jeg sier er "vi skal snakke om dette, du trenger hjelp" uff, får faktisk dårlig samvittighet for at jeg sa det og :-(

Ikke ha dårlig samvittighet, du har jo rett i at dere må snakke og at han trenger hjelp.

En mann som VET at han tisser i sengen etter tre øl kan jo ikke gjøre det. Jeg vet at jeg blir idiot av EN shot. Drikker selvfølgelig ikke det når jeg vet hva som skjer. Han er kanskje ikke alkoholiker, men har helt klart et problem.

Anonymous poster hash: c4d84...8e2

Skrevet

Han hadde ikke fått sove i senga vår rett og slett. Hadde bedt ham ta inn på hotell hvis han har problemer med at han pisser ut alt.

At han ikke skjems!

Anonymous poster hash: ca04d...191

Skrevet

Les hva du selv skriver.... Han bryr seg ikke om at du gråter, blir faktisk sint, han tisser i sengen (hvordan skjer det at han treffer puta???), han drikker for mye, tar ikke tak i egne problemer, selv om det går hardt utover familien, og ja han ville valgt ølen over deg.... Og dette kaller du perfekt? Mange gode egenskaper kan han godt ha, men perfekt er vel å være blind. Her må du stå litt opp for deg selv og sette krav. En voksen mann kan ikke drive og tisse i sengen og late som det inne skjer. Makan! Sett noen krav og få en slutt på det! Greier han å slutte og allikevel fortsette å drikke får det være så, men da må han finne den løsningen bråkvikt!

Anonymous poster hash: dce73...765

Nei, han er vell aldeles ikke perfekt. Det er sant. Men blir for gale å gå fra han pga det...han har hatt ett sånt problem i lang tid i barndommen...sluttet i 10 års alderen, men er tydligvis kommet tilbake nå...bare at han må drikke 3-4 pils for at det skal skje.

Skjønner bare ikke hvorfor han blir så sur på meg :(

Ja jeg gråter, fordi jeg ikke føler han tenker på meg i det hele tatt akkuratt ang dette...han er 21 år, og skal liksom kjenne sine begrensinger. Vet han at det skjer, så må han slutte etter sin andre pils. Men nei, siden de 12 andre etterpå er jo så jævlig viktig. Men det er pga kompisene hans som sitter å påvirker "ta no en til" "spanter jeg" bla bla bla. Kan medele at INGEN av de har barn, min kjæreste er den første i "vennegjengen" som skal ha, og tror han bare ikke helt har innsett at han ikke kan vente 6 helger å ikke drikke, så dra på den fyllaturer og tro at man fortsatt tåler like mye som alle andre kompisene tåler.

Nei, kjenner det koker. Årh

Skrevet

Han hadde ikke fått sove i senga vår rett og slett. Hadde bedt ham ta inn på hotell hvis han har problemer med at han pisser ut alt.

At han ikke skjems!

Anonymous poster hash: ca04d...191

Ikke mye skjemsel nei. Men siden han drakk har hjemme igår vurderte jeg å si han måtte sove på sofaen....helt til jeg kom på hva temaet handlet om, og trakk det raskt tilbake. Får be han legge seg i dusjen....

Skrevet

Ikke ha dårlig samvittighet, du har jo rett i at dere må snakke og at han trenger hjelp.

En mann som VET at han tisser i sengen etter tre øl kan jo ikke gjøre det. Jeg vet at jeg blir idiot av EN shot. Drikker selvfølgelig ikke det når jeg vet hva som skjer. Han er kanskje ikke alkoholiker, men har helt klart et problem.

Problem har han ja. Kliss lik sin far på alle punkter der. Men akkuratt DET tør jeg ikke nevne...då tror jeg at det koker aldeles over. Så tror den kommentaren holder jeg for meg selv...selom ingen av de kjenner sine egene begrensninger...(faren er bar eier, så blir mye alkohol i hvert middagsbesøk og overalt) blæh

Skrevet

Problem har han ja. Kliss lik sin far på alle punkter der. Men akkuratt DET tør jeg ikke nevne...då tror jeg at det koker aldeles over. Så tror den kommentaren holder jeg for meg selv...selom ingen av de kjenner sine egene begrensninger...(faren er bar eier, så blir mye alkohol i hvert middagsbesøk og overalt) blæh

Veldig rart at han ikke blir flau. Jeg tenker at jeg hadde bortimot dødd av skam om jeg tisset ned sengen foran kjæresten min. Hadde sannsynligvis aldri drukket mer. Men han luringen din gjør det igjen og igjen når han vet hva som skjer. Da kan man jo tenke seg hvor viktig den pilsen er for han.

Skrevet

Hadde kjøpt bleier til fyren! Skulle da virkelig tro han hadde skjemst så mye overfor deg at han sluttet av seg selv! Det er da vitterlig ikke normalt å tisse seg ut på den måten! Skjønner at han sovner så kraftig at han ikke kjenner trangen, men hallo, hadde satt litt krav til han her HI.

Skrevet

Veldig rart at han ikke blir flau. Jeg tenker at jeg hadde bortimot dødd av skam om jeg tisset ned sengen foran kjæresten min. Hadde sannsynligvis aldri drukket mer. Men han luringen din gjør det igjen og igjen når han vet hva som skjer. Da kan man jo tenke seg hvor viktig den pilsen er for han.

Uff...blir faktisk bare lei meg av å tenke på den måten :-( men han blir aldri flau...når jeg tenker på det, har kjent han i 5 år, og tror aldri jeg har sett han flau... :o gudameg

Skrevet

Hadde kjøpt bleier til fyren! Skulle da virkelig tro han hadde skjemst så mye overfor deg at han sluttet av seg selv! Det er da vitterlig ikke normalt å tisse seg ut på den måten! Skjønner at han sovner så kraftig at han ikke kjenner trangen, men hallo, hadde satt litt krav til han her HI.

Har faktisk vert inne på det beie temaet utrolig nok. Men her er problemer at jeg hadde sikkert ledd så mye selv at JEG hadde tisset i sengen (Neida) men haha....huff, han har sagt at han skal gjøre det neste gang (men skjer aldri) og som sagt...han hadde ikke blitt flau av det heller...merkelige.

Håper nå når jeg snart skal føde at fostervannet mitt går helst når jeg ligger inntil han..så får han kjenne på den følelsen selv...huff...

Skrevet

Kjøp tena pants til han og si at hvis han skal drikke så får han ta den på. For du gidder ikke ligge i tiss en gang til. Og typen din er virkelig ikke voksen, han er jo bare en guttevalp. Typen min var også som typen din på den alderen. Ingen skulle komme her og fortelle han at han ikke kunne drikke når han ville eller hvor mye. Jeg er glad for at vi ikke fikk barn sammen så tidelig. Men ventet til han var ferdig med å være guttevalp.

Anonymous poster hash: 3e830...221

Skrevet

Så han velger bort deg og babyen for og drikke 2 øl med kompisene ?? Sjarmerende og voksen type du har funnet deg. Det at han ikke fatter at han Ikke kan tisse i sengen hver gang han drikker er ganske merkelig. Han burde selv faktisk sittet i denne stund og pønsket ut en fix ide om hvordan dette problemet kan løses.

Som feks : oppsøke lege, skaffe tisselaken til problemet er løst, evt en ekstramadrass på gulvet, droppet den ølen frem til legen evt kan hjelpe han.

Skrevet

Han tisser utover deg og senga etter to øl?? Enten troller du, eller så har fyren et seriøst inkontinensproblem. Da foreslår jeg legehenvisning til urolog snarest. Verste jeg har hørt...

Anonymous poster hash: 18001...b6b

Skrevet

Her har han enten et medisinsk problem eller han drikker betraktelig mer enn du ser- ville vel tippet det første for selv fulle folk holder seg.

Han bør til legen og sjekke ut.

Anonymous poster hash: 14e21...02f

Skrevet

Merker på hele holdningen til HI at hun ikke kommer til å gjøre en dritt med dette enorme problemet hennes. Etter andre gang typen min hadde TISSET på meg og hele inventaret i senga hadde jeg sparka han på hue og rævva inn til legen! Hva skjer når dere får babyen? Skal du skifte tisselaken og bleie på typen og babyen samtidig? Ser for meg....

Anonymous poster hash: 70fa6...8b5
Skrevet

Er det bare øl han drikker i små mengder? Er du sikker? Mannen min kan ikke drikke seg brisen/full på sprit om så alt det andre er øl og kun en drink, da skjer det samme. Min har sluttet da (å drikke på den måten) og hadde han ikke det hadde jeg ærlig talt ikke orket bo med hanAnonymous poster hash: c91c4...3a7

Bra noen hører på kjæresten sin å drikker med måte. Men problemet er at han sover så j*vlig tungt, ikke sjangs i havet å vekke han...og da bare skjer det. Nei jeg vet ikke. Sendte han den lange sms"en nå nettopp etter han gikk på jobb, der jeg fikk si det jeg ville...han var jo putte trøtt og sur når han gikk isted. Han kom å kysset meg og sa hadet og esker meg osv, akkuratt som ingen ting. Så sa jeg "kødde du?" Han himlet med øynene, og deg siste jeg sier er "vi skal snakke om dette, du trenger hjelp" uff, får faktisk dårlig samvittighet for at jeg sa det og :-( Anonymous poster hash: bf2ac...124

Han har et alkohol problem, ikke hjelp han ved å være "snill". Det blir bare værre :(

Skrevet

Du får hive på han en bleie når han skal legge seg, god øving til baby kommer også :P

Anonymous poster hash: bfdaa...360

Skrevet

Korttidsløsning: madrass på gulvet med "tisselaken" og tynn dyne/pute som enkelt kan vaskes. Og så må han komme seg til legen, for dette er jo ikke normalt! Tissser han ikke før han legger seg? At fyren har et alkoholproblem er en annen sak, forhåpentlig skjerper han seg eller du går lei før det går ut over de fremtidige barna.

Anonymous poster hash: 83e71...551

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...