Gå til innhold

September Jenter

Snowflake_83

Anbefalte innlegg

Nettopp fått telefon fra Haugesund.. Skrur opp dosen fra 150ie til 200ie frem til mandag, da ny UL 👍☀️ Livmorveggen var optimal da😜 bare ikke ta sorgene på forskudd..

Jeg gikk på 250 IE i 10 dager før jeg var i mål, ble helt koko av det 😳😳. Masse lykke til 👍😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er jeg også blitt en ruger :). Ett egg satt inn og 4 blir fryst ned i morgen. Nå ligger jeg med rumpa høyt og er full av Lutinus 😳😳

haha eg ler meg ihel;) syns vi har en morsom tone her inne, og det er deilig.. Full av Lutinus ja.. Kos deg med rugingen, dette blir like spennende som en thriller👍☀️

Hehe, jeg prøver å ikke tenke så mye på det, blir gæærn i hue av det. Så jeg fyller dagene mine, slik at jeg ikke tenker for mye. Drømte at jeg fikk en gutt i natt 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg har kjøpt 14 tester, skal teste hver dag

Hahahaha, ska du???? Huff, nesten litt glad for at det ikke e nå vits for min del å test... Æ bi kokkelimonke av det der.

Forresten alle sammen, kor i landet bor dåkker??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha, ska du???? Huff, nesten litt glad for at det ikke e nå vits for min del å test... Æ bi kokkelimonke av det der.

Bor i ei lita bygd i Telemark og er på IVF klinikken i Oslo :) Enn du da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bor i ei lita bygd i Telemark og er på IVF klinikken i Oslo :) Enn du da?

Har akkurat flytta fra Trondheim, til en lite sted like før Levanger i Nord Trøndelag, bort med byfis faktene og inn med livet på landet ;) holder til på Medicus i Trondheim 👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like oppblåst her bare at trur d e lutinus.. Men siste dag med d så venter spent om mensen kommer til å starte i de nærmeste dagene eller ikke. Testdag onsdag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oppblåst, konstant lyst å spise noe salt og tissatrengt.. Men så bynte æ å kjenne mens murringer i dag.. Så får se ka som stemmer til slutt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulte med to små

Jeg vet ikke om jeg hører til her sånn sett, men jeg hadde fryseforsøk 2 sept og har testet allerede ( dvs for lengst! ;) ) og jeg er GRAVID!  :gravid:  :wub:

Jeg fikk ei datter i juli 2013 så klaffet det på første forsøk igjen etter henne. Jeg er veldig takknemlig og glad <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om jeg hører til her sånn sett, men jeg hadde fryseforsøk 2 sept og har testet allerede ( dvs for lengst! ;) ) og jeg er GRAVID!  :gravid:  :wub:

Jeg fikk ei datter i juli 2013 så klaffet det på første forsøk igjen etter henne. Jeg er veldig takknemlig og glad <3

Gratulerer så mye,!! Første som tester positivt i denne gruppen? :) er formen din fin? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulte med to små

Oj, sier du det! Tusen takk :)

Den egentlige testdag er tirsdag, men jeg har alltid testet tidlig og testene blir bare sterkere og sterkere så da ringer jeg inn resultatet i morgen. En dag fra eller til må jo være greit.

Formen min er fin, men jeg er allerede litt uvel og trøtt. Vet jammen med ikke om det er reelt eller bare tilfeldig, men syns det var litt vel tidlig å kjenne så mye.

Jeg er mer rolig denne gangen for jeg føler så at det skal gå bra, håper og satser på det!

Jeg har ikke fått lest alt her inne, men hvor langt er du kommet i prosessen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om jeg hører til her sånn sett, men jeg hadde fryseforsøk 2 sept og har testet allerede ( dvs for lengst! ;) ) og jeg er GRAVID! :gravid::wub:

Ååå så gøy, gratulere så mye med positiv test!! Håper vi alle kommer etter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om jeg hører til her sånn sett, men jeg hadde fryseforsøk 2 sept og har testet allerede ( dvs for lengst! ;) ) og jeg er GRAVID! :gravid::wub:

Gratulerer så mye🎉 og lykke til videre!

Jeg hadde også fryseforsøk 2. september, og fikk første positive test på torsdag😃 Er så utrolig glad 😄 Det er min aller første positive test noensinne😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulte med to små

Gratulerer så mye og lykke til videre!

Jeg hadde også fryseforsøk 2. september, og fikk første positive test på torsdag Er så utrolig glad Det er min aller første positive test noensinne

GRATULERER så mye til deg også! :) Det må være en helt spesiell følelse å se den positive testen for aller første gang! Masse lykke til med svangerskapet :) Vi har termin samtidig da, det er koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere til dere med positiv test:) veldig kjekt å lese at ting går bra unner dere det beste:)

jeg ligger med spysyken og har ikke fått i meg progynova som planlagt i går så håper ikke fryseforsøket blir avbrutt nå:( skal på ul på onsdag så håper det ser greit ut....bør vel ringe gi beskjed uansett? Noen med erfaringer på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg overstått helgen og eggposene har vokst seg fine og store :tommelopp:  da blir det uttak på torsdag og dyrking over helgen for blastocyster...med innsett på tirsdagen uken etter :laugh:  endelig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...