Gå til innhold

Tidlig UL


Trehest1

Anbefalte innlegg

Tidlig ul i dag! Kjæresten hadde bestilt og ringte meg på jobben. Hadde 25min på å drikke 0,5l med vann og komme meg dit. Han synes magen min er stor for å bare være 11+5... og MÅTTE vite snarest om det var to inni der så han kunne forberede seg mentalt på dobbelt "kaos" Har jo 2åringen fra før også ☺️ Bare en liten krabat!! Nesten en hel uke lengre på vei ifølge han. Hjertelyden var fin og jeg så han/henne veldig klart. Bebisen var full i liv, lå nesten ikke stille når jeg var der. Så bildene jeg fikk med hjem var ikke de beste. Men det gjør ikke noe! Godt å vite at alt var bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tidlig ul i dag! Kjæresten hadde bestilt og ringte meg på jobben. Hadde 25min på å drikke 0,5l med vann og komme meg dit. Han synes magen min er stor for å bare være 11+5... og MÅTTE vite snarest om det var to inni der så han kunne forberede seg mentalt på dobbelt "kaos" Har jo 2åringen fra før også ☺️ Bare en liten krabat!! Nesten en hel uke lengre på vei ifølge han. Hjertelyden var fin og jeg så han/henne veldig klart. Bebisen var full i liv, lå nesten ikke stille når jeg var der. Så bildene jeg fikk med hjem var ikke de beste. Men det gjør ikke noe! Godt å vite at alt var bra!

 

Gratulerer til deg også.

Kjekt å vite at alt er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidlig ul i dag! Kjæresten hadde bestilt og ringte meg på jobben. Hadde 25min på å drikke 0,5l med vann og komme meg dit. Han synes magen min er stor for å bare være 11+5... og MÅTTE vite snarest om det var to inni der så han kunne forberede seg mentalt på dobbelt "kaos" Har jo 2åringen fra før også ☺️ Bare en liten krabat!! Nesten en hel uke lengre på vei ifølge han. Hjertelyden var fin og jeg så han/henne veldig klart. Bebisen var full i liv, lå nesten ikke stille når jeg var der. Så bildene jeg fikk med hjem var ikke de beste. Men det gjør ikke noe! Godt å vite at alt var bra!

Må man drikke en halvliter med vann før UL? Jeg skal ha ul om noen dager..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde ikke det, og såg lille sprellende mini veldig godt likevel! Men jeg hadde innvendig ul.. kan hende det er annerledes om en skal ta utvendig? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke måtte gøre det noen av gangene i de to svangerskapene jeg har hatt. Har heller ikke fått beskjed om det når jeg skal til uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk beskjed om det! Drikke 0,5l vann og ikke tisse før jeg kom. Men når vi begynte å se på babyen stoppet han og ba meg gå å tisse. Tydeligvis for mye veske. Tenker de ber om det for sikkerhets skyld så du er garantert å se noe siden det er privat ul og koster en del.. Lykke til dere som snart skal sjekke ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og skal på mandag, igjen... denne gangen offentlig, på sykehuset... denne helgen går veldig sakte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uroligheten som skapes av dette forumet kan ikke være særlig heldig..

Min tur til tidlig ul i dag, uke 10, og kjenner meg meget nervøs plutselig :/

Antagelig er alt i orden, men klarer plutselig ikke å slippe den gnagende følelsen "tenk viss"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener, jeg benyttet mer fb nå som snakketråd.. Føler at mye av den uroligheten som skapes her, påvirker meg og mitt svangerskap.. Hvis jeg ikke leser om det, tenker jeg ikke på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville bare berolige dere andre her inne....det er ikke vanlig å oppleve å miste så mange ganger som jeg har gjort...for meg er det nok en kombinasjon av alder og muskelknuter, og mest sannsynlig produserer jeg for lite progesteron pga alder. Og innerst inne var jeg veldig forberedt på dette...har vært gjennom det før. Men jeg skjønner godt at dere syns det er ubehagelig, men alt er nok i skjønneste orden med de små hos dere :)

 

Ønsker dere alle masse lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var ul overstått-babyen har vært død i ca ei uke :`( Stort sjokk!!!!!!!

Må på sykehuset i morgen for abort piller.

Skulle ønske jeg begynte å blø i natt slik at jeg slipper det helvete det er..

 

Masse lykke til alle sammen <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var ul overstått-babyen har vært død i ca ei uke :`( Stort sjokk!!!!!!!

Må på sykehuset i morgen for abort piller.

Skulle ønske jeg begynte å blø i natt slik at jeg slipper det helvete det er..

 

Masse lykke til alle sammen <3

Ånei 😕😕😕 så trist...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...