Gå til innhold

Tidlig UL


Trehest1

Anbefalte innlegg

 

 

Det ble utvendig :-) Lille spire vokste fint og det ble bekreftet at jeg var.i uke 9+ noe :-)

Nå kan jeg lettet puste ut og pakke til ferie :)

Så bra :D God ferie :)

Takktakk! :-) Pappan ble stressa og skjønte endelig at om 30 uker blir vi foreldre! :P

*Vi må gjøre ditt, og ordne datt!" :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ul i går viste hjerte som slo :-) alt stod fint til med den lille spiren :)

Hvor langt var du kommet når du var på ul`en din?  Vet du hvor stor nurket var? (står på ul bildet) :)

 

Lurer på om jeg skal bestille nå, klarer ikke vente ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Ul i går viste hjerte som slo :-) alt stod fint til med den lille spiren :)

Hvor langt var du kommet når du var på ul`en din? Vet du hvor stor nurket var? (står på ul bildet) :)

 

Lurer på om jeg skal bestille nå, klarer ikke vente ;)

Jeg var 7+0 tror jeg :) ca 7mm stort :)

 

Var veldig betryggende å vita at alt var i orden, samt resultatet av de siste blodprøver :) hun har ferie nå for øyeblikket hvis du tenkte på Sigrids ultra? Femjordmødre har også ferie til en dag i august :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Ul i går viste hjerte som slo :-) alt stod fint til med den lille spiren :)

Hvor langt var du kommet når du var på ul`en din? Vet du hvor stor nurket var? (står på ul bildet) :)

 

Lurer på om jeg skal bestille nå, klarer ikke vente ;)

Jeg var 7+0 tror jeg :) ca 7mm stort :)

 

Var veldig betryggende å vita at alt var i orden, samt resultatet av de siste blodprøver :) hun har ferie nå for øyeblikket hvis du tenkte på Sigrids ultra? Femjordmødre har også ferie til en dag i august :(

 

Hvor lenge har sigrid ferie, vet du? Jeg tenkte neste uke kansje, da er jeg 7+ noe, har jo ikke termin før i slutten av mars, men testet jo så grulig tidlig, føler det har vart i en evighet allerede :P 

Har jo gjort dette før, men det varer like lenge hver gang vistnok ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En uke til UL her!:-D Er sååååå spent men samtidig VELDIG nervøs for at det ikke er liv inni der:-/ Har en tendens til å ta sorgene på forskudd så prøver å tenke positivt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg bestilt meg tidliig UL! Klarte ikke å vente mer! Har fått time 11.aug, om halvannen uke ca, og da er jeg i uke 9(8+5). Herregud, som jeg grugleder meg!! Kanskje litt tullete, iom at det bare to uker før jeg kan får fosterdiagnostikk, men det får gå.. Noen som har vært på tidlig ul i uke 9 og vet hva jeg kan forvente meg å se?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestilt meg tidliig UL! Klarte ikke å vente mer! Har fått time 11.aug, om halvannen uke ca, og da er jeg i uke 9(8+5). Herregud, som jeg grugleder meg!! Kanskje litt tullete, iom at det bare to uker før jeg kan får fosterdiagnostikk, men det får gå.. Noen som har vært på tidlig ul i uke 9 og vet hva jeg kan forvente meg å se?

Jeg var på ul i uke 9 med min datter som nå er 3 1/2år, og det er et nydelig babybildet. Ser henne tydelig, akkurat som en miniatyrbaby. Jeg fikk 3d bilde av henne da- be om det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig, Bellanie! Men trodde ikke man kunne få 3D så tidlig? Klarer nesten ikke å vente!! Må dagene flyyyyy!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig, Bellanie! Men trodde ikke man kunne få 3D så tidlig? Klarer nesten ikke å vente!! Må dagene flyyyyy!!!!

Joda, hos de fleste private får du det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ta tidlig ul 11. aug, da er jeg 10+1. Vet dere om det er innvendig eller utvendig (eller begge)? :) og eventuelt hva som går an å se?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var 11 uker forrige svangerskap, så tok gynekologen både utvendig og innvendig. Så mye mer på innvendig ultralyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk 3D bilde når jeg var 7 uker på vei, var absolutt ikke et nydelig bilde :P

Å? Kunne du ikke se at det var en baby?  :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe nei, kunne heller sett ut som en miniatyrtiss :P samboer syns heller 2D bilde bedre og det er jeg helt enig i :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvordan det så ut..

Jeg har et fra 2010 da jeg var 8+5 på, og synes det bildet er kjempefint :P Kansje det ikke er det da.. :P!!!

 

Jeg er 8+4 når jeg skal til sigrid, blir spennende å se om jeg får samme bildet ;)

Kansje legge det ut i galleriet :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvordan det så ut..

Jeg har et fra 2010 da jeg var 8+5 på, og synes det bildet er kjempefint :P Kansje det ikke er det da.. :P!!!

 

Jeg er 8+4 når jeg skal til sigrid, blir spennende å se om jeg får samme bildet ;)

Kansje legge det ut i galleriet :)

Jeg kan prøve å legge ut bilde :) kunne absolutt ikke se noe mer en to poser :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvordan det så ut..

Jeg har et fra 2010 da jeg var 8+5 på, og synes det bildet er kjempefint :P Kansje det ikke er det da.. :P!!!

 

Jeg er 8+4 når jeg skal til sigrid, blir spennende å se om jeg får samme bildet ;)

Kansje legge det ut i galleriet :)

Bildene er nå i galleriet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Lurer på hvordan det så ut..

Jeg har et fra 2010 da jeg var 8+5 på, og synes det bildet er kjempefint :P Kansje det ikke er det da.. :P!!!

 

Jeg er 8+4 når jeg skal til sigrid, blir spennende å se om jeg får samme bildet ;)

Kansje legge det ut i galleriet :)

Bildene er nå i galleriet :)

 

De var da søte da :) sigrid tok ikke innvendig på deg? Lurer på det går an å bestille det hen... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sigrid tar ikke innvendig så lenge hun ser noe utvendig:) hun sa til meg at hun ikke ville sett noe mer innvendig enn utvendig. Jeg ville nok hatt minst mulig undersøkelser innvendig jeg om jeg fikk velge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på UL idag! Var rimelig spot on med beregningene mine var 10+1 istedenfor 10+0:-) Fikk se en frisk liten krabat med dunkende hjerte og sprellende armer og bein <3 Sååååå god følelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen skal vi avgårde for å se om det er liv. Kjenner at jeg begynner å grue meg. Gikk galt sist. Håper bare alt er bra nå. Er glad det er i morgen tidlig vi har time, så slipper jeg tenke på det så lenge før vi får svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen skal vi avgårde for å se om det er liv. Kjenner at jeg begynner å grue meg. Gikk galt sist. Håper bare alt er bra nå. Er glad det er i morgen tidlig vi har time, så slipper jeg tenke på det så lenge før vi får svar.

Håper alt har gått bra i dag Tirilill :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et nydelig lite hjerte banket fint i dag. Ble målt til 8+1 nesten en uke mer enn jeg trodde. Herlig alt sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et nydelig lite hjerte banket fint i dag. Ble målt til 8+1 nesten en uke mer enn jeg trodde. Herlig alt sammen :)

så Kjekt :D Hadde ikke vi samme ikm gruppe? tidlig el du da evt? Gøy å bli satt frem i tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...