Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det ble utvendig :-) Lille spire vokste fint og det ble bekreftet at jeg var.i uke 9+ noe :-)

Nå kan jeg lettet puste ut og pakke til ferie :)

Så bra :D God ferie :)

Takktakk! :-) Pappan ble stressa og skjønte endelig at om 30 uker blir vi foreldre! :P

*Vi må gjøre ditt, og ordne datt!" :-p

Fortsetter under...

Ul i går viste hjerte som slo :-) alt stod fint til med den lille spiren :)

Hvor langt var du kommet når du var på ul`en din? Vet du hvor stor nurket var? (står på ul bildet) :)

Lurer på om jeg skal bestille nå, klarer ikke vente ;)

Jeg var 7+0 tror jeg :) ca 7mm stort :)

Var veldig betryggende å vita at alt var i orden, samt resultatet av de siste blodprøver :) hun har ferie nå for øyeblikket hvis du tenkte på Sigrids ultra? Femjordmødre har også ferie til en dag i august :(

Ul i går viste hjerte som slo :-) alt stod fint til med den lille spiren :)

Hvor langt var du kommet når du var på ul`en din? Vet du hvor stor nurket var? (står på ul bildet) :)

Lurer på om jeg skal bestille nå, klarer ikke vente ;)

Jeg var 7+0 tror jeg :) ca 7mm stort :)

Var veldig betryggende å vita at alt var i orden, samt resultatet av de siste blodprøver :) hun har ferie nå for øyeblikket hvis du tenkte på Sigrids ultra? Femjordmødre har også ferie til en dag i august :(

Hvor lenge har sigrid ferie, vet du? Jeg tenkte neste uke kansje, da er jeg 7+ noe, har jo ikke termin før i slutten av mars, men testet jo så grulig tidlig, føler det har vart i en evighet allerede :P 

Har jo gjort dette før, men det varer like lenge hver gang vistnok ;) 

Annonse

Da har jeg bestilt meg tidliig UL! Klarte ikke å vente mer! Har fått time 11.aug, om halvannen uke ca, og da er jeg i uke 9(8+5). Herregud, som jeg grugleder meg!! Kanskje litt tullete, iom at det bare to uker før jeg kan får fosterdiagnostikk, men det får gå.. Noen som har vært på tidlig ul i uke 9 og vet hva jeg kan forvente meg å se?

Da har jeg bestilt meg tidliig UL! Klarte ikke å vente mer! Har fått time 11.aug, om halvannen uke ca, og da er jeg i uke 9(8+5). Herregud, som jeg grugleder meg!! Kanskje litt tullete, iom at det bare to uker før jeg kan får fosterdiagnostikk, men det får gå.. Noen som har vært på tidlig ul i uke 9 og vet hva jeg kan forvente meg å se?

Jeg var på ul i uke 9 med min datter som nå er 3 1/2år, og det er et nydelig babybildet. Ser henne tydelig, akkurat som en miniatyrbaby. Jeg fikk 3d bilde av henne da- be om det ;)

Annonse

Lurer på hvordan det så ut..

Jeg har et fra 2010 da jeg var 8+5 på, og synes det bildet er kjempefint :P Kansje det ikke er det da.. :P!!!

Jeg er 8+4 når jeg skal til sigrid, blir spennende å se om jeg får samme bildet ;)

Kansje legge det ut i galleriet :)  

Jeg har et fra 2010 da jeg var 8+5 på, og synes det bildet er kjempefint :P Kansje det ikke er det da.. :P!!!

Jeg er 8+4 når jeg skal til sigrid, blir spennende å se om jeg får samme bildet ;)

Jeg kan prøve å legge ut bilde :) kunne absolutt ikke se noe mer en to poser :P

Bildene er nå i galleriet :)

Bildene er nå i galleriet :)

De var da søte da :) sigrid tok ikke innvendig på deg? Lurer på det går an å bestille det hen... 

I morgen skal vi avgårde for å se om det er liv. Kjenner at jeg begynner å grue meg. Gikk galt sist. Håper bare alt er bra nå. Er glad det er i morgen tidlig vi har time, så slipper jeg tenke på det så lenge før vi får svar.

Håper alt har gått bra i dag Tirilill :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...