Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #76 Skrevet 19. juni 2014 Eg har fordommar mot alle som er sær i kosten, enten det er dei som nektar å ete grønnsakene sine eller det er kjøt dei er kresen på. Nå ble jeg faktisk skuffet. Skader eller plager jeg deg, selv om jeg ikke spiser kjøtt? Har mine matvaner noen som helst innvirkning på deg og ditt liv? Som sagt over her, gjelder det bare de med "sære" holdninger til egen helse og miljø, eller tenker du det samme om f.eks muslimer som ikke spiser svin, eller jøder som ikke blander melkeprodukter og kjøtt? Det er ikkje djuptgåande fordommar det dreier seg om, var berre eit svar på desse merkelige haldningane til enkelte veggisar i tråden.Kva andre velger å ete interesserar meg ikkje i særlig grad. Du skrev faktisk at du "har fordommer mot"...:-p Anonymous poster hash: f1bd8...3ee
☆☆☆ Skrevet 19. juni 2014 #77 Skrevet 19. juni 2014 Eg har fordommar mot alle som er sær i kosten, enten det er dei som nektar å ete grønnsakene sine eller det er kjøt dei er kresen på.Nå ble jeg faktisk skuffet. Skader eller plager jeg deg, selv om jeg ikke spiser kjøtt? Har mine matvaner noen som helst innvirkning på deg og ditt liv?Som sagt over her, gjelder det bare de med "sære" holdninger til egen helse og miljø, eller tenker du det samme om f.eks muslimer som ikke spiser svin, eller jøder som ikke blander melkeprodukter og kjøtt? Det er ikkje djuptgåande fordommar det dreier seg om, var berre eit svar på desse merkelige haldningane til enkelte veggisar i tråden.Kva andre velger å ete interesserar meg ikkje i særlig grad. Du skrev faktisk at du "har fordommer mot"...:-p Anonymous poster hash: f1bd8...3ee Ja. Og?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå