Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #1 Skrevet 17. juni 2014 Mannen min sa han skulle lage middag mens jeg la barnet. Hurra! Det var ingen kjapp legging, så etter 1 time kom jeg ut og var klar for å spise. Mannen hadde virkelig stått på, det skal han ha! Risen var ferdig kokt og han hadde laget en stor kjele med kylling-gryte. (med kylinglår, hvitløk, sjalottløk og sopp). Vi har vært sammen i 10 år, og i 7 av de 10 årene har jeg vært vegetarianer........ Mildt sagt skuffet! Det ble ris på meg i dag, tørt og kjedelig... Anonymous poster hash: 93eb9...8de
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #2 Skrevet 17. juni 2014 Herrefred, for en idiot! Respekterer han deg ikke i det hele tatt? Anonymous poster hash: d3c3a...43d
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #3 Skrevet 17. juni 2014 Og forklaringen hans var? Anonymous poster hash: 526a3...6aa
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #4 Skrevet 17. juni 2014 Jøss, det var spesielt. Han laget middag til seg selv, som du ikke kan spise? Anonymous poster hash: c523b...84a
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #5 Skrevet 17. juni 2014 Det var virkelig en merkelig ting å gjøre.. Nesten så jeg har vondt for å tro det. Anonymous poster hash: a001d...189
Kanutten83 Skrevet 17. juni 2014 #6 Skrevet 17. juni 2014 Hadde ikke bare blitt skuffet, men sint over så lite respekt!
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #7 Skrevet 17. juni 2014 Ingen forklaring annet enn at han hadde lyst på kylling-gryte.... Og, jo, at kyllingen måtte brukes opp.... Anonymous poster hash: 93eb9...8de
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #8 Skrevet 17. juni 2014 Det var virkelig en merkelig ting å gjøre.. Nesten så jeg har vondt for å tro det. Anonymous poster hash: a001d...189 Trodde nesten ikke på det selv, men etter å ha kikket på kjøkkenet etter resten av retten, skjønte jeg at det ikke var noe til meg.... Det er for det meste jeg som lager middag, men det er ingen unnskyldning!! HI Anonymous poster hash: 93eb9...8de
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #9 Skrevet 17. juni 2014 Bor du slik til at du kan bestille mat og få den levert hjem til deg? Fra nå av så tar du ikke hensyn til ham når du lager mat, men lager mat du liker. Anonymous poster hash: 7f902...74f
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #10 Skrevet 17. juni 2014 Ikke glem hvis det er du som pleier handle å slutte og handle inn kjøtt, for hvorfor skal du handle inn det han spiser hvis han ikke kan lage mat som du kan spise. Anonymous poster hash: 7f902...74f
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #11 Skrevet 17. juni 2014 Bor dessverre langt unna takeaway og/eller utkjøring av mat. Skal ikke handle inn kjøtt mer i alle fall! HI Anonymous poster hash: 93eb9...8de
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #12 Skrevet 17. juni 2014 Uff... "Glemte" han at du var vegetarianer? Skjønner du er skuffa.. Men bare av nysgjerrighet.. Kan du ikke spise gryta dersom du plukker ut kyllingbitene? Anonymous poster hash: adcb7...e83
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #13 Skrevet 17. juni 2014 Går det ikke greit å plukke ut kjøttet ? Gryterett og ris hørtes veldig godt ut da. Du blir vel mett på det uten kjøtt? Anonymous poster hash: e503d...a02
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #14 Skrevet 17. juni 2014 er jo litt sent å plukke ut kyllingen når den er kokt der da. tror dette bare er trollerier, for man har ikke kyllinglår i gryteretter... Anonymous poster hash: d233c...af0
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #15 Skrevet 17. juni 2014 er jo litt sent å plukke ut kyllingen når den er kokt der da. tror dette bare er trollerier, for man har ikke kyllinglår i gryteretter... Anonymous poster hash: d233c...af0 Sent å plukke ut? Hvorfor? Du spiser jo ikke kyllingen da... Regner med at de som er vegetarianere noen gang må bruke hønsebuljong osv på terning? Man dauer ikke av å ha litt kyllingkraft oppi grønnsakene og risen. Anonymous poster hash: 47e68...12d
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #16 Skrevet 17. juni 2014 er jo litt sent å plukke ut kyllingen når den er kokt der da. tror dette bare er trollerier, for man har ikke kyllinglår i gryteretter... Anonymous poster hash: d233c...af0 Det er flere gryteretter en kan lage med kyllinglår, en får til og med en oppskrift på Kiwi. Anonymous poster hash: 7f902...74f
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #17 Skrevet 17. juni 2014 er jo litt sent å plukke ut kyllingen når den er kokt der da. tror dette bare er trollerier, for man har ikke kyllinglår i gryteretter... Anonymous poster hash: d233c...af0 Selvsagt kan man ha kyllinglår i gryteretter! Kan ha kyllingføtter for den del, om man skulle ønske det. Anonymous poster hash: fa3c8...224
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #18 Skrevet 17. juni 2014 er jo litt sent å plukke ut kyllingen når den er kokt der da. tror dette bare er trollerier, for man har ikke kyllinglår i gryteretter... Anonymous poster hash: d233c...af0 Sent å plukke ut? Hvorfor? Du spiser jo ikke kyllingen da... Regner med at de som er vegetarianere noen gang må bruke hønsebuljong osv på terning? Man dauer ikke av å ha litt kyllingkraft oppi grønnsakene og risen. Anonymous poster hash: 47e68...12d Jeg er vegetarianer, og jeg spiser ikke kjøttkraft. En gryterett med kylling hadde vært uaktuell for meg. Det vet mine nærmeste, og de respekterer det! Anonymous poster hash: fa3c8...224
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #19 Skrevet 17. juni 2014 Jeg klarer rett og slett ikke å synes synd på voksne mennesker som får servert god mat, men son nekter å spise av prinsipp. Anonymous poster hash: d7792...8d9
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #20 Skrevet 17. juni 2014 Jeg klarer rett og slett ikke å synes synd på voksne mennesker som får servert god mat, men son nekter å spise av prinsipp. Anonymous poster hash: d7792...8d9 Så hvis du får servert nydelig hundegryte, så er det greit for deg? Kattesatay? Rottestuing (av rotter som har blitt foret ordentlig, ikke fra søpledynga eller kloakken)? Slange? En pai fylt med larver? Insekter er næringsrik mat! Anonymous poster hash: fa3c8...224
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #21 Skrevet 17. juni 2014 Klart man kan bruke kylling Jeg bruker kylling i noen gryteretter, fordi jeg synest det er et bedre alternativ enn f. Eks kjøttdeig. Men til deg Hi, dette var dårlige greier, jeg hadde hevnet med å ikke kjøpe inn kjøtt til han. Anonymous poster hash: 61c71...17d
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #22 Skrevet 17. juni 2014 Jeg klarer rett og slett ikke å synes synd på voksne mennesker som får servert god mat, men son nekter å spise av prinsipp.Anonymous poster hash: d7792...8d9 Så hvis du får servert nydelig hundegryte, så er det greit for deg? Kattesatay? Rottestuing (av rotter som har blitt foret ordentlig, ikke fra søpledynga eller kloakken)? Slange? En pai fylt med larver? Insekter er næringsrik mat! Anonymous poster hash: fa3c8...224 Ja, jeg har da spist det meste av det. Pai fylt med larver har jeg ikke prøvd, men jeg har spist andre insekter, både hund, katt, rotte og slange.Ungene mine får heller ikke annen middag om de prøver seg med "liker ikke". Hvorfor skulle det være noe annerledes for voksne? Anonymous poster hash: d7792...8d9
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #23 Skrevet 17. juni 2014 Jeg klarer rett og slett ikke å synes synd på voksne mennesker som får servert god mat, men son nekter å spise av prinsipp.Anonymous poster hash: d7792...8d9 Så hvis du får servert nydelig hundegryte, så er det greit for deg? Kattesatay? Rottestuing (av rotter som har blitt foret ordentlig, ikke fra søpledynga eller kloakken)? Slange? En pai fylt med larver? Insekter er næringsrik mat! Anonymous poster hash: fa3c8...224 Ja, jeg har da spist det meste av det. Pai fylt med larver har jeg ikke prøvd, men jeg har spist andre insekter, både hund, katt, rotte og slange.Ungene mine får heller ikke annen middag om de prøver seg med "liker ikke". Hvorfor skulle det være noe annerledes for voksne? Anonymous poster hash: d7792...8d9 Vel. all ære til deg. Jeg hadde nok kastet inn håndkleet når det kom til larvene, med mindre jeg sultet. I dette tilfellet handler det om respekt: Mannen hennes visste at hun ikke spiser kjøtt, han sa at han skulle lage mat til dem begge, og så laget han mat som han visste at hun ikke kom til å spise. Det er respektløst. Anonymous poster hash: fa3c8...224
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #24 Skrevet 17. juni 2014 Jeg klarer rett og slett ikke å synes synd på voksne mennesker som får servert god mat, men son nekter å spise av prinsipp.Anonymous poster hash: d7792...8d9 Så hvis du får servert nydelig hundegryte, så er det greit for deg? Kattesatay? Rottestuing (av rotter som har blitt foret ordentlig, ikke fra søpledynga eller kloakken)? Slange? En pai fylt med larver? Insekter er næringsrik mat! Anonymous poster hash: fa3c8...224 Ja, jeg har da spist det meste av det. Pai fylt med larver har jeg ikke prøvd, men jeg har spist andre insekter, både hund, katt, rotte og slange.Ungene mine får heller ikke annen middag om de prøver seg med "liker ikke". Hvorfor skulle det være noe annerledes for voksne? Anonymous poster hash: d7792...8d9 Det er forsjell på "liker ikke" og det å velge å ikke spise kjøtt pga overbevisninger. Du fremstår meget lite tolerant og åpen for andres syn på ting. Anonymous poster hash: 349c9...22e
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #25 Skrevet 17. juni 2014 Jeg klarer rett og slett ikke å synes synd på voksne mennesker som får servert god mat, men son nekter å spise av prinsipp. Anonymous poster hash: d7792...8d9 De fleste som ikke har spist kjøtt på mange år vil bli temmelig syke av å spise kjøtt igjen. Selv om det "bare" er snakk om kyllingkraft Anonymous poster hash: d3c3a...43d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå