Gå til innhold

hva er det verste noen har sagt til deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Nei, jeg tror ikke du kommer til å bli noen god mor med tanke på alt du har opplevd gjennom oppveksten din" Sagt av min fostermor.... Har vokst opp i voldelig hjem før jeg flyttet på forsterhjem som 8åring.

Anonymous poster hash: 8f341...2fb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde en grusom episode da jeg var rundt 10 år:

Min mor klapset til meg og sa at det var min feil at hun ikke kunne få flere barn.

Anonymous poster hash: 18671...96b

Skrevet

"Hvorfor i alle dager begravet du en abort?"Den fikk jeg slengt etter meg her inne av et anonymt fjols, rett etter begravelsen til sønnen min.Vi måtte riktignok avslutte svangerskapet i uke 23 pga sykdom hos ham som ikke var forenlig med liv etter fødsel, men det var jo høyst ufrivillig. Den traff i hjerterota og jeg var på mitt mest sårbare akkurat da. Kan ikke huske noen har sagt noe verre en det. Men det måtte jo være her :(

Shitt, du skriver om dette i mange innlegg! Anonymous jposter hash: 25132...df1
Plager det deg veldig? Nå var det spørsmål om hva som var det værste noen sagt til deg, og dette er det for meg. Så henger du deg opp i at jeg snakket om det før? Merkelig ting å henge opp seg på.
Skrevet

At jeg var ei drittkjerring som ikke fortjente å leve.

Gjest Antarctica
Skrevet

"Hvorfor i alle dager begravet du en abort?"

Den fikk jeg slengt etter meg her inne av et anonymt fjols, rett etter begravelsen til sønnen min.

Vi måtte riktignok avslutte svangerskapet i uke 23 pga sykdom hos ham som ikke var forenlig med liv etter fødsel, men det var jo høyst ufrivillig. Den traff i hjerterota og jeg var på mitt mest sårbare akkurat da. Kan ikke huske noen har sagt noe verre en det. Men det måtte jo være her :(

Shitt, du skriver om dette i mange innlegg!

Anonymous poster hash: 25132...df1

Det var da et veldig, veldig upassende svar - i en tråd som denne. Var det DIN premiekommentar hun siterte, kanskje?

Skrevet

Du trenger vel ikke bh, du som ikke har pupper! Mormor presterte å si dette (i beste mening) når jeg var 11-12. Puppene kom aldri, så når jeg var 19 tok jeg silikon. Den husker jeg enda som 25!

Anonymous poster hash: 2c63e...007

Skrevet

Husker veldig godt en episode da jeg var rundt 12-13 år gammel og skulle på Norway cup. En vennegjeng (min vennegjeng) hadde planlagt å dra sammen da jeg spurte om det var greit at jeg også hang meg på. Fikk da svar om at de ble for mange. Da en annen venninne spurte om hun kunne bli med, svarte de ja. Svaret jeg fikk da var: "ja men, det er kun pene folk som får bli med".

En annen gang var vi i en minnestund av en ganske god kompis av oss som hadde druknet. Jeg gråt , og da sier samme jenta: hvorfor gjør du sånn? (altså gråter) du er så stygg.

Samme jente: wow.. folk dusjer for å bli rene og pene. du blir ren og stygg du.

Har hele livet mitt hørt om hvor stygg og feit jeg er.

Anonymous poster hash: 3bdac...a34

klem til deg! ❤ Mange fæle mennesker!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...