Gå til innhold

hva er det verste noen har sagt til deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Akkurat nå er det som har satt mest støkk i meg "slutt å synes så jævla syndt på deg sjøl" kjenner at jeg ikke helt takler den så godt og verre er det at det er to personer som har sagt det til meg. Med lang tid i mellom sant nok, men jeg kjenner meg liksom ikke helt igjen i det.

Endret av catchbaby
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nær familie som sluttet å snakke til meg uten synlig grunn. Verre enn alt som noen gang har blitt sagt.

Anonymous poster hash: 5ac75...74f
Skrevet

At jeg kunne gå og henge meg. Og ble ikke det vellykket, skulle jeg bli overkjøt av en lastebil eller hoppe utfor ei bro.
- Dette kom fra ei som jeg kalte "min bestevenninne".

Anonymous poster hash: 84cb6...44d
Skrevet (endret)

Hver gang jeg ikke gjør som barnefaren sier så kaller han meg dårlig mamma.

Det er sårende å høre selv om jeg vet at han bare sier det i sinne.

Endret av me_87
Skrevet
"Du er en god mor, FERDIG. Du duger IKKE til noe annet. Du fordummer folk rundt deg, synd med tanke på at du er mor. Håper du vil forsøke der, iallefall.

Ta vare på datteren vår. Og jeg håper hun er den andre som noen gang kommer til å elske deg-

Og samt at jeg ønsker at jeg også kan være en del av hennes oppvekst. Men slutt å drit deg sånn ut.. 

du kan ikke lyve, men jeg vet at du har vært "borti" (som du fint sier selv) i min krets enn **********, så du kan ikke komme med noe. Du ville, ønsket, SKULLE "kælve" (nok ett av dine uttrykk)  og du traff meg eller omvendt på ett dårlig tidspunkt, og jeg ga deg verdens nydeligste lille datter, deretter var det over og ut. Men jeg fordummer meg uansett rundt deg, så like greit å respektere den neandertaler-hjernen din. 

Håper du lærer henne godt (for det det er verdt), for din hjerne er virkelig en dysfunksjonel mental ørken. Du har ikke noe å komme med, du er ikke verdt noe. Kanskje for dine tidligere "venner", men fytti grisen du er uskolert og atypisk analfabet. 

mange stygge ord, men forstår meg rett. Du er en snekker... "

Anonymous poster hash: bfa1d...7fc
Skrevet

At jeg var kjedelig og manglet personlighet. Jeg var tenåring, og det var en voksen som sa det, noe som gjorde det ekstra ille.

Anonymous poster hash: c5c15...78f

Skrevet

"Du er en god mor, FERDIG. Du duger IKKE til noe annet. Du fordummer folk rundt deg, synd med tanke på at du er mor. Håper du vil forsøke der, iallefall.

Ta vare på datteren vår. Og jeg håper hun er den andre som noen gang kommer til å elske deg-

Og samt at jeg ønsker at jeg også kan være en del av hennes oppvekst. Men slutt å drit deg sånn ut.. 

du kan ikke lyve, men jeg vet at du har vært "borti" (som du fint sier selv) i min krets enn **********, så du kan ikke komme med noe. Du ville, ønsket, SKULLE "kælve" (nok ett av dine uttrykk)  og du traff meg eller omvendt på ett dårlig tidspunkt, og jeg ga deg verdens nydeligste lille datter, deretter var det over og ut. Men jeg fordummer meg uansett rundt deg, så like greit å respektere den neandertaler-hjernen din. 

Håper du lærer henne godt (for det det er verdt), for din hjerne er virkelig en dysfunksjonel mental ørken. Du har ikke noe å komme med, du er ikke verdt noe. Kanskje for dine tidligere "venner", men fytti grisen du er uskolert og atypisk analfabet. 

Hæ?

Anonymous poster hash: b72d8...819

Skrevet

En veldig god venninde som sa til med på fylla av alle ting at hun vurderte å melde meg til barnevernet. Dette var fordi hun hadde observert den ene gangen at jeg måtte hjelpe på med sko(var Converse sko, så var derfor), han ikke kunne få opp bilseter/selen selv(noe jeg måtte teste i ettertid og det klarte han fint, selv om jeg mente det bare var en fordel at han ikke klarte det). At det var Umulig å holde en samtale med han, hun snakket seriøst om været, han ville heller snakke om angry birds så han ignorerte hennes samtaleemne. Han var den gang 3 1/2 år gammel. Hun ser oss sammen max 1 gang i mnd, så ble veldig såret av at hun mente jeg var en så dårlig mor at jeg trengte hjelp av Bv. Skal sies at hun holdt på å utdanne seg som førskolelærer så hun trodde vel hun var ekspert på barn. Svigermor er barnevernspedagog med masse utdannelse, og hun mener vi er fantastiske foreldre, så jeg velger å høre på henne:-P

Anonymous poster hash: 6526e...64b

Skrevet

Hæ?

Anonymous poster hash: b72d8...819

HAHA. Ikkesant. 

Jeg knekker sammen (i latter altså) hver gang jeg leser mailer fra han. (min ex).

Jeg tar meg absolutt ikke nær av dette, men dette er vel den styggeste, sånn mtp personangrep. 

Artig kar, altså

Skrevet

Da ei venninne meldte meg til barnevernet for omsorgssvikt pga heroin misbruk.

De henla saken på dagen. "Venninna" mi anmeldte jeg tvert og faktisk hun som brukte det. Jeg prøvde å hjelpe henne.

Anonymous poster hash: 1123a...f67

Skrevet

Var rundt en 14år gammel, var en tur i drammen. Det gikk en voksen mann forbi meg, han snudde seg og så på meg mens han sa "æsj"

Pluss alle tingene faren til sønnen min har sagt: håper guttungen dør osv...

Anonymous poster hash: a804c...b23

Skrevet

"Her har du 200 kr. fordi du var så snill og lot meg gjøre mitt" (voldtekt)

Anonymous poster hash: 095ef...05b
Skrevet

"Her har du 200 kr. fordi du var så snill og lot meg gjøre mitt" (voldtekt) Anonymous poster hash: 095ef...05b

Huff, stakkar stakkar deg :-( God klem <3

Anonymous poster hash: 32e84...a10

Skrevet

Hvis du ikke tar abort kommer du til å gi barnet en dårlig oppvekst pga du kommer kun til å finne deg en sadistisk voldtektsmann som kommer til å ødelegge deg og barnet ditt....

Skal si det ble slutt da

Anonymous poster hash: 1bd3a...89d

Gjest Sommerfuggel
Skrevet

"Jeg skulle gått fra deg for lenge siden. Og hadde jeg visst du ble gravid så hadde jeg aldri hatt sex med deg"

Dette sa (eks)mannen min idet han gikk ut døra. Han forlot meg da jeg ble gravid med nr 4...

Dette er nå 4 år siden, men det sitter langt inne å tilgi den kommentaren...

Skrevet

Ingen kan noensinne bli glad i deg!

-min mor. ikke en gang. mange ganger.

Anonymous poster hash: 8c34a...3f0
Skrevet

Men i jøssenavn!

Skrevet

"Her har du 200 kr. fordi du var så snill og lot meg gjøre mitt" (voldtekt)

Anonymous poster hash: 095ef...05b

Noe lignende hendte meg, faktisk. En bekjent skulle låne 200 kr, han voldtok meg da jeg møtte ham, og han tok pengene og stakk. Jeg var 13, han var 23. 

Anonymous poster hash: 9b8bc...6fd

Skrevet

At jeg er bare er lat..

Anonymous poster hash: ae5ec...00c

Skrevet

"Håper du dør under fødselen og babyen din også"

"Du kommer til å få en mongo baby, funksjonshemmet"

Nå i ettertid: "Vet ikke hvorfor jeg syns så syns på datteren din"

Dette fra NÆRE familiemedlemmer

Anonymous poster hash: aafce...e68

Skrevet

Woooow...siden jeg har fått beskjed om at jeg er både overfølsom og dramatisk av de samme som sa at jeg synes synd på meg sjøl - har de kanskje rett? Guri malla så fæle folk kan være mot andre. Og dem man er glad i? Dette var en ny tankevekker for emosjonelle meg..

Skrevet

Men i alle dager så mange fæle ting folk kan få seg til å si (og gjøre)! Håper dere som har opplevd disse tingene har klart å komme dere videre, og vite at det er den/de som det er noe galt med.

Anonymous poster hash: 3aad9...8d2

Skrevet

Hver gang samboeren min sier ting som sårer.. stygge ting. (Ikke sjelden). Bryter meg ned hver gang

Anonymous poster hash: 82f58...521

Skrevet

Hver gang samboeren min sier ting som sårer.. stygge ting. (Ikke sjelden). Bryter meg ned hver gang

Anonymous poster hash: 82f58...521

Er man glad i noen så bryter man dem ikke ned!

Kom deg unna samboeren før han bryter deg helt ned. Har dere barn sammen så kom deg unna for deres skyld! Barna deres trenger å vokse opp med gode eksempler, ikke lære at det er greit at pappa er stygg med mamma. Barna dine fortjener bedre enn å måtte vokse opp og se at mamma sakte, men sikkert, blir mer og mer psykisk nedbrutt pga pappas urimelige oppførsel.

Så kom deg bort - jo før jo heller!

Anonymous poster hash: 8c34a...3f0

Skrevet

Jeg skulle ønske jeg ikke hadde født deg.

Jeg ba ikke om en unge som deg.

Sagt av min mor når jeg var en trassig tenåring. Tror absolutt ikke jeg var værre enn noen andre tenåringer. Ble mobbet og slet på skolen og i det sosiale så jeg prøvde å skulke av og til og da ble hun helt hysterisk å sa sånne ting til meg. Jeg angrer på at jeg skulket skolen noen ganger men syns ikke det forsvarer at en voksen kan si noen sånt til en tenåring som har det vanskelig.Vi har et greit forhold i dag, men de ordene sitter brendt fast i meg.

Anonymous poster hash: 506cd...b3a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...