Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #51 Skrevet 10. juni 2014 Dere som har blitt snakket så stygt til av familie, har dere kontakt i dag? Jeg tror aldri jeg kunne tilgitt noe sånt! Klem til dere Anonymous poster hash: e1f1f...db0
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #52 Skrevet 10. juni 2014 "Huff, du er så tynn, ikke mye pupper å fylle ut kjolen med akkurat", sa min egen mor da jeg skulle få meg ny kjole til et selskap, jeg var 15 år. "Hånstaur", "Bråkmaker", "Pyse", " Ikke tro du er noe", "Det er din feil, at vi ikke får besøk", fikk jeg høre ukentlig i hele oppveksten. Det styggeste som har kommet utav munnen på min mor, var da hun spyttet etter meg, fordi jeg hadde tråkket inn litt sand i gangen, mens hun drev å vasket gulvet. Anonymous poster hash: b50ee...a41
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #53 Skrevet 10. juni 2014 Har blitt snakket stygt til i hele oppveksten, og har kontakt med foreldrene mine, men kan vel si den er noe anstrengt. Min mor har forandret seg veldig mye, til det positive, så jeg har tilgitt henne, hun har jo også sagt unnskyld for alt det stygge hun sa, og at hun ikke greide å være god mot oss. Anonymous poster hash: b50ee...a41
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #54 Skrevet 10. juni 2014 Dere som har blitt snakket så stygt til av familie, har dere kontakt i dag? Jeg tror aldri jeg kunne tilgitt noe sånt! Klem til dere Anonymous poster hash: e1f1f...db0 Ja, jeg har faktisk veldig god kontakt med moren min. Hun har aldri sagt unnskyld for hva hun sa, og det plager meg. Har ingen kontakt med tantene mine da... Anonymous poster hash: 61ad1...69e
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #55 Skrevet 10. juni 2014 En gutt i klassen på ungdomsskolen: "har noen slått deg"? For du er så stygg at det ser ut som noen har slått deg". Min mor når jeg var liten: "jeg går opp på loftet og henger meg en dag og det vil være p.g.a deg og din far. "Jeg flytter langt vekk for jeg orker ikke mer av deg og din far" " du er ikke like pen som søsteren din nei" De to siste også fra min kjære mor selvfølgelig 😜. Kunne skrevet mye mer her men.. Anonymous poster hash: 63239...b92
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #56 Skrevet 10. juni 2014 Dere som har blitt snakket så stygt til av familie, har dere kontakt i dag? Jeg tror aldri jeg kunne tilgitt noe sånt! Klem til dere Anonymous poster hash: e1f1f...db0 Det har vært vanskelig å tilgi at mor valgte min vildelige far framfor meg. Men moren min har brukt mange år på å gjøre opp for seg. Stilt opp for meg på alle mulige måter og satt meg først. Hun bestemte seg for å flytte den dagen hun sa det og flyttet fra far et halvt år etterpå. Vi er veldig tette nå men det har tatt tid... Anonymous poster hash: a3a98...ae0
Cat.68 Skrevet 10. juni 2014 #57 Skrevet 10. juni 2014 "Hvorfor i alle dager begravet du en abort?" Den fikk jeg slengt etter meg her inne av et anonymt fjols, rett etter begravelsen til sønnen min. Vi måtte riktignok avslutte svangerskapet i uke 23 pga sykdom hos ham som ikke var forenlig med liv etter fødsel, men det var jo høyst ufrivillig. Den traff i hjerterota og jeg var på mitt mest sårbare akkurat da. Kan ikke huske noen har sagt noe verre en det. Men det måtte jo være her
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #58 Skrevet 10. juni 2014 Min første kjærlighet sa til meg: Hvis jeg aldri ser deg igjen, ville det vært for tidlig. Anonymous poster hash: 8e6bf...659 Seriøst går det an..... Klem til deg!! Anonymous poster hash: 84cb6...44d Tusen Takk:) Han er iallefall long gone nå og jeg har verdens beste mann ♥ Anonymous poster hash: 8e6bf...659
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #59 Skrevet 10. juni 2014 At jeg bare snakker om det samme hele tiden, at jeg aldri sier noe og at jeg er kjedelig. Anonymous poster hash: 77fe2...466
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #60 Skrevet 10. juni 2014 Min bror døde i 2013, min far sa 6mnd etter hans død at han skulle ønske det var jeg som døde, for det hadde vært enklere for han å takle. Anonymous poster hash: e5667...6a1 Akkurat det sa min mor til meg, etter at min bror døde. Klem til deg Anonymous poster hash: b8829...992
Birdie Birdie Nam Nam Skrevet 10. juni 2014 #61 Skrevet 10. juni 2014 Min bror døde i 2013, min far sa 6mnd etter hans død at han skulle ønske det var jeg som døde, for det hadde vært enklere for han å takle. Anonymous poster hash: e5667...6a1 Men i alle dager! Denne tråden sjokkerer meg. Kan jeg få spørre hvordan du forholder deg til din far i dag?
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #62 Skrevet 10. juni 2014 Etter å ha kjempet i ukesvis på sykehus og overlevd en livstruende sykdom, så sa et familiemedlem: jeg håper du dauer (dør) Anonymous poster hash: 94c83...707
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #63 Skrevet 10. juni 2014 Etter 11 år sammen og 2 barn. yngste da nettopp født. Så sier plutselig BF at han ikke vil mer og har funnet seg en annen.( kjent hverandre i 3 uker) Han har tross alt vurdert å gå fra meg i 3 år. Og alt var min skyld, han sa aldri noe til meg, selvom jeg prøvde å ta opp ting i ny og ne. Og at han bare er interesert i å ta ansvar for eldste man. Anonymous poster hash: 175c3...4be
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #64 Skrevet 10. juni 2014 Husker veldig godt en episode da jeg var rundt 12-13 år gammel og skulle på Norway cup. En vennegjeng (min vennegjeng) hadde planlagt å dra sammen da jeg spurte om det var greit at jeg også hang meg på. Fikk da svar om at de ble for mange. Da en annen venninne spurte om hun kunne bli med, svarte de ja. Svaret jeg fikk da var: "ja men, det er kun pene folk som får bli med". En annen gang var vi i en minnestund av en ganske god kompis av oss som hadde druknet. Jeg gråt , og da sier samme jenta: hvorfor gjør du sånn? (altså gråter) du er så stygg. Samme jente: wow.. folk dusjer for å bli rene og pene. du blir ren og stygg du. Har hele livet mitt hørt om hvor stygg og feit jeg er. Anonymous poster hash: 3bdac...a34
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #65 Skrevet 10. juni 2014 Dette var jo bare en helt forferdelig tråd. Har lyst til å gi flere her en stor klem Selv vokste jeg opp som mobbeoffer fra barneskolen og opp til videregående. Helt forjævlig. Hadde få venner. Daglig fikk jeg høre ord som: "du er så jæævlig shhtøgg!" "du er heslig og ekkel" "du stinker". Hvis de kom på gruppe med meg så var det alltid høylydte protester og jeg ble alltid sittende alene i lunsjen. De var alltid veldig nøye med å fortelle meg HVOR stygg jeg var med ord, grimaser og kroppsspråk. I ettertid vil jeg si at jeg var ikke spesielt stygg, jeg var slank og har alltid vært full av humor og humør. Har aldri hatt et odør-problem heller. Etter jeg ble voksen har jeg fremdeles problemer med å komme inn i "populære kretser" fordi jeg rett og slett ikke har selvtilliten til det. Tør ikke å ta min plass. Så jeg prøver å ta vare på mine to venninner og håper jeg får flere en gang Anonymous poster hash: 9a273...b6f
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #66 Skrevet 10. juni 2014 Kanskje ikke helt grusomt, men min stemor sa til min far, ang meg, at "henne blir det aldri noe av". Pappa fortalte det videre til meg. Det var tøft for en usikker trettenåring som forgudet stemoren sin. Anonymous poster hash: 66116...f14
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #67 Skrevet 10. juni 2014 Kanskje ikke helt grusomt, men min stemor sa til min far, ang meg, at "henne blir det aldri noe av". Pappa fortalte det videre til meg. Det var tøft for en usikker trettenåring som forgudet stemoren sin. Anonymous poster hash: 66116...f14 Fysj Anonymous poster hash: 62773...9a0
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #68 Skrevet 10. juni 2014 Jeg har under hele oppveksten vært mobbeoffer og hakkekylling for de andre på skolen, så har fortrengt alt av skjellsord og handlinger som har blitt gjort med meg og sagt til meg.. det som svir mest akkurat nå er noe samboer sa til meg i helgen. handler ikke om meg, men broren min.. samboer har i mange år sett at bror er litt "enkel". At han ikke er like gammel i hodet som alderen skulle tilsi. Det som svir er at jeg har vært like blind for "enkelheten" som våre foreldre har vært.. I bunn og grunn er det verste som har blitt sagt til meg at jeg har i mange år vært blind for min egen families "hemmelighet"... Anonymous poster hash: d74f9...7b6
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #69 Skrevet 10. juni 2014 "Du er en god mor, FERDIG. Du duger IKKE til noe annet. Du fordummer folk rundt deg, synd med tanke på at du er mor. Håper du vil forsøke der, iallefall. Ta vare på datteren vår. Og jeg håper hun er den andre som noen gang kommer til å elske deg- Og samt at jeg ønsker at jeg også kan være en del av hennes oppvekst. Men slutt å drit deg sånn ut.. du kan ikke lyve, men jeg vet at du har vært "borti" (som du fint sier selv) i min krets enn **********, så du kan ikke komme med noe. Du ville, ønsket, SKULLE "kælve" (nok ett av dine uttrykk) og du traff meg eller omvendt på ett dårlig tidspunkt, og jeg ga deg verdens nydeligste lille datter, deretter var det over og ut. Men jeg fordummer meg uansett rundt deg, så like greit å respektere den neandertaler-hjernen din. Håper du lærer henne godt (for det det er verdt), for din hjerne er virkelig en dysfunksjonel mental ørken. Du har ikke noe å komme med, du er ikke verdt noe. Kanskje for dine tidligere "venner", men fytti grisen du er uskolert og atypisk analfabet. mange stygge ord, men forstår meg rett. Du er en snekker... " Anonymous poster hash: bfa1d...7fc Hæ? Anonymous poster hash: b72d8...819 HAHA. Ikkesant. Jeg knekker sammen (i latter altså) hver gang jeg leser mailer fra han. (min ex). Jeg tar meg absolutt ikke nær av dette, men dette er vel den styggeste, sånn mtp personangrep. Artig kar, altså Anonymous poster hash: bfa1d...7fc Lurer på om jeg har datet eksmannen din. For 'dysfunksjonell ørken' har jeg hørt før. Og jeg vet han har en datter. Begynner navnet hans på P? Anonymous poster hash: cd546...932
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #70 Skrevet 11. juni 2014 "Du er en god mor, FERDIG. Du duger IKKE til noe annet. Du fordummer folk rundt deg, synd med tanke på at du er mor. Håper du vil forsøke der, iallefall. Ta vare på datteren vår. Og jeg håper hun er den andre som noen gang kommer til å elske deg- Og samt at jeg ønsker at jeg også kan være en del av hennes oppvekst. Men slutt å drit deg sånn ut.. du kan ikke lyve, men jeg vet at du har vært "borti" (som du fint sier selv) i min krets enn **********, så du kan ikke komme med noe. Du ville, ønsket, SKULLE "kælve" (nok ett av dine uttrykk) og du traff meg eller omvendt på ett dårlig tidspunkt, og jeg ga deg verdens nydeligste lille datter, deretter var det over og ut. Men jeg fordummer meg uansett rundt deg, så like greit å respektere den neandertaler-hjernen din. Håper du lærer henne godt (for det det er verdt), for din hjerne er virkelig en dysfunksjonel mental ørken. Du har ikke noe å komme med, du er ikke verdt noe. Kanskje for dine tidligere "venner", men fytti grisen du er uskolert og atypisk analfabet. mange stygge ord, men forstår meg rett. Du er en snekker... " Anonymous poster hash: bfa1d...7fc Hæ? Anonymous poster hash: b72d8...819 HAHA. Ikkesant.Jeg knekker sammen (i latter altså) hver gang jeg leser mailer fra han. (min ex). Jeg tar meg absolutt ikke nær av dette, men dette er vel den styggeste, sånn mtp personangrep. Artig kar, altså Anonymous poster hash: bfa1d...7fc Lurer på om jeg har datet eksmannen din. For 'dysfunksjonell ørken' har jeg hørt før. Og jeg vet han har en datter. Begynner navnet hans på P? Anonymous poster hash: cd546...932 Haha nei Anonymous poster hash: bfa1d...7fc
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #71 Skrevet 11. juni 2014 "Du er en god mor, FERDIG. Du duger IKKE til noe annet. Du fordummer folk rundt deg, synd med tanke på at du er mor. Håper du vil forsøke der, iallefall. Ta vare på datteren vår. Og jeg håper hun er den andre som noen gang kommer til å elske deg- Og samt at jeg ønsker at jeg også kan være en del av hennes oppvekst. Men slutt å drit deg sånn ut.. du kan ikke lyve, men jeg vet at du har vært "borti" (som du fint sier selv) i min krets enn **********, så du kan ikke komme med noe. Du ville, ønsket, SKULLE "kælve" (nok ett av dine uttrykk) og du traff meg eller omvendt på ett dårlig tidspunkt, og jeg ga deg verdens nydeligste lille datter, deretter var det over og ut. Men jeg fordummer meg uansett rundt deg, så like greit å respektere den neandertaler-hjernen din. Håper du lærer henne godt (for det det er verdt), for din hjerne er virkelig en dysfunksjonel mental ørken. Du har ikke noe å komme med, du er ikke verdt noe. Kanskje for dine tidligere "venner", men fytti grisen du er uskolert og atypisk analfabet. mange stygge ord, men forstår meg rett. Du er en snekker... " Anonymous poster hash: bfa1d...7fc Hæ? Anonymous poster hash: b72d8...819 HAHA. Ikkesant.Jeg knekker sammen (i latter altså) hver gang jeg leser mailer fra han. (min ex). Jeg tar meg absolutt ikke nær av dette, men dette er vel den styggeste, sånn mtp personangrep. Artig kar, altså Anonymous poster hash: bfa1d...7fc Lurer på om jeg har datet eksmannen din. For 'dysfunksjonell ørken' har jeg hørt før. Og jeg vet han har en datter. Begynner navnet hans på P? Anonymous poster hash: cd546...932 Forventer du deg virkelig et ærlig svar på det? Anonymous poster hash: 42638...eb1
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #72 Skrevet 11. juni 2014 "Du er en god mor, FERDIG. Du duger IKKE til noe annet. Du fordummer folk rundt deg, synd med tanke på at du er mor. Håper du vil forsøke der, iallefall. Ta vare på datteren vår. Og jeg håper hun er den andre som noen gang kommer til å elske deg- Og samt at jeg ønsker at jeg også kan være en del av hennes oppvekst. Men slutt å drit deg sånn ut.. du kan ikke lyve, men jeg vet at du har vært "borti" (som du fint sier selv) i min krets enn **********, så du kan ikke komme med noe. Du ville, ønsket, SKULLE "kælve" (nok ett av dine uttrykk) og du traff meg eller omvendt på ett dårlig tidspunkt, og jeg ga deg verdens nydeligste lille datter, deretter var det over og ut. Men jeg fordummer meg uansett rundt deg, så like greit å respektere den neandertaler-hjernen din. Håper du lærer henne godt (for det det er verdt), for din hjerne er virkelig en dysfunksjonel mental ørken. Du har ikke noe å komme med, du er ikke verdt noe. Kanskje for dine tidligere "venner", men fytti grisen du er uskolert og atypisk analfabet. mange stygge ord, men forstår meg rett. Du er en snekker... " Anonymous poster hash: bfa1d...7fc Hæ? Anonymous poster hash: b72d8...819 HAHA. Ikkesant.Jeg knekker sammen (i latter altså) hver gang jeg leser mailer fra han. (min ex). Jeg tar meg absolutt ikke nær av dette, men dette er vel den styggeste, sånn mtp personangrep. Artig kar, altså Anonymous poster hash: bfa1d...7fc Lurer på om jeg har datet eksmannen din. For 'dysfunksjonell ørken' har jeg hørt før. Og jeg vet han har en datter. Begynner navnet hans på P? Anonymous poster hash: cd546...932 Forventer du deg virkelig et ærlig svar på det? Anonymous poster hash: 42638...eb1 jeg svarer ærlig, så det er vel ikke så rart å forvente seg et ærlig svar på noe slik? Anonymous poster hash: bfa1d...7fc
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #73 Skrevet 11. juni 2014 "Du er en god mor, FERDIG. Du duger IKKE til noe annet. Du fordummer folk rundt deg, synd med tanke på at du er mor. Håper du vil forsøke der, iallefall. Ta vare på datteren vår. Og jeg håper hun er den andre som noen gang kommer til å elske deg- Og samt at jeg ønsker at jeg også kan være en del av hennes oppvekst. Men slutt å drit deg sånn ut.. du kan ikke lyve, men jeg vet at du har vært "borti" (som du fint sier selv) i min krets enn **********, så du kan ikke komme med noe. Du ville, ønsket, SKULLE "kælve" (nok ett av dine uttrykk) og du traff meg eller omvendt på ett dårlig tidspunkt, og jeg ga deg verdens nydeligste lille datter, deretter var det over og ut. Men jeg fordummer meg uansett rundt deg, så like greit å respektere den neandertaler-hjernen din. Håper du lærer henne godt (for det det er verdt), for din hjerne er virkelig en dysfunksjonel mental ørken. Du har ikke noe å komme med, du er ikke verdt noe. Kanskje for dine tidligere "venner", men fytti grisen du er uskolert og atypisk analfabet. mange stygge ord, men forstår meg rett. Du er en snekker... " Anonymous poster hash: bfa1d...7fc Hæ? Anonymous poster hash: b72d8...819 HAHA. Ikkesant.Jeg knekker sammen (i latter altså) hver gang jeg leser mailer fra han. (min ex). Jeg tar meg absolutt ikke nær av dette, men dette er vel den styggeste, sånn mtp personangrep. Artig kar, altså Anonymous poster hash: bfa1d...7fc Lurer på om jeg har datet eksmannen din. For 'dysfunksjonell ørken' har jeg hørt før. Og jeg vet han har en datter. Begynner navnet hans på P? Anonymous poster hash: cd546...932 Forventer du deg virkelig et ærlig svar på det? Anonymous poster hash: 42638...eb1 jeg svarer ærlig, så det er vel ikke så rart å forvente seg et ærlig svar på noe slik? Anonymous poster hash: bfa1d...7fc Det syns jeg, for da utleverer man jo hvem man er Anonymous poster hash: 42638...eb1
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #74 Skrevet 11. juni 2014 "Du er en god mor, FERDIG. Du duger IKKE til noe annet. Du fordummer folk rundt deg, synd med tanke på at du er mor. Håper du vil forsøke der, iallefall. Ta vare på datteren vår. Og jeg håper hun er den andre som noen gang kommer til å elske deg- Og samt at jeg ønsker at jeg også kan være en del av hennes oppvekst. Men slutt å drit deg sånn ut.. du kan ikke lyve, men jeg vet at du har vært "borti" (som du fint sier selv) i min krets enn **********, så du kan ikke komme med noe. Du ville, ønsket, SKULLE "kælve" (nok ett av dine uttrykk) og du traff meg eller omvendt på ett dårlig tidspunkt, og jeg ga deg verdens nydeligste lille datter, deretter var det over og ut. Men jeg fordummer meg uansett rundt deg, så like greit å respektere den neandertaler-hjernen din. Håper du lærer henne godt (for det det er verdt), for din hjerne er virkelig en dysfunksjonel mental ørken. Du har ikke noe å komme med, du er ikke verdt noe. Kanskje for dine tidligere "venner", men fytti grisen du er uskolert og atypisk analfabet. mange stygge ord, men forstår meg rett. Du er en snekker... " Anonymous poster hash: bfa1d...7fc Hæ? Anonymous poster hash: b72d8...819 HAHA. Ikkesant.Jeg knekker sammen (i latter altså) hver gang jeg leser mailer fra han. (min ex). Jeg tar meg absolutt ikke nær av dette, men dette er vel den styggeste, sånn mtp personangrep. Artig kar, altså Anonymous poster hash: bfa1d...7fc Lurer på om jeg har datet eksmannen din. For 'dysfunksjonell ørken' har jeg hørt før. Og jeg vet han har en datter. Begynner navnet hans på P? Anonymous poster hash: cd546...932 Forventer du deg virkelig et ærlig svar på det? Anonymous poster hash: 42638...eb1 jeg svarer ærlig, så det er vel ikke så rart å forvente seg et ærlig svar på noe slik? Anonymous poster hash: bfa1d...7fc Det syns jeg, for da utleverer man jo hvem man er Anonymous poster hash: 42638...eb1 ooooooOOoooooOoo Anonymous poster hash: bfa1d...7fc
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2014 #75 Skrevet 11. juni 2014 "Hvorfor i alle dager begravet du en abort?" Den fikk jeg slengt etter meg her inne av et anonymt fjols, rett etter begravelsen til sønnen min. Vi måtte riktignok avslutte svangerskapet i uke 23 pga sykdom hos ham som ikke var forenlig med liv etter fødsel, men det var jo høyst ufrivillig. Den traff i hjerterota og jeg var på mitt mest sårbare akkurat da. Kan ikke huske noen har sagt noe verre en det. Men det måtte jo være her Shitt, du skriver om dette i mange innlegg! Anonymous poster hash: 25132...df1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå