Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #26 Skrevet 9. juni 2014 "Det er din skyld at jeg ønsker å dø". Dette kom fra min mor til meg. Anonymous poster hash: 705b3...66a
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #27 Skrevet 9. juni 2014 Jeg var mobbeoffer på det groveste, var det sorte får i familien, hadde ingen venner (bare kjæresten) og hadde nettopp mistet i SA da jeg gikk på VGS. Familien min trakasserte meg grovt ved å kalle meg hore, fittunge osv etter aborten og jeg fikk av alt dette, samt sorgen etter barnet, selvmordstanker. Læreren min fanget dette opp og jeg ble sendt til psykolog i regi av skolen. Da jeg hadde tømt meg hos psykologen fikk jeg ett oppgitt blikk før hun slang ut, i direkte ufint tonefall, "SE TIL Å SKJERP DEG! DET ER ANDRE SOM HAR DET VÆRRE!" Jeg bare satt å måpa før jeg klarte å summe meg og kom meg kjapt ut derfra. Samme kveld prøvde jeg å ende livet mitt, men ble fersket og stoppa av søsteren min. Det "kvalifiserte" ikke til flere timer hos psykolog for alle (uten om min kjæreste og søster) var enige om at jeg faket og kunn var ute etter oppmerksomhet. Anonymous poster hash: 4ec13...40a
2005&2010 Skrevet 9. juni 2014 #28 Skrevet 9. juni 2014 Jeg har alltid vært tynn og har en tynn benbygning, alltid slitet med dette og derfor fått mange kommentarer, men de to verste var disse. 1, andre året på videregående, fikk meg kjæreste og dette resulterte til noe fravær. Ble da innkalt på kontoret til læreren, og hun anklagede meg for å bruke narkotika, siden jeg var tynn !?!? Og hadde fått litt høyt fravær. 2, akkurat født ei jente og blir tilbudt mat på kvelden, sa at jeg ikke orket pga alt jeg hadde gjennomgått (vært oppe i mange timer og akkurat født) så presenterte ene sykepleieren å si : Aha, du er en av de som ikke spiser mat du ja, har du slitet med det lenge???
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #29 Skrevet 9. juni 2014 Min mor sa i terapitime vi hadde sammen. Egentlig familieterapi, men min far ville ikke stille til opplegget. Grunnen var at far var psykisk og fysisk voldelig gjennom oppveksten og jeg fikk spiseforstyrrelser. Min mor sa at når jeg var fem år valgte hun min far framfor meg... Jeg hadde følt meg veldig alene gjennom oppveksten mot far men alltid trodd mamma gjorde så godt hun kunne for mitt beste... Stakk dypt og gjør det fortsatt... Anonymous poster hash: a3a98...ae0
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #30 Skrevet 9. juni 2014 Min mor er den som har såret meg mest, det siste hun sa til meg var at jeg var en dårlig tante for nevøen min da jeg ikke lekte så mye med han rett etter at min sønn ble født.. Det skal da sies at jeg slet med søvnmangel da mini hadde kolikk, i tillegg hadde jeg en toåring som gjerne ville ha oppmerksomhet når hun hadde sjansen.. Hun sa også at jeg kom til å gi barna mine kreft da jeg serverer så mye "drittmat" i hennes øyne, vi spiser helt normal kost, men de får av og til smoothie fra ella's kitchen/småfolk.. Anonymous poster hash: 850ef...11a
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #31 Skrevet 9. juni 2014 "Du er skikkelig husmor. Virker som du er født til den rollen" Anonymous poster hash: 3875d...a3b
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #32 Skrevet 9. juni 2014 "Du er like horete som mor di" Fikk jeg beskjed om fra min kjære far. Anonymous poster hash: 1e9cc...d53
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #33 Skrevet 9. juni 2014 Er helt sjokkert etter å ha lest denne tråden jeg.... Hvordan kan olk være så onde? Det værste noen har sagt til meg var "Jeg håper du ender opp som moren din". Dette var da min eks, som etter at jeg slo opp, ønsket meg et liv som narkoman. Kan ikke si at jeg ble så fornærmet sånn på vegne av meg selv, men det som gjorde vondt var at han brukte moren min mot meg på en måte. Det var et svært sårt emne på den tiden. Men sett sånn utenom mors rusproblem, har jeg ingen problemer med å være som min mor. Hun var en flott dame før det gikk galt. Anonymous poster hash: b5226...5d9
Ladybird2014 Skrevet 9. juni 2014 #34 Skrevet 9. juni 2014 Huff og huff, så mye grusomt mennesker kan si til andre! Får så vondt av dere alle...De tingene jeg har blitt såret av blir liksom så bagatellmessig i forhold... "Du hadde vært pen om nesen din var mindre" "Er det ikke kjedelig å være deg?" "Kom over det"
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #35 Skrevet 10. juni 2014 Min bror døde i 2013, min far sa 6mnd etter hans død at han skulle ønske det var jeg som døde, for det hadde vært enklere for han å takle. Anonymous poster hash: e5667...6a1
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #36 Skrevet 10. juni 2014 Min første kjærlighet sa til meg: Hvis jeg aldri ser deg igjen, ville det vært for tidlig. Anonymous poster hash: 8e6bf...659
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #37 Skrevet 10. juni 2014 Når jeg leser denne tråden blir mitt bidrag bare bagateller... Så jeg tror kanskje jeg holder det for meg selv og priser meg lykkelig for at jeg har sluppet unna slike mennesker som dere andre har møtt på. Anonymous poster hash: b0def...dbf
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #38 Skrevet 10. juni 2014 Dette hendte i går. Jeg ringte guttungen som var på overnatting hos en kamerat. Jeg ville vite om han var kommet dit siden han gikk dit rett etter trening. Han svarte ikke, men sendte melding rett etterpå. Så sa jeg liksom ut i luften at jeg lurer på hvorfor han ikke svarer når han likevel er ved telefonen. "Han gidder ikke det når han vet det er bare dritt som kommer likevel" presterte mannen å si. Jeg ble ganske overrasket og fyrte meg opp og sa at han kunne kutte ut den bullshiten sin og da ble han sur, da, men det kan han bare være. Bagatell i forhold til andre ting i denne tråden, men jeg ble likevel såret av det og nå sitter jeg jo her og lurer, da... Anonymous poster hash: 3c0fa...1c8
Superdolly Skrevet 10. juni 2014 #40 Skrevet 10. juni 2014 Nå sitter jeg her og er lei meg på alle dere anonymes vegne. Så mange ufølsomme drittsekker det finnes der ute, som kan si og gjøre så mye grusomt. Sier som en annen i tråden, at det jeg har blitt såret av er bare bagateller. Jeg velger derfor å ikke legge ut det her, men sender i stedet en klem til alle dere som har åpnet dere her.
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 10. juni 2014 #41 Skrevet 10. juni 2014 " Du er ganske grunn du?" Og " Det er din egen skyld at du blir mobbet". Den siste sagt av lærer når jeg var typ 13 år, det svir i hjertet den dag i dag :/
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #42 Skrevet 10. juni 2014 Da jeg var 14 år gammel, kom hjem fra skolen, og mine foreldre sa de hadde noe alvorlig å fortelle meg, vi satte oss ned, og de fortalte at de ikke elsket meg lenger, og ønsket at jeg flyttet. Jeg er oppvokst med psykisk terror, så har jo hørt jævlige ting hele barndommen min, flere timer om dagen. Men min mor var alltid full da hun sa alle de tingene. Men da de sa de ikke elsket meg, da var de helt edru begge to, det gjorde det så mye sterkere. Anonymous poster hash: 318a3...db7
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #43 Skrevet 10. juni 2014 Da jeg var 14 år gammel, kom hjem fra skolen, og mine foreldre sa de hadde noe alvorlig å fortelle meg, vi satte oss ned, og de fortalte at de ikke elsket meg lenger, og ønsket at jeg flyttet. Jeg er oppvokst med psykisk terror, så har jo hørt jævlige ting hele barndommen min, flere timer om dagen. Men min mor var alltid full da hun sa alle de tingene. Men da de sa de ikke elsket meg, da var de helt edru begge to, det gjorde det så mye sterkere. Anonymous poster hash: 318a3...db7 Jeg har ikke ord....Vil bare sende deg en gedigen klem og mange gode tanker💝 Anonymous poster hash: c0fdc...58e
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #44 Skrevet 10. juni 2014 Jeg har alltid vært tynn og har en tynn benbygning, alltid slitet med dette og derfor fått mange kommentarer, men de to verste var disse. 1, andre året på videregående, fikk meg kjæreste og dette resulterte til noe fravær. Ble da innkalt på kontoret til læreren, og hun anklagede meg for å bruke narkotika, siden jeg var tynn !?!? Og hadde fått litt høyt fravær. 2, akkurat født ei jente og blir tilbudt mat på kvelden, sa at jeg ikke orket pga alt jeg hadde gjennomgått (vært oppe i mange timer og akkurat født) så presenterte ene sykepleieren å si : Aha, du er en av de som ikke spiser mat du ja, har du slitet med det lenge??? Jeg skjønner at det er irriterende, men her mener jeg både læreren og sykepleieren sa det de gjorde i beste mening.. Det er bedre å ta feil enn å ikke bry seg i det heletatt. Blir litt som den videoen der det er arrangert at en "fattig" og en "rik" får illebefinnende på gata. Hos den fattige går folk bare forbi og driter i hans ve og vel, men de iler til når den dresskledde går i bakken. Jeg er lei flokkmentalitet og at folk ignorerer sine medmennesker. Mange som virkelig sliter har blitt reddet fordi det var noem som plutselig "så dem" en dag. Du må prøve å ikke se alt så negativt ment tror jeg. Sjansen for at de mente det frekt er veldig liten. Det er uansett de som får det verst når det viser seg at de tok feil, men de har ihvertfall brydd seg og risikert å drite seg ut. Anonymous poster hash: 5e36f...c6a
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #45 Skrevet 10. juni 2014 Sikkert hørt mye dritt i tenårene og av eksen, men det eneste jeg faktisk husker må jo kanskje ha vært værst for meg. Da jeg ventet gutt nr 2 og jeg fortalte flere gledelig hva det var, kunne et par si til meg, at da måtte jeg jo få 3 barn da jo, for du må jo få jenta di og.. Anonymous poster hash: e38f4...6cc
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #46 Skrevet 10. juni 2014 "Har du hørt om Nutrilett? Du burde prøve det!" Sa en fremmed unggutt til meg på gaten når jeg var 14 år... Jeg hadde det vanskelig hjemme og hadde gått opp mye i vekt... Den kommentaren var starten på tjue år med anorexia og bulimi helvete.... Jeg sluttet å spise den dagen... Raste ned i vekt og ble anorektiker... Gikk så over til bulimi... Har vært inn og ut av behandling i mange år, endelig frisk nå... Men den kommentaren vil jeg aldri glemme.... Anonymous poster hash: ac1c5...4b5
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #47 Skrevet 10. juni 2014 Da jeg var 14 år gammel, kom hjem fra skolen, og mine foreldre sa de hadde noe alvorlig å fortelle meg, vi satte oss ned, og de fortalte at de ikke elsket meg lenger, og ønsket at jeg flyttet. Jeg er oppvokst med psykisk terror, så har jo hørt jævlige ting hele barndommen min, flere timer om dagen. Men min mor var alltid full da hun sa alle de tingene. Men da de sa de ikke elsket meg, da var de helt edru begge to, det gjorde det så mye sterkere. Anonymous poster hash: 318a3...db7 Jeg har ikke ord....Vil bare sende deg en gedigen klem og mange gode tanker Anonymous poster hash: c0fdc...58e Tusen takk. Det går veldig bra med meg i dag, og jeg har et liv fullt av kjærlighet. Anonymous poster hash: 318a3...db7
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #48 Skrevet 10. juni 2014 Min første kjærlighet sa til meg: Hvis jeg aldri ser deg igjen, ville det vært for tidlig. Anonymous poster hash: 8e6bf...659 Seriøst går det an..... Klem til deg!! Anonymous poster hash: 84cb6...44d
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #49 Skrevet 10. juni 2014 Da jeg var 14 år gammel, kom hjem fra skolen, og mine foreldre sa de hadde noe alvorlig å fortelle meg, vi satte oss ned, og de fortalte at de ikke elsket meg lenger, og ønsket at jeg flyttet. Jeg er oppvokst med psykisk terror, så har jo hørt jævlige ting hele barndommen min, flere timer om dagen. Men min mor var alltid full da hun sa alle de tingene. Men da de sa de ikke elsket meg, da var de helt edru begge to, det gjorde det så mye sterkere. Anonymous poster hash: 318a3...db7 Jeg har ikke ord....Vil bare sende deg en gedigen klem og mange gode tanker Anonymous poster hash: c0fdc...58e Tusen takk. Det går veldig bra med meg i dag, og jeg har et liv fullt av kjærlighet. Anonymous poster hash: 318a3...db7 Herregud!! Håper du virkelig VET at det IKKE er/var noe galt med deg. Håper at du har det superfint nå og kan heve deg over det. Sender en skikkelig kosemos!!! :) <3 Anonymous poster hash: 5e36f...c6a
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #50 Skrevet 10. juni 2014 Moren min var full en gang og ga meg en haug med tapetkniver. "Her, så kan du kanskje ta livet av deg". Jeg var selvskader og innlagt på psykiatrisk (Hjemme i helgene) Den var vond. Faren min sa jeg var en person som bare tok og aldri ga. Han har også kalt meg stygg og tjukk ved flere anledninger. (Jeg har slitt med spiseforstyrrelse) Overhørte også tantene og onklene mine si hvor høyt de hatet meg da jeg bare var fire-fem år gammel. Anonymous poster hash: 61ad1...69e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå