Gå til innhold

Er jeg egoistisk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror nok at det å ha depresjon kan være mer tiltakhemmende enn det å lide av en somatisk sykdom. MEN,  man må uansett la barnet sitt feire bursdagen sin. Jeg er sikker på at en kreftsyk mor i siste fase hadde fått organisert dette. 

Siden du skal ha familieselskap har du tydeligvis familie. BE om hjelp da kvinne... 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan hun feire hos faren sin? Kan faren arrangere bursdagen hos dere? Kan annen familie hjelpe til? Har du venner som kan hjelpe til?

Det høres problematisk ut at dette er så uoverkommelig for deg. Håndterer du andre behov barnet har?

Anonymous poster hash: 07428...b71
Skrevet

Snakk med familien din om dette, det er helt sikkert noen som kan stille opp og hjelpe til. Du kan også kun invitere jentene, og ha besøket i hagen med pappkrus og pølser.

Jeg har full forståelse for at dette virker uendelig tungt for deg. Men du bør for din datters del forsøke å finne en løsning på problemet, kansje du kan betale noen ungdommer for å hjelpe til? Kake kan du kjøpe i frysedisken, det må ikke være allverdens arbeid med et bursdagsbesøk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...