Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #1 Skrevet 23. mai 2014 Jeg orker rett å slett ikke å feire min datters bursdag. Hun blir åtte år på onsdag.og jeg orker ikke tanken på at hun skal be alle klassevennene sine hjem. Det blir rett å slett for mye for meg. Og både lage til maten og rydde etter dem osv. I fjor herjet dem vilt og sprang igjenom hele huset. Det såg ikke ut etter på. Jeg sliter veldig psyskisk og da føler jeg at det er best å droppe bursdagsfesten hjemme og heller feire den i lag med familie. Anonymous poster hash: 4728f...932
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #2 Skrevet 23. mai 2014 Jeg beklager, men det syns jeg er direkte stygt gjort mot datteren din. Om du sliter psykisk bør du skaffe deg hjelp og ikke la barnet ditt lide. Fikk helt vondt inni meg nå. Anonymous poster hash: 877d6...73d
samlex Skrevet 23. mai 2014 #3 Skrevet 23. mai 2014 Om du ikke klarer det alene, har du ingen som kan hjelpe deg?
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #4 Skrevet 23. mai 2014 Om du ikke klarer det alene, har du ingen som kan hjelpe deg? Nei, mannen min og jeg er skilt. Det skjedde for tre år siden. Jeg tenker kunnpå og droppe dette selskapet dette året, så får vi se neste år. Anonymous poster hash: 4728f...932
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #5 Skrevet 23. mai 2014 Da må du vurdere lekeland. Ikke ta fra datteren din besøket. Anonymous poster hash: 2061f...a79
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #6 Skrevet 23. mai 2014 Kan dere ikke bare be de nærmeste vennene? Lever innbydelser i postkassene, gå utenom hele skolen? Anonymous poster hash: e7d98...fb1
elinna Skrevet 23. mai 2014 #7 Skrevet 23. mai 2014 Synes det er veldig trist å droppe det, men du kan gjøre det veldig enkelt. En pølsegryte, papptallerkener, plastikkrus og en 1-2-3 sjokoladekake i langpanne. Hvis det er fint vær kan de være ute.
elinna Skrevet 23. mai 2014 #8 Skrevet 23. mai 2014 Synes det er veldig trist å droppe det, men du kan gjøre det veldig enkelt. En pølsegryte, papptallerkener, plastikkrus og en 1-2-3 sjokoladekake i langpanne. Hvis det er fint vær kan de være ute. altså en gryte med kokte pølser (ser at pølsegryte ble litt feil å skrive)
Mia_73 Skrevet 23. mai 2014 #9 Skrevet 23. mai 2014 Om du ikke klarer det alene, har du ingen som kan hjelpe deg? Nei, mannen min og jeg er skilt. Det skjedde for tre år siden. Jeg tenker kunnpå og droppe dette selskapet dette året, så får vi se neste år. Anonymous poster hash: 4728f...932 Et år er en evighet for et barn. Skjønner at du synes det er slitsomt å ha det hjemme, men når hun fyller 8 år har du jo mulighet å feire ute. Svømmehall, kino eller en tur i skogen sammen med bål/grilling.
Jojo x3 Skrevet 23. mai 2014 #10 Skrevet 23. mai 2014 Hva med å la henne invitere 1-3 av sine nærmeste venner og lage til kino hjemme m popcorn, film og kos? Eller hvis jenta selv syns det er ok å kun feire med nærmeste familie så hvorfor ikke kun gjøre det? Men ville snakket med ungen om dette.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #11 Skrevet 23. mai 2014 Lekeland eller McDonalds da? Bowling? De arrangerer jo alt for deg. Du må bare invitere! Anonymous poster hash: 201ed...c95
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #12 Skrevet 23. mai 2014 Jeg har planlagt at vi kan ta en tur til McDonalds i lag. Jeg og henne og faren visst han kommer. Også har jeg bestemt meg for å lage en krone til henne. Anonymous poster hash: 4728f...932
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #13 Skrevet 23. mai 2014 Man trenger da ikke å kansellere hele bursdagen fordi du ikke orker å ha de i huset vel??Finnes mange måter å feire en bursdag på! Ja,det er VELDIG egoistisk av deg å kansellere hele burdsagen!!! Anonymous poster hash: 853ce...a45
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #14 Skrevet 23. mai 2014 Ja det syns jeg faktisk er dårlig og egoistisk av deg. Skjønner det ikke er lett for deg, men man må prøve å presse seg litt i enkelte situasjoner. Er selv syk, har ME og ville aldri funnet på å droppe datteren min sin bursdag. Små barn vil ikke kunne skjønne hvorfor. Nå er datteren min bare 4, Men veldig opptatt av burdager Anonymous poster hash: 5c339...003
Honningmelon Skrevet 23. mai 2014 #15 Skrevet 23. mai 2014 Mange min hadde aldri barnebursdag og det glemmer han aldri. Du bør finne en mulighet så hun får barnebursdag. Inviter fire av de nærmeste vennene og la de kose seg en kveld med god mat og godis og film.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #16 Skrevet 23. mai 2014 Syns synd på jenta di. Skjønner at du sliter, men har du ingen som kan hjelpe deg da?? Anonymous poster hash: da7d4...4e0
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #17 Skrevet 23. mai 2014 Ja! Du er egoistisk! Anonymous poster hash: 4820c...e96
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #18 Skrevet 23. mai 2014 Om du ikke lar henne feire bursdagen sin med venninner i år så må du være forberedt på at hun sikkert kommer til å huske det resten av livet.. Her i huset er det iallfall ett av årets høydepunkter. Gjør som noen av de andre foreslår, inviter til bursdagsfeiring i lekeland, på mc donalds eller i en bowlinghall. Dersom det er for krevende for deg å være med så har du vel kanskje foreldre eller søsken som kan hjelpe til? Prøv å huske tilbake til når du var liten selv, og se for deg hvordan du hadde opplevd at foreldrene dine ikke orket å feire bursdagen din.. Anonymous poster hash: 5a1fb...aa1
mamma_bergen Skrevet 23. mai 2014 #19 Skrevet 23. mai 2014 Beklager, men det der høres ikke noe snilt ut..Bursdagsfeiringer er jo kjempeviktige for dem! Det er snakkiser på skolen, barna gleder seg og det er en spenning og glede ved hele tanken på det. La henne ha noen på besøk,eller ha det utenfor hjemmet..
elinna Skrevet 23. mai 2014 #22 Skrevet 23. mai 2014 Jeg har planlagt at vi kan ta en tur til McDonalds i lag. Jeg og henne og faren visst han kommer. Også har jeg bestemt meg for å lage en krone til henne. Anonymous poster hash: 4728f...932 Nå fikk jeg veldig behov for å svare sarkastisk, men helt seriøst - du kan ikke la bursdagsfeiringen kun være en tur på mc'ern med deg (kanskje faren) og en krone på hue. Kan du ikke ta med noen venninner av henne og gjøre en ordentlig mc'ern bursdag ut av det i det minste?
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #23 Skrevet 23. mai 2014 Veldig egoistisk av deg. Det at du sliter psyskisk burde virkelig ikke gå ut over barnet. Kan far ha henne? Anonymous poster hash: ac0de...81c
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #24 Skrevet 23. mai 2014 Hun kan få be noen få venninner, men jeg har mest lyst til å ikke be noen. Jeg har tenkt å fortelle dette til henne snart og da håper jeg hun ikke blir rasende, for da bryter jeg helt i sammen. Mannen min vil helst ikke ha så mye med oss å gjøre, så dette er vannskeligt. Men jeg ønsker bare å gjøre det så lettvint som muligt i år. Anonymous poster hash: 4728f...932
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #25 Skrevet 23. mai 2014 Dette bør du prøve å orke- er jo snakk om få timer.... Har du ingen som kan hjelpe deg litt? Anonymous poster hash: 32cb5...770
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå