Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #26 Skrevet 16. mai 2014 Sånne dager har vi mange av og, men ikke hver dag og det er helt greit:) Vi er hverken avhengig av foreldre eller NAV, men har organisert jobben slik, og sørget for at vi har såpass bra utdannelse at vi tjener nok uten å jobbe oss ihjel....Og så betaler vi skatt og bidrar til fellesskapet slik at dere kan kose dere hjemme.... Ja det er jo bra noen betaler skatt. Har betalt nok skatt gjennom årene så det har jeg ikke dårlig samvittighet for gitt. Her går vår familie før staten. Anonymous poster hash: be836...ccd
magica fra tryll Skrevet 16. mai 2014 #27 Skrevet 16. mai 2014 Hahaha. Ikke hør på de hønene her Hi, de er bare misunnelige!! Anonymous poster hash: 317b2...b32 i] Hehe. Nei hva de sier bryr jeg meg ikke om gitt. Jeg vet at det er mange som kunne ønske de hadde samme livet. Missunelse helt klart. Anonymous poster hash: be836...ccd Så ditt råd til andre for å få et godt liv er å finne en uføretrygdet mann, og ta ut arv før foreldrene er borte?
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #28 Skrevet 16. mai 2014 Men hva med barna deres? Ingen gode rollemodeller når det kommer til å jobbe. Anonymous poster hash: 4cfa8...f9b Hehe. Dagens dummeste kommentar. Klarer fint å være gode rollemodeller uten å jobbe skjønner du. Anonymous poster hash: be836...ccd De blir nok navere de også, skal du se Anonymous poster hash: 22e33...1fb
magica fra tryll Skrevet 16. mai 2014 #29 Skrevet 16. mai 2014 Sånne dager har vi mange av og, men ikke hver dag og det er helt greit:) Vi er hverken avhengig av foreldre eller NAV, men har organisert jobben slik, og sørget for at vi har såpass bra utdannelse at vi tjener nok uten å jobbe oss ihjel....Og så betaler vi skatt og bidrar til fellesskapet slik at dere kan kose dere hjemme.... Ja det er jo bra noen betaler skatt. Har betalt nok skatt gjennom årene så det har jeg ikke dårlig samvittighet for gitt. Her går vår familie før staten. Anonymous poster hash: be836...ccd Staten? Det er ikke staten som får skattepengene, det er familien. I form av gratis skole osv. -Og sånne som dere da.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #30 Skrevet 16. mai 2014 Jeg tror jeg vet hvem dere er.. Kjenner et par som har det akkurat slik du beskriver.. De er vel ikke akkurat de mest oppegående og ressurssterke menneskene jeg kjenner, i tillegg er de særdeles dårlige forbilder for de stakkars barna sine. Synd slike ting går i arv og at arven du nå bruker opp fra dine foreldre neppe holder til dine barn når de blir.voksne og kommer til å være "hjemmeværende" Anonymous poster hash: c9b5d...3bc
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #31 Skrevet 16. mai 2014 Hahaha. Ikke hør på de hønene her Hi, de er bare misunnelige!! Anonymous poster hash: 317b2...b32 i] Hehe. Nei hva de sier bryr jeg meg ikke om gitt. Jeg vet at det er mange som kunne ønske de hadde samme livet. Missunelse helt klart. Anonymous poster hash: be836...ccd Misunnelig på hva da? At dere sitter sammen på ræva og venter på at barna skal komme hjem? Er alle skolebarn forresten? Skulle gjerne jobbet redusert altså, men bare sitte hjemme på ræva, huff nei. Anonymous poster hash: 22e33...1fb
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #32 Skrevet 16. mai 2014 Jeg tror jeg vet hvem dere er.. Kjenner et par som har det akkurat slik du beskriver.. De er vel ikke akkurat de mest oppegående og ressurssterke menneskene jeg kjenner, i tillegg er de særdeles dårlige forbilder for de stakkars barna sine. Synd slike ting går i arv og at arven du nå bruker opp fra dine foreldre neppe holder til dine barn når de blir.voksne og kommer til å være "hjemmeværende" Anonymous poster hash: c9b5d...3bc Det er nok ikke oss. Vi er veldig oppegående og ressurssterke begge to. Men hvor i landet tror du vi hører til da? Men det sier du nok ikke da du nok forstår at det ikke er oss du vet om. Anonymous poster hash: be836...ccd
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #33 Skrevet 16. mai 2014 Hahaha. Ikke hør på de hønene her Hi, de er bare misunnelige!! Anonymous poster hash: 317b2...b32 i] Hehe. Nei hva de sier bryr jeg meg ikke om gitt. Jeg vet at det er mange som kunne ønske de hadde samme livet. Missunelse helt klart. Anonymous poster hash: be836...ccd Misunnelig på hva da? At dere sitter sammen på ræva og venter på at barna skal komme hjem? Er alle skolebarn forresten? Skulle gjerne jobbet redusert altså, men bare sitte hjemme på ræva, huff nei. Anonymous poster hash: 22e33...1fb Sitter nok ikke på ræva hele dagen nei. Ja de er skolebarn alle 3. Anonymous poster hash: be836...ccd
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #34 Skrevet 16. mai 2014 Hver sin smak.. Jeg har vært sykemeldt hele uken og må rett og slett si at det har gått hardt utover psyken.. Noe så kjedelig og meningsløst som å tråkke rundt her hjemme.. Og når sambo har kommet hjem har vi hatt helt ulike behov og det har endt med krangling og styr. Takler ekstremt dårlig å ikke få bruke hodet mitt, ikke få komme meg ut, ikke få treffe folk.. Håper virkelig jeg kommer meg fort på bena igjen og får gått på jobb.. Anonymous poster hash: 99d7d...520
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 16. mai 2014 #35 Skrevet 16. mai 2014 Sånne dager har vi mange av og, men ikke hver dag og det er helt greit:) Vi er hverken avhengig av foreldre eller NAV, men har organisert jobben slik, og sørget for at vi har såpass bra utdannelse at vi tjener nok uten å jobbe oss ihjel....Og så betaler vi skatt og bidrar til fellesskapet slik at dere kan kose dere hjemme.... Ja det er jo bra noen betaler skatt. Har betalt nok skatt gjennom årene så det har jeg ikke dårlig samvittighet for gitt. Her går vår familie før staten. Anonymous poster hash: be836...ccd Hm, godt ikke alle nordmenn tenker slik, for da hadde det blitt lite penger i felleskassa.......Vi som jobber er faktisk med på å sponse familien din ;-)
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #36 Skrevet 16. mai 2014 Nice try! Troll. Anonymous poster hash: 19b8b...274
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #37 Skrevet 16. mai 2014 Sånne dager har vi mange av og, men ikke hver dag og det er helt greit:) Vi er hverken avhengig av foreldre eller NAV, men har organisert jobben slik, og sørget for at vi har såpass bra utdannelse at vi tjener nok uten å jobbe oss ihjel....Og så betaler vi skatt og bidrar til fellesskapet slik at dere kan kose dere hjemme....Ja det er jo bra noen betaler skatt. Har betalt nok skatt gjennom årene så det har jeg ikke dårlig samvittighet for gitt. Her går vår familie før staten. Anonymous poster hash: be836...ccd Hm, godt ikke alle nordmenn tenker slik, for da hadde det blitt lite penger i felleskassa.......Vi som jobber er faktisk med på å sponse familien din ;-) Ja det er jo bra at noen gjør det. Anonymous poster hash: be836...ccd
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 16. mai 2014 #38 Skrevet 16. mai 2014 Sånne dager har vi mange av og, men ikke hver dag og det er helt greit:) Vi er hverken avhengig av foreldre eller NAV, men har organisert jobben slik, og sørget for at vi har såpass bra utdannelse at vi tjener nok uten å jobbe oss ihjel....Og så betaler vi skatt og bidrar til fellesskapet slik at dere kan kose dere hjemme....Ja det er jo bra noen betaler skatt. Har betalt nok skatt gjennom årene så det har jeg ikke dårlig samvittighet for gitt. Her går vår familie før staten. Anonymous poster hash: be836...ccd Hm, godt ikke alle nordmenn tenker slik, for da hadde det blitt lite penger i felleskassa.......Vi som jobber er faktisk med på å sponse familien din ;-) Ja det er jo bra at noen gjør det. Anonymous poster hash: be836...ccd Ha ha, nå virker du ikke troverdig lenger. Skjønner dette er et provokasjonsinnlegg. Gikk rett på
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #39 Skrevet 16. mai 2014 Så var du her igjen da for å fortelle atter en gang at dere begge går hjemme og har det sååå bra. Min mening er at de som har et veldig behov(som du tydligvis har) for å fortelle andre på sosiale medier at de har det sååå bra, faktisk ikke har det bra i det hele tatt!! Anonymous poster hash: bb34a...2ce
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #40 Skrevet 16. mai 2014 Hvor mange ganger skal du fortelle alle hvor fint det er at dere begge går hjemme? Mannen din med uføretrygd og du med supplerende sosialstønad (og bilen(e) på andres navn osv. osv.). Det blir ikke mer spiselig selv om det serveres igjen og igjen. Og igjen. Anonymous poster hash: ce7ef...11b
Tired mama Skrevet 16. mai 2014 #41 Skrevet 16. mai 2014 Hørtes faktisk veldig deilig ut! - For en periode..... Gud, jeg hadde gått på veggen om jeg ikke hadde hatt jobb. Hatt gode kollegaer jeg kan omgås med, gjøre ok arbeidsoppgaver som setter hjernen i gang. Føle at jeg bidrar. Men skulle gjerne ha vunnet 10 millioner i lotto slik at jeg kunne jobbet REDUSERT. Hadde nok ikke kommet til å slutte og jobbe helt om det skulle skje... ;-) Men så lenge dere er fornøyde med situasjonen, så er jo ingenting bedre enn det. :-)
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #42 Skrevet 16. mai 2014 Jeg tenker det samme som HI. Var hos legen idag og ble sykemeldt en måned til, tilsammen vært hjemme i 2 måneder. (Mye vanskelig som skjer på jobb og da er det best jeg er hjemme). Men guuuuuud som jeg koser meg!!!!! Er så glad inni meg for å være hjemme disse dager. Lager middag, steller huset, handler, går turer, tar lunsj med venniner, kvalitetstid med gutten, osv! Livet er jo altfor kort til bare å jobbe og streve, hvor blir kvalitetstiden av? Hvem bestemt at det skulle jobbes 7.5 timer hver dag? Neitakk, jeg vurderer å være sykemeldt ei stund til og trappe ned med jobbingen. Jeg prioriterer kvaliteten av livet, og ikke penger, hytter, båter, mobiltelefoner, osv..... Jeg er glad jeg har kommet til vettet! Også triver jeg med Meditasjon, og det har lært meg å stoppe opp og tenke på hva jeg ønsker å få ut av dette ene livet mitt Anonymous poster hash: e316d...830
magica fra tryll Skrevet 16. mai 2014 #44 Skrevet 16. mai 2014 Jeg tenker det samme som HI. Var hos legen idag og ble sykemeldt en måned til, tilsammen vært hjemme i 2 måneder. (Mye vanskelig som skjer på jobb og da er det best jeg er hjemme). Men guuuuuud som jeg koser meg!!!!! Er så glad inni meg for å være hjemme disse dager. Lager middag, steller huset, handler, går turer, tar lunsj med venniner, kvalitetstid med gutten, osv! Livet er jo altfor kort til bare å jobbe og streve, hvor blir kvalitetstiden av? Hvem bestemt at det skulle jobbes 7.5 timer hver dag? Neitakk, jeg vurderer å være sykemeldt ei stund til og trappe ned med jobbingen. Jeg prioriterer kvaliteten av livet, og ikke penger, hytter, båter, mobiltelefoner, osv..... Jeg er glad jeg har kommet til vettet! Også triver jeg med Meditasjon, og det har lært meg å stoppe opp og tenke på hva jeg ønsker å få ut av dette ene livet mitt Anonymous poster hash: e316d...830 Men du skjønner vel at det er forskjell på å velge å være hjemme, og betale for det sjøl, og å leve på NAV? Jeg velger også å prioritere kvalitet, meditasjon osv. Men jeg betaler gildet selv:)
*Nøtta* Skrevet 16. mai 2014 #45 Skrevet 16. mai 2014 Synest dere er heldige som får til å leve det livet dere ønsker (om man ser bort fra uførepoenget da) og trivest med jeg! Kos dere!
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #46 Skrevet 16. mai 2014 Men hva med barna deres? Ingen gode rollemodeller når det kommer til å jobbe. Anonymous poster hash: 4cfa8...f9b Hehe. Dagens dummeste kommentar. Klarer fint å være gode rollemodeller uten å jobbe skjønner du. Anonymous poster hash: be836...ccd Jeg sa ikke at dere ikke var gode rollemodeller generelt, men med tanke på å jobbe så er dere absolutt ikke det. Og dessverre for deres barn er det sånn at dette er noe som ofte går i arv. Men så lite opplyst som du er om samfunnet hadde jeg ikke forventet at du skulle forstå det, uansett... Anonymous poster hash: 4cfa8...f9b
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #47 Skrevet 16. mai 2014 Men hva med barna deres? Ingen gode rollemodeller når det kommer til å jobbe. Anonymous poster hash: 4cfa8...f9b Hehe. Dagens dummeste kommentar. Klarer fint å være gode rollemodeller uten å jobbe skjønner du. Anonymous poster hash: be836...ccd Vær ikke for sikker. Om 10 år sitter nok dine barn og ser frem til de er ferdig på skolen. Da skal de jo bli hjemmeværende, akkurat som mamma og pappa. Anonymous poster hash: ff2ab...164
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #48 Skrevet 16. mai 2014 Men hva med barna deres? Ingen gode rollemodeller når det kommer til å jobbe. Anonymous poster hash: 4cfa8...f9b Hehe. Dagens dummeste kommentar. Klarer fint å være gode rollemodeller uten å jobbe skjønner du. Anonymous poster hash: be836...ccd Vær ikke for sikker. Om 10 år sitter nok dine barn og ser frem til de er ferdig på skolen. Da skal de jo bli hjemmeværende, akkurat som mamma og pappa. Anonymous poster hash: ff2ab...164 De skal nok jobbe før de stifter familie, slik vi har gjort. Når man har stiftet familie mener vi at man skal prioritere den før jobb og andre uviktige ting. Anonymous poster hash: be836...ccd
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #49 Skrevet 16. mai 2014 Hahaha det er helt fantastisk å lese alle kommentarene her! Snakk om å være misunnelige! Anonymous poster hash: e5d26...b1e
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #50 Skrevet 16. mai 2014 Hahaha det er helt fantastisk å lese alle kommentarene her! Snakk om å være misunnelige! Anonymous poster hash: e5d26...b1e Ja det er helt utrolig. Går så utrolig i angrep kun fordi vi trives med livet slik vi har det. Men men, det er jo dem som må slite med noe siden de må rakke ned på vårt valg. Anonymous poster hash: be836...ccd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå