Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #1 Skrevet 16. mai 2014 Nå er det fantastisk deilig å ikke jobbe. Både jeg og gubben er hjemmeværende og det settes utrolig pris på akkurat nå. Huset er vasket, kakene er bakt, klær er ordnet til i morgen og nå sitter vi ute å koser oss i sola. Venter på at unga skal komme hjem før det blir noe mat. <3 Vi er glade for at vi tok valget om at jeg også skulle være hjemme til barna er større. Hvordan koser dere dere i dag? Anonymous poster hash: be836...ccd
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #2 Skrevet 16. mai 2014 Er dere begge uten jobb? Hvordan får dere det økonomiske til å gå opp? Høres utrolig deilig ut, men også litt urealistisk ut? Anonymous poster hash: 6be4c...083
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #3 Skrevet 16. mai 2014 Er det ikke kjedelig å ikke ha penger? snu kronene hver måned? Kjedelig å ikke ha noe å gå til? Jeg jobber deltid natt, og jeg liker litt av alt. Være hjemme, men og jobbe... Hadde kjedet meg fryktelig om jeg måtte vært hjemme hele tiden, og hvertfall uten ungene... Det er sinnsykt deilig å ha en dag hjemme alene der man bare kan slappe av, men det hadde blitt fryktelig kjedelig i lengden... Anonymous poster hash: 8911b...201
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 16. mai 2014 #4 Skrevet 16. mai 2014 Jeg syns det er utrolig kjedelig å gå hjemme. Hater husarbeid og klesvask. Holder på å gå på veggen av det.. Skulle mye heller ha hatt en jobb! I dag har jeg handlet inn til helgen og vært å sett på yngste gå i tog. Nå skal jeg rydde og vaske litt.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #5 Skrevet 16. mai 2014 Er det ikke kjedelig å ikke ha penger? snu kronene hver måned? Kjedelig å ikke ha noe å gå til? Jeg jobber deltid natt, og jeg liker litt av alt. Være hjemme, men og jobbe... Hadde kjedet meg fryktelig om jeg måtte vært hjemme hele tiden, og hvertfall uten ungene... Det er sinnsykt deilig å ha en dag hjemme alene der man bare kan slappe av, men det hadde blitt fryktelig kjedelig i lengden... Anonymous poster hash: 8911b...201 Vi har mer enn nok penger, trenger absolutt ikke snu på krona og har til det vi trenger pluss litt til. Gubben er ufør også får vi endel tusen i supplerende stønad. Itillegg så har jeg foreldre som har mye penger så jeg får ett fast beløp av de hver mnd isteden for å få det i arv. Har nok å drive med i hverdagen så kjeder oss absolutt ikke. Anonymous poster hash: be836...ccd
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #6 Skrevet 16. mai 2014 Jeg syns det er utrolig kjedelig å gå hjemme. Hater husarbeid og klesvask. Holder på å gå på veggen av det.. Skulle mye heller ha hatt en jobb! I dag har jeg handlet inn til helgen og vært å sett på yngste gå i tog. Nå skal jeg rydde og vaske litt. Mye annet man kan gjøre enn å gjøre husarbeid da. Dra på turer, shopping, vi drar mye på besøk, osv osv. Anonymous poster hash: be836...ccd
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #7 Skrevet 16. mai 2014 Tipper hi er et troll som har til hensikt å sette hjemmeværende og/eller uføre i et dårlig lys. Anonymous poster hash: 5b036...274
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #8 Skrevet 16. mai 2014 Mannen min er hjemme i permisjon nå og jeg har vært syk i tre dager og har altså vært hjemme,og fy faan så kjedelig det er at begge går hjemme og trør oppå hverandre!Hadde blitt gal om vi begge skulle vært hjemme!! Å jobbe,å få bruke min kunnskap,utdanning og mine evner til å tjene penger,ha det godt,møte kollegaer hver dag og bare ha det greit tellermye mer enn å kun gå hjemmeog sulle,vaske hus og stelle heime..! Men jeg lever ikke for å jobe,så til høsten skal jeg gå ned til 80%,sånn at jeg har et pusterom,sånn at de minste kan være hjemme fra barnehagen,jeg kan gjøre husarbeid eller bare gjøre praktiske ting som det er tusen ting ettersom vi har tre barn. Og forstå meg rett;det at mannen er hjemme i permisjon er fryktelig godt;da kommer jeg hjem til vaska klær,støvsugd hus og middag hver dag.Så at det letter trykket når en går hjemme,er det ingen tvil om. Men at vi begge skulle gått hjemme?Nei takke meg til,da hadde vi blitt helt gale av kjedsomhet begge to!! Anonymous poster hash: 94b3b...3c2
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #9 Skrevet 16. mai 2014 Er det ikke kjedelig å ikke ha penger? snu kronene hver måned? Kjedelig å ikke ha noe å gå til? Jeg jobber deltid natt, og jeg liker litt av alt. Være hjemme, men og jobbe... Hadde kjedet meg fryktelig om jeg måtte vært hjemme hele tiden, og hvertfall uten ungene... Det er sinnsykt deilig å ha en dag hjemme alene der man bare kan slappe av, men det hadde blitt fryktelig kjedelig i lengden... Anonymous poster hash: 8911b...201 Vi har mer enn nok penger, trenger absolutt ikke snu på krona og har til det vi trenger pluss litt til. Gubben er ufør også får vi endel tusen i supplerende stønad. Itillegg så har jeg foreldre som har mye penger så jeg får ett fast beløp av de hver mnd isteden for å få det i arv. Har nok å drive med i hverdagen så kjeder oss absolutt ikke. Anonymous poster hash: be836...ccd Stakkars deg som ennå,i voksen alder,er avhengig av lommepenger fra foreldrene dine... Anonymous poster hash: 94b3b...3c2
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #10 Skrevet 16. mai 2014 Jeg syns det er utrolig kjedelig å gå hjemme. Hater husarbeid og klesvask. Holder på å gå på veggen av det.. Skulle mye heller ha hatt en jobb! I dag har jeg handlet inn til helgen og vært å sett på yngste gå i tog. Nå skal jeg rydde og vaske litt. Mye annet man kan gjøre enn å gjøre husarbeid da. Dra på turer, shopping, vi drar mye på besøk, osv osv. Anonymous poster hash: be836...ccd På besøk?Hvem andre er hjemme på dagtid da?Trodde faktisk folk i Norge jobbet jeg?Eller har dere NAV-venner ? Anonymous poster hash: 94b3b...3c2
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #11 Skrevet 16. mai 2014 Huff, så kjedelig. Lukter skilsmisse lang vei. Anonymous poster hash: 22e33...1fb
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #12 Skrevet 16. mai 2014 Der var du igang igjen, ja. Lenge siden du har kranglet med noen nå? Alt dere har gjort i dag har vi også gjort, i tillegg til at vi begge jobber. Ikke trenger vi almisser fra foreldrene våre, ikke trenger vi støtte fra NAV og vi lærer barna våre viktigheten av å kunne klare seg selv og ikke ligge samfunnet til last. Anonymous poster hash: 58927...f49
Mia_73 Skrevet 16. mai 2014 #13 Skrevet 16. mai 2014 Greit nok at mannen er ufør, ikke hans feil å være syk. Men at du velger å være hjemme og får penger hver måned fra foreldrene dine ser jeg faktisk som nedverdigende. Mine foreldre er stolt av meg og alt jeg har klart. Hva kan dine foreldre si? Jepp, datteren vår klarer seg ikke uten oss, vi betaler ut arven til henne hver måned siden hun ikke gidder jobbe.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #14 Skrevet 16. mai 2014 Jeg syns det er utrolig kjedelig å gå hjemme. Hater husarbeid og klesvask. Holder på å gå på veggen av det.. Skulle mye heller ha hatt en jobb! I dag har jeg handlet inn til helgen og vært å sett på yngste gå i tog. Nå skal jeg rydde og vaske litt. Mye annet man kan gjøre enn å gjøre husarbeid da. Dra på turer, shopping, vi drar mye på besøk, osv osv. Anonymous poster hash: be836...ccd På besøk?Hvem andre er hjemme på dagtid da?Trodde faktisk folk i Norge jobbet jeg?Eller har dere NAV-venner ? Anonymous poster hash: 94b3b...3c2 Vi har flere vennepar som også er hjemmeværende. Anonymous poster hash: be836...ccd
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #15 Skrevet 16. mai 2014 Høres deilig ut Kos deg HI Anonymous poster hash: ca843...b91
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #16 Skrevet 16. mai 2014 Høres godt ut. Jeg elsker å være hjemme med mannen og barnet. Jeg har akkurat våknet etter soving etter nattvakt, mannen på jobb. Her er ikke huset strøkent for å si det sånn....så her må vi vaske, rydde og fikse i kveld. Skulle gjerne gått litt hjemme sammen med mannen min jeg også. Nyyyt Anonymous poster hash: 75c04...27a
Gjest cd0da Skrevet 16. mai 2014 #17 Skrevet 16. mai 2014 Hver gang jeg sitter på jobben og ønsker jeg slapp å jobbe tenker jeg på da jeg var langtidssykmeldt og at jeg etter 8 mnd. Hjemme holdt på å bli gal og nekta legen å sykmelde meg videre for jeg var nøst til å jobbe. Er så glad jeg har en jobb selvom det ikke er drømmejobben
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #18 Skrevet 16. mai 2014 Men hva med barna deres? Ingen gode rollemodeller når det kommer til å jobbe. Anonymous poster hash: 4cfa8...f9b
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #19 Skrevet 16. mai 2014 Høres deilig ut Kos deg HI Anonymous poster hash: ca843...b91 Det er det. <3 Vi elsker å være sammen. Tror vi har vært borte fra hverandre 4 timer til sammen på 14 år. Anonymous poster hash: be836...ccd
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #20 Skrevet 16. mai 2014 Men hva med barna deres? Ingen gode rollemodeller når det kommer til å jobbe. Anonymous poster hash: 4cfa8...f9b Hehe. Dagens dummeste kommentar. Klarer fint å være gode rollemodeller uten å jobbe skjønner du. Anonymous poster hash: be836...ccd
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #21 Skrevet 16. mai 2014 Hun ønsker å provosere litt hehe men innser ikke hun er en stor Loooooser Anonymous poster hash: fb954...aac
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #22 Skrevet 16. mai 2014 Hahaha. Ikke hør på de hønene her Hi, de er bare misunnelige!! Anonymous poster hash: 317b2...b32
magica fra tryll Skrevet 16. mai 2014 #23 Skrevet 16. mai 2014 Sånne dager har vi mange av og, men ikke hver dag og det er helt greit:) Vi er hverken avhengig av foreldre eller NAV, men har organisert jobben slik, og sørget for at vi har såpass bra utdannelse at vi tjener nok uten å jobbe oss ihjel....Og så betaler vi skatt og bidrar til fellesskapet slik at dere kan kose dere hjemme....
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 16. mai 2014 #24 Skrevet 16. mai 2014 (endret) Vi er jo alle forskjellige, og har forskjellige ressurser når det kommer til jobb og familieliv. Ikke alle klarer å kombinere det. Og det er kanskje sånn hos deg HI? Ikke spydig ment. Det er slitsomt å jobbe fullt og holde familien AS oppe og gå. Det høres veldig deilig ut å gå hjemme hvis man trives med det. Personlig hadde jeg gått på veggene om jeg ikke kunne få brukt "hue" til noe annet enn husarbeid, klesvask og vennebesøk. Men det er meg. Vi er jo alle forskjellige. Endret 16. mai 2014 av Kari Mari
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #25 Skrevet 16. mai 2014 Hahaha. Ikke hør på de hønene her Hi, de er bare misunnelige!! Anonymous poster hash: 317b2...b32 i] Hehe. Nei hva de sier bryr jeg meg ikke om gitt. Jeg vet at det er mange som kunne ønske de hadde samme livet. Missunelse helt klart. Anonymous poster hash: be836...ccd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå