Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #26 Skrevet 3. mai 2014 Å påstå at dere late, arbeidssky snyltere lever som de "gjorde før i tida" er et hån mot våre hardtarbeidende forfedre og -mødre som jobba ræva av seg 16 timer daglig uten ferie og sykepenger og med en ungeflokk surrende rundt seg, alt for å brødfø seg og sine. På EGEN HÅND. Loosers. Anonymous poster hash: 4cb3d...5d1
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #27 Skrevet 3. mai 2014 Å hjelpe meg. Jeg kommer ikke til å svare mer i denne tråden, dere er bare patetiske. NAV sier vi har krav på det, hva dere mener om det gir jeg veldig f i. Det er NAV som bestemmer og ikke dere! Ha en fin helg. Anonymous poster hash: 9acd3...817
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #28 Skrevet 3. mai 2014 Å hjelpe meg. Jeg kommer ikke til å svare mer i denne tråden, dere er bare patetiske. NAV sier vi har krav på det, hva dere mener om det gir jeg veldig f i. Det er NAV som bestemmer og ikke dere! Ha en fin helg. Anonymous poster hash: 9acd3...817 Hva dere har krav på og ikke er uten betydning all den tid du påstår at dere lever "sånn de levde før". Det er jo direkte feil. At dere vil overføre dette levesettet (lavtlønnet yrke pluss sosialstønad) sier noe om intelligensnivået og ambisjonene på barnas vegne. Ønsker du ikke at barna og barnebarna deres skal vokse opp k et velferdssamfunn? For det kommer de ikje til å gjøre hvis alle velger som dere. Anonymous poster hash: 4cb3d...5d1
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #29 Skrevet 3. mai 2014 Å hjelpe meg. Jeg kommer ikke til å svare mer i denne tråden, dere er bare patetiske. NAV sier vi har krav på det, hva dere mener om det gir jeg veldig f i. Det er NAV som bestemmer og ikke dere! Ha en fin helg. Anonymous poster hash: 9acd3...817 Enig, det er helt umulig å diskutere dette når du ikke vil fortelle hva slags penger dere mottar fra nav. Er det sosialstønad (supplerende livsopphold) dere mottar er det ingen som respekterer valget deres fordi dere med viten og vilje velger å være parasitter som tvinger oss andre ut i jobb for å fylle statskasse så dere kan tappe den. Er det sånn at du er uføretrygdet og går hjemme pga sykdom er det en helt annen historie, men når du ikke vil si noe om hva dere mottar er det komplett umulig å diskutere med deg. Anonymous poster hash: a5873...28f
Sint naken biltyv Skrevet 3. mai 2014 #30 Skrevet 3. mai 2014 Hehe. Så du lærer barna at det er greit å snylte på samfunnet? Jeg er imponert 👍
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #31 Skrevet 3. mai 2014 Å hjelpe meg. Jeg kommer ikke til å svare mer i denne tråden, dere er bare patetiske. NAV sier vi har krav på det, hva dere mener om det gir jeg veldig f i. Det er NAV som bestemmer og ikke dere! Ha en fin helg. Anonymous poster hash: 9acd3...817 Enig, det er helt umulig å diskutere dette når du ikke vil fortelle hva slags penger dere mottar fra nav. Er det sosialstønad (supplerende livsopphold) dere mottar er det ingen som respekterer valget deres fordi dere med viten og vilje velger å være parasitter som tvinger oss andre ut i jobb for å fylle statskasse så dere kan tappe den. Er det sånn at du er uføretrygdet og går hjemme pga sykdom er det en helt annen historie, men når du ikke vil si noe om hva dere mottar er det komplett umulig å diskutere med deg. Anonymous poster hash: a5873...28f Jeg mottar supplerende livsopphold som jeg har skrevet flere ganger. Men det har ingenting med saken og gjøre. NAV mener vi har krav på det og det får vi, så ferdig med den saken. Svar meg på det jeg vil diskutere! Hvorfor mener alle at denne fordelingen er greit når de i andre tråder mener det ikke er det? I andre tråder så er man dørmatte, tilbake på 50-tallet, mindre intelligent osv osv. Diskuter dette isteden for økonomi for pokker! Anonymous poster hash: 9acd3...817
Sint naken biltyv Skrevet 3. mai 2014 #32 Skrevet 3. mai 2014 Å hjelpe meg. Jeg kommer ikke til å svare mer i denne tråden, dere er bare patetiske. NAV sier vi har krav på det, hva dere mener om det gir jeg veldig f i. Det er NAV som bestemmer og ikke dere! Ha en fin helg. Anonymous poster hash: 9acd3...817 Hva dere har krav på og ikke er uten betydning all den tid du påstår at dere lever "sånn de levde før". Det er jo direkte feil. At dere vil overføre dette levesettet (lavtlønnet yrke pluss sosialstønad) sier noe om intelligensnivået og ambisjonene på barnas vegne. Ønsker du ikke at barna og barnebarna deres skal vokse opp k et velferdssamfunn? For det kommer de ikje til å gjøre hvis alle velger som dere. Anonymous poster hash: 4cb3d...5d1 Enig!!
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #33 Skrevet 3. mai 2014 Å hjelpe meg. Jeg kommer ikke til å svare mer i denne tråden, dere er bare patetiske. NAV sier vi har krav på det, hva dere mener om det gir jeg veldig f i. Det er NAV som bestemmer og ikke dere! Ha en fin helg.Anonymous poster hash: 9acd3...817 Enig, det er helt umulig å diskutere dette når du ikke vil fortelle hva slags penger dere mottar fra nav.Er det sosialstønad (supplerende livsopphold) dere mottar er det ingen som respekterer valget deres fordi dere med viten og vilje velger å være parasitter som tvinger oss andre ut i jobb for å fylle statskasse så dere kan tappe den. Er det sånn at du er uføretrygdet og går hjemme pga sykdom er det en helt annen historie, men når du ikke vil si noe om hva dere mottar er det komplett umulig å diskutere med deg.Anonymous poster hash: a5873...28f Jeg mottar supplerende livsopphold som jeg har skrevet flere ganger. Men det har ingenting med saken og gjøre. NAV mener vi har krav på det og det får vi, så ferdig med den saken. Svar meg på det jeg vil diskutere! Hvorfor mener alle at denne fordelingen er greit når de i andre tråder mener det ikke er det? I andre tråder så er man dørmatte, tilbake på 50-tallet, mindre intelligent osv osv. Diskuter dette isteden for økonomi for pokker! Anonymous poster hash: 9acd3...817 Jeg personlig ville aldri levd sånn, men hvis dere føler for det så be my guest! Bortsett fra at jeg håper dere mister statsstøtten. Anonymous poster hash: 244bd...29d
*Miss Marple* Skrevet 3. mai 2014 #34 Skrevet 3. mai 2014 Å hjelpe meg. Jeg kommer ikke til å svare mer i denne tråden, dere er bare patetiske. NAV sier vi har krav på det, hva dere mener om det gir jeg veldig f i. Det er NAV som bestemmer og ikke dere! Ha en fin helg.Anonymous poster hash: 9acd3...817 Enig, det er helt umulig å diskutere dette når du ikke vil fortelle hva slags penger dere mottar fra nav.Er det sosialstønad (supplerende livsopphold) dere mottar er det ingen som respekterer valget deres fordi dere med viten og vilje velger å være parasitter som tvinger oss andre ut i jobb for å fylle statskasse så dere kan tappe den. Er det sånn at du er uføretrygdet og går hjemme pga sykdom er det en helt annen historie, men når du ikke vil si noe om hva dere mottar er det komplett umulig å diskutere med deg.Anonymous poster hash: a5873...28f Jeg mottar supplerende livsopphold som jeg har skrevet flere ganger. Men det har ingenting med saken og gjøre. NAV mener vi har krav på det og det får vi, så ferdig med den saken. Svar meg på det jeg vil diskutere! Hvorfor mener alle at denne fordelingen er greit når de i andre tråder mener det ikke er det? I andre tråder så er man dørmatte, tilbake på 50-tallet, mindre intelligent osv osv. Diskuter dette isteden for økonomi for pokker! Anonymous poster hash: 9acd3...817 Hvorfor andre mener som de gjør i andre tråder kan jeg ikke svare deg på, men mitt syn er at alle familier kan velge å leve på den måten de syns er best så lenge de ikke ligger samfunnet til last. Jeg er også hjemmeværende for tiden, men det kan jeg kun være fordi mannen tjener nok til å forsørge både meg og barna på en god måte. Siden han jobber borte har jeg 100 % av arbeidet når jeg er alene og så deler vi ganske likt når han er hjemme. Det passer oss best. Jeg syns det er viktig å lære barna at man skal dele på arbeidsoppgavene sånn at begge parter har noenlunde like mye fritid. Noe annet blir feil, og jeg tror heller ikke at det stemmer at mennene før i tiden kun gikk på jobb uten å bidra noe i hjemmet. De hogget nok ved, vasket bil og klippet gress de også. Tror du ikke?
SuperFries Skrevet 3. mai 2014 #35 Skrevet 3. mai 2014 Du kan ikke diktere hva folk skal diskutere. Det funker bare ikke sånn.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #36 Skrevet 3. mai 2014 Å hjelpe meg. Jeg kommer ikke til å svare mer i denne tråden, dere er bare patetiske. NAV sier vi har krav på det, hva dere mener om det gir jeg veldig f i. Det er NAV som bestemmer og ikke dere! Ha en fin helg.Anonymous poster hash: 9acd3...817 Enig, det er helt umulig å diskutere dette når du ikke vil fortelle hva slags penger dere mottar fra nav.Er det sosialstønad (supplerende livsopphold) dere mottar er det ingen som respekterer valget deres fordi dere med viten og vilje velger å være parasitter som tvinger oss andre ut i jobb for å fylle statskasse så dere kan tappe den. Er det sånn at du er uføretrygdet og går hjemme pga sykdom er det en helt annen historie, men når du ikke vil si noe om hva dere mottar er det komplett umulig å diskutere med deg.Anonymous poster hash: a5873...28f Jeg mottar supplerende livsopphold som jeg har skrevet flere ganger. Men det har ingenting med saken og gjøre. NAV mener vi har krav på det og det får vi, så ferdig med den saken.Svar meg på det jeg vil diskutere! Hvorfor mener alle at denne fordelingen er greit når de i andre tråder mener det ikke er det? I andre tråder så er man dørmatte, tilbake på 50-tallet, mindre intelligent osv osv. Diskuter dette isteden for økonomi for pokker! Anonymous poster hash: 9acd3...817 Hvorfor andre mener som de gjør i andre tråder kan jeg ikke svare deg på, men mitt syn er at alle familier kan velge å leve på den måten de syns er best så lenge de ikke ligger samfunnet til last. Jeg er også hjemmeværende for tiden, men det kan jeg kun være fordi mannen tjener nok til å forsørge både meg og barna på en god måte. Siden han jobber borte har jeg 100 % av arbeidet når jeg er alene og så deler vi ganske likt når han er hjemme. Det passer oss best. Jeg syns det er viktig å lære barna at man skal dele på arbeidsoppgavene sånn at begge parter har noenlunde like mye fritid. Noe annet blir feil, og jeg tror heller ikke at det stemmer at mennene før i tiden kun gikk på jobb uten å bidra noe i hjemmet. De hogget nok ved, vasket bil og klippet gress de også. Tror du ikke? Takk for at du faktisk svarte på det jeg spurte om. Ja men det gjør mannen min også, han hogger ved da vi har egen skog, han ordner alt med bilene, vask, dekkskifte og reperasjoner, han klipper plen osv. Det var innendørs husarbeid jeg mente. Synes bare det er trist at man skal bli dømt for å leve på denne måten. Hva med å respektere hverandre? Anonymous poster hash: 9acd3...817
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #37 Skrevet 3. mai 2014 Hvis alle andre skulle levd på denne måten og fått sosialstønad fra NAV så hadde den stønaden forsvunnet ganske raskt. Så egentlig burde du være glad til at de fleste velger å jobbe. Anonymous poster hash: cba8c...4f1
*Miss Marple* Skrevet 3. mai 2014 #38 Skrevet 3. mai 2014 Å hjelpe meg. Jeg kommer ikke til å svare mer i denne tråden, dere er bare patetiske. NAV sier vi har krav på det, hva dere mener om det gir jeg veldig f i. Det er NAV som bestemmer og ikke dere! Ha en fin helg.Anonymous poster hash: 9acd3...817 Enig, det er helt umulig å diskutere dette når du ikke vil fortelle hva slags penger dere mottar fra nav.Er det sosialstønad (supplerende livsopphold) dere mottar er det ingen som respekterer valget deres fordi dere med viten og vilje velger å være parasitter som tvinger oss andre ut i jobb for å fylle statskasse så dere kan tappe den. Er det sånn at du er uføretrygdet og går hjemme pga sykdom er det en helt annen historie, men når du ikke vil si noe om hva dere mottar er det komplett umulig å diskutere med deg.Anonymous poster hash: a5873...28f Jeg mottar supplerende livsopphold som jeg har skrevet flere ganger. Men det har ingenting med saken og gjøre. NAV mener vi har krav på det og det får vi, så ferdig med den saken.Svar meg på det jeg vil diskutere! Hvorfor mener alle at denne fordelingen er greit når de i andre tråder mener det ikke er det? I andre tråder så er man dørmatte, tilbake på 50-tallet, mindre intelligent osv osv. Diskuter dette isteden for økonomi for pokker! Anonymous poster hash: 9acd3...817 Hvorfor andre mener som de gjør i andre tråder kan jeg ikke svare deg på, men mitt syn er at alle familier kan velge å leve på den måten de syns er best så lenge de ikke ligger samfunnet til last. Jeg er også hjemmeværende for tiden, men det kan jeg kun være fordi mannen tjener nok til å forsørge både meg og barna på en god måte. Siden han jobber borte har jeg 100 % av arbeidet når jeg er alene og så deler vi ganske likt når han er hjemme. Det passer oss best. Jeg syns det er viktig å lære barna at man skal dele på arbeidsoppgavene sånn at begge parter har noenlunde like mye fritid. Noe annet blir feil, og jeg tror heller ikke at det stemmer at mennene før i tiden kun gikk på jobb uten å bidra noe i hjemmet. De hogget nok ved, vasket bil og klippet gress de også. Tror du ikke? Takk for at du faktisk svarte på det jeg spurte om. Ja men det gjør mannen min også, han hogger ved da vi har egen skog, han ordner alt med bilene, vask, dekkskifte og reperasjoner, han klipper plen osv. Det var innendørs husarbeid jeg mente. Synes bare det er trist at man skal bli dømt for å leve på denne måten. Hva med å respektere hverandre? Anonymous poster hash: 9acd3...817 Men respekterer du andres valg?
soleia Skrevet 3. mai 2014 #39 Skrevet 3. mai 2014 For å ta det du vil diskutere: Personleg følte eg meg ganske tom i hovudet etter å ha gått heime i lønna og ulønna permisjon då eg fekk to tette. Det var godt å komme ut att i arbeidslivet og få bruke litt fleire evner. Slik var det for meg, som er svært lite glad i husarbeid generellt, men eg påstår ikkje dermed at alle heimeverande er tomme i hovudet av den grunn, for det veit eg at ikkje stemmer. Eg vil heller ikkje lære ungane mine opp til at jenta sin ambisjon skal vere å få barn og bli god til å vaske, for eg veit at jenter og kvinner trengs i arbeidslivet, og at utdanning og eit yrke ein trives med gjev stoltheit og sjølvstende. Eg vil heller ikkje at guten min skal bli ein slik mann som ein les om her inne, som ikkje gjer husarbeid, og berre sit med beina på bordet og let dama jobbe. Det er mange damer som ikkje er lukkelege med den ordninga, for å seie det mildt. Eg vil lære gutane mine å ta ansvar i heimen, og på den måten legge eit godt grunnlag for at dei skal få samlivet til å fungere når dei eingong får ein eigen familie. Anten du likar det eller ikkje, så har verda gått framover, og ein av grunnane til at vi har det gode velferdssamfunnet der slike som deg, og andre trengande, kan heve lønn på Nav, er at ein stor del av den kvinnelege befolkinga i landet vårt er i lønna og verdiskapande arbeid. Du ynskjer å skumme fløyten av dagens velferdssamfunn, samstundes som du vil leve slik du trur dei gjorde i gamle dagar.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #40 Skrevet 3. mai 2014 Å hjelpe meg. Jeg kommer ikke til å svare mer i denne tråden, dere er bare patetiske. NAV sier vi har krav på det, hva dere mener om det gir jeg veldig f i. Det er NAV som bestemmer og ikke dere! Ha en fin helg.Anonymous poster hash: 9acd3...817 Enig, det er helt umulig å diskutere dette når du ikke vil fortelle hva slags penger dere mottar fra nav.Er det sosialstønad (supplerende livsopphold) dere mottar er det ingen som respekterer valget deres fordi dere med viten og vilje velger å være parasitter som tvinger oss andre ut i jobb for å fylle statskasse så dere kan tappe den. Er det sånn at du er uføretrygdet og går hjemme pga sykdom er det en helt annen historie, men når du ikke vil si noe om hva dere mottar er det komplett umulig å diskutere med deg.Anonymous poster hash: a5873...28f Jeg mottar supplerende livsopphold som jeg har skrevet flere ganger. Men det har ingenting med saken og gjøre. NAV mener vi har krav på det og det får vi, så ferdig med den saken.Svar meg på det jeg vil diskutere! Hvorfor mener alle at denne fordelingen er greit når de i andre tråder mener det ikke er det? I andre tråder så er man dørmatte, tilbake på 50-tallet, mindre intelligent osv osv. Diskuter dette isteden for økonomi for pokker! Anonymous poster hash: 9acd3...817 Hvorfor andre mener som de gjør i andre tråder kan jeg ikke svare deg på, men mitt syn er at alle familier kan velge å leve på den måten de syns er best så lenge de ikke ligger samfunnet til last. Jeg er også hjemmeværende for tiden, men det kan jeg kun være fordi mannen tjener nok til å forsørge både meg og barna på en god måte. Siden han jobber borte har jeg 100 % av arbeidet når jeg er alene og så deler vi ganske likt når han er hjemme. Det passer oss best. Jeg syns det er viktig å lære barna at man skal dele på arbeidsoppgavene sånn at begge parter har noenlunde like mye fritid. Noe annet blir feil, og jeg tror heller ikke at det stemmer at mennene før i tiden kun gikk på jobb uten å bidra noe i hjemmet. De hogget nok ved, vasket bil og klippet gress de også. Tror du ikke? Takk for at du faktisk svarte på det jeg spurte om. Ja men det gjør mannen min også, han hogger ved da vi har egen skog, han ordner alt med bilene, vask, dekkskifte og reperasjoner, han klipper plen osv. Det var innendørs husarbeid jeg mente. Synes bare det er trist at man skal bli dømt for å leve på denne måten. Hva med å respektere hverandre? Anonymous poster hash: 9acd3...817 Men respekterer du andres valg? Ja så lenge folk respektere oss og vårt valg så respekterer jeg dem og deres valg av levesett. Anonymous poster hash: 9acd3...817
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #41 Skrevet 3. mai 2014 Dere snylter likevel. Har slike i familien, de er ikke særlig høyt på rangstigen selv om de klarer seg med lite. Det blir litt white trash. Verdiene(som kanskje er edle) kveles av snyltingen. Anonymous poster hash: 7cff4...8a7
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #42 Skrevet 3. mai 2014 Dere snylter likevel. Har slike i familien, de er ikke særlig høyt på rangstigen selv om de klarer seg med lite. Det blir litt white trash. Verdiene(som kanskje er edle) kveles av snyltingen. Anonymous poster hash: 7cff4...8a7 Bla bla bla. Svar på det jeg spør om du. Også burde du legge av deg slike ord som white trash, hvertfall hvis du er over 18 år og vil bli oppfattet seriøs og voksen. Anonymous poster hash: 9acd3...817
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #43 Skrevet 3. mai 2014 Samfunnet er i stadig endring. I dag har vi veldig mange goder som ingen tidligere generasjoner har hatt mulighet til å benytte seg av. Det nyter du og din familie også godt av. Dere får legehjelp om dere blir syke, barna får skolegang, om dere ikke har inntekt får dere penger av staten, dere har strøm, veier, tv, Internett, politi som støtter ikke bare de rikeste, 37,5 t arbeidsdag osv. Alt dette har vi fordi vi jobber. Det er menneskenes arbeid som til sammen gjør landet godt å bo i. Når noen, som du da velger å ikke jobbe, ikke bidra til fellesskapet, er det klart det virker provoserende. Du vil ha alle godene, men du vil ikke bidra. Anonymous poster hash: 92050...edf
Tough Shit Skrevet 3. mai 2014 #44 Skrevet 3. mai 2014 Nei dette er synes ikke jeg er noen god levemåte å lære bort til sine barn. Hadde dere kunnet forsørget deres familie hadde det nå vært en ting. Men å forsøke å få medhold her med denne typen livsstil som belaster samfunnet synes jeg lite om. Virkelig.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #45 Skrevet 3. mai 2014 Det jeg hang meg opp i her var at dere har flere biler? Er det ikke sånn at man skal selge bilen før man får sosialdtøtte? Og hvis du er hjemme og vaser trenger dere ikke hver deres bil! Uansett... Du tar alle godene vi har jobbet hardt med å få her i landet, men driter i å være med å betale for de! Og lærer barna dine til å gjøre det samme! Ingen som bryr seg om at du gjør alt husarbeidet hjemme mens "mannen kommer hjem og slapper av", det er det at du ikke bidrar med en dritt i felleskassa her i landet! Det provoserer meg! Typisk freeloader! Æsj! Kom deg i arbeid eller kvitt deg med NAV-støtten, så skal jeg respektere deg! Ikke kom med den der "NAV bestemmer at jeg har rett på det"-leksa igjen! Alle kan slutte i jobben og grine på seg rett på noen tusenlapper i måneden! Men de mister respekten fra meg og alle andre med normal hjernekapasitet! Anonymous poster hash: e3f1a...5ef
Pengetreet Skrevet 3. mai 2014 #46 Skrevet 3. mai 2014 Som de fleste allerede har vært inne på. Dere lever ikke slik man gjorde før i tiden. Arbeidsfordelingen innad i en familie var en konsekvens av hardt slit og tunge tak. Av fysiske grunner jobbet mennene med de tyngste fysiske oppgavene. Alle måtte uansett jobbe fra soloppgang til solnedgang for å få mat på bordet. De som ikke klarte seg selv ble enten tatt hånd om av fattigomsorgen, som nærmest må kunne kalles for helvetes forgård. Men jeg forstår deg dithen at du sikter til 1950 årene? Vel, de kvinnene som hadde en mann som ikke kunne forsørge seg og barna, måtte faktisk ut i jobb. Min bestemor jobbet som sekretær i 50 - 60 årene
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #47 Skrevet 3. mai 2014 Hehe men du er jo mindre inteligent . Beklager men det må du jo være, når du ikke forstår vi henger oss opp i nav penger. Du snylter jo , nei du lever ikke som før da. Og du oppdrar ungene deres til snyltere og navere også. Anonymous poster hash: 678b5...6f3
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #48 Skrevet 3. mai 2014 Det jeg hang meg opp i her var at dere har flere biler? Er det ikke sånn at man skal selge bilen før man får sosialdtøtte? Og hvis du er hjemme og vaser trenger dere ikke hver deres bil! Uansett... Du tar alle godene vi har jobbet hardt med å få her i landet, men driter i å være med å betale for de! Og lærer barna dine til å gjøre det samme! Ingen som bryr seg om at du gjør alt husarbeidet hjemme mens "mannen kommer hjem og slapper av", det er det at Iu ikke bidrar med en dritt i felleskassa her i landet! Det provoserer meg! Typisk freeloader! Æsj! Kom deg i arbeid eller kvitt deg med NAV-støtten, så skal jeg respektere deg! Ikke kom med den der "NAV bestemmer at jeg har rett på det"-leksa igjen! Alle kan slutte i jobben og grine på seg rett på noen tusenlapper i måneden! Men de mister respekten fra meg og alle andre med normal hjernekapasitet! Anonymous poster hash: e3f1a...5ef Ja det er riktig det at man ikke kan eie bil. Men her kan man ha en bil siden det er langt til det meste og man er avhengig av det. De andre tre bilene, som er 1 bruksbil og to veteranbiler står registrert på min svigerfar. Slik har vi løst det. At slike analfabeter som ikke engang forstår det jeg har skrevet mange ganger respekterer oss bryr meg nada nix. Anonymous poster hash: 9acd3...817
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #49 Skrevet 3. mai 2014 Hehe men du er jo mindre inteligent . Beklager men det må du jo være, når du ikke forstår vi henger oss opp i nav penger. Du snylter jo , nei du lever ikke som før da. Og du oppdrar ungene deres til snyltere og navere også. Anonymous poster hash: 678b5...6f3 Bla bla bla bla bla bla! Anonymous poster hash: 9acd3...817
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #50 Skrevet 3. mai 2014 Det jeg hang meg opp i her var at dere har flere biler? Er det ikke sånn at man skal selge bilen før man får sosialdtøtte? Og hvis du er hjemme og vaser trenger dere ikke hver deres bil! Uansett... Du tar alle godene vi har jobbet hardt med å få her i landet, men driter i å være med å betale for de! Og lærer barna dine til å gjøre det samme! Ingen som bryr seg om at du gjør alt husarbeidet hjemme mens "mannen kommer hjem og slapper av", det er det at Iu ikke bidrar med en dritt i felleskassa her i landet! Det provoserer meg! Typisk freeloader! Æsj! Kom deg i arbeid eller kvitt deg med NAV-støtten, så skal jeg respektere deg! Ikke kom med den der "NAV bestemmer at jeg har rett på det"-leksa igjen! Alle kan slutte i jobben og grine på seg rett på noen tusenlapper i måneden! Men de mister respekten fra meg og alle andre med normal hjernekapasitet! Anonymous poster hash: e3f1a...5ef Ja det er riktig det at man ikke kan eie bil. Men her kan man ha en bil siden det er langt til det meste og man er avhengig av det. De andre tre bilene, som er 1 bruksbil og to veteranbiler står registrert på min svigerfar. Slik har vi løst det. At slike analfabeter som ikke engang forstår det jeg har skrevet mange ganger respekterer oss bryr meg nada nix. Anonymous poster hash: 9acd3...817 Uff... Få deg en utdannelse og en jobb, kanskje du får litt kunnskap i topplokket. Begynne å kalle folk analfabeter fordi de ikke er enig med deg... Jada! Anonymous poster hash: e3f1a...5ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå