Gå til innhold

fortell en hemmelighet du aldri ville sagt til noen.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

Elektrisk tannbørste er den beste vibratoren jeg har hatt ;)

Busten rett på klitoris.

 

Det er faktisk HELT magisk!!

 

Anonymous poster hash: f3f4e...12a

 

 

Hehe, dette er visst en gjenganger. 

Men den må da være klin umulig å bruke sammen med mannen uten at han får fullstendig latteranfall ;)?

 

 

 

Anonymous poster hash: 2183e...66f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har slitt lenge med dyp depresjon. inn og ut av psykiatrien uten at noen har kunnet hjulpet meg. jeg er en komplisert person. prøvde for en stund tilbake å ta livet mitt ved å ta 5 ecstasy, håpet på en overdose siden den shabbye fyren jeg møtte på sa jeg ikke skulle ta mer enn en halv. men til og med der feilet jeg som med alt annet og endte opp med en "mild" hjerneskade der hukommelsen min er på nivå med en med demens. som kompliserete livet mitt enda mer enn det allerede var.. aner ikke hvem jeg kan snakke med dette om. tørr ikke å fortelle det til noen, føler jeg starter livet på nytt hver dag jeg står opp.  husker INGENTING! glemmer alt av avtaler, har mistet ordforrådet mitt og jeg glemmer de aller fleste hendelser store som små.

glemte til og med at jeg krasjet med min far og ble dypt sjokkert da jeg innså at han ikke tullet når han fortalte meg det. fungerer ikke i jobb eller blant andre uten at de blir forbannet over at jeg er så "surrete". men de vet jo ikke. ingen vet! jeg burde bare gi opp.. min egen feil i bunn og grunn



Anonymous poster hash: bf18d...915
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har slitt lenge med dyp depresjon. inn og ut av psykiatrien uten at noen har kunnet hjulpet meg. jeg er en komplisert person. prøvde for en stund tilbake å ta livet mitt ved å ta 5 ecstasy, håpet på en overdose siden den shabbye fyren jeg møtte på sa jeg ikke skulle ta mer enn en halv. men til og med der feilet jeg som med alt annet og endte opp med en "mild" hjerneskade der hukommelsen min er på nivå med en med demens. som kompliserete livet mitt enda mer enn det allerede var.. aner ikke hvem jeg kan snakke med dette om. tørr ikke å fortelle det til noen, føler jeg starter livet på nytt hver dag jeg står opp.  husker INGENTING! glemmer alt av avtaler, har mistet ordforrådet mitt og jeg glemmer de aller fleste hendelser store som små.

glemte til og med at jeg krasjet med min far og ble dypt sjokkert da jeg innså at han ikke tullet når han fortalte meg det. fungerer ikke i jobb eller blant andre uten at de blir forbannet over at jeg er så "surrete". men de vet jo ikke. ingen vet! jeg burde bare gi opp.. min egen feil i bunn og grunn

 

Anonymous poster hash: bf18d...915

 

 

En varm klem til deg kjære deg, det hørse tungt ut :(. Du MÅ snakke med noen om dette og få noe hjelp om du kan!

 

Anonymous poster hash: 2183e...66f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

jeg og mannen eksprimenterer med scat sex.

 

Anonymous poster hash: de8ea...71e

Jaha. Og hva er scat sex? (Og nei, jeg vil ikke google det.)

 

Anonymous poster hash: d7037...94d

Googlet det akkurat. Kunne ha levd greit uten å vite det.....

 

Anonymous poster hash: 2183e...66f

Nå googlet jeg også - av ren nysgjerrighet og vantro.

Hun der HI i 'det hang en rompelukt i lufta'-tråden har da virkelig ingenting å bekymre seg over!!

 

Anonymous poster hash: d7037...94d

Hahaha. Jeg var HI i den tråden. Og jeg tør IKKE google hva dette er for noe. Selv om jeg kanskje burde? Skal til voksing i morgen også, og jeg lurer fortsatt på hva jeg skal gjøre for at den rompelukta ikke skal henge igjen i lufta. :-)

 

Anonymous poster hash: 10998...6bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har slitt lenge med dyp depresjon. inn og ut av psykiatrien uten at noen har kunnet hjulpet meg. jeg er en komplisert person. prøvde for en stund tilbake å ta livet mitt ved å ta 5 ecstasy, håpet på en overdose siden den shabbye fyren jeg møtte på sa jeg ikke skulle ta mer enn en halv. men til og med der feilet jeg som med alt annet og endte opp med en "mild" hjerneskade der hukommelsen min er på nivå med en med demens. som kompliserete livet mitt enda mer enn det allerede var.. aner ikke hvem jeg kan snakke med dette om. tørr ikke å fortelle det til noen, føler jeg starter livet på nytt hver dag jeg står opp.  husker INGENTING! glemmer alt av avtaler, har mistet ordforrådet mitt og jeg glemmer de aller fleste hendelser store som små.glemte til og med at jeg krasjet med min far og ble dypt sjokkert da jeg innså at han ikke tullet når han fortalte meg det. fungerer ikke i jobb eller blant andre uten at de blir forbannet over at jeg er så "surrete". men de vet jo ikke. ingen vet! jeg burde bare gi opp.. min egen feil i bunn og grunnAnonymous poster hash: bf18d...915

 

 En varm klem til deg kjære deg, det hørse tungt ut :(. Du MÅ snakke med noen om dette og få noe hjelp om du kan! Anonymous poster hash: 2183e...66f

Takk for det. Men det er nok ikke noe som kan gjøres.

 

Anonymous poster hash: bf18d...915

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen nå googlet j scat også ...... Bildene kan aldri skrapes fra netthinnen min ... Rett og slett skadet jeg nå

 

Anonymous poster hash: 30f7b...e0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Faen nå googlet j scat også ...... Bildene kan aldri skrapes fra netthinnen min ... Rett og slett skadet jeg nå

 

Anonymous poster hash: 30f7b...e0b

 

Hehe... Ja, husker noen viste meg en scat-video hvor en prest bæsjer i munnen til ei nonne.

Ble aldri den samme igjen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Faen nå googlet j scat også ...... Bildene kan aldri skrapes fra netthinnen min ... Rett og slett skadet jeg nå

 

Anonymous poster hash: 30f7b...e0b

Hehe... Ja, husker noen viste meg en scat-video hvor en prest bæsjer i munnen til ei nonne.

Ble aldri den samme igjen :P

Nei, jeg tror jeg endret meg på sekundet etter det poppet hundrevis av slike bilder på tlf min. Det er som en togulykke.... Man skal de vekk... Men man klarer ikke la vær å se tragedien. At noen frivillig både gnir seg inn med dritt .... Spiser den og har sex med den slik, vettu hva ....

De få gangen jeg har fått bæsj på fingrene i forbindelse med bleie skift osv, så får jeg nærmest panikk....

 

Gode Gud... Griser!! Fysj!! Gi meg livet mitt tilbake som det var for noen strakser siden hehe

 

Anonymous poster hash: 30f7b...e0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen!! Her sitter jeg og skal nyte deilige varme rundstykker til kvelds, mens jeg dibber. Så kommer innlegget med scat sex og dumme dumme meg må selvfølgelig google det!

Det var de rundstykkene😁💩

 

Anonymous poster hash: 55c88...33b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha les den tråden. Det ultimate for han hadde vært å være en do.........på jentekveld.. haha ååå

 

Anonymous poster hash: ab883...0ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen!! Her sitter jeg og skal nyte deilige varme rundstykker til kvelds, mens jeg dibber. Så kommer innlegget med scat sex og dumme dumme meg må selvfølgelig google det!

Det var de rundstykkene😁💩

 

Anonymous poster hash: 55c88...33b

Herreguuuuud.. Måtte selvfølgelig google. Fy f...det er det ekleste jeg har sett. Ever.

 

Anonymous poster hash: 1a9b8...809

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha les den tråden. Det ultimate for han hadde vært å være en do.........på jentekveld.. haha ååå

 

Anonymous poster hash: ab883...0ca

Helt fantastisk . Som nylig skrevet , livet mitt blir aldri det samme igjen . Og du iver her... Prøv å kos deg med rundstykker , men for all del ikke ta nugatti som pålegg

 

Anonymous poster hash: 30f7b...e0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Faen, her sitter jeg og spiser (faktisk!) nybakt brød med HaPå...og googler scat sex. Det var lurt ja.... :nei:  :hakeslepp:

Jeg må bare si det,- at folk tenner på sånt er for meg helt uforståelig!!??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen, her sitter jeg og spiser (faktisk!) nybakt brød med HaPå...og googler scat sex. Det var lurt ja.... :nei::hakeslepp:

Jeg må bare si det,- at folk tenner på sånt er for meg helt uforståelig!!??

hapå!!!! #MÅDRATILBUTIKKENFORÅKJØPEHARIKKESPISTSIDENJEGVARBARNNÅMÅJEGSOVE

 

Anonymous poster hash: ab883...0ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen, her sitter jeg og spiser (faktisk!) nybakt brød med HaPå...og googler scat sex. Det var lurt ja.... :nei::hakeslepp:

Jeg må bare si det,- at folk tenner på sånt er for meg helt uforståelig!!??

hapå!!!! #MÅDRATILBUTIKKENFORÅKJØPEHARIKKESPISTSIDENJEGVARBARNNÅMÅJEGSOVE

 

Anonymous poster hash: ab883...0ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble seksuelt misbrukt som barn av min bestefar, har aldri fortalt det, enda det forgikk i mange år, og jeg bærer sterkt preg av det den dag i dag..Ser ham jevnlig.



Anonymous poster hash: b3f36...8da
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg ble så nysgjerrig på dette med at "det hang en slags rompelukt i lufta" at jeg rett og slett måtte bruke søkefunksjonen. Jeg brølte ut i latter første gang det ble nevnt i denne tråden, og alle gangene det ble sitert. Kjente det kriblet i hele kroppen mens jeg lette etter nevnte tråd.

 

Åh du heilage tid som jeg lo. Og lo..

 

Og lo...

 

Tårene spratt sidelengs og det var så vidt jeg klarte å ta meg sammen nok til å hikste frem et svar til mannen som lurte fælt på hva det var som var så himla morsomt borti sofaen her.

 

Så hvis det var noen flere som lurte, eller bare trenger en latter, så værsågod:

http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144139424-hvordan-fjerne-rompelukt-hos-voksne/

 

(Med forbehold om at en god dose gravidhormoner gjorde tråden ti ganger morsommere..men dog!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har slitt lenge med dyp depresjon. inn og ut av psykiatrien uten at noen har kunnet hjulpet meg. jeg er en komplisert person. prøvde for en stund tilbake å ta livet mitt ved å ta 5 ecstasy, håpet på en overdose siden den shabbye fyren jeg møtte på sa jeg ikke skulle ta mer enn en halv. men til og med der feilet jeg som med alt annet og endte opp med en "mild" hjerneskade der hukommelsen min er på nivå med en med demens. som kompliserete livet mitt enda mer enn det allerede var.. aner ikke hvem jeg kan snakke med dette om. tørr ikke å fortelle det til noen, føler jeg starter livet på nytt hver dag jeg står opp.  husker INGENTING! glemmer alt av avtaler, har mistet ordforrådet mitt og jeg glemmer de aller fleste hendelser store som små.

glemte til og med at jeg krasjet med min far og ble dypt sjokkert da jeg innså at han ikke tullet når han fortalte meg det. fungerer ikke i jobb eller blant andre uten at de blir forbannet over at jeg er så "surrete". men de vet jo ikke. ingen vet! jeg burde bare gi opp.. min egen feil i bunn og grunn

 

Anonymous poster hash: bf18d...915

 

 

Jeg sliter med det samme som deg, men i litt mildere grad høres det ut som. Jeg tok overdose og havnet i respirator. Etter den episoden er hukommelsen ødelagt. Og det er slitsomt når man har barn og studerer. Jeg sliter spesielt med å huske dager og uker. Akkurat som om dagene glir over i hverandre, og jeg har ikke peiling på hvilken dag jeg gjorde hva (selv om jeg kan huske hva jeg gjorde hvis noen minner meg på det.) Men om det var mandag eller torsdag har jeg ingen formening om. 

 

Men jeg har lært meg noen strategier etterhvert. Jeg har sånn familiekalender der jeg skriver opp alt jeg og ungene skal hver uke, så kan jeg se hva jeg skal og også se tilbake på hva jeg har gjort når :)

 

Anonymous poster hash: 9ae75...057

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gost å høre at jeg ikke er alene. Fordi om jeg ikke unner NOEN å måtte havne i en slik situasjon..

Kjenner meg igjen i det du sier om barn og utdanning. Jeg husker ikke stort av tiden etter min sønn ble født. Jeg lever dag for dag med han. Det jeg opplevde i går er glemt. Men jeg har en fantastisk samboer som gjennforteller og knipser bilder som bare det! Men det er likevel sårt :( er så lei av å høre eventyr jeg tydeligvis er en del av. For meg som har null minne blir det som å høre en oppdiktet historie. Det er bare grusomt. Ser bilder der jeg nesten må se 3 ganger for å dobbeltsjekke at jeg ikke er klipt og limt inn.

Når det kommer til utdanning ble jeg nødt til å omskolere meg et par måneder etter å ha tatt svennebrev. Og dessverre har det seg sånn at med null minne har man heller ikke sjangs til å lære noe nytt. Skole er altså ikke en mulighet eller tema for meg. Føler meg bare så mislykket. Føler jeg er til bry for både familie, nav, og psykologer. Har prøvd alt som er av hjelpemiddler fra hjelpemiddelsentralen men det hjelper lite når jeg glemmer å notere.. har heller ikke fortalt noen hva hukommelsestapet faktisk kommer av.

Men det jeg lurer på.. har du vært til noen form for utredning av hukommelsen? Vet du eventuelt hvordan og hvem man kan kontakte? Opplever du "gode" og dårlige dager eller er det stabilt? Om jeg tar meg bryet og prøver å få det svart på hvitt kanskje nav slutter å presse på med utdanning. De forstår så absolutt ikke alvoren i dette. Kanskje de kunne funnet en løsning ang jobbsituasjon så jeg kunne levd så "vanlig" som over hodet mulig.Akkurat nå er det eneste løsningen jeg ser for å kunne få lysten til å leve tilbake..

Huff. Var ikke meningen å lage en sytetråd men jeg setter STOR pris på at du delte din historie!

 

Anonymous poster hash: bf18d...915

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heilt fra jeg var liten har jeg funnet en måte å få vanvittige orgasmer. Henge i en gren, slå bena rundt treet og jukke underlivet mot stammen. Innimellom har jeg funnet trær med avkuttede greiner som treffer perfekt midt i ..... Fantastic.

 

Anonymous poster hash: ee500...510

😂 Hadde det synet møtt meg på joggetur hadde jeg DØDD! 😂😂😂😂

 

Anonymous poster hash: 17b13...d11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi spiser ikke hverandres bæsj da, smører hverandre inn å har litt wet sex samtidig.

Hver sine lyster ;-)

Dette er bare jeg å mannen som vet ;-)

Å slik vil det være ;-)

Har også ett sexrom i huset som er låst med sikkerhets låser til en hver tid.

Brukes når barna er borte ;-)

 

*huske anonymknappen*

 

Anonymous poster hash: de8ea...71e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi spiser ikke hverandres bæsj da, smører hverandre inn å har litt wet sex samtidig.

Hver sine lyster ;-)

Dette er bare jeg å mannen som vet ;-)

Å slik vil det være ;-)

Har også ett sexrom i huset som er låst med sikkerhets låser til en hver tid.

Brukes når barna er borte ;-)

 

*huske anonymknappen*

 

Anonymous poster hash: de8ea...71e

 

Kan jeg spørre hvordan det er? :)

 

Anonymous poster hash: 07c63...27f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Vi spiser ikke hverandres bæsj da, smører hverandre inn å har litt wet sex samtidig.

Hver sine lyster ;-)

Dette er bare jeg å mannen som vet ;-)

Å slik vil det være ;-)

Har også ett sexrom i huset som er låst med sikkerhets låser til en hver tid.

Brukes når barna er borte ;-)

 

*huske anonymknappen*

 

Anonymous poster hash: de8ea...71e

Kan jeg spørre hvordan det er? :)

 

Anonymous poster hash: 07c63...27f

Til og begynne med syntes jeg egentlig ikke så mye om det, men nå er det veldig tennene på en merkelig måte :-P

Jeg personlig synes det er hærlig, det er noe jeg å mannen driver med av og til...

Synes det er ganske herlig...

Gjør det aldri så lenge barna er hjemme eller at det er en fare for at de kommer hjem.

Så dusjer vi oss å vasker oss alltid super rene etterpå ;-)

 

Anonymous poster hash: de8ea...71e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...