Gå til innhold

fortell en hemmelighet du aldri ville sagt til noen.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Den elektriske tannkosten er den eneste som gir meg orgasme :-( men da kommer jeg til gjengjeld så mange ganger jeg orker, eller til jeg ikke tør mer pga sårhet!!! :-)

 

 

Anonymous poster hash: dbe7d...b8c

 

Håper du da bruker skaftet og ikke selve tannbørste busten inntil klitten?

 

Eller.....?

 

Anonymous poster hash: 30f7b...e0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Jeg snakker og mye engelsk med med selv..ofte når jeg kjører bil.

Jeg puttet et bønnekjede kjøpt i syria oppi rumpa en gang, da jeg fikk orgasme trakk jeg det sakte ut og guri malla sier jeg bare! Rattattata.. synes det var litt ekstra umoralsk i og med at det er til religiøst bruk...

 

Anonymous poster hash: 22056...96b

Hahaha, nå fikk jeg meg en god latter 😂😂😂
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

 

 

 

Ikke akkurat en hemmelighet da, men et stort HÅP.

Spurte faktisk en biokjemiker om det går an å ta noe drepe-middel på en katt, uten at den ble skada, og når katten gikk inn til eieren og eieren klappa den og han dæva... :D :biggrin:

 

Eieren spiller drithøy musikk 24/7, og jeg savner søvn...

 

 

 

Anonymous poster hash: f7974...923

 

Fy faen, du er et onskapsfult menneske. Håper virkelig du får straffa di en dag. Du er bare syk, syk, syk!

 

Anonymous poster hash: 5c548...4d2

Kanskje hun mente det på kødd?

 

Anonymous poster hash: f7974...923

Haha omf mente det som bare kødd som overnevnte sa :P Ha litt humor a menneske. Makan.

 

Anonymous poster hash: f7974...923

For en idiot du er. Håper det hadde fungert på mennesker som deg, du er jo fader ikke klok.

 

Anonymous poster hash: 497e5...18f

Hahahahaha, svarer deg selv gjør du og anonymkode.. 923 (lættis).

 

Anonymous poster hash: 3bbf6...e2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gamle er dere egentlig?

Dere som driver med talkshow... :o

 

 

Anonymous poster hash: 11676...2ef

Jeg er 24. Har overhode ikke noen trang til å stikke meg frem i offentligheten, men et talkshow inni hodet mitt er greit :P 

 

Anonymous poster hash: 788c2...bfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Talkshow gjengen er jo fantastisk. Da den første anonyme stod fram i denne tråden var jeg sikker på at vedkommende var steingal. Men, så viser det seg at det er en hel bataljon av dere her. Hohoho, you made my day.

Haha, godt vi kan glede deg! :) 

Jeg trodde vel nesten at jeg var steingal selv, men se hvor mange som kom etter meg med sin dypeste innrømmelse? :P

 

Anonymous poster hash: 788c2...bfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde sex utendørs på quart festivalen, så riktignok båter tøffet avgårde "langt" unna! Neste dag var vi på forsiden av vg! Det oppslaget er brukt i en rekke oppslag siden når temaet er ungdom og sex, festival og sex/alkohol o.l. Vi er heldigvis/ naturligvis ugjenkjennelige og bildet er tatt med telelinse.. Fullt klar over at vi ikke er det eneste paret som har hatt sex i skogen/vannkanten på quarten hehe :-) men ut i fra kropp og kroppsholdning og stilling så kjenner vi oss igjen ja :-)

 

Anonymous poster hash: dbe7d...b8c

Er dette dere?? :)

 

http://m.kjendis.no/2010/06/25/kjendis/quartfestivalen/lars_eivind_bones/bilde/sex/12298944/?www=1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg er alene hjemme når jeg lager mat eller baker, later jeg som jeg er med i et matlagingsprogram på TV. Står og forklarer hva jeg gjør og kommer ofte med lure tips...

 

Ikke er jeg over gjennomsnitt god til å kokkelere heller.

 

Anonymous poster hash: d0fd9...50a

Etter at Kakekrigen og Hele Norge baker kom på skjermen gjør jeg akkurat det samme, men jeg snakker ikke høyt, da. Viser frem bakverket (kun baking, forresten), og er nøye med at alt skal se pent og ryddig ut. 

 

Du kan være med i talkshowgjengen vår. Vi trenger alltids en TV-kokk! :D 

 

 

Anonymous poster hash: 788c2...bfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hadde sex utendørs på quart festivalen, så riktignok båter tøffet avgårde "langt" unna! Neste dag var vi på forsiden av vg! Det oppslaget er brukt i en rekke oppslag siden når temaet er ungdom og sex, festival og sex/alkohol o.l. Vi er heldigvis/ naturligvis ugjenkjennelige og bildet er tatt med telelinse.. Fullt klar over at vi ikke er det eneste paret som har hatt sex i skogen/vannkanten på quarten hehe :-) men ut i fra kropp og kroppsholdning og stilling så kjenner vi oss igjen ja :-)Anonymous poster hash: dbe7d...b8c

Er dette dere?? :)http://m.kjendis.no/2010/06/25/kjendis/quartfestivalen/lars_eivind_bones/bilde/sex/12298944/?www=1

Anonymous poster hash: dbe7d...b8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ikke akkurat en hemmelighet da, men et stort HÅP.

Spurte faktisk en biokjemiker om det går an å ta noe drepe-middel på en katt, uten at den ble skada, og når katten gikk inn til eieren og eieren klappa den og han dæva... :D :biggrin:

 

Eieren spiller drithøy musikk 24/7, og jeg savner søvn...

 

 

 

Anonymous poster hash: f7974...923

 

Fy faen, du er et onskapsfult menneske. Håper virkelig du får straffa di en dag. Du er bare syk, syk, syk!

 

Anonymous poster hash: 5c548...4d2

Kanskje hun mente det på kødd?

 

Anonymous poster hash: f7974...923

Haha omf mente det som bare kødd som overnevnte sa :P Ha litt humor a menneske. Makan.

 

Anonymous poster hash: f7974...923

For en idiot du er. Håper det hadde fungert på mennesker som deg, du er jo fader ikke klok.

 

Anonymous poster hash: 497e5...18f

Hahahahaha, svarer deg selv gjør du og anonymkode.. 923 (lættis).

 

Anonymous poster hash: 3bbf6...e2f

What? I alle dager? Trodde du hadde lest feil kode, men den er jo faktisk helt lik. Moderator, hvordan går det ann?? Du kan jo se hvem som er bak knappen så du ser jo at dette er to forskjellige personer

 

Nei jeg opprettet ikke denne tråden. Har katt som jeg forguder, vil overhodet ikke assosieres med hovedinnlegger! !!

 

Hilsen ikke hi til tross for lik kode.

 

Anonymous poster hash: 497e5...18f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hadde sex utendørs på quart festivalen, så riktignok båter tøffet avgårde "langt" unna! Neste dag var vi på forsiden av vg! Det oppslaget er brukt i en rekke oppslag siden når temaet er ungdom og sex, festival og sex/alkohol o.l. Vi er heldigvis/ naturligvis ugjenkjennelige og bildet er tatt med telelinse.. Fullt klar over at vi ikke er det eneste paret som har hatt sex i skogen/vannkanten på quarten hehe :-) men ut i fra kropp og kroppsholdning og stilling så kjenner vi oss igjen ja :-)

 

Anonymous poster hash: dbe7d...b8c

Er dette dere?? :)

 

http://m.kjendis.no/2010/06/25/kjendis/quartfestivalen/lars_eivind_bones/bilde/sex/12298944/?www=1

 

Hahaha jepp! Eg prøvde faktisk å søke etter det selv, nå mens jeg liksom "mimret". Men fant det ikke :-( Haha det begynner å bli noen år siden!

 

Anonymous poster hash: dbe7d...b8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Hadde sex utendørs på quart festivalen, så riktignok båter tøffet avgårde "langt" unna! Neste dag var vi på forsiden av vg! Det oppslaget er brukt i en rekke oppslag siden når temaet er ungdom og sex, festival og sex/alkohol o.l. Vi er heldigvis/ naturligvis ugjenkjennelige og bildet er tatt med telelinse.. Fullt klar over at vi ikke er det eneste paret som har hatt sex i skogen/vannkanten på quarten hehe :-) men ut i fra kropp og kroppsholdning og stilling så kjenner vi oss igjen ja :-)

 

Anonymous poster hash: dbe7d...b8c

Er dette dere?? :)

 

http://m.kjendis.no/2010/06/25/kjendis/quartfestivalen/lars_eivind_bones/bilde/sex/12298944/?www=1

Hahaha jepp! Eg prøvde faktisk å søke etter det selv, nå mens jeg liksom "mimret". Men fant det ikke :-( Haha det begynner å bli noen år siden!

 

Anonymous poster hash: dbe7d...b8c

Hehe, jeg søkte på sex og kvartfestivalen og det kom opp med en gang :). Dere er ettersøkt av journalisten forresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg puttet et bønnekjede kjøpt i syria oppi rumpa en gang, da jeg fikk orgasme trakk jeg det sakte ut og guri malla sier jeg bare! Rattattata.. synes det var litt ekstra umoralsk i og med at det er til religiøst bruk... Anonymous poster hash: 22056...96b

Du store min, hahaha!

 

Anonymous poster hash: a075d...a65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bøe sexuelt missbrukt av fardn min. Slått av broren min og psyket ut av mamma min. Men later som om de er verdens fineste familie. Jeg er familiens sorte får og vurderer hver dag å ta mitt eget liv. Hyyyysj

 

Anonymous poster hash: da7d4...6df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bøe sexuelt missbrukt av fardn min. Slått av broren min og psyket ut av mamma min. Men later som om de er verdens fineste familie. Jeg er familiens sorte får og vurderer hver dag å ta mitt eget liv. Hyyyysj

 

Anonymous poster hash: da7d4...6df

herregud. Sender deg verdens største klem. Prøv å tenk det er de som er syke, og det er INGENTIG galt med deg. ♡ siden du har selvmordstanker ville jeg oppsøkt psykolog. . Du kan ikke sitte med dette alene. Snakk med noen for din egen-og din familie sin skyld. Ta igjen på far mir og bror ved å få det bedre! Heve deg over og kanskje etterhvert legge det mer bak deg.

 

Anonymous poster hash: ab883...0ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Hadde sex utendørs på quart festivalen, så riktignok båter tøffet avgårde "langt" unna! Neste dag var vi på forsiden av vg! Det oppslaget er brukt i en rekke oppslag siden når temaet er ungdom og sex, festival og sex/alkohol o.l. Vi er heldigvis/ naturligvis ugjenkjennelige og bildet er tatt med telelinse.. Fullt klar over at vi ikke er det eneste paret som har hatt sex i skogen/vannkanten på quarten hehe :-) men ut i fra kropp og kroppsholdning og stilling så kjenner vi oss igjen ja :-)

 

Anonymous poster hash: dbe7d...b8c

Er dette dere?? :)

 

http://m.kjendis.no/2010/06/25/kjendis/quartfestivalen/lars_eivind_bones/bilde/sex/12298944/?www=1

Hahaha jepp! Eg prøvde faktisk å søke etter det selv, nå mens jeg liksom "mimret". Men fant det ikke :-( Haha det begynner å bli noen år siden!

 

Anonymous poster hash: dbe7d...b8c

Hehe, jeg søkte på sex og kvartfestivalen og det kom opp med en gang :). Dere er ettersøkt av journalisten forresten :)

Haha jeg og søkte på det, men fikk bare opp fuck for forrest og masse annet urelevant... Huske når de la ut den artikkelen og ville komme i kontakt med OSS! Men følte ikke direkte behov for å ta kontakt, dessverre haha ;-) Husker jeg fikk sjokk når jeg så forsida, herregud tidenes fylleangst! Var overbevist om at ALLE kom til og se det var oss haha. Nå e 

 

 

Anonymous poster hash: dbe7d...b8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jeg prater engelsk med meg selv oppi hodet. Vet ikke hvorfor. En gang svarte jeg samboren på engelsk, klarte ikke forklare. Dette er jo ikke egentlig en hemmelighet, men ikke noe jeg forteller heller.

Det gjør jeg også! ;-)

Leser jeg engelske bøker kan jeg tenke på engelsk. Men det rare er at om jeg blir skikkelig sint, så hagler det stygge ord og vendinger på dansk! Mest inni hodet mitt, og det gjør virkelig susen. Har ikke tilknytning til Danmark bortsett fra familie et par hundre år tilbake.

 

Anonymous poster hash: 9f1bf...83f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ''poppa min cherry'' selv, med håndtaket på en dokost. Dokosten var forresten ny! Så dere ikke tror jeg er heeelt ekkel. Ville ikke blø under mitt første samleie..



Anonymous poster hash: 3c0a8...f86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to elskere jeg treffer jevnlig. Alle rundt tror jeg er plettfri person som sitter hjemme å strikker når samboeren er bortreist med jobben.

 

Anonymous poster hash: 43685...212

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg deler det meste med mannen min, men ikke alt. Har noen hemmeligheter..

 

Jeg tenker mange stygge tanker om folk, men det sier jeg aldri til noen. Kritiserer både meninger, veivalg og kropp inne i hodet mitt, men kunne aldri funnet på å sagt det høyt. Mye av det vil jeg aldri si til mannen min en gang.

 

Jeg kommer aldri til å forlate mannen min, og jeg elsker ham utrolig høyt, men av og til tviler jeg på om dette forholdet var så lurt. Jeg lurer på hvor anderledes livet hadde vært om vi ikke hadde valgt hverandre.

 

Jeg hater, virkelig hater, min egen kropp. Jeg kommer aldri til å fortelle noen hvor høyt jeg hater kroppen min. Det er et pes å være på slankern og egentlig vil jeg helst falle tilbake til spiseforstyrrelsen. Bedre å være syk og tynn, enn overvektig og syk pga det. Innerst inne håper jeg at jeg skal få en magesykdom eller lignende som gjør at jeg ikke kan spise mat på lenge. Et av mine høyeste mål er å bli tynn nok igjen. Men jeg vil aldri bli så syk som jeg en gang var og det er KUN pga barnet mitt. Jeg vil ikke at barnet mitt skal ha en anoretisk mor. Dog vet jeg ikke om det er bedre med en alt for overvektig mor.. Bruker mye av tankene mine på dette. Heldigvis har jeg barnet mitt:) Hn fortjener ikke en mor som spyr opp alle måltider og derfor lar jeg vær.

 

Jeg føler meg mislykket som kvinne siden jeg ikke kan få flere barn.

 

Herregud, jeg har så utrolig mange forferdelige fyllaminner som jeg er ekstremt flau over. Lurer på hva enkelte egentlig tenker om meg.. Uansett, disse minnene har jeg ikke fortalt mannen min om en gang. Har bl.a blitt "tvunget" til sex når jeg var dritings, forsøkt voldtatt et par ganger, og tatt mye mer narko enn noen vet. Kommer aldri til å fortelle dette til noen.

 

Jeg skammer meg over foreldrene mine. Og omtrent hele resten av slekta. Byttet etternavn med en gang jeg fylte 18 år.

 

Er nedlesset i gjeld og det er det kun mannen og jeg som vet. Skal ordne opp i det og aldri nevne det til noen.

 

Puh, godt å tømme seg litt i denne tråden!

Har mange mange flere hemmeligheter.

 

Dog må jeg si at jeg generelt si at jeg er veldig lykkelig i livet:) Disse hemmelige tankene mine plager meg ikke nevneverdig, hvert eneste lykkelige sekund med barnet og mannen min er verdt mer enn å dvele med disse tingene.

 

 

 

Anonymous poster hash: e9d28...f0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to elskere jeg treffer jevnlig. Alle rundt tror jeg er plettfri person som sitter hjemme å strikker når samboeren er bortreist med jobben.

 

Anonymous poster hash: 43685...212

Jeg har også to elskere. Ene er gift og den andre (vel, han er egentlig nr 1:))er en supersexy fyr som er 10 år yngre enn meg.

 

Anonymous poster hash: a9098...585

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjørt i fylla, flere ganger. Har vært på fest, opplevd ting som har gitt meg panikk og tanken av å måtte komme meg unna, og satt meg i bilen og kjørt. Jeg er så ekstremt flau, skamfull og lei meg over det. Hater meg selv for at jeg har gjort noe slikt. Og ikke minst at det skjedde mer enn en gang. Er livredd for at noen skal ha fått det med seg, eller ha fått med seg at det har skjedd mer enn en gang. Tenk om jeg hadde drept noen... Kan ikke tilgi meg for at jeg har gjort det, enda det gikk bra, for det kunne også gått riktig dårlig. 



Anonymous poster hash: 62173...33e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker ofte på engelsk, Alltid gjort det.

Engelsk her og. Og på fransk - dårlig sådan, haha. :)

 

Anonymous poster hash: abde4...de4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en sinnsyk, rar og hærlig gjeng...

Lo godt av mye her inne:) Og ble trist av endel. ♥

 

Anonymous poster hash: 7c935...090

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...