Gå til innhold

fortell en hemmelighet du aldri ville sagt til noen.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

HAR SERIØST LAKENSKREKK. SOVER SYKT LITE OG BLIR NESTEN SYK AV DET. Beklager store bokstaver...

 

Anonymous poster hash: 1f83a...33e

 

Jeg har det også sånn. Mannen mye på reise og da klarer jeg ikke legge meg. Seriøst problem. Kan noen anbefale en kur?  Hilsen desperat viljesløst menneske.

 

Anonymous poster hash: 1f83a...33e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 

 

HAR SERIØST LAKENSKREKK. SOVER SYKT LITE OG BLIR NESTEN SYK AV DET. Beklager store bokstaver...

 

Anonymous poster hash: 1f83a...33e

 

Jeg har det også sånn. Mannen mye på reise og da klarer jeg ikke legge meg. Seriøst problem. Kan noen anbefale en kur? Hilsen desperat viljesløst menneske.

 

Anonymous poster hash: 1f83a...33e

Du kan få lese bacheloroppgaven min. Jeg garanterer at den får deg til å sovne på kort tid :D

 

Anonymous poster hash: 2a228...fc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en spiseforstyrrelse. Noen av mine nærmeste vet jo om dette, men ikke de jeg omgås hver dag på jobb eller venner generent. Dagene og livet mitt styres fullstendig av maten og jeg får panikk hvis jeg ikke får innta måltidene mine til den tiden og på den måten jeg er vant til. Dette er skikkelig slitsomt om utelukker veldig mange sosiale sammenhenger for meg, som jeg igjen må lyve for å slippe unna. Kommer nok aldri til å gå over er jeg redd, blir livredd av å kjenne på den følelsen av å gi slipp på kontrollen jeg har fått over maten.



Anonymous poster hash: fb6e8...fac
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnieropptatt

 

..

 

Anonymous poster hash: ab883...0ca

Hvorfor dytta du på denne tråden nå?

Gjør ikke noe det vel? Skal det være sånn her, at man ikke kan ta frem gamle tråder? Enten leser man det eller så lar man være. Er ikke vanskeligere enn det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Annonse

Jeg røyket 1/2 joint etter jobben for å roe og tok den siste 1/2 før natten frem til jeg fant ut at jeg var gravid.

Sluttet tvert og skjønner ikke helt hvorfor jeg tok den første blåsen i utgangspunktet.

Røyker altså 1 joint nesten hver dag 6 mnd før jeg ble gravid. Aldri røyket sigaretter engang!

Skammer meg og er så redd for at noe kan ha skadet barnet! :(

 

Anonymous poster hash: e3383...d83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumme dumme meg googlet scat sex. Holdt på å spy i sofaen.

 

Hver sin lyst..

 

Anonymous poster hash: 7fafb...264

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er egentlig bifil.

Drømmelivet gadde vært å bo med en mann OG en kvinne.

Mannen er den eneste som vet. Han vet også hvem jeg liker.

 

 

Anonymous poster hash: 7fafb...264

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumme dumme meg googlet scat sex. Holdt på å spy i sofaen.

 

Hver sin lyst..

 

Anonymous poster hash: 7fafb...264

Nå må jeg jo Google det siden jeg ikke vet hva det er!!

Kanskje la maten synke litt først..

 

Anonymous poster hash: e3383...d83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke folk!

 

Jeg har ikke angst eller noe slik. Jeg bare foretrekker mine nærmeste og minst mulig kontakt med andre.

 

Jeg må jo såklart omgåes andre mennesker, og oppfører meg pent. Men liker egentlig ikke andre, voksne mennesker.

 

Liker greie barn da (på en normal og ikke syk, seksuell måte!)

 

Anonymous poster hash: 0d7ad...bb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og typen sloss mye - vi tenner på det :)

 

Anonymous poster hash: 11676...2ef

Vi å ;) blir også tent av at han prøver å ha sex med meg mens jeg gjør masse motstand. Sier ikke det til noen. Syns egentlig det er helt forferdelig med tanke på folk som faktisk blir voldtatt.

 

Anonymous poster hash: 657a4...cbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke ande barn enn mine egne. Ikke nevøer og nieser engang. Jeg jobber med å skjule det, men ungene merker det selv om jeg nok klarer å lure de voksne.

 

Anonymous poster hash: 0fc75...f07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Jeg og typen sloss mye - vi tenner på det :)

 

Anonymous poster hash: 11676...2ef

Vi å ;) blir også tent av at han prøver å ha sex med meg mens jeg gjør masse motstand. Sier ikke det til noen. Syns egentlig det er helt forferdelig med tanke på folk som faktisk blir voldtatt.

 

Anonymous poster hash: 657a4...cbc

Vi og ;)

Han kveler og "tvinger" meg, han holder meg for munn og nese og bestemmer når jeg får puste, han holder meg nede og noen ganger finner han frem håndjern eller strips om jeg har vært uskikkelig ;) Og han fingrer og knuller meg til ytterpunkter, når han merker at jeg holder på å komme slår han meg i ansiktet og sier jeg ikke får lov å komme ennå. Osv ;)

 

Hmm, ble kåt nå! :P

 

Anonymous poster hash: 95ea0...e90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsket eksen til typen død... hun har fått en dødelig sykdom nå... aldri sakt det til noen og kommer aldri til å gjøre det heller...

Klarer heller ikke synes synd på henne/ha noe empati for henne da det hun har plaget oss med har vært utrolig kvalmende og respektløst... herregud for et kvinnemenneske.. utslitt...

 

Anonymous poster hash: 6cab5...9e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

..

 

Anonymous poster hash: ab883...0ca

Hvorfor dytta du på denne tråden nå?

 

 

Det skjønte jeg plutselig, ut fra å se på datoen og å huske hva jeg undret over sist den ble dyttet...

På tide å slutte å utgi seg for andre nå kjære deg. Ingen lar seg lure.

 

Anonymous poster hash: 2183e...66f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

..

 

Anonymous poster hash: ab883...0ca

Hvorfor dytta du på denne tråden nå?

Det skjønte jeg plutselig, ut fra å se på datoen og å huske hva jeg undret over sist den ble dyttet...

På tide å slutte å utgi seg for andre nå kjære deg. Ingen lar seg lure.

 

Anonymous poster hash: 2183e...66f

Jeg skjønte ikke? :P

 

Anonymous poster hash: 95ea0...e90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

..

 

Anonymous poster hash: ab883...0ca

Hvorfor dytta du på denne tråden nå?

Det skjønte jeg plutselig, ut fra å se på datoen og å huske hva jeg undret over sist den ble dyttet...

På tide å slutte å utgi seg for andre nå kjære deg. Ingen lar seg lure.

 

Anonymous poster hash: 2183e...66f

Jeg skjønte ikke? :P

 

Anonymous poster hash: 95ea0...e90

Hæ? Det er lov å dytte på tråder vel.. Uten å bli beskyldt for å utgi seg for en annen ?

 

 

Anonymous poster hash: ab883...0ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker på sex hele tiden!

 

Anonymous poster hash: 960b8...c7c

Da er vi to! Trodde jeg var den eneste :D

 

Anonymous poster hash: ccae8...8ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prater engelsk med meg selv oppi hodet. Vet ikke hvorfor. En gang svarte jeg samboren på engelsk, klarte ikke forklare. Dette er jo ikke egentlig en hemmelighet, men ikke noe jeg forteller heller.

Hahahaha! Jeg gjør å dette? Alt går på engelsk! Hvorfor? :P

 

Anonymous poster hash: 2e1a8...3f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prater engelsk med meg selv oppi hodet. Vet ikke hvorfor. En gang svarte jeg samboren på engelsk, klarte ikke forklare. Dette er jo ikke egentlig en hemmelighet, men ikke noe jeg forteller heller.

Jeg også. Og tysk, og til og med litt fransk. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg løy om abort.... Til mannen. Jeg tok aldri abort men miste. Og sørger over det nå. Skulle ønske spiren holdt ut og kunne fått leve.

 

Anonymous poster hash: 2ce3c...c0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg prater engelsk med meg selv oppi hodet. Vet ikke hvorfor. En gang svarte jeg samboren på engelsk, klarte ikke forklare. Dette er jo ikke egentlig en hemmelighet, men ikke noe jeg forteller heller.

Jeg også. Og tysk, og til og med litt fransk. :D

Jeg snakker finsk i fylla. Hvor sprøtt er dét, da?!

 

Anonymous poster hash: 7ad8f...b33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forelska i kollegaen min... Han er samboer, jeg er gift. Vi har god kjemi, spenningen mellom oss er til å ta og føle på. Jeg har vært litt mye "på" i det siste, sendt meldinger som ikke var strengt nødvendige... Pinlig!! Siste gangen avviste han meg på en veldig snill måte, skrev at han måtte legge seg, men jeg så han fortsatt var pålogget en time senere, må si jeg er flau og gruer meg til å treffe ham på jobb igjen om et par dager..😔 Skal skjerpe meg nå, jeg vil ha mannen min og jeg vil være en god kone for ham.

 

Dette idiotiske styret forteller jeg ikke om til noen.

 

Anonymous poster hash: caeb0...f7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...