Gå til innhold

fortell en hemmelighet du aldri ville sagt til noen.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

Jeg tar 10 ++ tabletter hver dag for å klare dagene. Har kroniske smerte. Bare mine nærmeste som vet om det. Jeg jobber fortsatt 100%, men har av og til dårlig samvittighet når jeg fører timer fordi jeg føler jeg bruker mer tid på jobben en jeg burde. Har tenkt mange ganger å spør legen om det er mulig å sykemelde seg en viss prosent andel, og fortsatt være 100% på jobb, da kunne jeg jobbet med bedre samvittighet ovenfor våres kunder. Men når alt kommer til alt, så tror jeg dette aldri kommer til å bli en realitet. Alt foregår bare i hode mitt.

 

Anonymous poster hash: 42457...cf8

Må du jobbe 100 når du har det som du har det?!

 

Anonymous poster hash: ab883...0ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har angst og tvangstanker😔Ingen som vet.Slitt med i mange år.

 

Anonymous poster hash: a3cb2...b3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lat..

 

Anonymous poster hash: 6f717...3a0

Er det en hemmelighet?? Hvordan klarer du å skjule det??

 

Anonymous poster hash: 56169...02a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg tar 10 ++ tabletter hver dag for å klare dagene. Har kroniske smerte. Bare mine nærmeste som vet om det. Jeg jobber fortsatt 100%, men har av og til dårlig samvittighet når jeg fører timer fordi jeg føler jeg bruker mer tid på jobben en jeg burde. Har tenkt mange ganger å spør legen om det er mulig å sykemelde seg en viss prosent andel, og fortsatt være 100% på jobb, da kunne jeg jobbet med bedre samvittighet ovenfor våres kunder. Men når alt kommer til alt, så tror jeg dette aldri kommer til å bli en realitet. Alt foregår bare i hode mitt.

 

Anonymous poster hash: 42457...cf8

Må du jobbe 100 når du har det som du har det?!

 

Anonymous poster hash: ab883...0ca

 

Jeg trenger pengene, så om jeg ikke blir sykemeldt/delvis ufør el. slik at jeg ikke mister alt pga. prosent nedgangen så må jeg jobbe 100%. Jeg har tenkt flere ganger å spør legen etter sykemelding el. Men får meg ikke til å tigge etter noe sånt. Legen bør vel heller tilby meg sykemelding?  

 

Anonymous poster hash: 42457...cf8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jeg tar 10 ++ tabletter hver dag for å klare dagene. Har kroniske smerte. Bare mine nærmeste som vet om det. Jeg jobber fortsatt 100%, men har av og til dårlig samvittighet når jeg fører timer fordi jeg føler jeg bruker mer tid på jobben en jeg burde. Har tenkt mange ganger å spør legen om det er mulig å sykemelde seg en viss prosent andel, og fortsatt være 100% på jobb, da kunne jeg jobbet med bedre samvittighet ovenfor våres kunder. Men når alt kommer til alt, så tror jeg dette aldri kommer til å bli en realitet. Alt foregår bare i hode mitt.

 

Anonymous poster hash: 42457...cf8

Må du jobbe 100 når du har det som du har det?!

 

Anonymous poster hash: ab883...0ca

 

Jeg trenger pengene, så om jeg ikke blir sykemeldt/delvis ufør el. slik at jeg ikke mister alt pga. prosent nedgangen så må jeg jobbe 100%. Jeg har tenkt flere ganger å spør legen etter sykemelding el. Men får meg ikke til å tigge etter noe sånt. Legen bør vel heller tilby meg sykemelding?  

 

Anonymous poster hash: 42457...cf8

 

Nei, en del av å være voksen er å ta ansvar for egen helse. 

 

Anonymous poster hash: 6f48b...e7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

 

Jeg tar 10 ++ tabletter hver dag for å klare dagene. Har kroniske smerte. Bare mine nærmeste som vet om det. Jeg jobber fortsatt 100%, men har av og til dårlig samvittighet når jeg fører timer fordi jeg føler jeg bruker mer tid på jobben en jeg burde. Har tenkt mange ganger å spør legen om det er mulig å sykemelde seg en viss prosent andel, og fortsatt være 100% på jobb, da kunne jeg jobbet med bedre samvittighet ovenfor våres kunder. Men når alt kommer til alt, så tror jeg dette aldri kommer til å bli en realitet. Alt foregår bare i hode mitt.

 

Anonymous poster hash: 42457...cf8

Må du jobbe 100 når du har det som du har det?!

 

Anonymous poster hash: ab883...0ca

Jeg trenger pengene, så om jeg ikke blir sykemeldt/delvis ufør el. slik at jeg ikke mister alt pga. prosent nedgangen så må jeg jobbe 100%. Jeg har tenkt flere ganger å spør legen etter sykemelding el. Men får meg ikke til å tigge etter noe sånt. Legen bør vel heller tilby meg sykemelding?

 

Anonymous poster hash: 42457...cf8

Nei, en del av å være voksen er å ta ansvar for egen helse.

 

Anonymous poster hash: 6f48b...e7b

Du tigger ikke etter sykemelding. Når du ikke forteller legen hvordan du har det vil han heller ikke tilby deg uten videre. Snakk med legen imorgen. Få gradert sykemelding eller 100% en periode for å komme deg. Det er viktig å anerkjenne hvordan man virkelig har det og ta det på alvor, om ikke blir man tilslutt utbrendt. Det har verken du eller jobben noe godt av.

 

Anonymous poster hash: ab883...0ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

 

Jeg også.

 

Jeg syntes det var fælt inntil jeg begynte å se det som en gave. Jeg får tid til å forberede meg, jeg får som regel sett de det gjelder en siste gang og sagt "ha det" - selv om jeg selvfølgelig aldri sier at jeg vet det jeg vet. Men det er koselig å kunne møte noen og vite at jeg i hvert fall får et siste hyggelig besøk (i steden for at jeg kanskje ellers ville utsatt besøket... og så var det for sent), at jeg kan fortelle at jeg er glad i dem, eller bare gi dem en ekstra god klem.

Det å se på det som en gave i steden for det motsatte gjorde at jeg fikk et avslappet forhold til det.

 

Anonymous poster hash: ed441...20d

fascinerende egenskap! Men lurer på om dere ikke har dårlig samvittighet for å ikke gi personer beskjed hvis det er noe som kan avverges?

 

 

Anonymous poster hash: 71d19...ca6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ingen som vet" xDD Var dem ikke med i akten :D ?

Hun hadde dem sikkert ikke samtidig, eller? Derfor er det ingen av dem som heller vet om at hun har ligget med 60-70 andre menn

 

Anonymous poster hash: 1a06e...cff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
På ‎29‎.‎04‎.‎2014 den 22.45, Anonym bruker skrev:

Jeg klinte med mannens fetter på en familiefest.

 


Anonymous poster hash: 96084...b7b

 

Jeg har pult med den 18 år yngre sønnen til mannens kusine.

Anonymkode: 66a40...891

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og min beste venninne er ikke lenger på talefot. Grunnen er det ingen som vet.

 

Hun er topptrent, har mange venner, er den mest populære læreren på skolen. Kollegaene hennes forguder henne. I sin sport er hun den beste, hun er slank, vakker og har det perfekte ekteskap utad. Han kommer fra en rik familie å de har god økonomi. På Facebook lever de det perfekte liv, med reiser å det hele.

 

sannheten er at hun er dypt deprimert. Hun har svelget piller x antall ganger og har overforbruk av alkohol. Hun ringer meg helt hysterisk å vil ta livet sitt med både piller og kjøre inn i fjellveggen. Hun er selvskader, men på steder som ikke syntes. Hun har spiseforstyrrelsen og sparer piller til å ta livet sitt. Hun blir fulgt opp på dps hvor hun er tidvis innlagt. Hun lyver for behandlere for å slippe oppfølgingstimer. Det har vært mye ulv, ulv men det toppet seg en periode. Hun virket lykkelig. Ved en tilfeldighet fant jeg ekstreme mengder piller, ett selvmordsbrev hvor det også sto en dato for når hun skulle dø. Det hele var litt annerledes enn tidligere å jeg valgte å ringe sykehuset som ikke tok meg på alvor. Ovenfor alle unntatt meg, og til en viss grad samboeren har ting vært perfekt. Jeg valgte å fortelle hennes samboer og foreldrene hennes om hvordan ting egentlig var. Jeg tok også kontakt med dps. Hun hater meg for det å foreldrene fikk henne endelig tvangsinnlagt. Jeg mistet min venninne den dagen. Hennes tilslutt forsvant men jeg klarte ikke slå meg til ro med at hun ikke ville ta livet sitt. Jeg kunne ikke levd med å vite uten å gjøre noe.

 

«alle» venner lurer på hva som er skjedd. Sannheten får de ikke. 

 

Hennes perfekte mann er dessverre også deprimert å de burde vell egentlig ikke vært sammen. De er blinde for hverandres problemer og også han har fått ett sykelig forhold til kropp.

 

 

Anonymkode: 7dd4a...59b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg og min beste venninne er ikke lenger på talefot. Grunnen er det ingen som vet.

 

Hun er topptrent, har mange venner, er den mest populære læreren på skolen. Kollegaene hennes forguder henne. I sin sport er hun den beste, hun er slank, vakker og har det perfekte ekteskap utad. Han kommer fra en rik familie å de har god økonomi. På Facebook lever de det perfekte liv, med reiser å det hele.

 

sannheten er at hun er dypt deprimert. Hun har svelget piller x antall ganger og har overforbruk av alkohol. Hun ringer meg helt hysterisk å vil ta livet sitt med både piller og kjøre inn i fjellveggen. Hun er selvskader, men på steder som ikke syntes. Hun har spiseforstyrrelsen og sparer piller til å ta livet sitt. Hun blir fulgt opp på dps hvor hun er tidvis innlagt. Hun lyver for behandlere for å slippe oppfølgingstimer. Det har vært mye ulv, ulv men det toppet seg en periode. Hun virket lykkelig. Ved en tilfeldighet fant jeg ekstreme mengder piller, ett selvmordsbrev hvor det også sto en dato for når hun skulle dø. Det hele var litt annerledes enn tidligere å jeg valgte å ringe sykehuset som ikke tok meg på alvor. Ovenfor alle unntatt meg, og til en viss grad samboeren har ting vært perfekt. Jeg valgte å fortelle hennes samboer og foreldrene hennes om hvordan ting egentlig var. Jeg tok også kontakt med dps. Hun hater meg for det å foreldrene fikk henne endelig tvangsinnlagt. Jeg mistet min venninne den dagen. Hennes tilslutt forsvant men jeg klarte ikke slå meg til ro med at hun ikke ville ta livet sitt. Jeg kunne ikke levd med å vite uten å gjøre noe.

 

«alle» venner lurer på hva som er skjedd. Sannheten får de ikke. 

 

Hennes perfekte mann er dessverre også deprimert å de burde vell egentlig ikke vært sammen. De er blinde for hverandres problemer og også han har fått ett sykelig forhold til kropp.

 

 

Anonymkode: 7dd4a...59b

Shit så forferdelig! Så flink du var. Du er nok fremdeles hennes beste venninne. Kun de beste ofrer seg selv for venner. La henne vite at du er der og samtidig at du respekterer at hun ikke vil ha kontakt. 

 

 

 

Anonymkode: e5a7f...7cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Shit så forferdelig! Så flink du var. Du er nok fremdeles hennes beste venninne. Kun de beste ofrer seg selv for venner. La henne vite at du er der og samtidig at du respekterer at hun ikke vil ha kontakt. 

 

 

 

Anonymkode: e5a7f...7cb

Takk for fine ord. Jeg står fortsatt ved at jeg gjorde det riktige. Dette til tross for at fasaden hennes braste fullstendig den dagen og hun fikk ett sammenbrudd når alt kom frem. Foreldrene ble naturlig nok veldig sjokkerte men takknemmelige.  Det er godt å ikke være den eneste som vet alt lenger. Jeg håper hun vil få det bedre med seg selv, men tviler på at hun blir frisk. Skulle hun en dag ville ha kontakt er det helt i orden.

Anonymkode: 7dd4a...59b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har datingprofil på cupido club og får sykt mye meldinger fra ukjente menn. Nå skal jeg begynne å treffe noen av dem også. Ikke for å bli forelsket og få kjæreste, men for å ha sex. Turnerer 7-8 forskjellige meldingstråder til enhver tid. 

Er ikke spesielt stolt av det, men har vært singel i snart 2 år med alt for lite sex og action. Kunne tenke meg ukentlige møter, minst, men ikke med samme mann hver gang.

Anonymkode: 96ad5...2ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har datingprofil på cupido club og får sykt mye meldinger fra ukjente menn. Nå skal jeg begynne å treffe noen av dem også. Ikke for å bli forelsket og få kjæreste, men for å ha sex. Turnerer 7-8 forskjellige meldingstråder til enhver tid. 

Er ikke spesielt stolt av det, men har vært singel i snart 2 år med alt for lite sex og action. Kunne tenke meg ukentlige møter, minst, men ikke med samme mann hver gang.

Anonymkode: 96ad5...2ff

Så lenge du er singel, så synes jeg du kan gjøre akkurat som du vil! Men det er kanskje ikke noe man forteller alle da...

Jeg kjenner ei som holder på sånn, og som er gift, DET er litt verre.... Mannen aner ingen ting.

Anonymkode: e6bdf...24e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sex med min leder på jobben og ingen vet det, ingen vet at hun er lesbisk heller. 

Anonymkode: a7ced...4c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så lenge du er singel, så synes jeg du kan gjøre akkurat som du vil! Men det er kanskje ikke noe man forteller alle da...

Jeg kjenner ei som holder på sånn, og som er gift, DET er litt verre.... Mannen aner ingen ting.

Anonymkode: e6bdf...24e

Får forbløffende mange meldinger fra menn som ikke er single... Men dem avviser jeg, jeg bare sier at jeg er ute etter et forhold og derfor kun vil ha kontakt med single folk. Alle respekterer det. 

Skal møte en i morgen - er spent!!!

Anonymkode: 96ad5...2ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...