Gå til innhold

November 2014 baby❤️

DrømmeSofie

Anbefalte innlegg

FY F@EN, jeg hadde verdens verste opplevelse på trikken for en time siden. Bor jo midt på Grünerløkka, noe som til tider er veldig stressende, selv for folk som ikke er gravide! :P.

Måtte på posten, så valgte å ta trikken noen holderplasser. Den var selvfølgelig fullstappet av mennesker. Jeg gikk på foran, og når jeg skulle av, nektet trikkesjåføren å slippe meg av foran. Han så på meg og sa "alle må gå av bak"...... Jeg forklarte at jeg var gravid, med bekkenproblemer, og at det var veldig vondt for meg å presse meg gjennom folkemengder. Spurte på nytt om han ikke kunne være så snill å slippe meg av foran. Han gadd ikke SE på meg engang, han gjentok bare enda høyere "ALLE MÅ GÅ AV BAK".

..Så jeg gikk av bak da... Var dritvondt. Når jeg gikk forbi han, så jeg at han hadde åpnet døren foran for å slippe folk på. Kunne han ikke bare sluppet meg ut der?.. Jeg ble så provosert at jeg stoppet opp, vinket til han og VISTE HAN FINGERN! 

Skjønner ikke at det går an å behandle folk på den måten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åååå, vil ha ul nå!!! Blitt bytta tid på 3 ganger nå. "Sykdom på sykehuset", høres bare tullete ut. Gratulerer til dere alle. Jeg må vente til 25.6, føles som en evighet til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott og høre om alle ultralydene :-) Hvordan uke var dere i når dere var der? Jeg må vente helt til 04.07:( Er 20 uker da. Ellers så sliter jeg fortsatt med kvalmen,klarer ikke lukten som er hjemme hos oss,og ikke av klær el parfyme. Lurer på hvor lenge det ska vare,rimelig lei av og hanglr nå,er også trøttere nå enn jeg var på begynnelsen. Er i uke 17 no,og har faktisk kjent liv siden uke 13,flere ganger daglig. Ofte så er det på begge sidene,må jo være en bokser av en baby,hvis det ikke er to da;) Har fått en go del mage også. Hvordan er det når familie er tvillinger,syns jeg har hørt att det må være på mor siden for og ha noen betydning?? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FY F@EN, jeg hadde verdens verste opplevelse på trikken for en time siden. Bor jo midt på Grünerløkka, noe som til tider er veldig stressende, selv for folk som ikke er gravide! :P.

Måtte på posten, så valgte å ta trikken noen holderplasser. Den var selvfølgelig fullstappet av mennesker. Jeg gikk på foran, og når jeg skulle av, nektet trikkesjåføren å slippe meg av foran. Han så på meg og sa "alle må gå av bak"...... Jeg forklarte at jeg var gravid, med bekkenproblemer, og at det var veldig vondt for meg å presse meg gjennom folkemengder. Spurte på nytt om han ikke kunne være så snill å slippe meg av foran. Han gadd ikke SE på meg engang, han gjentok bare enda høyere "ALLE MÅ GÅ AV BAK".

..Så jeg gikk av bak da... Var dritvondt. Når jeg gikk forbi han, så jeg at han hadde åpnet døren foran for å slippe folk på. Kunne han ikke bare sluppet meg ut der?.. Jeg ble så provosert at jeg stoppet opp, vinket til han og VISTE HAN FINGERN! 

Skjønner ikke at det går an å behandle folk på den måten.

Så utrolig dårlig gjort! Noen ganger er det faktisk helt innafor å bruke litt tegnspråk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig med alle OUL, så kjekt å høre. Selv er jeg veldig spent skal torsdag morgen. Kjenner ikke liv ennå, og det gjør meg vel ekstra spent 😳.. Jeg er så ekstremt sulten heeeele tiden, flere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.Sunnisol, mipmipmip
2. Nummer2.2014, spire.nr.2<3
3. DrømmeSofie, Toolose
4. JeanetteMarie
5. AlexandraMedMirakeliMagen, Bonusmamma
6. Tuppen85, Makemyday
7. Silhouette
8. illyheart, tikl, Løven 72
9. Bifrost
10. Håpet om nr 3 :-)
11. 11nov2014barn, proudmom86, Bridgeth, monson(gutt)
12. AKO91(jente), Optatium (jente), MammaMia:D(gutt)
13. Limona, Gi89, Malv(Gutt)
14. junior&vesl@, Nordlys13 (jente), micke78, frø-i-magen(jente), hildeeliaslilleputt(gutt), Snurrballong(luv)
15. PrinsesseHengepupp(luv), Kristine 1989, Gosseklompen, Ulvemamma, Panterjenta85 (gutt)
16. Pixxi, sminth, Ina-83, Tryllepike
17. VurdererBaby
18.Solstråle86
19. Milli, Coccobahhia
20. Sirimalen, prøvestadiet, RosaParasoll, Mabanovember
21.
22. Eliamali, Mrs Meg
23. lykkeligravid2, Abcsilje
24. Krepsen79, prinsesse og ?, Poteto, Charlie89
25. To små troll,Hippetihopp
26.
27. MartheK, esha, Amone, Zinas79
28. Novemberlykke
29. Ponkepenk, bellina
30. Frupedersen, Challe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tapas hørtes helt forferdelig ut nå som man er gravid!! Kan jo ikke spise noe av det som er godt jo! :P Tror jeg hadde dødd av utmattelse dersom vi ikke fikk ordentlig mat på Lørdag!!! Skal sies at jeg og noen venner stoppet på en statoil stasjon etter vielsen og kjøpte oss pølser :fnise: Bruden er kjent for å være kresen på hvilke bilder hun liker av seg selv, så vi visste at de kom til å bruke lang tid på å ta bilder før middagen! haha!

Herregud, nå er det bare 3 og en halv timer til jeg skal på ultralyd... Jeg gleder meg, og gruer meg så sinnsykt mye!!! Har hatt vondt i magen etter lørdagen, så jeg har vært en del bekymret, men godtatt at det helt sikkert bare kommer av all ståingen og gåingen på lørdagen.

Det som er ille er at jeg sa det i bilen på vei oppover at det hadde vært typisk at det ble servert tapas i dag...

Kjedelig for gravide ja. :/

Hadde vi visst at de kom til å bruke så lang tid på bildene så hadde vi sneket oss innom Peppes som lå rett borti høgget for lokalene. :P

Nå har ikke jeg hatt store matlysten, men ble en heftig helg med sent i seng/tidlig opp alle dager, og lite mat.

I tillegg har bekkenet slått seg helt vrangt i dag, prøver å holde ut på jobb, har så utrolig mye som må gjøres, og bare to uker til ferie, men tror jeg må krype til korset og spør legen om en 50% sykemelding disse to ukene. :(

SÅ syyyykt spennende med UL! PÅ fredag er det vår tur og vi gleder oss så sinnsykt mye!!!!

Fikk meg en liten latter på morgenen i dag da.

Sms-samtale mellom meg og kjæresten:

-Jeg har begynt å få kynnere. O_o

-WHAT!!!!!!!

-Slapp av, ikke rier, kynnere. Nesten litt som falske rier. Livmoren trener seg opp til fødselen. :P

-Jeg kan ikke sånt.... Bli stressa hehe

Så da forsikret jeg ham om at om plutselig riene skulle starte så kom han ikke til å få beskjed via sms. :P

HAHA! Sånn hadde sikkert samboeren min reagert også. :laugh: Han er jo helt lost når det gjelder graviditet. Ikke gidder han å lese seg opp på noe, han bare "stoler på at jeg vet hva jeg driver med" :P

Sykemelding syntes jeg du skal be om! Man skal jo ikke gå rundt og ha det vondt på jobb bare fordi man ikke vil sykemelde seg. (Er forsåvidt det sjefen sa til meg når hun ba meg sykemelde meg :P )

Er jo masse deilig man kan spise i Tapas selv om man er hravid.

Kjøttboller, kyllingspyd, scampi, salat, brød

Oliven, og hvis tranger for spekemat blir for stor. Spør neste gang om de kan steke noen biter eller grille de i ovnen. Ser ikke helt at Tapas skulle være så gale. Men nå vet jo ikke jeg hva som var på tapas bordet :)

Synes det var verre med koldtbord der er det som oftes kun spekemat, laks og eggerøre kanskje noen andre ting også men jeg slet på 17.mai. hehe.

Tror alt har blitt til litt hysteri på hva man kan spise og ikke spise jeg. Bare å finne på lure ideer så kan man spise det MESTE :)

Jeg hadde noen sånne kyllingvinger også, men det var så mye krydder på, og da får jeg så lett halsbrann nå. :) Har skalldyrallergi, så kan ikke ha scampi heller. :P (Uff, kjenner meg fryktelig vanskelig nå. :P )

Eller så var det mest spekemat, laks, o.l. :)

Men var et kjempefint bryllup altså, misforstå meg rett, tapas var bare ikke så veldig mettende etter mange timers venting. :P

Hurra for gutt, Malv! :D

Nei huff. Da forstår jeg deg veldig godt :(

Kan ikke være noe kjekt med halsbrann. Har hatt litt men ikke noe til å bry seg om. Glad du spiste den pølsen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig koselig å lese alle meldinger i dag ;)

Kan virkelig ikke vente til torsdag kl 1000 brgynner å nesten bli litt dårlig. Håper virkelig alt er bra da vi reiser dagen etter :)

Synes det er utrolig spennende å se hva alle skal få og synes det er veldig tøft gjort til de som vil vente :) må være veldig spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var faktisk utrolig gøy på UL i går, de andre jeg har vært på har jo bare vært sjekker for å se at det var hjerteaktivitet og slikt, men den i går var mye mer omfattende. Og hun målte og målte og målte for å få datoene til å stemme for målene viste alt fra 19+1 til 20+6. Og vi vet jo jeg var 18+6 i går. Så jeg har i allefall fått bekrefta min mistanke om at det nok ikke er alle babyer som vokser helt likt, og det er slett ikke alle målinger som er like nøyaktige. Men som sagt fikk vi uansett beholde gammel termin da, skulle godt gjøres å forsvare at jeg plutselig var to uker lengre :P 

Men det jeg ble mest glad for i ettertid var vurderinga hun gjorde av fødested. Her jeg bor kan jeg føde på tre steder; fødestue, lokalsykehus eller universitetssykehus. Fødestue vet jeg er uaktuelt, så det har stått mellom lokalsykehuset og universitetssykehuset (Tromsø, 4-5 timer unna med bil). Vært litt spent siden jeg er høyrisiko, går på div medisiner osv. Men i går var vurderingen at dersom jeg går i fødsel etter uke 37, når jeg har sluttet med blodfortynnende, vil jeg kunne føde her :) Alle andre komplikasjoner er også mer knyttet til selve graviditeten og ikke fødselsprosessen, så om ikke noe mer oppstår får jeg altså føde 30 min hjemmefra fremfor Tromsø. Me so happy! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dritt altså!

Ble 50 % sykemeldt, og nå begynner sjefen min plutselig å skulle plukke bort alle de arbeidsoppgavene mine som faktisk er noe som helst givende å sitte med, og så skal jeg plutselig kun sitte igjen med de kjipe arbeidsoppgavene som jeg har "arvet" etter andre fordi de slettes ikke vil ha dem, samt de daglige oppgavene som vi deler på fordi ingen liker dem.

Ikke at jeg trodde at jeg skulle få sitte igjen bare med kremjobbene, men jeg hadde jo tross at jeg skulle få ha igjen noe greit å jobbe med.

Kjenner at det var et lite skudd for baugen på motivasjonsfronten, når legen egentlig ville sykemelde meg 100%. Litt av grunnen til at jeg insisterte på å forsøke 50% først i allefall var jo fordi jeg ville ha noe å gå til som fikk meg opp om morgenen, samt å se litt mennesker.

Kjenner at jeg ble superskuffa nå! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.Sunnisol, mipmipmip
3. DrømmeSofie, Toolose, micke78 (jente)
4. JeanetteMarie
6. Tuppen85, Makemyday
7. Silhouette
9. Bifrost
14. junior&vesl@, Nordlys13 (jente), frø-i-magen(jente), hildeeliaslilleputt(gutt), Snurrballong(luv)
15. PrinsesseHengepupp(luv), Kristine 1989, Gosseklompen, Ulvemamma, Panterjenta85 (gutt)
17. VurdererBaby
18.Solstråle86
19. Milli, Coccobahhia
20. Sirimalen, prøvestadiet, RosaParasoll, Mabanovember
21.
22. Eliamali, Mrs Meg
26.
28. Novemberlykke
29. Ponkepenk, bellina
30. Frupedersen, Challe

Flytter meg selv fra 14 til 3, her blir det også en jente :D <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, ble du altså flyttet fra 14. til 3. micke78? :) Hvor mye er det mulig å bli flyttet egentlig, noen som vet? Skal på oul i morgen og er mest av alt spent på størrelse/termin, så veldig nyskjerrig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, ble du altså flyttet fra 14. til 3. micke78? :) Hvor mye er det mulig å bli flyttet egentlig, noen som vet? Skal på oul i morgen og er mest av alt spent på størrelse/termin, så veldig nyskjerrig :)

Ja, ble det, merkelig.. Har ingen peiling på det, men de må jo regne terminen ut ifra størrelsen på babyen eller??? For jeg vet jo med stor sikkerhet når jeg ble gravid liksom.. Men godt det var den veien og ikke den andre;)

Endret av micke78
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, ble det, merkelig.. Har ingen peiling på det, men de må jo regne terminen ut ifra størrelsen på babyen eller??? For jeg vet jo med stor sikkerhet når jeg ble gravid liksom.. Men godt det var den veien og ikke den andre;)

Hehe, ja det kan du si, ville vært straks kjipere andre veien ;) Gratulerer med jente, forresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja:) Tusen takk:) Merkelig er det ihverfall, det er jo ivf baby og jordmoren visste det, tenkte ikke på å spørre heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja:) Tusen takk:) Merkelig er det ihverfall, det er jo ivf baby og jordmoren visste det, tenkte ikke på å spørre heller...

Min jordmor fortalte at rutiner på hvorvidt termin blir endret på bakgrunn av UL eller ikke for IVF babyer varierer. Den mest korrekte datoen ville uansett være datoen som er utregnet basert på befruktningsdagen. Jeg "fikk" beholde min dato selv om at UL-termin avvek med et par dager. Ett par dager spiller jo ingen rolle, men 11 dager er jo en del. Synes egentlig at det er rart at termindato endres for IVF babyer, siden befruktningsdato er "fasit" og det er liksom ingen tvil om når dette var for IVF tilfeller ;-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da Ulvemamma, høres ikke spes motiverende ut det der :(

Men snart er det ul så blir det litt ferie så blir ting sikkert lysere på alle fronter? :) forsøker meg med litt oppmuntring, men desverre ikke alltid så god på det :)

I morgen er reiser vi til London. En liten kjæreste og shopping tur skal bli godt :) Har egentlig reist til italia de siste åra, men mye styr med salgsklart hus samt at jeg orker ikke tanken på å ikke kunne drikke rødvin å spise spekemat og ost som jeg pleier gjør at det droppes i år. I år hadde vi for første gang kunne hatt ett vennepar med på reisen også....snakk om dårlig planlegging :P Så når vi er klare igjen har vell de andre begynt med sine etterpåklatter...hehe

Noen som vet om en plass med fine mammaklær i London? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da Ulvemamma, høres ikke spes motiverende ut det der :(

Men snart er det ul så blir det litt ferie så blir ting sikkert lysere på alle fronter? :) forsøker meg med litt oppmuntring, men desverre ikke alltid så god på det :)

I morgen er reiser vi til London. En liten kjæreste og shopping tur skal bli godt :D

Synes du klarer seg veldig bra jeg! :) Takk for oppmuntringen! :)

Var en skikkelig møkkadag på jobb, men hjalp litt å komme hjem etter jobb i dag, og faktisk ha overskudd til å rydde litt og lage middag. :)

Og som du sier, på fredag er det UL, og da er det bare en arbeidsuke igjen, og så er det tre uker ferie! :D

Er så utrolig spent på den lille bølla i magen!

Så deilig med kjærestetur til London! Bare husk gode sko! Google mammatøy i London, og sjekk ut på kartet hvor det ligger, så er du max forberedt! Det er også garantert mye fint babystasj der! :)

Kjenner at jeg gjerne skulle tatt en tur dot selv nå. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dritt altså!

Ble 50 % sykemeldt, og nå begynner sjefen min plutselig å skulle plukke bort alle de arbeidsoppgavene mine som faktisk er noe som helst givende å sitte med, og så skal jeg plutselig kun sitte igjen med de kjipe arbeidsoppgavene som jeg har "arvet" etter andre fordi de slettes ikke vil ha dem, samt de daglige oppgavene som vi deler på fordi ingen liker dem.

Ikke at jeg trodde at jeg skulle få sitte igjen bare med kremjobbene, men jeg hadde jo tross at jeg skulle få ha igjen noe greit å jobbe med.

Kjenner at det var et lite skudd for baugen på motivasjonsfronten, når legen egentlig ville sykemelde meg 100%. Litt av grunnen til at jeg insisterte på å forsøke 50% først i allefall var jo fordi jeg ville ha noe å gå til som fikk meg opp om morgenen, samt å se litt mennesker.

Huff! Er kjipt å få alle drittoppgavene!! Tror du det er noe sjefen gjør siden du har sykemeldt deg 50%? Isåfall er det dårlig gjort!! Jeg merker at sjefen min også behandler meg litt merkelig for tiden. Men det var jo tross alt hun som ba meg om å sykemelde meg, så hun har jo "bare seg selv å takke"...

Kan muntre deg opp med å fortelle deg hvor HIMLA teit samboeren min er. Han presterte nettopp å spørre hvorfor han må være med på fødselsforbredende kurs. Han skjønner ikke hvorfor jeg trenger noe kurs.... Så sier han " er det ikke bare å legge seg ned og presse da? Så kommer´n ut" 

.................  -_-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dritt altså!

Huff! Er kjipt å få alle drittoppgavene!! Tror du det er noe sjefen gjør siden du har sykemeldt deg 50%? Isåfall er det dårlig gjort!! Jeg merker at sjefen min også behandler meg litt merkelig for tiden. Men det var jo tross alt hun som ba meg om å sykemelde meg, så hun har jo "bare seg selv å takke"...

Kan muntre deg opp med å fortelle deg hvor HIMLA teit samboeren min er. Han presterte nettopp å spørre hvorfor han må være med på fødselsforbredende kurs. Han skjønner ikke hvorfor jeg trenger noe kurs.... Så sier han " er det ikke bare å legge seg ned og presse da? Så kommer´n ut" 

.................  -_-

Altså, for å si det som det er så kan jeg vel knappest huske å ha følt tillit fra sjefen og trivsel på avdelingen, og har nå holdt ut i over tre år med et håp om å få bevise at jeg faktisk kan jobben min. Men det er litt vanskelig når man aldri får sjansen. Veldig surt å miste det å jobbe med lønn, for det tok over et år før jeg klarte å overtale sjefen til å gi meg det (Selv om jeg har jobbet med lønn flere år tidligere, og det er nå bare et halvt år siden jeg fikk ta over lønna på ene selskapet). Har også opplevd at sjefen utad har gitt meg direkte skylden for feil hun har gjort selv, samt skylder på meg for ting som ikke er gjort når det er et resultat av manglende tilbakemeldinger fra andre avdelingsledere...

Som kjæresten sa i går da jeg fortalte at jeg miste alle de oppgavene jeg liker "Det er ingen overraskelse, hun er jo en skikkelig dritt!"...

Så håper jeg får en snill soveunge slik at jeg kan ta noen fag via nett for å holde meg faglig oppdatert, samt øke kompetansen min litt, og så forhåpentligvis finne meg ny jobb til permisjonen er ferdig. :)

Mannfolk altså!!! Han min kjæreste sagt noe slikt så tror jeg faktisk at jeg hadde blitt skikkelig sinna!!!

Det finnes jo mange gode grunner til å ta et slikt kurs da.

• Føle seg tryggere når de vet hva fødselen går ut på
  • Bedre takling av fødselsmerter
  • Et forum til å ta opp spørsmål rundt svangerskap og fødsel
  • Paret gjør noe sammen for å forberede seg. Mannen har mulighet til å føle seg mer delaktig i det som skjer rundt en fødsel.
  • Sosialt treffsted hvor man møter andre par som også venter barn. Noen av disse gruppene velger å starte egne treff etter fødselforberedende kurs er ferdig

Nei, dra han med deg, om du så må dra ham etter ørene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.Sunnisol, mipmipmip
3. DrømmeSofie, Toolose, micke78 (jente)
4. JeanetteMarie
6. Tuppen85, Makemyday
7. Silhouette
9. Bifrost
14. junior&vesl@, Nordlys13 (jente), frø-i-magen(jente), hildeeliaslilleputt(gutt), Snurrballong(luv)
17. VurdererBaby
18.Solstråle86, Mabanovember (Gutt)
19. Milli, Coccobahhia
20. Sirimalen, prøvestadiet, RosaParasoll, 
21.
22. Eliamali, Mrs Meg
26.
28. Novemberlykke
29. Ponkepenk, bellina
30. Frupedersen, Challe

Hei da har jeg vært på 1 times ultralyd, fikk ingen bilder :( alt ble for drålig. så Jordmor brukte VELDIG lang tid på å finne det hun skulle finne.

Har blitt flyttet til 18.november. 

Og vi skal få en liten gutt <3 

Litt rart for ALLE rundt meg har trodd at det blir jente så vi var nesten forberedt på jente, så jeg ble nesten litt skuffet hehe og har liksom ingen lykkerus nå.

men det må vel synke litt inn tror jeg.

Til og med mamma virket litt skuffet i tlf hehehe 

da blir dette det 5 guttebarnebarnet til foreldrene til min samboer INGEN jenter 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med gutten :D

Bare noe jeg kom på... Nabokona når jeg var liten hadde tre gutter og ønsket seg alltid ei jente.....helt til jeg ble ungdomm.... :o hehe Jeg var ikke så fæl, men hu tok da til takke med sine "kjedelige" gutter. Han elste fikk tre jenter.... og en gutt, stakkar han når de blir litt eldre :P

Endret av MammaMia :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med gutten :D

Bare noe jeg kom på... Nabokona når jeg var liten hadde tre gutter og ønsket seg alltid ei jente.....helt til jeg ble ungdomm.... :o hehe Jeg var ikke så fæl, men hu tok da til takke med sine "kjedelige" gutter. Han elste fikk tre jenter.... og en gutt, stakkar han når de blir litt eldre :P

HEHE det er rart det der hva som blir bestemt hva det skal bli.

Er så klart glad for hva som helst men det har vært så mye snakk om fra alle kanter at alle trode det ble jente.

Så jeg tror jeg må bare lat det synke inn litt hehe.

Tror jeg må kjøpe en liten gutteting etter jobb i dag sånn at jeg har noe mer å glede meg over.

Jeg synes ikke Ultralyd var noe kjekk opplevelse.. jordmor var sur og grinete satt der i nesten 1 time og hun sa jo nesten INGENTING vi spurte og lo og var munter men stemningen ble jo bare dårligere og dårligere når hun var slik.

Hun var både streng og kjedelig.... men men.

tenkte kanskje jeg skulle gå på Ultralyd i spania når jeg er der, hos norsk lege. kanskje de har bedre utstyr 

for vi fikk jo ingen bilde man kan se at det er ett barn en gang :/ 

kanskje hun har tatt feil av kjønn også hahahah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg også vært på oul :) Venter en gutt og terminen ble flyttet til 5. november. Dette pga at hodemålet var større enn mensterminen tilsa, og det er det de setter termin ut fra. Ingenting som tydet på at noe var galt av den grunn, men skulle komme tilbake på ny ul om to uker.

Er det noen som orker å endre terminen for meg? Får bare ikke til klipp og lim med ipad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulvemamma: Hun sjefen din høres ut som ei megge med stor M! Jeg tror det hadde klikket for meg om jeg ble behandlet på den måten. Hadde jeg vært deg, hadde jeg nesten bare sykemeldt meg 100% for å slippe å være i nærheten av henne. haha. huff... Jeg håper virkelig at du får gjort det du vil, tatt noen fag og fått deg ny jobb etterhvert. Er jo det jeg også må gjøre. Merkelig å være nyutdannet med spebarn! :P Men men.. 

Mabarnovember: Gratulerer med en liten gutt! Jeg hadde jo også en følelse på at jeg skulle få en jente, og det var jo det jeg "ville", men jeg begynte jo som sagt å grine av glede når jeg fikk vite at det var en gutt. Men jeg tror jordmor har mye å si. Dersom opplevelsen din generelt var dårlig, så er det jo ikke rart at du ikke fikk den lykkerus-følelsen med en gang. Anbefaler deg å kjøpe noe guttete ja, det har jeg hatt stor glede av for å si det mildt! :P Var jo på H&M med samboeren, og jeg stod jo der og plukket og plukket klær, og syntes jo plutselig at gutteklær var MYE mer stas enn kjoler og skjørt. Merkelige greier det der...

Vurdererbaby: Gratulerer å masse med en liten gutt! Litt av en gutteklubb her inne nå! :P

Samboeren min klarte forresten å sovne på sofaen mens han så på fotball VM, på 8årsdagen vår...... Jeg straffet han med å bestille masse klær fra Ralphlauren.com ... Tror nok ikke han kommer til å gjøre den tabben igjen!  :D

Endret av Malv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...