Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #1 Skrevet 20. april 2014 Vi er blitt bedt i komfirmasjon i mai, men fikk beskjed om at det ikke var lov til og ha med seg unger?Synes dette hørtes forferdelig ut jeg Må vi virkelig skaffe barnevakt om vi skal møte i denne komfen? Anonymous poster hash: 2200b...bdd
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #2 Skrevet 20. april 2014 Det er ting som tyder på det ja. Anonymous poster hash: 7e9e7...0b1
Novemberdama Skrevet 20. april 2014 #3 Skrevet 20. april 2014 Det er da ganske vanlig. Dersom man har veldig stor familie er det mange som velger å be uten barn. Er det SÅ forferdelig å ha barnevakt for noen timer en eneste dag pga. konfirmasjon da? Man blir jo bare konfirmert en gang i livet.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #4 Skrevet 20. april 2014 Synes det er helt vannvittig hvordan barn holder utenfor familiemerkedager som bryllup, men det er første gang jeg hører at barn ikke er ønsket i konfirmasjon! Jeg hadde takket blankt nei! Folk skal få markere sine dager slik de ønsker, men jeg, som invitert, velger om jeg vil delta i et slikt opplegg. Et bryllup eller en konf, hvor deler av familien holdes utenfor på en slik måte mener jeg er ikke bare særdeles uhøflig, men direkte uhørt. Så jeg vil ha meg frabedt å delta i denne type tilstelninger. Anonymous poster hash: f8497...7c2
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #5 Skrevet 20. april 2014 Synes det er helt vannvittig hvordan barn holder utenfor familiemerkedager som bryllup, men det er første gang jeg hører at barn ikke er ønsket i konfirmasjon! Jeg hadde takket blankt nei! Folk skal få markere sine dager slik de ønsker, men jeg, som invitert, velger om jeg vil delta i et slikt opplegg. Et bryllup eller en konf, hvor deler av familien holdes utenfor på en slik måte mener jeg er ikke bare særdeles uhøflig, men direkte uhørt. Så jeg vil ha meg frabedt å delta i denne type tilstelninger. Anonymous poster hash: f8497...7c2 Med en så bedriten og sur holdning som det du har så er jeg sikker på at du ikke blir særlig savnet heller. Er ikke alle som har råd til å be så mange, vet du, og i mange familier kan det være VELDIG mange barn. Da niesen min konfirmerte seg måtte de utelate barna fordi de isåfall måtte bedt 28 barn! Det ville ført til at de måtte leid et lokale også, istede for å kunne ha det hjemme slik de hadde det. Om ungene dine ikke klarer seg uten deg i noen få timer har du gjort en dårlig jobb som forelder! Anonymous poster hash: 63303...417
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #6 Skrevet 20. april 2014 Jeg synes det er ganske uvanlig!! Anonymous poster hash: 865f6...263
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #7 Skrevet 20. april 2014 Det er ikke uvanlig Anonymous poster hash: f3e6f...3e3
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #8 Skrevet 20. april 2014 Synes det er helt vannvittig hvordan barn holder utenfor familiemerkedager som bryllup, men det er første gang jeg hører at barn ikke er ønsket i konfirmasjon! Jeg hadde takket blankt nei! Folk skal få markere sine dager slik de ønsker, men jeg, som invitert, velger om jeg vil delta i et slikt opplegg. Et bryllup eller en konf, hvor deler av familien holdes utenfor på en slik måte mener jeg er ikke bare særdeles uhøflig, men direkte uhørt. Så jeg vil ha meg frabedt å delta i denne type tilstelninger. Anonymous poster hash: f8497...7c2 Med en så bedriten og sur holdning som det du har så er jeg sikker på at du ikke blir særlig savnet heller. Er ikke alle som har råd til å be så mange, vet du, og i mange familier kan det være VELDIG mange barn. Da niesen min konfirmerte seg måtte de utelate barna fordi de isåfall måtte bedt 28 barn! Det ville ført til at de måtte leid et lokale også, istede for å kunne ha det hjemme slik de hadde det. Om ungene dine ikke klarer seg uten deg i noen få timer har du gjort en dårlig jobb som forelder! Anonymous poster hash: 63303...417 handler ikke om at mine barn ikke klarer seg uten meg. Handler om at man bevisst holder en del av familien utenfor! Om budsjettet på bryllup eller konf. ryker fordi man må invitere barna i familien bør man jo vurdere om man faktisk har råd til en slik fest? Man kan jo saktens meg gjøre det billigere? De festene jeg har vært invitert i hvor barn er uønsket har hatt ekstravagant mat+lokale+alko younameit, og da finner jeg det merkelig å ikke heller fire på dette og invitere ALLE medlemmer i familien. Slike markeringer er jo så viktig og kjekke for barna på delta i for å få en familietilhørighet! Som nevnt før, folk må gjøre som de vil, men jeg forbeholder meg retten til å si neitakk, når man velger å være så ufin at man eksluderer barna i familien til familiemarkeringer som bryllup/konf. Anonymous poster hash: f8497...7c2
Novemberdama Skrevet 20. april 2014 #9 Skrevet 20. april 2014 Synes det er helt vannvittig hvordan barn holder utenfor familiemerkedager som bryllup, men det er første gang jeg hører at barn ikke er ønsket i konfirmasjon! Jeg hadde takket blankt nei! Folk skal få markere sine dager slik de ønsker, men jeg, som invitert, velger om jeg vil delta i et slikt opplegg. Et bryllup eller en konf, hvor deler av familien holdes utenfor på en slik måte mener jeg er ikke bare særdeles uhøflig, men direkte uhørt. Så jeg vil ha meg frabedt å delta i denne type tilstelninger. Anonymous poster hash: f8497...7c2 Med en så bedriten og sur holdning som det du har så er jeg sikker på at du ikke blir særlig savnet heller. Er ikke alle som har råd til å be så mange, vet du, og i mange familier kan det være VELDIG mange barn. Da niesen min konfirmerte seg måtte de utelate barna fordi de isåfall måtte bedt 28 barn! Det ville ført til at de måtte leid et lokale også, istede for å kunne ha det hjemme slik de hadde det. Om ungene dine ikke klarer seg uten deg i noen få timer har du gjort en dårlig jobb som forelder! Anonymous poster hash: 63303...417 handler ikke om at mine barn ikke klarer seg uten meg. Handler om at man bevisst holder en del av familien utenfor! Om budsjettet på bryllup eller konf. ryker fordi man må invitere barna i familien bør man jo vurdere om man faktisk har råd til en slik fest? Man kan jo saktens meg gjøre det billigere? De festene jeg har vært invitert i hvor barn er uønsket har hatt ekstravagant mat+lokale+alko younameit, og da finner jeg det merkelig å ikke heller fire på dette og invitere ALLE medlemmer i familien. Slike markeringer er jo så viktig og kjekke for barna på delta i for å få en familietilhørighet! Som nevnt før, folk må gjøre som de vil, men jeg forbeholder meg retten til å si neitakk, når man velger å være så ufin at man eksluderer barna i familien til familiemarkeringer som bryllup/konf. Anonymous poster hash: f8497...7c2 For veldig mange barn vil et bryllup eller en konfirmasjon være forferdelig kjedelig. Ikke mange barn mellom 1 og 5 som vil sitte stille under en middag som varer i flere timer. De aller fleste barn vil nok være takknemmelige for å slippe!
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #10 Skrevet 20. april 2014 Synes det er helt vannvittig hvordan barn holder utenfor familiemerkedager som bryllup, men det er første gang jeg hører at barn ikke er ønsket i konfirmasjon! Jeg hadde takket blankt nei! Folk skal få markere sine dager slik de ønsker, men jeg, som invitert, velger om jeg vil delta i et slikt opplegg. Et bryllup eller en konf, hvor deler av familien holdes utenfor på en slik måte mener jeg er ikke bare særdeles uhøflig, men direkte uhørt. Så jeg vil ha meg frabedt å delta i denne type tilstelninger. Anonymous poster hash: f8497...7c2 Med en så bedriten og sur holdning som det du har så er jeg sikker på at du ikke blir særlig savnet heller. Er ikke alle som har råd til å be så mange, vet du, og i mange familier kan det være VELDIG mange barn. Da niesen min konfirmerte seg måtte de utelate barna fordi de isåfall måtte bedt 28 barn! Det ville ført til at de måtte leid et lokale også, istede for å kunne ha det hjemme slik de hadde det. Om ungene dine ikke klarer seg uten deg i noen få timer har du gjort en dårlig jobb som forelder! Anonymous poster hash: 63303...417 handler ikke om at mine barn ikke klarer seg uten meg. Handler om at man bevisst holder en del av familien utenfor! Om budsjettet på bryllup eller konf. ryker fordi man må invitere barna i familien bør man jo vurdere om man faktisk har råd til en slik fest? Man kan jo saktens meg gjøre det billigere? De festene jeg har vært invitert i hvor barn er uønsket har hatt ekstravagant mat+lokale+alko younameit, og da finner jeg det merkelig å ikke heller fire på dette og invitere ALLE medlemmer i familien. Slike markeringer er jo så viktig og kjekke for barna på delta i for å få en familietilhørighet! Som nevnt før, folk må gjøre som de vil, men jeg forbeholder meg retten til å si neitakk, når man velger å være så ufin at man eksluderer barna i familien til familiemarkeringer som bryllup/konf. Anonymous poster hash: f8497...7c2 For veldig mange barn vil et bryllup eller en konfirmasjon være forferdelig kjedelig. Ikke mange barn mellom 1 og 5 som vil sitte stille under en middag som varer i flere timer. De aller fleste barn vil nok være takknemmelige for å slippe! Nå vet jeg ikke hvordan dine familiefester er, men når storfamilien min samles er det MANGE barn, og de koser seg sammen, siden de sjelden treffer hverandre. Vi voksne pleier å bytte på å "gjete litt på dem" eventuelt be de eldre barna passe på de mindre, og godtar litt mer støy under middag. Jeg tror barna i vår familie hadde blitt veldig skuffet om de hadde blitt eksludert i en slik markering. For ikke å snakke om hvor sjokkert samtlige voksne i min familie hadde blitt. Men familier er forskjellige, og har forskjellig kultur. Likevel, om JEG hadde blitt invitert i en konfirmasjon til et familiemedlem og mine barn var uønsket, hadde jeg takket nei, for det synes jeg er direkte uhørt! Anonymous poster hash: f8497...7c2
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #11 Skrevet 20. april 2014 Hvem vil ha unger flyvenes rundt i alle bauer og vinkler på slike tilstelninger der man skal sitte rolig mesteparten av tiden og "hylle" hovedpersonen/e! Barn har egentlig ikke noe der å gjøre når man ikke kan "leke fritt rundt" Makan! Anonymous poster hash: a66dd...079
Novemberdama Skrevet 20. april 2014 #12 Skrevet 20. april 2014 Synes det er helt vannvittig hvordan barn holder utenfor familiemerkedager som bryllup, men det er første gang jeg hører at barn ikke er ønsket i konfirmasjon! Jeg hadde takket blankt nei! Folk skal få markere sine dager slik de ønsker, men jeg, som invitert, velger om jeg vil delta i et slikt opplegg. Et bryllup eller en konf, hvor deler av familien holdes utenfor på en slik måte mener jeg er ikke bare særdeles uhøflig, men direkte uhørt. Så jeg vil ha meg frabedt å delta i denne type tilstelninger. Anonymous poster hash: f8497...7c2 Med en så bedriten og sur holdning som det du har så er jeg sikker på at du ikke blir særlig savnet heller. Er ikke alle som har råd til å be så mange, vet du, og i mange familier kan det være VELDIG mange barn. Da niesen min konfirmerte seg måtte de utelate barna fordi de isåfall måtte bedt 28 barn! Det ville ført til at de måtte leid et lokale også, istede for å kunne ha det hjemme slik de hadde det. Om ungene dine ikke klarer seg uten deg i noen få timer har du gjort en dårlig jobb som forelder! Anonymous poster hash: 63303...417 handler ikke om at mine barn ikke klarer seg uten meg. Handler om at man bevisst holder en del av familien utenfor! Om budsjettet på bryllup eller konf. ryker fordi man må invitere barna i familien bør man jo vurdere om man faktisk har råd til en slik fest? Man kan jo saktens meg gjøre det billigere? De festene jeg har vært invitert i hvor barn er uønsket har hatt ekstravagant mat+lokale+alko younameit, og da finner jeg det merkelig å ikke heller fire på dette og invitere ALLE medlemmer i familien. Slike markeringer er jo så viktig og kjekke for barna på delta i for å få en familietilhørighet! Som nevnt før, folk må gjøre som de vil, men jeg forbeholder meg retten til å si neitakk, når man velger å være så ufin at man eksluderer barna i familien til familiemarkeringer som bryllup/konf. Anonymous poster hash: f8497...7c2 For veldig mange barn vil et bryllup eller en konfirmasjon være forferdelig kjedelig. Ikke mange barn mellom 1 og 5 som vil sitte stille under en middag som varer i flere timer. De aller fleste barn vil nok være takknemmelige for å slippe! Nå vet jeg ikke hvordan dine familiefester er, men når storfamilien min samles er det MANGE barn, og de koser seg sammen, siden de sjelden treffer hverandre. Vi voksne pleier å bytte på å "gjete litt på dem" eventuelt be de eldre barna passe på de mindre, og godtar litt mer støy under middag. Jeg tror barna i vår familie hadde blitt veldig skuffet om de hadde blitt eksludert i en slik markering. For ikke å snakke om hvor sjokkert samtlige voksne i min familie hadde blitt. Men familier er forskjellige, og har forskjellig kultur. Likevel, om JEG hadde blitt invitert i en konfirmasjon til et familiemedlem og mine barn var uønsket, hadde jeg takket nei, for det synes jeg er direkte uhørt! Anonymous poster hash: f8497...7c2 Ja, vi er alle forskjellige! Du hadde droppet det men jeg hadde dratt, og det pga konfirmanten. Det er konfirmantens dag og man konfirmeres en gang i livet. For meg ville det vært uhørt å ikke møtt opp...
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #13 Skrevet 20. april 2014 Hvem vil ha unger flyvenes rundt i alle bauer og vinkler på slike tilstelninger der man skal sitte rolig mesteparten av tiden og "hylle" hovedpersonen/e! Barn har egentlig ikke noe der å gjøre når man ikke kan "leke fritt rundt" Makan! Anonymous poster hash: a66dd...079 JEG....JEG vil ha unger flyvende rundt i alle bauer og vinkler, for vet du hva....De er EN DEL av familien, LIKEVERDIGE medlemmer som gamle tanter! Barna i en familie har ikke noe i en familiemarkering å gjøre???? Hvorfor får folk i din familie unger egentlig? Du synes jo tydeligvis de bare er i veien? Det får være grenser på hvor selvhøytidelig man skal være...om man føler seg truet som hovedperson ved at en unge eller to må taes ut under en tale, og føler seg mindre "hyllet" av dette, tror jeg problemet ligger inni "hovedpersonen" ikke ungene.... Anonymous poster hash: f8497...7c2
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #14 Skrevet 20. april 2014 Hvem vil ha unger flyvenes rundt i alle bauer og vinkler på slike tilstelninger der man skal sitte rolig mesteparten av tiden og "hylle" hovedpersonen/e! Barn har egentlig ikke noe der å gjøre når man ikke kan "leke fritt rundt" Makan! Anonymous poster hash: a66dd...079 JEG....JEG vil ha unger flyvende rundt i alle bauer og vinkler, for vet du hva....De er EN DEL av familien, LIKEVERDIGE medlemmer som gamle tanter! Barna i en familie har ikke noe i en familiemarkering å gjøre???? Hvorfor får folk i din familie unger egentlig? Du synes jo tydeligvis de bare er i veien? Det får være grenser på hvor selvhøytidelig man skal være...om man føler seg truet som hovedperson ved at en unge eller to må taes ut under en tale, og føler seg mindre "hyllet" av dette, tror jeg problemet ligger inni "hovedpersonen" ikke ungene.... Anonymous poster hash: f8497...7c2 Haha, DU vil ha det, ja, men det nå ikke DU som er konfirmanten! Anonymous poster hash: 63303...417
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #15 Skrevet 20. april 2014 Synes det er helt vannvittig hvordan barn holder utenfor familiemerkedager som bryllup, men det er første gang jeg hører at barn ikke er ønsket i konfirmasjon! Jeg hadde takket blankt nei! Folk skal få markere sine dager slik de ønsker, men jeg, som invitert, velger om jeg vil delta i et slikt opplegg. Et bryllup eller en konf, hvor deler av familien holdes utenfor på en slik måte mener jeg er ikke bare særdeles uhøflig, men direkte uhørt. Så jeg vil ha meg frabedt å delta i denne type tilstelninger. Anonymous poster hash: f8497...7c2 Med en så bedriten og sur holdning som det du har så er jeg sikker på at du ikke blir særlig savnet heller. Er ikke alle som har råd til å be så mange, vet du, og i mange familier kan det være VELDIG mange barn. Da niesen min konfirmerte seg måtte de utelate barna fordi de isåfall måtte bedt 28 barn! Det ville ført til at de måtte leid et lokale også, istede for å kunne ha det hjemme slik de hadde det. Om ungene dine ikke klarer seg uten deg i noen få timer har du gjort en dårlig jobb som forelder! Anonymous poster hash: 63303...417 handler ikke om at mine barn ikke klarer seg uten meg. Handler om at man bevisst holder en del av familien utenfor! Om budsjettet på bryllup eller konf. ryker fordi man må invitere barna i familien bør man jo vurdere om man faktisk har råd til en slik fest? Man kan jo saktens meg gjøre det billigere? De festene jeg har vært invitert i hvor barn er uønsket har hatt ekstravagant mat+lokale+alko younameit, og da finner jeg det merkelig å ikke heller fire på dette og invitere ALLE medlemmer i familien. Slike markeringer er jo så viktig og kjekke for barna på delta i for å få en familietilhørighet! Som nevnt før, folk må gjøre som de vil, men jeg forbeholder meg retten til å si neitakk, når man velger å være så ufin at man eksluderer barna i familien til familiemarkeringer som bryllup/konf. Anonymous poster hash: f8497...7c2 Du var virkelig et sjarmtroll. Til helvete med hvilke feiring f.eks brudeparet ønsker seg for det viktigste er jo at barna dine må få delta på alt. Makan, finnes det virkelig folk med slike holdninger som deg? Anonymous poster hash: f23d6...b4c
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #16 Skrevet 20. april 2014 Hvem vil ha unger flyvenes rundt i alle bauer og vinkler på slike tilstelninger der man skal sitte rolig mesteparten av tiden og "hylle" hovedpersonen/e! Barn har egentlig ikke noe der å gjøre når man ikke kan "leke fritt rundt" Makan! Anonymous poster hash: a66dd...079 JEG....JEG vil ha unger flyvende rundt i alle bauer og vinkler, for vet du hva....De er EN DEL av familien, LIKEVERDIGE medlemmer som gamle tanter! Barna i en familie har ikke noe i en familiemarkering å gjøre???? Hvorfor får folk i din familie unger egentlig? Du synes jo tydeligvis de bare er i veien? Det får være grenser på hvor selvhøytidelig man skal være...om man føler seg truet som hovedperson ved at en unge eller to må taes ut under en tale, og føler seg mindre "hyllet" av dette, tror jeg problemet ligger inni "hovedpersonen" ikke ungene.... Anonymous poster hash: f8497...7c2 Haha, DU vil ha det, ja, men det nå ikke DU som er konfirmanten! Anonymous poster hash: 63303...417 Du festen er ikke KUN for konfirmanten, den er også for de inviterte....Om man ikke tenker på at gjestene skal kose seg, kan man jo likesågreit ta med mor og far på rerstaurant og spise en bedre middag for å feire begivenheten Anonymous poster hash: f8497...7c2
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #17 Skrevet 20. april 2014 Synes det er helt vannvittig hvordan barn holder utenfor familiemerkedager som bryllup, men det er første gang jeg hører at barn ikke er ønsket i konfirmasjon! Jeg hadde takket blankt nei! Folk skal få markere sine dager slik de ønsker, men jeg, som invitert, velger om jeg vil delta i et slikt opplegg. Et bryllup eller en konf, hvor deler av familien holdes utenfor på en slik måte mener jeg er ikke bare særdeles uhøflig, men direkte uhørt. Så jeg vil ha meg frabedt å delta i denne type tilstelninger. Anonymous poster hash: f8497...7c2 Med en så bedriten og sur holdning som det du har så er jeg sikker på at du ikke blir særlig savnet heller. Er ikke alle som har råd til å be så mange, vet du, og i mange familier kan det være VELDIG mange barn. Da niesen min konfirmerte seg måtte de utelate barna fordi de isåfall måtte bedt 28 barn! Det ville ført til at de måtte leid et lokale også, istede for å kunne ha det hjemme slik de hadde det. Om ungene dine ikke klarer seg uten deg i noen få timer har du gjort en dårlig jobb som forelder! Anonymous poster hash: 63303...417 handler ikke om at mine barn ikke klarer seg uten meg. Handler om at man bevisst holder en del av familien utenfor! Om budsjettet på bryllup eller konf. ryker fordi man må invitere barna i familien bør man jo vurdere om man faktisk har råd til en slik fest? Man kan jo saktens meg gjøre det billigere? De festene jeg har vært invitert i hvor barn er uønsket har hatt ekstravagant mat+lokale+alko younameit, og da finner jeg det merkelig å ikke heller fire på dette og invitere ALLE medlemmer i familien. Slike markeringer er jo så viktig og kjekke for barna på delta i for å få en familietilhørighet! Som nevnt før, folk må gjøre som de vil, men jeg forbeholder meg retten til å si neitakk, når man velger å være så ufin at man eksluderer barna i familien til familiemarkeringer som bryllup/konf. Anonymous poster hash: f8497...7c2 Du var virkelig et sjarmtroll. Til helvete med hvilke feiring f.eks brudeparet ønsker seg for det viktigste er jo at barna dine må få delta på alt. Makan, finnes det virkelig folk med slike holdninger som deg? Anonymous poster hash: f23d6...b4c samme svaret her som #16 Anonymous poster hash: f8497...7c2
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #18 Skrevet 21. april 2014 Hvem vil ha unger flyvenes rundt i alle bauer og vinkler på slike tilstelninger der man skal sitte rolig mesteparten av tiden og "hylle" hovedpersonen/e! Barn har egentlig ikke noe der å gjøre når man ikke kan "leke fritt rundt" Makan! Anonymous poster hash: a66dd...079 JEG....JEG vil ha unger flyvende rundt i alle bauer og vinkler, for vet du hva....De er EN DEL av familien, LIKEVERDIGE medlemmer som gamle tanter! Barna i en familie har ikke noe i en familiemarkering å gjøre???? Hvorfor får folk i din familie unger egentlig? Du synes jo tydeligvis de bare er i veien? Det får være grenser på hvor selvhøytidelig man skal være...om man føler seg truet som hovedperson ved at en unge eller to må taes ut under en tale, og føler seg mindre "hyllet" av dette, tror jeg problemet ligger inni "hovedpersonen" ikke ungene.... Anonymous poster hash: f8497...7c2 Haha, DU vil ha det, ja, men det nå ikke DU som er konfirmanten! Anonymous poster hash: 63303...417 Du festen er ikke KUN for konfirmanten, den er også for de inviterte....Om man ikke tenker på at gjestene skal kose seg, kan man jo likesågreit ta med mor og far på rerstaurant og spise en bedre middag for å feire begivenheten Anonymous poster hash: f8497...7c2 De aller fleste klarer å kose seg uten barna sine i noen få timer. Det er da konfirmanten/brudeparet osv som må få bestemme hva slags selskap de vil ha! Om du er så sær at du ikke klarer å ha det hyggelig uten barna dine er jeg sikker på at du ikke ville blitt savnet i et slikt selskap uansett ;-) Anonymous poster hash: 63303...417
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #19 Skrevet 21. april 2014 Synes det er helt vannvittig hvordan barn holder utenfor familiemerkedager som bryllup, men det er første gang jeg hører at barn ikke er ønsket i konfirmasjon! Jeg hadde takket blankt nei! Folk skal få markere sine dager slik de ønsker, men jeg, som invitert, velger om jeg vil delta i et slikt opplegg. Et bryllup eller en konf, hvor deler av familien holdes utenfor på en slik måte mener jeg er ikke bare særdeles uhøflig, men direkte uhørt. Så jeg vil ha meg frabedt å delta i denne type tilstelninger. Anonymous poster hash: f8497...7c2 Med en så bedriten og sur holdning som det du har så er jeg sikker på at du ikke blir særlig savnet heller. Er ikke alle som har råd til å be så mange, vet du, og i mange familier kan det være VELDIG mange barn. Da niesen min konfirmerte seg måtte de utelate barna fordi de isåfall måtte bedt 28 barn! Det ville ført til at de måtte leid et lokale også, istede for å kunne ha det hjemme slik de hadde det. Om ungene dine ikke klarer seg uten deg i noen få timer har du gjort en dårlig jobb som forelder! Anonymous poster hash: 63303...417 handler ikke om at mine barn ikke klarer seg uten meg. Handler om at man bevisst holder en del av familien utenfor! Om budsjettet på bryllup eller konf. ryker fordi man må invitere barna i familien bør man jo vurdere om man faktisk har råd til en slik fest? Man kan jo saktens meg gjøre det billigere? De festene jeg har vært invitert i hvor barn er uønsket har hatt ekstravagant mat+lokale+alko younameit, og da finner jeg det merkelig å ikke heller fire på dette og invitere ALLE medlemmer i familien. Slike markeringer er jo så viktig og kjekke for barna på delta i for å få en familietilhørighet! Som nevnt før, folk må gjøre som de vil, men jeg forbeholder meg retten til å si neitakk, når man velger å være så ufin at man eksluderer barna i familien til familiemarkeringer som bryllup/konf. Anonymous poster hash: f8497...7c2 Du var virkelig et sjarmtroll. Til helvete med hvilke feiring f.eks brudeparet ønsker seg for det viktigste er jo at barna dine må få delta på alt. Makan, finnes det virkelig folk med slike holdninger som deg? Anonymous poster hash: f23d6...b4c samme svaret her som #16 Anonymous poster hash: f8497...7c2 Hjelper ikke med smilefjes her, synes du er like usmakelig med dine dårlige holdninger uansett hvor mye du prøver å smile. Anonymous poster hash: f23d6...b4c
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #20 Skrevet 21. april 2014 Synes det er helt vannvittig hvordan barn holder utenfor familiemerkedager som bryllup, men det er første gang jeg hører at barn ikke er ønsket i konfirmasjon! Jeg hadde takket blankt nei! Folk skal få markere sine dager slik de ønsker, men jeg, som invitert, velger om jeg vil delta i et slikt opplegg. Et bryllup eller en konf, hvor deler av familien holdes utenfor på en slik måte mener jeg er ikke bare særdeles uhøflig, men direkte uhørt. Så jeg vil ha meg frabedt å delta i denne type tilstelninger. Anonymous poster hash: f8497...7c2 Med en så bedriten og sur holdning som det du har så er jeg sikker på at du ikke blir særlig savnet heller. Er ikke alle som har råd til å be så mange, vet du, og i mange familier kan det være VELDIG mange barn. Da niesen min konfirmerte seg måtte de utelate barna fordi de isåfall måtte bedt 28 barn! Det ville ført til at de måtte leid et lokale også, istede for å kunne ha det hjemme slik de hadde det. Om ungene dine ikke klarer seg uten deg i noen få timer har du gjort en dårlig jobb som forelder! Anonymous poster hash: 63303...417 handler ikke om at mine barn ikke klarer seg uten meg. Handler om at man bevisst holder en del av familien utenfor! Om budsjettet på bryllup eller konf. ryker fordi man må invitere barna i familien bør man jo vurdere om man faktisk har råd til en slik fest? Man kan jo saktens meg gjøre det billigere? De festene jeg har vært invitert i hvor barn er uønsket har hatt ekstravagant mat+lokale+alko younameit, og da finner jeg det merkelig å ikke heller fire på dette og invitere ALLE medlemmer i familien. Slike markeringer er jo så viktig og kjekke for barna på delta i for å få en familietilhørighet! Som nevnt før, folk må gjøre som de vil, men jeg forbeholder meg retten til å si neitakk, når man velger å være så ufin at man eksluderer barna i familien til familiemarkeringer som bryllup/konf. Anonymous poster hash: f8497...7c2 Du var virkelig et sjarmtroll. Til helvete med hvilke feiring f.eks brudeparet ønsker seg for det viktigste er jo at barna dine må få delta på alt. Makan, finnes det virkelig folk med slike holdninger som deg? Anonymous poster hash: f23d6...b4c samme svaret her som #16 Anonymous poster hash: f8497...7c2 Hjelper ikke med smilefjes her, synes du er like usmakelig med dine dårlige holdninger uansett hvor mye du prøver å smile. Anonymous poster hash: f23d6...b4c Synes den dårlige holdningen ligger i å ekskludere deler av familien jeg da, barna! Anonymous poster hash: f8497...7c2
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #21 Skrevet 21. april 2014 Synes det er helt vannvittig hvordan barn holder utenfor familiemerkedager som bryllup, men det er første gang jeg hører at barn ikke er ønsket i konfirmasjon! Jeg hadde takket blankt nei! Folk skal få markere sine dager slik de ønsker, men jeg, som invitert, velger om jeg vil delta i et slikt opplegg. Et bryllup eller en konf, hvor deler av familien holdes utenfor på en slik måte mener jeg er ikke bare særdeles uhøflig, men direkte uhørt. Så jeg vil ha meg frabedt å delta i denne type tilstelninger. Anonymous poster hash: f8497...7c2 Med en så bedriten og sur holdning som det du har så er jeg sikker på at du ikke blir særlig savnet heller. Er ikke alle som har råd til å be så mange, vet du, og i mange familier kan det være VELDIG mange barn. Da niesen min konfirmerte seg måtte de utelate barna fordi de isåfall måtte bedt 28 barn! Det ville ført til at de måtte leid et lokale også, istede for å kunne ha det hjemme slik de hadde det. Om ungene dine ikke klarer seg uten deg i noen få timer har du gjort en dårlig jobb som forelder! Anonymous poster hash: 63303...417 handler ikke om at mine barn ikke klarer seg uten meg. Handler om at man bevisst holder en del av familien utenfor! Om budsjettet på bryllup eller konf. ryker fordi man må invitere barna i familien bør man jo vurdere om man faktisk har råd til en slik fest? Man kan jo saktens meg gjøre det billigere? De festene jeg har vært invitert i hvor barn er uønsket har hatt ekstravagant mat+lokale+alko younameit, og da finner jeg det merkelig å ikke heller fire på dette og invitere ALLE medlemmer i familien. Slike markeringer er jo så viktig og kjekke for barna på delta i for å få en familietilhørighet! Som nevnt før, folk må gjøre som de vil, men jeg forbeholder meg retten til å si neitakk, når man velger å være så ufin at man eksluderer barna i familien til familiemarkeringer som bryllup/konf. Anonymous poster hash: f8497...7c2 Du var virkelig et sjarmtroll. Til helvete med hvilke feiring f.eks brudeparet ønsker seg for det viktigste er jo at barna dine må få delta på alt. Makan, finnes det virkelig folk med slike holdninger som deg? Anonymous poster hash: f23d6...b4c samme svaret her som #16 Anonymous poster hash: f8497...7c2 Hjelper ikke med smilefjes her, synes du er like usmakelig med dine dårlige holdninger uansett hvor mye du prøver å smile. Anonymous poster hash: f23d6...b4c Haha, alle familier har vel en sur megge som absolutt skal legge seg opp i, og bestemme hvordan alle skal gjøre ting! Du vet hun pertentlige som mener ALT skal handle om HENNE og HENNES barn :-) Hva andre ønsker er bare galt:-) Anonymous poster hash: 63303...417
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #22 Skrevet 21. april 2014 Synes det er helt vannvittig hvordan barn holder utenfor familiemerkedager som bryllup, men det er første gang jeg hører at barn ikke er ønsket i konfirmasjon! Jeg hadde takket blankt nei! Folk skal få markere sine dager slik de ønsker, men jeg, som invitert, velger om jeg vil delta i et slikt opplegg. Et bryllup eller en konf, hvor deler av familien holdes utenfor på en slik måte mener jeg er ikke bare særdeles uhøflig, men direkte uhørt. Så jeg vil ha meg frabedt å delta i denne type tilstelninger. Anonymous poster hash: f8497...7c2 Med en så bedriten og sur holdning som det du har så er jeg sikker på at du ikke blir særlig savnet heller. Er ikke alle som har råd til å be så mange, vet du, og i mange familier kan det være VELDIG mange barn. Da niesen min konfirmerte seg måtte de utelate barna fordi de isåfall måtte bedt 28 barn! Det ville ført til at de måtte leid et lokale også, istede for å kunne ha det hjemme slik de hadde det. Om ungene dine ikke klarer seg uten deg i noen få timer har du gjort en dårlig jobb som forelder! Anonymous poster hash: 63303...417 handler ikke om at mine barn ikke klarer seg uten meg. Handler om at man bevisst holder en del av familien utenfor! Om budsjettet på bryllup eller konf. ryker fordi man må invitere barna i familien bør man jo vurdere om man faktisk har råd til en slik fest? Man kan jo saktens meg gjøre det billigere? De festene jeg har vært invitert i hvor barn er uønsket har hatt ekstravagant mat+lokale+alko younameit, og da finner jeg det merkelig å ikke heller fire på dette og invitere ALLE medlemmer i familien. Slike markeringer er jo så viktig og kjekke for barna på delta i for å få en familietilhørighet! Som nevnt før, folk må gjøre som de vil, men jeg forbeholder meg retten til å si neitakk, når man velger å være så ufin at man eksluderer barna i familien til familiemarkeringer som bryllup/konf. Anonymous poster hash: f8497...7c2 Du var virkelig et sjarmtroll. Til helvete med hvilke feiring f.eks brudeparet ønsker seg for det viktigste er jo at barna dine må få delta på alt. Makan, finnes det virkelig folk med slike holdninger som deg? Anonymous poster hash: f23d6...b4c samme svaret her som #16 Anonymous poster hash: f8497...7c2 Hjelper ikke med smilefjes her, synes du er like usmakelig med dine dårlige holdninger uansett hvor mye du prøver å smile. Anonymous poster hash: f23d6...b4c Haha, alle familier har vel en sur megge som absolutt skal legge seg opp i, og bestemme hvordan alle skal gjøre ting! Du vet hun pertentlige som mener ALT skal handle om HENNE og HENNES barn :-) Hva andre ønsker er bare galt:-) Anonymous poster hash: 63303...417 Nope! legger meg hverken opp i eller prøver å bestemme hvordan andre skal gjøre ting, men forbeholder meg retten til å takke nei til invitasjon til bryllup/konf uten barn! Anonymous poster hash: f8497...7c2
Novemberdama Skrevet 21. april 2014 #23 Skrevet 21. april 2014 Synes det er helt vannvittig hvordan barn holder utenfor familiemerkedager som bryllup, men det er første gang jeg hører at barn ikke er ønsket i konfirmasjon! Jeg hadde takket blankt nei! Folk skal få markere sine dager slik de ønsker, men jeg, som invitert, velger om jeg vil delta i et slikt opplegg. Et bryllup eller en konf, hvor deler av familien holdes utenfor på en slik måte mener jeg er ikke bare særdeles uhøflig, men direkte uhørt. Så jeg vil ha meg frabedt å delta i denne type tilstelninger. Anonymous poster hash: f8497...7c2 Med en så bedriten og sur holdning som det du har så er jeg sikker på at du ikke blir særlig savnet heller. Er ikke alle som har råd til å be så mange, vet du, og i mange familier kan det være VELDIG mange barn. Da niesen min konfirmerte seg måtte de utelate barna fordi de isåfall måtte bedt 28 barn! Det ville ført til at de måtte leid et lokale også, istede for å kunne ha det hjemme slik de hadde det. Om ungene dine ikke klarer seg uten deg i noen få timer har du gjort en dårlig jobb som forelder! Anonymous poster hash: 63303...417 handler ikke om at mine barn ikke klarer seg uten meg. Handler om at man bevisst holder en del av familien utenfor! Om budsjettet på bryllup eller konf. ryker fordi man må invitere barna i familien bør man jo vurdere om man faktisk har råd til en slik fest? Man kan jo saktens meg gjøre det billigere? De festene jeg har vært invitert i hvor barn er uønsket har hatt ekstravagant mat+lokale+alko younameit, og da finner jeg det merkelig å ikke heller fire på dette og invitere ALLE medlemmer i familien. Slike markeringer er jo så viktig og kjekke for barna på delta i for å få en familietilhørighet! Som nevnt før, folk må gjøre som de vil, men jeg forbeholder meg retten til å si neitakk, når man velger å være så ufin at man eksluderer barna i familien til familiemarkeringer som bryllup/konf. Anonymous poster hash: f8497...7c2 Du var virkelig et sjarmtroll. Til helvete med hvilke feiring f.eks brudeparet ønsker seg for det viktigste er jo at barna dine må få delta på alt. Makan, finnes det virkelig folk med slike holdninger som deg? Anonymous poster hash: f23d6...b4c samme svaret her som #16 Anonymous poster hash: f8497...7c2 Hjelper ikke med smilefjes her, synes du er like usmakelig med dine dårlige holdninger uansett hvor mye du prøver å smile. Anonymous poster hash: f23d6...b4c Synes den dårlige holdningen ligger i å ekskludere deler av familien jeg da, barna! Anonymous poster hash: f8497...7c2 For meg ligger den dårlige holdningen i å droppe en konfirmasjon fordi DU ikke får det som DU vil :-)
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #24 Skrevet 21. april 2014 Synes det er helt vannvittig hvordan barn holder utenfor familiemerkedager som bryllup, men det er første gang jeg hører at barn ikke er ønsket i konfirmasjon! Jeg hadde takket blankt nei! Folk skal få markere sine dager slik de ønsker, men jeg, som invitert, velger om jeg vil delta i et slikt opplegg. Et bryllup eller en konf, hvor deler av familien holdes utenfor på en slik måte mener jeg er ikke bare særdeles uhøflig, men direkte uhørt. Så jeg vil ha meg frabedt å delta i denne type tilstelninger. Anonymous poster hash: f8497...7c2 Med en så bedriten og sur holdning som det du har så er jeg sikker på at du ikke blir særlig savnet heller. Er ikke alle som har råd til å be så mange, vet du, og i mange familier kan det være VELDIG mange barn. Da niesen min konfirmerte seg måtte de utelate barna fordi de isåfall måtte bedt 28 barn! Det ville ført til at de måtte leid et lokale også, istede for å kunne ha det hjemme slik de hadde det. Om ungene dine ikke klarer seg uten deg i noen få timer har du gjort en dårlig jobb som forelder! Anonymous poster hash: 63303...417 handler ikke om at mine barn ikke klarer seg uten meg. Handler om at man bevisst holder en del av familien utenfor! Om budsjettet på bryllup eller konf. ryker fordi man må invitere barna i familien bør man jo vurdere om man faktisk har råd til en slik fest? Man kan jo saktens meg gjøre det billigere? De festene jeg har vært invitert i hvor barn er uønsket har hatt ekstravagant mat+lokale+alko younameit, og da finner jeg det merkelig å ikke heller fire på dette og invitere ALLE medlemmer i familien. Slike markeringer er jo så viktig og kjekke for barna på delta i for å få en familietilhørighet! Som nevnt før, folk må gjøre som de vil, men jeg forbeholder meg retten til å si neitakk, når man velger å være så ufin at man eksluderer barna i familien til familiemarkeringer som bryllup/konf. Anonymous poster hash: f8497...7c2 Du var virkelig et sjarmtroll. Til helvete med hvilke feiring f.eks brudeparet ønsker seg for det viktigste er jo at barna dine må få delta på alt. Makan, finnes det virkelig folk med slike holdninger som deg? Anonymous poster hash: f23d6...b4c samme svaret her som #16 Anonymous poster hash: f8497...7c2 Hjelper ikke med smilefjes her, synes du er like usmakelig med dine dårlige holdninger uansett hvor mye du prøver å smile. Anonymous poster hash: f23d6...b4c Synes den dårlige holdningen ligger i å ekskludere deler av familien jeg da, barna! Anonymous poster hash: f8497...7c2 Jeg er ikke enig med deg. Den holdningen du viser at uansett hva den/de som skal feires må forsake så må for guds skyld det forsakes slik at barna blir invitert. Det er etter mitt syn helt feil da det er de som skal feires som er i fokus, og hvis deres ønske om feiring resulterer at barna ikke inviteres er det helt i orden og veldig forståelig. Anonymous poster hash: f23d6...b4c
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #25 Skrevet 21. april 2014 Synes det er helt vannvittig hvordan barn holder utenfor familiemerkedager som bryllup, men det er første gang jeg hører at barn ikke er ønsket i konfirmasjon! Jeg hadde takket blankt nei! Folk skal få markere sine dager slik de ønsker, men jeg, som invitert, velger om jeg vil delta i et slikt opplegg. Et bryllup eller en konf, hvor deler av familien holdes utenfor på en slik måte mener jeg er ikke bare særdeles uhøflig, men direkte uhørt. Så jeg vil ha meg frabedt å delta i denne type tilstelninger. Anonymous poster hash: f8497...7c2 Med en så bedriten og sur holdning som det du har så er jeg sikker på at du ikke blir særlig savnet heller. Er ikke alle som har råd til å be så mange, vet du, og i mange familier kan det være VELDIG mange barn. Da niesen min konfirmerte seg måtte de utelate barna fordi de isåfall måtte bedt 28 barn! Det ville ført til at de måtte leid et lokale også, istede for å kunne ha det hjemme slik de hadde det. Om ungene dine ikke klarer seg uten deg i noen få timer har du gjort en dårlig jobb som forelder! Anonymous poster hash: 63303...417 handler ikke om at mine barn ikke klarer seg uten meg. Handler om at man bevisst holder en del av familien utenfor! Om budsjettet på bryllup eller konf. ryker fordi man må invitere barna i familien bør man jo vurdere om man faktisk har råd til en slik fest? Man kan jo saktens meg gjøre det billigere? De festene jeg har vært invitert i hvor barn er uønsket har hatt ekstravagant mat+lokale+alko younameit, og da finner jeg det merkelig å ikke heller fire på dette og invitere ALLE medlemmer i familien. Slike markeringer er jo så viktig og kjekke for barna på delta i for å få en familietilhørighet! Som nevnt før, folk må gjøre som de vil, men jeg forbeholder meg retten til å si neitakk, når man velger å være så ufin at man eksluderer barna i familien til familiemarkeringer som bryllup/konf. Anonymous poster hash: f8497...7c2 Du var virkelig et sjarmtroll. Til helvete med hvilke feiring f.eks brudeparet ønsker seg for det viktigste er jo at barna dine må få delta på alt. Makan, finnes det virkelig folk med slike holdninger som deg? Anonymous poster hash: f23d6...b4c samme svaret her som #16 Anonymous poster hash: f8497...7c2 Hjelper ikke med smilefjes her, synes du er like usmakelig med dine dårlige holdninger uansett hvor mye du prøver å smile. Anonymous poster hash: f23d6...b4c Haha, alle familier har vel en sur megge som absolutt skal legge seg opp i, og bestemme hvordan alle skal gjøre ting! Du vet hun pertentlige som mener ALT skal handle om HENNE og HENNES barn :-) Hva andre ønsker er bare galt:-) Anonymous poster hash: 63303...417 Nope! legger meg hverken opp i eller prøver å bestemme hvordan andre skal gjøre ting, men forbeholder meg retten til å takke nei til invitasjon til bryllup/konf uten barn! Anonymous poster hash: f8497...7c2 Som sagt er det nok ikke et stort tap... Du blir jo bare "henne som ikke gidder møte opp fordi hun ikke kan gjøre noe uten snørrungene sine". Hvem bryr seg om at hun ikke kommer? Anonymous poster hash: 63303...417
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå