Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #76 Skrevet 20. april 2014 Jeg har ikke blitt bedratt, kun i ungdommstiden. Var vondt nok.det. har stått med venner og familie som har opplevd det samme og sett smertene de går igjennom og det unner jeg ingen! Så du gjør meg rimelig.forbanna når du ikke engang bryr deg om andre mennesker enn deg selv! Anonymous poster hash: 9d97d...5d4 Hvor får du det fra at jeg ikke bryr meg om andre? Nå må du ikke glemme at samboeren hans er HANS ansvar, ikke mitt. Han får ikke sex hjemme, hun er svært forknytt og nekter ham stort sett det meste. Da går det sånn da.... Anonymous poster hash: 3f4c2...159 hvis han hadde det så grusomt lamme dama som du fremstiller hadde han vell heller bare forlatt henne?! Høres for meg ut som det gir deg noe å 'få en mann etter deg for du liksom er bedre en dama'..den tiden du bruker på å være råtten kan du heller bruke på å få bedre selvtillit så du kan gjøre annet enn å ligge med opptatte menn. Sier virkelig ikke at mannen er uskyldig, for det er jo tydelig at han er en a-hole, men du er en dame selv og burde vite bedre enn å gjøre slikt mot en medsøster. Ha i det minste såpass med medmenneskelighet at hun i det minste får vite sannheten og kan ta sitt eget valg tenker jeg. Skam på deg og stakkars stakkars dame. Anonymous poster hash: f39f5...169
monson Skrevet 20. april 2014 #77 Skrevet 20. april 2014 TROLL!! Går utifra at de som henger her inne enten er gravid eller forsøker å bli gravid. Mens hi her som ikke har tid til å ha noe forhold engang skal sitte her og brette ut om sine utroskaps kriser.. På ett forum med Hormonelle damer som er i forhold og som sikkert er redde for akkurat slike tøser som hi, skal prøve å ødelegge familien deres! Damer som holder på på denne måten er mest sannsynlig blitt misbrukt som barn el noe liknende og bruker sex som våpen for å få oppmerksomhet og bekreftelse her i livet! Eller mulig de selv ble bedratt og nå tørr de ikke binde seg til noen igjen! STAKKAR!! Du kommer til å leve ett ensomt liv hi Wow!!.. hva har hendt med deg? Jeez for et innlegg...
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #78 Skrevet 20. april 2014 TROLL!! Går utifra at de som henger her inne enten er gravid eller forsøker å bli gravid. Mens hi her som ikke har tid til å ha noe forhold engang skal sitte her og brette ut om sine utroskaps kriser.. På ett forum med Hormonelle damer som er i forhold og som sikkert er redde for akkurat slike tøser som hi, skal prøve å ødelegge familien deres! Damer som holder på på denne måten er mest sannsynlig blitt misbrukt som barn el noe liknende og bruker sex som våpen for å få oppmerksomhet og bekreftelse her i livet! Eller mulig de selv ble bedratt og nå tørr de ikke binde seg til noen igjen! STAKKAR!! Du kommer til å leve ett ensomt liv hi :o I helvette??? Du kjenner/vet av EI dame som har opplevd misbruk og har fått et skrudd syn på sex.... Og her mener du at de aller fleste damer som bruker menn kun til sex, mest sannsynlig har blitt misbrukt selv?? Men i himmelens navn?! Du er jo faen ikke riktig god... Hahahahahahahaha Anonymous poster hash: 984df...d4c
*Miss Marple* Skrevet 20. april 2014 #79 Skrevet 20. april 2014 Jeg har ikke blitt bedratt, kun i ungdommstiden. Var vondt nok.det. har stått med venner og familie som har opplevd det samme og sett smertene de går igjennom og det unner jeg ingen! Så du gjør meg rimelig.forbanna når du ikke engang bryr deg om andre mennesker enn deg selv! Anonymous poster hash: 9d97d...5d4 Hvor får du det fra at jeg ikke bryr meg om andre? Nå må du ikke glemme at samboeren hans er HANS ansvar, ikke mitt. Han får ikke sex hjemme, hun er svært forknytt og nekter ham stort sett det meste. Da går det sånn da.... Anonymous poster hash: 3f4c2...159 Ja, er det ikke det de sier alle sammen? Man må vel være ganske naiv som går på den.
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 20. april 2014 #80 Skrevet 20. april 2014 Jeg har ikke blitt bedratt, kun i ungdommstiden. Var vondt nok.det. har stått med venner og familie som har opplevd det samme og sett smertene de går igjennom og det unner jeg ingen! Så du gjør meg rimelig.forbanna når du ikke engang bryr deg om andre mennesker enn deg selv! Anonymous poster hash: 9d97d...5d4 Hvor får du det fra at jeg ikke bryr meg om andre?Nå må du ikke glemme at samboeren hans er HANS ansvar, ikke mitt. Han får ikke sex hjemme, hun er svært forknytt og nekter ham stort sett det meste. Da går det sånn da.... Anonymous poster hash: 3f4c2...159 Ja, er det ikke det de sier alle sammen? Man må vel være ganske naiv som går på den. Haha, ja, "min kone forstår meg ikke" eller "vi har ikke sex" er så klisje at man ikke burde gå på det uten videre hvis man har LITT IQ. Har de aldri sett serier og filmer der de fleste som er utro nettopp bruker disse løgnene for å få seg noe? Få elskerinna til å synes synd på daaaakkar mannen, så får man medlidenhetssex. Før man går hjem og har sex med kona si i ektesenga. Flott!.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #81 Skrevet 20. april 2014 Jeg var uvitende elskerinne i 4 år. De 4 første årene av deres forhold til og med. Til hun var veldig gravid. Da jeg avslørte han, nektet han for at han hadde vært sammen med samboeren alle de årene, la etter hvert skylden over på henne. Jeg forsvarte aldri han, jeg ble sint og fikk selvsagt dårlig samvittighet overfor samboeren hans. Men som han sa, så trengte ikke jeg å ha det, jeg visste jo ikke om henne. Jævla idiot. Jeg fortalt henne hva som hadde skjedd, dette fordi min elsker lovet dyrt og hellig at hun visste alt. Nå, 4 år seinere er de fortsatt sammen, og de fikk enda et barn kort tid etter at jeg hadde fortalt samboeren dette. Det må da være noe veldig galt når den ene er utro fra dag 1 og i 4 år med den samme jenta. Og jeg må si at samboeren kan da ikke være særlig smart hun heller, som faktisk blir i dette forholdet..... Jeg mener at slike fortjener hverandre. Anonymous poster hash: a26d7...dfe
1-2-3 <3 Skrevet 20. april 2014 #82 Skrevet 20. april 2014 TROLL!! Går utifra at de som henger her inne enten er gravid eller forsøker å bli gravid. Mens hi her som ikke har tid til å ha noe forhold engang skal sitte her og brette ut om sine utroskaps kriser.. På ett forum med Hormonelle damer som er i forhold og som sikkert er redde for akkurat slike tøser som hi, skal prøve å ødelegge familien deres! Damer som holder på på denne måten er mest sannsynlig blitt misbrukt som barn el noe liknende og bruker sex som våpen for å få oppmerksomhet og bekreftelse her i livet! Eller mulig de selv ble bedratt og nå tørr de ikke binde seg til noen igjen! STAKKAR!! Du kommer til å leve ett ensomt liv hi :o I helvette??? Du kjenner/vet av EI dame som har opplevd misbruk og har fått et skrudd syn på sex.... Og her mener du at de aller fleste damer som bruker menn kun til sex, mest sannsynlig har blitt misbrukt selv?? Men i himmelens navn?! Du er jo faen ikke riktig god... Hahahahahahahaha Anonymous poster hash: 984df...d4c Jeeez! Sa jo unnskyld! Kom over det!
1-2-3 <3 Skrevet 20. april 2014 #83 Skrevet 20. april 2014 TROLL!! Går utifra at de som henger her inne enten er gravid eller forsøker å bli gravid. Mens hi her som ikke har tid til å ha noe forhold engang skal sitte her og brette ut om sine utroskaps kriser.. På ett forum med Hormonelle damer som er i forhold og som sikkert er redde for akkurat slike tøser som hi, skal prøve å ødelegge familien deres! Damer som holder på på denne måten er mest sannsynlig blitt misbrukt som barn el noe liknende og bruker sex som våpen for å få oppmerksomhet og bekreftelse her i livet! Eller mulig de selv ble bedratt og nå tørr de ikke binde seg til noen igjen! STAKKAR!! Du kommer til å leve ett ensomt liv hiWow!!.. hva har hendt med deg? Jeez for et innlegg... Gir jeg uttrykk for at det har hendt meg noe? Jeg vet om noen tilfeller hvor ofre for seksuelt overgrep senere i livet får ett usunt forhold til sex! Kan dere dokumentere at dette absolutt ikke kan være tilfelle. Come on! Hvis ikke dere er utdannet innen feltet så ikke kom å belær om hva som er riktig og galt. Og jeg sier ikke at det ER slik, bare at jeg har sett mønster hos enkelte som jeg kjenner.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #84 Skrevet 20. april 2014 Jeg snoket på mannens telefon her om dagen. Pleier aldri å gjøre det. Men hadde en dårlig magefølelse siden vi har hatt en dårlig periode. Fant ingenting om han. Men kameraten hans derimot. Ble skikkelig kvalm. Det er det mest ekstreme jeg har sett. Dette var snakk om mange mange damer. Og han pleide å sende bilder av de når de hadde sex til min mann. Var også kopi av sex meldinger. Skjønner jo nå hvorfor mannen min blir oppgitt når det stadig kommer meldinger fra han. Konfronterete mannen min. Han ble sur på meg. Han sa også at det hele var så plagsomt og han nektet å stoppe. Men at det var ingenting jeg hadde noe med. Tenker bare på de stakkars barna hans og på samboeren hans. Det hele er så trist. Hvorfor holde på sånn. Tror dessverre det ikke er så uvanelig. Kanskje bare ikke så ekstremt som dette. Anonymous poster hash: 32a1e...dc4
1-2-3 <3 Skrevet 20. april 2014 #85 Skrevet 20. april 2014 Jeg snoket på mannens telefon her om dagen. Pleier aldri å gjøre det. Men hadde en dårlig magefølelse siden vi har hatt en dårlig periode. Fant ingenting om han. Men kameraten hans derimot. Ble skikkelig kvalm. Det er det mest ekstreme jeg har sett. Dette var snakk om mange mange damer. Og han pleide å sende bilder av de når de hadde sex til min mann. Var også kopi av sex meldinger. Skjønner jo nå hvorfor mannen min blir oppgitt når det stadig kommer meldinger fra han. Konfronterete mannen min. Han ble sur på meg. Han sa også at det hele var så plagsomt og han nektet å stoppe. Men at det var ingenting jeg hadde noe med. Tenker bare på de stakkars barna hans og på samboeren hans. Det hele er så trist. Hvorfor holde på sånn. Tror dessverre det ikke er så uvanelig. Kanskje bare ikke så ekstremt som dette. Anonymous poster hash: 32a1e...dc4 Trist
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #86 Skrevet 21. april 2014 Jeg snoket på mannens telefon her om dagen. Pleier aldri å gjøre det. Men hadde en dårlig magefølelse siden vi har hatt en dårlig periode. Fant ingenting om han. Men kameraten hans derimot. Ble skikkelig kvalm. Det er det mest ekstreme jeg har sett. Dette var snakk om mange mange damer. Og han pleide å sende bilder av de når de hadde sex til min mann. Var også kopi av sex meldinger. Skjønner jo nå hvorfor mannen min blir oppgitt når det stadig kommer meldinger fra han. Konfronterete mannen min. Han ble sur på meg. Han sa også at det hele var så plagsomt og han nektet å stoppe. Men at det var ingenting jeg hadde noe med. Tenker bare på de stakkars barna hans og på samboeren hans. Det hele er så trist. Hvorfor holde på sånn. Tror dessverre det ikke er så uvanelig. Kanskje bare ikke så ekstremt som dette. Anonymous poster hash: 32a1e...dc4 Trist Ja Anonymous poster hash: 32a1e...dc4
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #87 Skrevet 21. april 2014 Hvorfor vil dere i det hele tatt ha menn som har damer? JEg skjønner det ikke. Vil dere ikke heller ha kjærlighet fra en mann som elsker kun deg? Du kommer aldri til å få denne mannen og du er rett og slett bare et hull for han.Og hvis du hadde blitt sammen med han hadde du bare vært en jævla idiot, for han hadde gjort det samme med deg. skjønner ikke hvorfor dere vil kaste bort tiden og livet dere har på sånn. Og en ting til SKAM deg! Tenk å ha et forhold med en tatt mann med familie. Håper du virkelig ser for deg barna som gråter fordi foreldrene krangler og mor gråter.Og at de mest sannsynlig aldri kommer til å kunne bo med mor og far sammen igjen. Egoistiske drittkjerring. Anonymous poster hash: 9d97d...5d4 Enkelt valg for min del: vil ikke ha noen mann fast, men en fast elsker er greit. Er han opptatt blir det ikke mas.. Så jeg velger gifte menn fordi det er enklere Anonymous poster hash: 65d25...0cd Enklere for deg kanskje. Men ser du virkelig ikke at du ødelegger andres familier, er du virkelig så blind og egoistisk? Anonymous poster hash: 73190...73a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå