Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #1 Skrevet 18. april 2014 Var på kino med en venninne i kveld, og når jeg kommer ut har jeg fått et anrop fra ukjent nummer. Som viser seg når jeg sjekker å være samboeren til en fyr jeg har datet og hatt sex med de siste månedene. Ingen melding på svareren, ikke noe sms. Hva gjør jeg? Kan ikke ringe ham ogsjekke. Og ringe tilbake? Hvor sannsynlig er det at hun har ringt feil? Nummeret mitt er ikke sporbart på 1881. Anonymous poster hash: 3f4c2...159
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #2 Skrevet 18. april 2014 Hørtes ut som du har blitt busta. Smart - veldig smart.Husk å oppdatere oss! Anonymous poster hash: b2ad9...6d1
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #3 Skrevet 18. april 2014 Vil tro dere er tatt på fersken. Visste du om at han hadde samboer? Kan være du får en stk trist/sint/frustrert dame i andre enden som ønsker å finne ut av ting? Anonymous poster hash: 692e7...481
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #4 Skrevet 18. april 2014 Dette blir jeg bare trist av å lese om. Dere er nok busta ja, og samboeren er nok rimelig lei seg og fortvilet. Anonymous poster hash: 32a1e...dc4
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #5 Skrevet 18. april 2014 Han har vel fått dårlig samvittighet i påsken og innrømmet alt..... eller hun har hatt mistanker og har sjekket mobilen hans nå i påsken. Anonymous poster hash: 8f9c9...5b7
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #6 Skrevet 18. april 2014 Kjente også at jeg ble trist av å lese det. Liker ikke alle disse innleggene om utroskap og elskerinner og pleier sjelden lese noe om dem. Kjenner jeg klamrer meg godt til mannen min og håper stille at det aldri blir jeg som sitter hjemme og blir bedratt. Jeg holdt selv på å ende opp som ¨den andre kvinnen¨ en gang. Hadde en fase i livet jeg var singel en stund, da holdt jeg på med en kar (som da var singel) men det ble ikke noe mer da, nesten et år senere møttes vi tilfeldigvis på byn og han ønsket bli med meg hjem. I taxien på vei hjem snakket vi mye og da kom det frem at han hadde jo en dame som ventet på han hjemme. Jeg var rasende, og han fikk ikke sove over hos meg. The end. Håper karma er med meg på det gode her altså. Anonymous poster hash: 692e7...481
Gjest meg&mini Skrevet 18. april 2014 #7 Skrevet 18. april 2014 Veldig trist å lese. Kjente jeg fikk ordentlig vondt inni meg. På hennes vegne!
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #8 Skrevet 18. april 2014 Hvordan er dine følelser rundt det å ha blitt oppdaget av samboeren itil elskeren din, HI? Tenker du på at du har vært delaktig i å ødelegge en familie? Selv om det er han som har hovedansvar, så har du vært delaktig i det. Hvordan føles det nå når du/dere er oppdaget? Bryr du deg? Eller er det mer at det blir brysomt for deg? Anonymous poster hash: 8f9c9...5b7
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #9 Skrevet 18. april 2014 Vel, da har hun ikke vært god nok for han, helt enkelt. De har sikkert drukket og så har han vært dum og idiot nok til å erkjenne alt og tårekranen har vært åpnet på vidt gap. Du må nok se deg om etter en ny elsker, tenker jeg. Anonymous poster hash: 0ec90...c42
Fru vims Skrevet 18. april 2014 #10 Skrevet 18. april 2014 Hun har nok hatt en dårlig magefølelse og så funnet det ut på en eller annen måte. Ble også veldig trist av å lese dette. Har selv vært personen med dårlig magefølelse og det var ikke noe hyggelig. Forferdelig var det.
Gjest gangstersquad Skrevet 18. april 2014 #11 Skrevet 18. april 2014 Avslørt. Legg deg flat. Og aldri ha noe mer med ham å gjøre igjen. Stakkars, stakkars jente.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #12 Skrevet 18. april 2014 Så utrolig vondt Jeg hadde blitt knust hvis jeg hadde oppdaget noe sånt Anonymous poster hash: e3fb7...753
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #13 Skrevet 18. april 2014 Hahahha, nå er nok helvete løs!! Nekt for at du visste at han hadde kjæreste, si at han lurte deg også!! Fantatisk!!! Jeg heier på deg! 😜 Anonymous poster hash: b9ec3...0b9
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #14 Skrevet 18. april 2014 Hahahha, nå er nok helvete løs!! Nekt for at du visste at han hadde kjæreste, si at han lurte deg også!! Fantatisk!!! Jeg heier på deg! Anonymous poster hash: b9ec3...0b9 Patetisk! Anonymous poster hash: 8f9c9...5b7
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #15 Skrevet 18. april 2014 Troll Anonymous poster hash: 8ff05...c75
Sint naken biltyv Skrevet 19. april 2014 #16 Skrevet 19. april 2014 Så utrolig leit for den dama. Og for barna deres om de har noen.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #17 Skrevet 19. april 2014 Kan du blokkere nr hennes så gjør det. Dette er da mannens problem og ikke ditt. Anonymous poster hash: 65d25...0cd
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #18 Skrevet 19. april 2014 Kanskje hun faktisk ikke vet hva som skjer, men har en mistanke. Og at mannen, i tillegg til å være utro er feig og en løgner og benekter alt. Og at hun nå vil spørre deg. Da MÅ du faktisk være ærlig og si det som det er. Er ille nok at du er den andre kvinnen, ikke bli en løgner i tillegg. Det er hans ansvar å være trofast til den han har valgt, og når han er så dårlig mann at han ikke klarer det så får han ta konsekvensene. Men hun har faktisk rett til å vite hva som har skjedd hvis han ikke engang er mann nok til å si det. Tror det er mange av de ute i verden. Som vil ha i pose og sekk og lystløgner. Hvis hun blir løyet til både av deg og han så kan faktisk det ha verre konsekvenser enn utroskapen. At hun tviler på sine egne instinkter og antar at hun er dum i hodet, og at hun må skjerpe seg. For så å vite flere år etterpå at instinktene var rette. Har vært sammen med en utro slusk. Både han og dama nektet. Fikk først vite det etterpå av noen jeg stoler på som så dem. Ville glatt tilgitt (ikke tatt tilbake, men tilgitt) utroskapen, men at de til og med ikke var medmennesker nok til å innrømme det når jeg visste. Vil alltid tenke på de som mindre mennesker pga det. Anonymous poster hash: 2d183...820
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #19 Skrevet 19. april 2014 Stakkars dame. Det er virkelig ikke deg det er synd på her hi. Anonymous poster hash: fd31f...6c3
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #20 Skrevet 19. april 2014 Stakkars dame. Det er virkelig ikke deg det er synd på her hi. Anonymous poster hash: fd31f...6c3 Jeg har vel aldri sagt det er synd på meg? Hun ringte ikke tilbake. Men fikk en sms av ham hvor han skrev at hun hadde reagert på at han hadde ringt til et ukjent nr som han ikke hadde lagra og at hun ville sjekke hvem det var siden han hadde vært dum og sagt han ikke huska. Så han har bedt meg ikke svare om hun ringer. Så ja hun har nok en dårlig magefølelse. Med grunn. HI Anonymous poster hash: 3f4c2...159
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #21 Skrevet 19. april 2014 Hvorfor vil dere i det hele tatt ha menn som har damer? JEg skjønner det ikke. Vil dere ikke heller ha kjærlighet fra en mann som elsker kun deg? Du kommer aldri til å få denne mannen og du er rett og slett bare et hull for han.Og hvis du hadde blitt sammen med han hadde du bare vært en jævla idiot, for han hadde gjort det samme med deg. skjønner ikke hvorfor dere vil kaste bort tiden og livet dere har på sånn. Og en ting til SKAM deg! Tenk å ha et forhold med en tatt mann med familie. Håper du virkelig ser for deg barna som gråter fordi foreldrene krangler og mor gråter.Og at de mest sannsynlig aldri kommer til å kunne bo med mor og far sammen igjen. Egoistiske drittkjerring. Anonymous poster hash: 9d97d...5d4
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #22 Skrevet 19. april 2014 Hvorfor vil dere i det hele tatt ha menn som har damer? JEg skjønner det ikke. Vil dere ikke heller ha kjærlighet fra en mann som elsker kun deg? Du kommer aldri til å få denne mannen og du er rett og slett bare et hull for han.Og hvis du hadde blitt sammen med han hadde du bare vært en jævla idiot, for han hadde gjort det samme med deg. skjønner ikke hvorfor dere vil kaste bort tiden og livet dere har på sånn. Og en ting til SKAM deg! Tenk å ha et forhold med en tatt mann med familie. Håper du virkelig ser for deg barna som gråter fordi foreldrene krangler og mor gråter.Og at de mest sannsynlig aldri kommer til å kunne bo med mor og far sammen igjen. Egoistiske drittkjerring. Anonymous poster hash: 9d97d...5d4 Enkelt valg for min del: vil ikke ha noen mann fast, men en fast elsker er greit. Er han opptatt blir det ikke mas.. Så jeg velger gifte menn fordi det er enklere Anonymous poster hash: 65d25...0cd
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #23 Skrevet 19. april 2014 Hvorfor vil dere i det hele tatt ha menn som har damer? JEg skjønner det ikke. Vil dere ikke heller ha kjærlighet fra en mann som elsker kun deg? Du kommer aldri til å få denne mannen og du er rett og slett bare et hull for han.Og hvis du hadde blitt sammen med han hadde du bare vært en jævla idiot, for han hadde gjort det samme med deg. skjønner ikke hvorfor dere vil kaste bort tiden og livet dere har på sånn. Og en ting til SKAM deg! Tenk å ha et forhold med en tatt mann med familie. Håper du virkelig ser for deg barna som gråter fordi foreldrene krangler og mor gråter.Og at de mest sannsynlig aldri kommer til å kunne bo med mor og far sammen igjen. Egoistiske drittkjerring. Anonymous poster hash: 9d97d...5d4 Ro deg ned nå Magda! Han har ikke barn. Og hva han ser på meg som er egentlig ett fett, jeg ser på han kun som et deilig ligg som ikke krever noe annet av meg. Det er nok flere slike som meg, som ikke bare er ute etter å sitte og puse i armkroken men som vil ha sex og thats it. Uansett hvor provoserende det er. Og menn er jævlig enkle. Og gifte menn er intet unntak, de biter på - en etter en. Anonymous poster hash: 3f4c2...159
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #24 Skrevet 19. april 2014 Herregud, du må jo virkelig være stokk dum. Tenk hvis barnet ditt opplever dette selv når du er voksen? Hva skal du si da? At du skjønner hvorfor hun/han gjorde det? Gud for en dårlig moral, jeg syns synd på stakkarslige mennekser som deg, nesten så jeg håper du opplever det samme selv når du finner mannen du elsker men det skal jeg ikke. Vet du hvorfor? For det gjør HELT FORJÆVLIG VONDT! Anonymous poster hash: 9d97d...5d4
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #25 Skrevet 19. april 2014 Herregud, du må jo virkelig være stokk dum. Tenk hvis barnet ditt opplever dette selv når du er voksen? Hva skal du si da? At du skjønner hvorfor hun/han gjorde det? Gud for en dårlig moral, jeg syns synd på stakkarslige mennekser som deg, nesten så jeg håper du opplever det samme selv når du finner mannen du elsker men det skal jeg ikke. Vet du hvorfor? For det gjør HELT FORJÆVLIG VONDT! Anonymous poster hash: 9d97d...5d4 Stakkarslig? Vel, det er sikkert mye jeg er, men stakkarslig er jeg neppe. Stakkarslig tenker jeg mer på som de frigide bedratte damene som opplever at mannen er utro og de allikevel blir der som en annen dørmatte. DET er stakkarslig. Anonymous poster hash: 3f4c2...159
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå