Gå til innhold

Ubesvart anrop fra samboeren til elskeren!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bitter? Nei jeg har det helt fantastisk fint, jeg blir bare så sint på mennesker som deg som absolutt ta opptatte menn på død og liv.

Anonymous poster hash: 9d97d...5d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke blitt bedratt, kun i ungdommstiden. Var vondt nok.det. har stått med venner og familie som har opplevd det samme og sett smertene de går igjennom og det unner jeg ingen! Så du gjør meg rimelig.forbanna når du ikke engang bryr deg om andre mennesker enn deg selv!

Skrevet

Jeg har ikke blitt bedratt, kun i ungdommstiden. Var vondt nok.det. har stått med venner og familie som har opplevd det samme og sett smertene de går igjennom og det unner jeg ingen! Så du gjør meg rimelig.forbanna når du ikke engang bryr deg om andre mennesker enn deg selv!

Hvor får du det fra at jeg ikke bryr meg om andre?

Nå må du ikke glemme at samboeren hans er HANS ansvar, ikke mitt. Han får ikke sex hjemme, hun er svært forknytt og nekter ham stort sett det meste. Da går det sånn da....

Anonymous poster hash: 3f4c2...159

Skrevet

Vær ærlig og si det som det er, ingenting er verre enn en som lyger når de blir tatt på "fersken". Samboeren til denne mannen fortjener å vite hva slags drittsekk hun har funnet seg og at hun bør finne seg noen som setter pris på henne slik en ordentlig mann burde. Vil man absolutt ligge rundt, vær mann eller kvinne nok til å bli singel først.

Når noen har har vært utro mot deg rette fleste sinnet mot den andre personen, som i grunn er ganske feil, men igjen ganske naturlig. Man blir sjalu for at noen velger en annen framfor degselv, man er såret og forbanna.. ikke minst skuffet over at den du elsker og som liksom skal elske deg, finner seg et annet alternativ. Det man kan trøste seg med når noen som oftest er utro, så kunne det faktisk vært med hvem som helst. Jenten er ikke noe mer spesiell enn deg, det er bare det at mannen du har funnet deg han er faktisk en liten gutt som bare tenker med det han har mellom beina.

Håper ingen finner seg i at noen er utro, hver og en der ute fortjener noen som vil ha deg, bare deg. Det å være et alternativ skal ikke være et tema en gang, hvis noen elsker deg, da er du nok, ikke nøy deg for mindre.

Anonymous poster hash: 5061f...8d1
Skrevet

Men jeg sier unnskyld for at jeg kalte deg.horekjerring, det er ikke meg å si sånn til mennesker og jwg vil ikke være et sånt menneske heller. Så jeg beklager den.

Skrevet

Nå må du ikke glemme at samboeren hans er HANS ansvar, ikke mitt. Han får ikke sex hjemme, hun er svært forknytt og nekter ham stort sett det meste. Da går det sånn da....

Hoho !! Du kan jo ikke bry deg om andre når du faktisk kun går etter gifte menn? Men regner vel med du kanskje ikke har høy nok iq til å se det. Når du ikke forstår at du kan få det samme ut av single menn.

Anonymous poster hash: af0f8...239

Skrevet

Hoho !! Du kan jo ikke bry deg om andre når du faktisk kun går etter gifte menn? Men regner vel med du kanskje ikke har høy nok iq til å se det. Når du ikke forstår at du kan få det samme ut av single menn.

Anonymous poster hash: af0f8...239

Og hvor fikk du det fra at jeg kun går etter gifte menn? Det har jeg da aldri verken sagt eller gjort.

Og at dette skulle ha noe med IQ å gjøre tror jeg sier mest om intelligens og livserfaring hos den som bringer IQ på bane.

Skrevet

Nå står det vel ikke "singel" eller "gift" stemplet i pannen på mennene som er på byen. Det er jo mannen sitt eget ansvar å holde seg unna andre damer om han er opptatt....

Anonymous poster hash: f765d...0c0

Skrevet

Jeg mener dette er mannens ansvar og mannens problem.

Blir feil å skylde på HI.

Anonymous poster hash: 390ec...d1d
Skrevet

Ser alle banner HI opp og ned i mente her.... Men h v a med den utro bukken av en mann? ER han uskyldig oppi det hele? ER jo han som har dame, og ikke HI!

Som Hi sier, mannfolk er jævla enkle. Man trenger ikke ikke være Angelina Jolie for at mannfolk skal være utro. Nei har ikke vært det selv, men har obersevert mye i den tiden jeg fløy på byen :)

Skrevet

Ser alle banner HI opp og ned i mente her.... Men h v a med den utro bukken av en mann? ER han uskyldig oppi det hele? ER jo han som har dame, og ikke HI!

Som Hi sier, mannfolk er jævla enkle. Man trenger ikke ikke være Angelina Jolie for at mannfolk skal være utro. Nei har ikke vært det selv, men har obersevert mye i den tiden jeg fløy på byen :)

Helt enig ! Mannfolk er enkle på sen måten 😣

Gjest Sommerfuggel
Skrevet

Tråden er moderert grunnet hetsende utsagn.

Dette kan være et sårt tema og mange har sterke tanker og meninger rundt dette. Men vær så snill og ikke bli ufine mot hverandre, vis respekt når dere diskuterer.

Sommerfuggel i vinterland

Brukermoderator

Skrevet

Jeg må si at ondskapen er tilstede i deg, TS... Også i påska og. Skam deg! Du angrer kanskje ikke nå, men forhåpentligvis gjlr du det før det er for sent.

Anonymous poster hash: d87ef...174

Skrevet

Jeg mener dette er mannens ansvar og mannens problem.Blir feil å skylde på HI. Anonymous poster hash: 390ec...d1d

Helt utrolig at de ludderne som driver på med gifte menn "alltid" er helt skyldfrie. Måten dere fraskriver dere ansvar og skyld gjør meg kvalm. Unner dere det verste.

Anonymous poster hash: 82083...6c2

Skrevet

Man må være to for å danse Tango!

Så det er ikke mer dene enes skyld enn andres.

Skrevet

TROLL!! Går utifra at de som henger her inne enten er gravid eller forsøker å bli gravid. Mens hi her som ikke har tid til å ha noe forhold engang skal sitte her og brette ut om sine utroskaps kriser.. På ett forum med Hormonelle damer som er i forhold og som sikkert er redde for akkurat slike tøser som hi, skal prøve å ødelegge familien deres! Damer som holder på på denne måten er mest sannsynlig blitt misbrukt som barn el noe liknende og bruker sex som våpen for å få oppmerksomhet og bekreftelse her i livet! Eller mulig de selv ble bedratt og nå tørr de ikke binde seg til noen igjen! STAKKAR!! Du kommer til å leve ett ensomt liv hi

Skrevet

vel.. nå er det Hi som bretter ut om dette på BARN I MAGEN! Ikke mannen... Søk heller medlidenhet på forsmåddekvinnfolk.com

Skrevet

TROLL!! Går utifra at de som henger her inne enten er gravid eller forsøker å bli gravid. Mens hi her som ikke har tid til å ha noe forhold engang skal sitte her og brette ut om sine utroskaps kriser.. På ett forum med Hormonelle damer som er i forhold og som sikkert er redde for akkurat slike tøser som hi, skal prøve å ødelegge familien deres! Damer som holder på på denne måten er mest sannsynlig blitt misbrukt som barn el noe liknende og bruker sex som våpen for å få oppmerksomhet og bekreftelse her i livet! Eller mulig de selv ble bedratt og nå tørr de ikke binde seg til noen igjen! STAKKAR!! Du kommer til å leve ett ensomt liv hi

Hva i alle dager er det du sier? At kvinner som har et forhold til gifte menn mest sannsynlig ble misbrukt som barn?! Du vet at det er en veldig veldig syk ting å si?

Forøvrig er det veldig mange inne her som verken er gravide eller prøver men som har barn fra før.

Skrevet

Man må være to for å danse Tango!

Så det er ikke mer dene enes skyld enn andres.

Det er jo først den ene som har lovet troskap som svikter. Så sant man ikke er i et forhold der det er lov da, men det er tydeligvis ikke tilfelle i dette ekteskapet. Ikke sånn å forstå at den utenekteskapelige forbindelsen er uskyldig, men jeg mener ikke at begge er like svikefulle. Det er verre å svikte ens egen partner enn en kvinne man ikke kjenner. 

Skrevet

vel.. nå er det Hi som bretter ut om dette på BARN I MAGEN! Ikke mannen... Søk heller medlidenhet på forsmåddekvinnfolk.com

Nå er dette et fellesforum for barn i magen og din baby. Smarta :)

Skrevet

Dette var veldig spesielt å lese... Misbrukt som barn? Du må ha en skrue løs.

Anonymous poster hash: d86d8...536

Skrevet

Jeg refererte til Hi som har en så twisted virkelighetsforståelsebog ser dermed kun seg selv. Det er ikke uvanlig at kvinner som har opplevd overgrep bruker sex som ett våpen senere i livet. Men mener jo selvsagt ikke alle.

Skrevet

Jeg refererte til Hi som har en så twisted virkelighetsforståelsebog ser dermed kun seg selv. Det er ikke uvanlig at kvinner som har opplevd overgrep bruker sex som ett våpen senere i livet. Men mener jo selvsagt ikke alle.

"Mest sannsynlig", Neida det refererer nok ikke til de fleste.

Du kan ikke være helt riktig.

Skrevet

"Mest sannsynlig", Neida det refererer nok ikke til de fleste.

Du kan ikke være helt riktig.

Anonymous poster hash: 3f4c2...159 [/acrtonym]

jiiize du følte deg tydeligvis truffet her du :)

Skrevet

Herregud Goodie? Misbrukt som barn??? Du tar ikke litt av? Jeg har som ung hatt sex med opptatte menn og det var hverken pga misbruk el lav selvtillit. Jeg ville ha dem og de ville ha meg enkelt og greit. Kun sex :) de var opptatte og burde ha latt være å sjekke meg opp enkelt og greit. Ikke alle menn forteller de er opptatte...

Anonymous poster hash: 254b7...9ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...