energibomba Skrevet 19. april 2014 #51 Skrevet 19. april 2014 For en idiotisk mann. Like godt dama finner utav det, så ho kan bli kvitt han. Må da finnes bedre mannfolk vel..?
mamma_bergen Skrevet 19. april 2014 #52 Skrevet 19. april 2014 Moralen til HI er vel kanskje ikke på topp, men det er da virkelig mannen som gjør noe feil her? Det er ingen hemmelighet at gifte menn er "løs på tråden" og det er mannens egen feil.
Helene Harepus Skrevet 19. april 2014 #53 Skrevet 19. april 2014 Det er greit nok ar HI ikke har lovet samboeren til sin elsker noe som helst, men for meg handler det om å vise empati og respekt ovenfor sine medmennesker og ikke behandle de som irrelevant søppel. Det mener jeg er et "ansvar" alle oppegående mennesker er klar over og bør strebe etter å holde.
Fru vims Skrevet 19. april 2014 #54 Skrevet 19. april 2014 Selvfølgelig er det mannens sin feil. Men hi er også medskyldig.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #55 Skrevet 19. april 2014 Det er greit nok ar HI ikke har lovet samboeren til sin elsker noe som helst, men for meg handler det om å vise empati og respekt ovenfor sine medmennesker. HI har forklart at hun gjør det. Hun synes synd på mannen som lever i et sexløst forhold. Dumt av samboeren til elskeren hennes å oppføre seg på den måten. Det er samboeren som har vært kald her. Det har gjort at mannen har søkt grønnere gress på andre trakter. Anonymous poster hash: 0ec90...c42
1-2-3 <3 Skrevet 19. april 2014 #56 Skrevet 19. april 2014 Herregud Goodie? Misbrukt som barn??? Du tar ikke litt av? Jeg har som ung hatt sex med opptatte menn og det var hverken pga misbruk el lav selvtillit. Jeg ville ha dem og de ville ha meg enkelt og greit. Kun sex de var opptatte og burde ha latt være å sjekke meg opp enkelt og greit. Ikke alle menn forteller de er opptatte... Anonymous poster hash: 254b7...9ae Det var ikke det smarteste å slenge ut her ser jeg.. men det var tidlig og ting er litt blurry for meg om dagen Jeg kjenner en som har blitt misbrukt og det har ført til at hun har tatt mange selvdestruktive valg senere i livet. Men det er selvfølgelig mulig at Hi bare har en elendig moral.
Fru vims Skrevet 19. april 2014 #57 Skrevet 19. april 2014 Det er greit nok ar HI ikke har lovet samboeren til sin elsker noe som helst, men for meg handler det om å vise empati og respekt ovenfor sine medmennesker. HI har forklart at hun gjør det. Hun synes synd på mannen som lever i et sexløst forhold. Dumt av samboeren til elskeren hennes å oppføre seg på den måten. Det er samboeren som har vært kald her. Det har gjort at mannen har søkt grønnere gress på andre trakter. Anonymous poster hash: 0ec90...c42 Nå er jo det mannens ord. Er ikke sikkert det stemmer en gang.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #58 Skrevet 19. april 2014 Jeg har vert den dama. Håper dere blir busta som bare det! Det fortjener dere begge to. Du skulle bare visst hvilken smerte du og denne mannen har påført et annet menneske. Utrolig ondskapsfullt. Anonymous poster hash: 01664...54f
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #59 Skrevet 19. april 2014 Det er greit nok ar HI ikke har lovet samboeren til sin elsker noe som helst, men for meg handler det om å vise empati og respekt ovenfor sine medmennesker. HI har forklart at hun gjør det. Hun synes synd på mannen som lever i et sexløst forhold. Dumt av samboeren til elskeren hennes å oppføre seg på den måten. Det er samboeren som har vært kald her. Det har gjort at mannen har søkt grønnere gress på andre trakter. Anonymous poster hash: 0ec90...c42 Nå er jo det mannens ord. Er ikke sikkert det stemmer en gang. Så det du sier er at mannen har utnyttet et annet menneskes godhet for å få seg sex? Er det da det gode mennesket som har gitt etter sin feil eller er det den løgnaktige mannens feil i så fall? Anonymous poster hash: 0ec90...c42
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #60 Skrevet 19. april 2014 Stakkarslig? Vel, det er sikkert mye jeg er, men stakkarslig er jeg neppe.Stakkarslig tenker jeg mer på som de frigide bedratte damene som opplever at mannen er utro og de allikevel blir der som en annen dørmatte. DET er stakkarslig. Anonymous poster hash: 3f4c2...159 Du vet at gifte/samboende menn som regel alltid bruker den unnskyldningen - at kona/samboeren er frigid og de får seg aaaaaaaldri sex hjemme? Som regel har de regelmessig sex med henne hjemme også. Så ikke bare lyver de for kona, men også for elskerinna. Og elskerinna er egentlig den dummeste i så måte hvis hun tror ham, for hun vet jo allerede at han er en stor løgner som går bak konas rygg - når han kan lyve for den han deler livet med så har han mindre grunn til å fortelle en elskerinne - eller tømmestasjon - sannheten. At alle utro menn har frigide kvinner hjemme er bare et argument de bruker for å få tømt seg. Anonymous poster hash: 8f9c9...5b7
Helene Harepus Skrevet 19. april 2014 #61 Skrevet 19. april 2014 Det er greit nok ar HI ikke har lovet samboeren til sin elsker noe som helst, men for meg handler det om å vise empati og respekt ovenfor sine medmennesker. HI har forklart at hun gjør det. Hun synes synd på mannen som lever i et sexløst forhold. Dumt av samboeren til elskeren hennes å oppføre seg på den måten. Det er samboeren som har vært kald her. Det har gjort at mannen har søkt grønnere gress på andre trakter. Anonymous poster hash: 0ec90...c42 Og det kan selvfølgelig ikke tenkes at en mann som har ingen skrupler med å bedra sin samboer, også lyver til sin elskerinne?
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #62 Skrevet 19. april 2014 Det er greit nok ar HI ikke har lovet samboeren til sin elsker noe som helst, men for meg handler det om å vise empati og respekt ovenfor sine medmennesker.HI har forklart at hun gjør det. Hun synes synd på mannen som lever i et sexløst forhold. Dumt av samboeren til elskeren hennes å oppføre seg på den måten. Det er samboeren som har vært kald her. Det har gjort at mannen har søkt grønnere gress på andre trakter. Anonymous poster hash: 0ec90...c42 Og det kan selvfølgelig ikke tenkes at en mann som har ingen skrupler med å bedra sin samboer, også lyver til sin elskerinne? Ditt premiss var: "Den som har sex med en som er samboer med noen annen eier ikke empati" Når du nå innser at det var et dårlig premiss så prøver du deg i stedet på..? Hva da? At hun er godtroende, tror godt om folk og når en mann forteller henne at han har det vondt fordi hans samboer ikke har hatt sex med han, ikke gitt han nærhet, osv. på lenge? Det mener du er grunn nok til å kritisere henne for at samboeren har vært utro? Jeg oppfatter deg som særdeles dømmende. Du har ingen kjennskap til noen av disse personene. Du kjenner ikke HI. Du er bare ute etter å baksnakke. Det er en dårlig egenskap og noe du burde gjøre ditt ytterste for å legge fra deg. Anonymous poster hash: 0ec90...c42
Helene Harepus Skrevet 19. april 2014 #63 Skrevet 19. april 2014 Det er greit nok ar HI ikke har lovet samboeren til sin elsker noe som helst, men for meg handler det om å vise empati og respekt ovenfor sine medmennesker. HI har forklart at hun gjør det. Hun synes synd på mannen som lever i et sexløst forhold. Dumt av samboeren til elskeren hennes å oppføre seg på den måten. Det er samboeren som har vært kald her. Det har gjort at mannen har søkt grønnere gress på andre trakter. Anonymous poster hash: 0ec90...c42 Nå er jo det mannens ord. Er ikke sikkert det stemmer en gang. Så det du sier er at mannen har utnyttet et annet menneskes godhet for å få seg sex? Er det da det gode mennesket som har gitt etter sin feil eller er det den løgnaktige mannens feil i så fall? Anonymous poster hash: 0ec90...c42 Jeg tror HI handler utelukkende i egeninteresse og har seg kun med denne mannen fordi hun selv vil det. Ikke fordi hun skal "være snill mot stakkars mannen", eller at det for henne spiller en rolle om han har sex eller ikke med sin samboer. Den "frigide samboeren" dras kun inn for å rettferdiggjøre utroskapen ovenfor andre.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #64 Skrevet 19. april 2014 Hvorfor vil dere i det hele tatt ha menn som har damer? JEg skjønner det ikke. Vil dere ikke heller ha kjærlighet fra en mann som elsker kun deg? Du kommer aldri til å få denne mannen og du er rett og slett bare et hull for han.Og hvis du hadde blitt sammen med han hadde du bare vært en jævla idiot, for han hadde gjort det samme med deg. skjønner ikke hvorfor dere vil kaste bort tiden og livet dere har på sånn. Og en ting til SKAM deg! Tenk å ha et forhold med en tatt mann med familie. Håper du virkelig ser for deg barna som gråter fordi foreldrene krangler og mor gråter.Og at de mest sannsynlig aldri kommer til å kunne bo med mor og far sammen igjen. Egoistiske drittkjerring.Anonymous poster hash: 9d97d...5d4 Enkelt valg for min del: vil ikke ha noen mann fast, men en fast elsker er greit. Er han opptatt blir det ikke mas.. Så jeg velger gifte menn fordi det er enklere Anonymous poster hash: 65d25...0cd Fy faen og patetisk du er.... Anonymous poster hash: cca6f...fd4
Fru vims Skrevet 19. april 2014 #65 Skrevet 19. april 2014 (endret) Det er greit nok ar HI ikke har lovet samboeren til sin elsker noe som helst, men for meg handler det om å vise empati og respekt ovenfor sine medmennesker. HI har forklart at hun gjør det. Hun synes synd på mannen som lever i et sexløst forhold. Dumt av samboeren til elskeren hennes å oppføre seg på den måten. Det er samboeren som har vært kald her. Det har gjort at mannen har søkt grønnere gress på andre trakter. Anonymous poster hash: 0ec90...c42 Nå er jo det mannens ord. Er ikke sikkert det stemmer en gang. Så det du sier er at mannen har utnyttet et annet menneskes godhet for å få seg sex? Er det da det gode mennesket som har gitt etter sin feil eller er det den løgnaktige mannens feil i så fall? Anonymous poster hash: 0ec90...c42 Mannens feil Og det andre mennesket er naiv. Helt vanlig at mannen (og sikkert en dame også) ofte svart maler forholdet han er i. Og hvis forholdet hans var så dårlig. Hvorfor ikke bare gå da. Må jo være lettere enn å snike seg rundt. Pose og sekk med andre ord. Endret 19. april 2014 av Fru vims
Fru vims Skrevet 19. april 2014 #66 Skrevet 19. april 2014 Det er greit nok ar HI ikke har lovet samboeren til sin elsker noe som helst, men for meg handler det om å vise empati og respekt ovenfor sine medmennesker.HI har forklart at hun gjør det. Hun synes synd på mannen som lever i et sexløst forhold. Dumt av samboeren til elskeren hennes å oppføre seg på den måten. Det er samboeren som har vært kald her. Det har gjort at mannen har søkt grønnere gress på andre trakter. Anonymous poster hash: 0ec90...c42 Nå er jo det mannens ord. Er ikke sikkert det stemmer en gang.Så det du sier er at mannen har utnyttet et annet menneskes godhet for å få seg sex? Er det da det gode mennesket som har gitt etter sin feil eller er det den løgnaktige mannens feil i så fall? Anonymous poster hash: 0ec90...c42 Jeg tror HI handler utelukkende i egeninteresse og har seg kun med denne mannen fordi hun selv vil det. Ikke fordi hun skal "være snill mot stakkars mannen", eller at det for henne spiller en rolle om han har sex eller ikke med sin samboer. Den "frigide samboeren" dras kun inn for å rettferdiggjøre utroskapen ovenfor andre. Nettopp
Helene Harepus Skrevet 19. april 2014 #67 Skrevet 19. april 2014 Det er greit nok ar HI ikke har lovet samboeren til sin elsker noe som helst, men for meg handler det om å vise empati og respekt ovenfor sine medmennesker.HI har forklart at hun gjør det. Hun synes synd på mannen som lever i et sexløst forhold. Dumt av samboeren til elskeren hennes å oppføre seg på den måten. Det er samboeren som har vært kald her. Det har gjort at mannen har søkt grønnere gress på andre trakter. Anonymous poster hash: 0ec90...c42 Og det kan selvfølgelig ikke tenkes at en mann som har ingen skrupler med å bedra sin samboer, også lyver til sin elskerinne? Ditt premiss var:"Den som har sex med en som er samboer med noen annen eier ikke empati" Når du nå innser at det var et dårlig premiss så prøver du deg i stedet på..? Hva da? At hun er godtroende, tror godt om folk og når en mann forteller henne at han har det vondt fordi hans samboer ikke har hatt sex med han, ikke gitt han nærhet, osv. på lenge? Det mener du er grunn nok til å kritisere henne for at samboeren har vært utro? Jeg oppfatter deg som særdeles dømmende. Du har ingen kjennskap til noen av disse personene. Du kjenner ikke HI. Du er bare ute etter å baksnakke. Det er en dårlig egenskap og noe du burde gjøre ditt ytterste for å legge fra deg. Anonymous poster hash: 0ec90...c42 Baksnakke? Nå må du skjerpe deg! Du har fått med deg at dette er en åpen diskusjonstråd på nettet? Jeg skjønner ikke helt hva annet du prøver å si i ditt innlegg, enn at jeg har åpenbart truffet et ømt punkt hos deg! Hvis du ikke forstod mitt siste innlegg, så gikk det ut på at unnskyldningen om en "frigid kone" er særdeles dårlig og lite troverdig i denne sammenhengen - og ikke egnet til å stille hverken denne, eller andre elskerinner i bedre lys.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #68 Skrevet 19. april 2014 Om jeg har forstått dette rett så er denne mannen altså frivillig samboer med en påstått frigid kvinne. De har ingen barn sammen. Likevel blir denne mannen i samboerskapet med denne kvinnen han ellers ikke har noen forpliktelser for, ingen barn å ta hensyn til, han bare vil fortsette resten av livet sitt med denne frigide kvinnen til tross for at han selv har stor sexlyst - så stor at han må skaffe seg en elskerinne. Så hva kan være grunnen til at han blir i et slikt forhold? Elsker han henne? Tja... det finnes ulike typer kjærlighet. Men uansett hva hans følelser for henne er så har han absolutt ingen respekt for henne. Om hun er frigid eller ikke (jeg mistenker ikke) spiller ingen rolle. Hadde de hatt et åpent forhold hvor det å ha sex med andre var en avtale mellom samboerparet, da hadde det vært greit. Men de har tydeligvis ikke et åpent forhold og hun har mistanker nok om at han er utro til at hun vil sjekke nr han ringer. Selv om hun nå egentlig har fersket ham, så innrømmer han ikke noen ting. I mine øyne er det en liten mann, en mann med så små baller og så veik ryggrad at det er direkte pinlig. For ikke snakk om turn-off.... Elskerinnen får historien om at samboer er kaldt, ikke vil ha sex, er frigid. Og elskerinnen velger å tro mannen - for det gir en "unnskyldning" for utroskapen. Naivt....? Hvis denne samboeren virkelig hadde vært så kald som HI har fått høre så ville hun trolig ikke brydd seg nok til å sjekke tlf.nr samboeren har ringt. Hun bryr seg. Og mannen er så liten selvrespekt og så lite respekt for samboeren at han frivillig fortsetter et samboerskap som i følge ham selv er kaldt og sexløst pga at hans samboer er kald og sexløs. Ikke mye til mann som velger å bli i et forhold som i følge ham ikke er noe forhold. Men sannheten er trolig at han egentlig har det ganske greit i samboerskapet - ellers hadde han vel ikke fortsatt et så forferdelig forhold? Han er faktisk så opptatt av å beholde og redde dette forholdet at han prøver å skjule utroskapen når han egentlig er avslørt. Han ønsker altså å beholde og redde et forhold som i følge ham selv visstnok skal være kaldt og helt uten sex....... Og HI velger fortsatt å tro ham - og å redde ham.... Jeg greier ikke med min beste vilje å forstå hva som er så tiltrekkende eller opphissende med en så totalt veik mann! Anonymous poster hash: 8f9c9...5b7
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #69 Skrevet 19. april 2014 Da jeg var yngre, hadde jeg sex med flere menn som var i forhold. Noen av de sjekket opp meg, andre sjekket jeg opp. Det var ytterst, ytterst få som holdt seg på matta, av de jeg sjekket opp, som var i forhold. Hadde også sex med kompiser av noen jeg allerede hadde hatt sex med. Mange menn er enkle, de liker sex, og bryr seg lite om hvem de sårer, kjæreste, sine barn eller nærmeste kompiser. Jeg ofret ikke disse menneske en tanke, annet enn at det ble en ekstra spenningsfaktor. Jeg har hatt sex i mange damer sine senger, kjøkkenbord, biler etc. Ikke fordi jeg har lav selvtillit og trenger bekreftelse, eller blitt misbrukt som barn. Jeg har hatt sex fordi jeg liker sex! Jeg har truffet menn jeg har ønsket å ha sex med, og stort sett har jeg fått det! Enkelt, og veldig greit! Etter noen år, fant jeg mannen jeg er samboer med nå, og vi fikk to barn. Jeg stoler fullt og helt på ham. Tenker aldri tanken på at han kan være utro. Men, med alt jeg har opplevd av andre menn, så vet jeg at risikoen for at også min mann er utro dessverre er stor. Jeg velger bare å stole på ham, til det motsatte er eventuelt bevist! Lykkelig uvitende 😉 Anonymous poster hash: b9ec3...0b9
Helene Harepus Skrevet 19. april 2014 #70 Skrevet 19. april 2014 (endret) "Den som har sex med en som er samboer med noen annen eier ikke empati" Når du nå innser at det var et dårlig premiss så prøver du deg i stedet på..? Hva da? At hun er godtroende, tror godt om folk og når en mann forteller henne at han har det vondt fordi hans samboer ikke har hatt sex med han, ikke gitt han nærhet, osv. på lenge? Det mener du er grunn nok til å kritisere henne for at samboeren har vært utro? Anonymous poster hash: 0ec90...c42 Jeg har ingen steder gitt uttrykk for at jeg har "innsett at det er et dårlig premiss"! At mannen muligens lyver, endrer ikke min oppfatning av at jeg forventer at oppegående mennesker evner å vise sine medmennesker respekt og empati - enda de ikke har gitt spesifikke løfter til de som blir utsatt.Ed. Vil legge til at det handler ikke spesifikt om HI i denne tråden, men generelt. Endret 19. april 2014 av Helene Harepus
skjotta Skrevet 19. april 2014 #71 Skrevet 19. april 2014 Her kan du se, hi. Du må varsle på forhånd og gjerne spe på med et hevngjerrig motiv. DA er det greit å være elskerinna og legge seg etter gifte menn ;-)
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #72 Skrevet 19. april 2014 Jeg mener dette er mannens ansvar og mannens problem.Blir feil å skylde på HI. Anonymous poster hash: 390ec...d1d Helt utrolig at de ludderne som driver på med gifte menn "alltid" er helt skyldfrie. Måten dere fraskriver dere ansvar og skyld gjør meg kvalm. Unner dere det verste. Anonymous poster hash: 82083...6c2 Enig! Anonymous poster hash: c2975...30a
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #73 Skrevet 19. april 2014 Moralen til HI er vel kanskje ikke på topp, men det er da virkelig mannen som gjør noe feil her? Det er ingen hemmelighet at gifte menn er "løs på tråden" og det er mannens egen feil. Så alle gifte menn er løse på tråden altså? Anonymous poster hash: c2975...30a
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #74 Skrevet 19. april 2014 Da jeg var yngre, hadde jeg sex med flere menn som var i forhold. Noen av de sjekket opp meg, andre sjekket jeg opp. Det var ytterst, ytterst få som holdt seg på matta, av de jeg sjekket opp, som var i forhold. Hadde også sex med kompiser av noen jeg allerede hadde hatt sex med. Mange menn er enkle, de liker sex, og bryr seg lite om hvem de sårer, kjæreste, sine barn eller nærmeste kompiser. Jeg ofret ikke disse menneske en tanke, annet enn at det ble en ekstra spenningsfaktor. Jeg har hatt sex i mange damer sine senger, kjøkkenbord, biler etc. Ikke fordi jeg har lav selvtillit og trenger bekreftelse, eller blitt misbrukt som barn. Jeg har hatt sex fordi jeg liker sex! Jeg har truffet menn jeg har ønsket å ha sex med, og stort sett har jeg fått det! Enkelt, og veldig greit! Etter noen år, fant jeg mannen jeg er samboer med nå, og vi fikk to barn. Jeg stoler fullt og helt på ham. Tenker aldri tanken på at han kan være utro. Men, med alt jeg har opplevd av andre menn, så vet jeg at risikoen for at også min mann er utro dessverre er stor. Jeg velger bare å stole på ham, til det motsatte er eventuelt bevist! Lykkelig uvitende Anonymous poster hash: b9ec3...0b9 Syns rett og slett synd på mennesker som deg. Du sier det ikke har noe med din selvfølelse å gjøre, men det er/var åpenbart noe alvorlig galt med deg. Håper du endelig har funnet det du har vært ute etter. Anonymous poster hash: c2975...30a
mamma_bergen Skrevet 19. april 2014 #75 Skrevet 19. april 2014 Moralen til HI er vel kanskje ikke på topp, men det er da virkelig mannen som gjør noe feil her? Det er ingen hemmelighet at gifte menn er "løs på tråden" og det er mannens egen feil. Så alle gifte menn er løse på tråden altså? Anonymous poster hash: c2975...30a Skrev jeg alle?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå