Gå til innhold

Orker ikke mer...


LilleKlok

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Neida, hun går nok til termin :laugh:  :laugh:  :laugh: 

Send meg navn i pm, så legger jeg deg til:-)

Og velkommen til oss! Listen din over plager sklir rett inn!!!
Jeg tok ctg i dag og de lurte på om jeg hadde disse kynnerne ofte. Ehh...ja det så de jo på skjermen. Og det var ikke noe i forhold til nettene.

Blir mye tvillinger på Riksen fremover nå. Nå er vi vel 4 stykker med termin ca samtidig.

Lenke til kommentar

Ja, vi må fordele oss utover ukene, så vi kan få de fine rommene ;-) Én denne uka, gjerne. Jeg kan godt vente, barnerommet er ikke klart.

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke vente!
Er så møkk lei! Og hvis det er riktig at de er 2,8 og 2,4 så kan de bare komme.

Var en dame som skreik så sinnsykt (!!!!!!!!), assa da snakker vi skikkelig vræling.....da vi satt og ventet i dag.
Ikke særlig hyggelig å høre på. Og han gubben hennes skulle jo ringe hele slekteen etterpå for å fortelle om alt. Det viste seg at hun til os med hadde fått epidural. Jada, nå gleder vi oss til fødsel...hehe Setefødsel, og to stk....
 

Lenke til kommentar

Hei igjen damer!! Har hatt en sliiiitsom uke, forverringer av alle "symptom" :-P Har følt meg helt utmattet og hatt en enorm økning av smerter i korsrygg og symfyse/bikinilinje/hele skrittet(!). Tissingen har også nådd en helt surrealistisk høyde, særlig nattestid :-P ikke alltid like lett å holde motet oppe!

 

Flere enn meg som har vært innstilt på noe tidlig fødsel fra starten av? Når man finner ut at det er twins så reagerer alle med å "småjustere" fritt på termindatoen din, gjerne mellom 34-37! Og det har gjort at jeg synes nesten det er helt uutholdelig å fremdeles være gravid.. Hehe.. Var på UL på onsdag - to skjønne jenter på 2600 gram-men ingen tegn til å ønske å ta avskjed med mammas livmor.... Hehe... Er nå 36+1 i dag, og nå er jeg der at jeg sikkert blir satt i gang i uke 39 :-P Uff, veldig sytete her, men hadde aldri sett for meg at jeg skulle bli SÅ ukomfortabel i min egen kropp.

 

Så her går dagene med til å gjøre minimalt - samt kjenne etter om noe er på gang :-P Har jo aldri født før, så vet ikke helt hva jeg skal forvente. Har mye magevondt, men det føler jeg er fordi jeg har stooor mage og er jo bare 160 cm høy.... Ellers er det mensmurringer/løs mage/mye kynnere gjennomgående hele dagen!!

 

Hvordan går det med resten her inne? Dere er jo kommet enda lengre enn meg, så føler meg litt dum som klager så innmari...

Lenke til kommentar

Hei igjen damer!! Har hatt en sliiiitsom uke, forverringer av alle "symptom" :-P Har følt meg helt utmattet og hatt en enorm økning av smerter i korsrygg og symfyse/bikinilinje/hele skrittet(!). Tissingen har også nådd en helt surrealistisk høyde, særlig nattestid :-P ikke alltid like lett å holde motet oppe!

 

Flere enn meg som har vært innstilt på noe tidlig fødsel fra starten av? Når man finner ut at det er twins så reagerer alle med å "småjustere" fritt på termindatoen din, gjerne mellom 34-37! Og det har gjort at jeg synes nesten det er helt uutholdelig å fremdeles være gravid.. Hehe.. Var på UL på onsdag - to skjønne jenter på 2600 gram-men ingen tegn til å ønske å ta avskjed med mammas livmor.... Hehe... Er nå 36+1 i dag, og nå er jeg der at jeg sikkert blir satt i gang i uke 39 :-P Uff, veldig sytete her, men hadde aldri sett for meg at jeg skulle bli SÅ ukomfortabel i min egen kropp.

 

Så her går dagene med til å gjøre minimalt - samt kjenne etter om noe er på gang :-P Har jo aldri født før, så vet ikke helt hva jeg skal forvente. Har mye magevondt, men det føler jeg er fordi jeg har stooor mage og er jo bare 160 cm høy.... Ellers er det mensmurringer/løs mage/mye kynnere gjennomgående hele dagen!!

 

Hvordan går det med resten her inne? Dere er jo kommet enda lengre enn meg, så føler meg litt dum som klager så innmari...

Det er lov å være lei :)

Men jo lengre dei er i magen, jo lettere blir det når dei kommer ut. Om det er noen trøst ;)

 

Jeg fødte sist onsdag, 37+0. Blei satt igang med drypp og 7,5 t etter de tok vannet var begge to ute. Heftig og fin fødsel. nr 1 var 2765 og nr2 var 2185.

Minsten suger ikke så bra pupp og det tar tid å få ammingen på plass. Ellers er de de søteste ungene som finns ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest Angelstath

Kjenner meg igjen i mye av det dere skriver. Mine tvillinger er blitt hele 5 år!!

Gled dere til de kommer. Er så digg å tømme magen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...