Gå til innhold

Orker ikke mer...


LilleKlok

Anbefalte innlegg

Velkommen, cecca :-) Jeg hadde det som deg, at jeg smugleste andres samtaler her inne før jeg begynte å delta selv. Jeg tenker at det er et åpent forum, at det er nettopp noe av funksjonen, og synes det er kjempefint at du har funnet støtte i vår tråd :-)

 

Jeg har hatt samme som deg, hver 4. uke hos riksen og hver 4. hos jm frem til uke 30. Ikke noe diabetes eller annet som måtte følges opp, og veldig sannsynlig at de er toeggede, de deler ingenting. Men de har målt lmh på riksen frem til siste gang nå i uke 33. Da blir det ikke mer. Nå er du så langt avgårde at de ikke måler uansett åå riksen, så jeg tenker at det er ikke noen grunn til å bekymre seg for det nå :-)

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Hei Cecca, og velkommen i tvillingtråden! Supert at du slenger deg med :) Mine erfaringer med kontroller er omtrent som dine, ultralyd hver 4. uke en stund, hver 3. uke fom. uke 30. Jordmor og fastlege innimellom, fra uke 33 er det kontroller hver uke, dvs. UL en av ukene og lege/jordmor de andre to ukene.

 

Livmorhalsen er blitt målt i ukene 26, 30 og 33 tror jeg, ved innvendig UL. Det er etter hva jeg har skjønt litt ulik praksis fordi en ser at også de med forkortet livmorhals kan gå ganske lenge og nær termin. Men som LilleKlok skal heller ikke jeg ha flere målinger av lmh siden den mot slutten uansett kan være ganske tynn og avflatet. Og fødselen blir heller ikke stanset om den skulle sette i gang, så jeg tenker også at dette ikke er noe å bekymre seg over!

 

Bondefrøken - nei, jeg tror ikke de tar røntgen av bekkenet ettersom jeg har født en gutt på over 3800 g vaginalt (og ukomplisert) tidligere. Da skal bekkenet være stort nok til en setefødsel. Synes også det er litt voldsomt å tenke på keisersnittsår og nyfødte tvillinger.. men så blir jo 4-5 av 10 setefødsler til keisersnitt likevel... og da er det liksom like greit å ha et planlagt et. Må snakke litt mer med dem på siste ul nå neste uke, i uke 36 (håper fødsel ikke starter før jeg har fått snakket med dem om dette....). 

 

Cecca, hvor skal du føde? Jeg hører som flere andre her til Riksen. 

 

LilleKlok, pollenallergi høres ikke gøy ut. Da får vi håpe på litt regn da, for din skyld :)

 

Det er virkelig supert å ha dere jenter! Håper vi kan fortsette med en tvilling-barsel-tråd etter fødsel også, tipper det er et stort behov for å dele erfaringer også når alle tvillingparene er kommet til verden!

Lenke til kommentar

Tusen takk for svar! Ja, jeg er vel kommet langt nok til at det er ikke så nøye med denne livmorhalsen lenger, men måtte bare spørre likevel :) Bondefrøken, jeg er også veldig spent på hvordan vekst utregningen og de reelle tallene blir! Mine har liksom vokst "foran skjema" til enlinger hele veien, føler nesten det er for godt til å være sant! :)

 

Lioness, jeg bor i Bergen - så jeg skal føde her på Kvinneklinikken! Har jo vært ymse om de i lokale medier, men jeg tror de er flinke jeg. Når man venter tvillinger får man liksom litt ekstra oppmerksomhet, og føler hittil at oppfølgingen og støtten har vært super :)

 

Selv er jeg ganske sliten av å være gravid, har vært stor ganske lenge nå. Har heldigvis sluppet unna FOR mye vann i kroppen i tillegg til magen, men fikk karpaltunnel tidlig, og nå kjenner jeg at bena begynner å samle litt opp også :P Men jeg kjenner det er deilig å ha kommet såpass langt, har vært mange "magiske tall" å overvinne, nå handler det jo bare om å la de feite seg ordentlig opp :)

 

Hvordan har aktiviteten til tvillingene deres vært? Klarer dere alltid å skille bevegelsene fra hverandre? Jeg klarte det ganske godt fram til nylig, nå synes jeg ofte det er vanskelig å kjenne igjen hvem som gjør hva, særlig fra Tv1. Noe av problemet ligger også i at jeg kan ikke sitte bakoverlent eller ligge på ryggen uten å besvime, dermed kan jeg kun slappe skikkelig av på sidene. Og da "detter" liksom en av jentene over på "feil" side og gjør det enda vanskeligere:P 

Lenke til kommentar

Velkommen Cecca!!
Jeg har det også som deg. Kan ikke ligge på ryggen eller lene meg bakover, så må sitte/ligge på siden for å slappe av. Helst sitte.
Jeg er ikke så stor enda, mend et er pokker så trangt i magen. Når jeg ligger på siden så legger ikke magen seg, den står rett ut...så jeg må legge noe under for at den skal "slappe av"..

I går kveld måtte jeg finne frem siste bonusen jeg hadde på lur:bordviften!!
For en velsignelse. Slippe å vri seg hele natten pga varmen. Har de siste 2 ukene sovet ca 3 timer hver natt. Denne natten ble det sikkert 5!! Fantastisk! Anbefales altså.

 

Ellers har jeg vært på bassengtrening i dag. Kjenner det begynner å bli tungt. Leverte i bhg først og gikk hjem etterpå. Så var jeg hjemme 1,5 time før jeg skulle til fysio. Fikk heldigvis ei venninne til å kjøre meg, så slapp unna med å gå hjem bare.

Også var jeg innom babyshop på veien og røyk på nesten 1000 kr.........blæææææ.....

Kjøpte 2 bodyer og bukser i str 44 bl.a. Så nå er det klart for at jentene kan komme.

 

 

Lioness:
Føler de har svart hver gang jeg har spurt at de anbefaler vanlig fødsel selv om det er sete. Så lenge vi har født før. Jeg har bevist lest svært lite om dette, men fant en artikkel der det sto at 41% av sete fødsler ender med hastesnitt. Dette var for enlinger da, så er sikkert høyere ved tvillingfødsel. Men da sto det ikke noe om det var førstegangsfødsler eller ikke.

Spent på hva de sier til deg! Når skal du på ul? Jeg skal fredag 30.

 

Skal vi lage en facebook gruppe eller skal vi holde oss her?
Hadde vært koselig å få sett bilder etterhvert som disse små kommer til verden:-)

Lenke til kommentar

Cecca; jeg klarer heller ikke helt å skjønne hvem som er hvem i magen. Vet hvordan de ligger, men sparkene er liksom ikke helt logiske ift. leiet alltid. Men jeg kjenner hvem som er hvem når de hikker :)

 

Mine har også vokst godt, er større enn snittet for enlinger. De var 2400 og 2600 ved 33 uker. Nå er magen så sprengt både opp mot ribbeina og symfysen (det er vondt å sitte, ligger mye på siden) at jeg ikke kan skjønne at det kan være plass der inne i enda flere uker...

 

DollyPopp; jeg skal på neste kontr. onsdag neste uke. Ultralyd og forhåpentligvis fødselssamtale. Da skal mannen også være med, siden hodeleiet trolig blir et samtaleemne. Jordmor på diabetespolikl. mente også i dag at jenta ligger med hodet opp og setet ned. Samtidig kjenner jeg mye spark mot urinblæra, så jeg lurer nesten litt på om hun ikke også ligger med føttene nedover... spent på å se hva ultralyden sier om en uke (og redd for å gå i fødsel før dette!). 

 

Har også lest at 41 prosent av setefødslene ender med hastesnitt, og kjenner at den prosenten er litt høy for min smak. Men har ikke bestemt meg og vil høre hva de sier på onsdag. Føler som deg at de egentlig anbefaler "å prøve setefødsel, så tar vi et snitt om det ikke går". Både min fastlege, jordmor på helsestasjonen og jordmor på diapol. har sagt at de selv ikke helt vet hva de personlig ville valgt.

 

Samtidig sier de også at de gjerne ikke induserer en setefødsel, den bør starte av seg selv. Blir så mange x-faktorer å forholde seg til...

 

Synes forslaget om en (lukket) facebookgruppe var knall! Blir gjerne med på det!

Lenke til kommentar

Annonse

Send meg en pm med navn, så kan jeg fikse en gruppe.

Jeg fikk også beskjed om at de ikke setter igang setefødsler. Skjønner ikke helt greia med det, men.

Er nesten en grunn i seg selv til å velge ks...

Selv om 2-3 uker fra eller til virker som ikke noe ellers er det en evighet nå...

 

Jeg kjenner spark oppe til høyre fra tv2 som ligger i hodeleie. tv1 kjenner jeg egentlig lite til. men tror det er noen hender bortpå blæra innimellom.

Lenke til kommentar

Har vært med jordmor idag, og alt er i skjønneste orden. Hodet på tv1 har festet seg, så da er jo alt klart.

Håper at de holder seg inne lengst mulig nå, er visst meget upraktisk å få premature på Åse, mor må sove på barsel - barna på neo som er 8 etasjer ned og bort i et annet bygg. Så det vil jeg veldig gjerne unngå. Da er det best de er i magen og jeg kan bære de med meg overalt ;)

 

Fikk ikke til å sende deg pm i sted dollypopp. Skal prøve igjen nå :)

Lenke til kommentar

Men nå er de jo snart ikke pramature lenger:-)
Ei jeg kjenner fikk sine i uke 34 og reiste hjem etter 2 dager.
Kommer veldig an på barna.

Så bra hodet er festet!
Trenger ikke setefødsel alle sammen her...

 

Ok!

 

28 grader...... hva sier dere?? Gruer meg til natten jeg. Men i morgen skal jeg ikke levere i bhg, så da kan jeg være våken i natt og sove på formiddagen i morgen:-)

Lenke til kommentar

Her soves det også på formiddagen! Jeg sov i tre-fire timer på sofaen i dag, var helt i koma. Våknet i halv tretiden og så at jeg hadde ligget i stykker brillene mine... 

 

Hva gjør dere egentlig i huset om dagen?? Jeg synes det er så tungt å være oppreist, gå og bevege på seg at jeg får liksom ikke til noe som helst. Støvsuge er vanskelig, rydde er vanskelig (ting ligger jo på gulvet!), det er tungt til og med å lage middag. Føler meg som en latsabb, for det er jo ikke akkurat tiden det står på. Det ser virkelig helt bomba ut her hos oss :/

 

Bra at alt er i orden Bondefrøken, og festet hode er jo supert :) Da ligger alt til rette for en ukomplisert tvillingfødsel. Bare et par-tre uker til nå, så kan de jo bare melde sin ankomst!

 

Det er varmt, ja. Jeg kommer nok til å ligge våken lenge i natt ettersom jeg sov på dagen, får finne meg en serie eller film å se på i mainatten! Det er også vondt å snu seg i senga om natta, våkner av det hele tiden - men får heldigvis stort sett sove greit igjen etterpå.

 

Sender deg en pm med navn Dollypopp. Tror jeg skal være søkbar på FB, men si ifra om du ikke finner meg. 

Lenke til kommentar

Hvor langt er dere på vei, alle sammen? Jeg er 34+1 idag. Føles som en liten evighet igjen av dette svangerskapet... Også vet man jo ikke når det ender. Litt som barndommens fjellturer. Der er toppen! Nei, det var det visst ikke. Der er toppen! Nei. Osv... Samtidig er det litt rart at det straks er over, hadde jo gledet meg sånn, og vet at det nok blir med denne gangen. Og det var jammen tunge greier!

 

Fikk påvist litt protein i urinen igår da jeg var hos jm, måtte komme tilbake med ny prøve idag. Bt også littegrann høyere enn normalt, men ikke så mye. Så skal være på vakt for svskapsforgiftningstegn. Jeg lurer så på om det er noe jeg har gjort. Helt paranoid med nesesprayen, som jeg har tatt om natten de siste ukene for å få sove. I det siste har det blitt så ille om dagen også, at jeg har tatt på formidaggen også. Det er bare så ufattelig ubehagelig når hele hodet er tilstoppa... Men kanskje jeg ikke burde gjøre det... :-/

 

Jeg gjør utrooolig lite i huset, lioness! ;-) Kun når jeg føler jeg har overskudd, men da er det mest bare at jeg hjelper litt til. Har ingen barn fra før da, heldig der! Har jo vondt overalt. Knærne, skuldrene, hendene, ryggen. Og så er det ekstremt varmt.......! Elsker følelsen av sommer, hater fornemmelsen av at alt kroppen er en vannkoker.

 

Skal prøve meg på en pm til dollypopp, jeg også! :-) Lykke til med søvnen!!

Lenke til kommentar

34+1LilleKlok, da er du over den magiske grensen! Er selv 35+3 i dag, så vi er alle nokså like langt. Tenker mye på at det er bare dager å snakke om før fødsel, maks maks maks 3 uker. Wow!

Lenke til kommentar

La meg hulkende i seng i går, fordi huset er så rotete og jeg orker ikke gjøre noe. Mannen måtte legge seg på et annet rom etter jeg hadde sovnet fordi nesen min var tett og jeg "lagde umenneskelige lyder".  :fnise:

Er ikke super-pertentlig, men jeg klarer ikke slappe av om huset er rotete. Må ha litt orden :) 

 

35+2 her, idag. Kjenner M (tv1) presser seg stadig lenger ned i bekkenet. Fytti katta, jeg syns dette er så sprøtt. Syns det er uvirkelig at jeg faktisk skal føde to barn. og det om en kort stund også! M & S <3

Lenke til kommentar

Annonse

Synes dere er heldige som er en uke foran! :-) I natt sov jeg såå dårlig, magen står så veldig ut, så det er vondt uansett hva jeg gjør, har dere det sånn? Har pute under og ligger på siden, men det blir også vondt etter en stund. 

 

Bondefrøken, får du sove med tett nese? Jeg klarer ikke det, må ha munnen lukket. Vet ikke om det er fordi jeg synes munnen blir tørr eller om det faktisk er forfengelighet.............;-) (eneste forfengeligheten som er igjen på dette tidspunktet?;)

 

Lioness, har du fått beskjed om uke 38 el 39? Jeg har fått beskjed om senest uke 39. 5 uker til altså, for meg.

 

Hadde besøk denne uka av en venninne som fødte tvillinggutter på Riksen for tre år siden. Planlagt keisersnitt 38+6 og de veide, hold dere fast (jeg mener det! hold dere fast!) hhv 3 og 4 (fire!!) kilo! Legen min har hele tiden sagt: "Det blir ikke sju kilo barn der inne". Nehei...

 

Da vi skulle gravere navn i gifteringene våre, fortalte gullsmeden at han en gang hadde gravert "den første som gir seg er en dritt". Hva med en konkurranse her inne om å holde ut lengst?! Haha :-) Neida. Er bare på desperat leting etter noe å motivere meg med ;)

 

Idag er det overskyet. Halleluja!

Lenke til kommentar

Da har jeg også kommet meg ut av sengen....
Møkkanatt!!

Ei venninne av meg har det i gifteringen sin faktisk....

Jeg er i utgangspunktet et ordentlig konkurransemenneske, men dropper denne konkurransen.

Taper gjerne med glans!!
 

Jeg er 34+6. Ny uke i morgen:-)
Og jeg som var redd for å føde i uke 27....sånn sett har vi jo kommet veldig langt!

Nå lurer jeg på om vi har funnet navn også, så KOM, KOM, KOM!!!!!!NÅÅÅÅÅÅÅ....!
 

Skal være obs på svangerskapsforgiftning ja! Selv om det er nokså vanlig med litt rusk sånn mot slutten.

 

Ikke mye husarb som blir gjort her heller. Men nå har jeg en mor og en svigermor som tar litt når de er innom. Så når jeg vet at de kommer må jeg ordne litt, synes det er så flaut at det flyter over alt.

I dag skal jeg pusle litt med klesvask.

 

3 og 4 kg tvillinger....? 3 er greit, men 4 kg....???

Våre har vært 2845 g og 3374 g, så blir veldig overrasket hvis en av tvillingene veier 4 kg...!

Jeg har til og med kjøpt inn noen plagg i 40..

Lenke til kommentar

Jeg er 33+6 i dag, så jeg har vel lengst igjen!  :sukk: Men i morgen trer vi inn i uke 34, det gleder vi oss veldig til!! Litt sjalu på dere andre da, men dere har jo også stått i det lengre enn meg, så gjett om dere fortjener det! ;) Når det gjelder husarbeid er det eneste jeg gjør å vaske klær… hehe… Men mannen og jeg har faktisk flyttet inn i kjellerleiligheten hos mamma, grunnet at han skal starte i ny jobb - mest sannsynlig i ny by (!) akkruat rundt termin.. Vi måtte uansett ut av leiligheten (veldig liten loftsleilighet - uten heis), og fant da ut at vi kjører en mellomstasjon her så jeg har litt hjelp i starten. Så dermed har jeg både mann og mor som avlaster meg med husarbeidet! Middag lager jeg enda, men har etablert en barstol inne på kjøkkenet så jeg sitter på og lager mat  :fnise: Skal ikke lange tiden på bena før jeg kjenner at det svimler for meg!

 

Godt å høre at det er flere som ikke har full kontroll over bevegelsene til småtrolla! Jeg kjenner hun ene veldig godt, men hun andre tror jeg har lagt seg litt som en ball helt nederst i bekkenet mitt.. Mistenker at det er hun som trykker på blæren min i tide og utide da… :-p Nå skal jeg til jordmor neste uke også, så har en uke lenger mellom UL denne gangen, merker jeg gleder meg veldig til å få se de igjen! Når man er så ofte, blir man så vant til å få "se" at alt står bra til :)

Lenke til kommentar

Hallo :-) Sikkert lurt med ekstra hjelp når man kan, cecca! Hørtes krevende ut med mann i ny pendlerjobb, men alt går jo!

 

Jeg har vært veldig mye bekymret for tv2, har kjent så tydelig tv1 hele tiden. Først i det siste har jeg skjønt at det for meg er lettere å lokalisere sparkene utenfra, så nå er det lett å skille dem. De ligger hode hode, så det er jo to rumper og fire bein i samme område, men tror jeg som oftest vet hvem som er hvem nå. Men jeg har tatt feil mye før, ofte trodd at tv2 var tv1, tror jeg. Akkurat den bekymringen er vel litt enklere med én i magen, liv er liv liksom...;-)

 

Tror vi også plutselig fant navn igår! Kjempegøy! Men må se litt hvordan det føles når vi får se dem. Lurer på når det blir... Hatt masse murringer, kynnere og nedpress nå. Tenker at det sikkert er hodet som går lenger ned i bekkenet. Selvom jeg vet at det har ligget helt neders lenge allerede, men lmh er sikkert litt flatet ut...

 

Noen av dere andre som har vondt nede foran, i bikinikanten?? Ikke i symfysen, det er annerledes. Men det er ubehagelig med kant på truser og andre plagg, og vondt å bøye seg fremover.

 

Håper dere får til å nyte sommervarmen litt!! Jeg synes vi er utrolig heldige som får oppleve skikkelig sol før kaoset tiltrer, bare man greier å kjøle seg ned :-)

Lenke til kommentar

Jeg har også mye kynnere og murringer!

Særlig om nettene.

 

I dag er jeg alene med barna. Mannen jobber... Litt deilig at det regner, da slipper jeg ha dårlig samvittighet for ikke å være ute... Selv om vi må ut en tur etterhvert.

 

5 dager igjen til neste ul og da SKAL jeg ha en dato for enten ks eller igansetting. Jeg kommer ikke til å dra derfra før jeg har fått en dato! Klikker jo snart her...og har sett frem til den dagen i flere uker.

Litt dumt at jeg har lovet ei venninne å bli med, hadde hatt mer bruk for mannen, men.. Avtalte det for flere mnd siden.

 

Vi har laget en Facebook gruppe, bare å sende meg navn på pm, så legger jeg til dere andre:-)

Lenke til kommentar

Kudos til deg som er alene med to barn på dette stadiet! Vi skal ha nevø på besøk idag, men det er koma som skal ta seg av ham... Men det er vel annerledes med sine egne. Har du fått pm med mitt navn? Jeg har sendt, men ikke fått invit til gruppe.

 

Lurer på om lioness har født?? Hehe ;-)

Lenke til kommentar

åhh så missunelig på dere som er kommet så langt.. jeg er nå ca 31+3 å føler hele verden går under snart.. springer hjemme med to barn samtidig som jeg sliter enormt med bekkenet å kynnere... var så fin å flott i kroppen til uke 29 da sa de bang å plagene kommer som perler på en snor... Jeg vet de er tidlig ennda men inders inne håper jeg at det snart skjer noe.. for dette makter jeg snart ikke mere :( å gå gravid er ikke noe gøy lenger de er bare blitt en stor smertehverdag..... MEN prøver selvfølgelig å se de positive oppi det hele :):) jeg måtte i dag gå til skrittet å starte med krykker for å kunne bevege meg, men ijen da får jeg vertfall vært ute med barna å nøte dagene med sol og varme :):) jo lenger inne guttene i magen holder seg jo bedre er det, men akkurat nå er de vannskelig å tenke slik og.. appåtil dette var jeg hos jm i dag å hun kunne fortelle at blodtrykket mitt var lavt å at blodprosenten var litt lavere en ønnsket å at magen ikke hadde vokst på over 5 uker i symfyse mål.. baahhh..... ble mye usammenhengende skriving fra meg her.. men bare gått å få de ut å Misforstå meg rett jeg unner inngen å ha de vondt men litt gått å se at jeg ikke er alene med å slite me enkelte ting nå i tvillingsvangerskapet..

Lenke til kommentar

Huff, det er ikke lett det her!
Men veldig vanlig virker det som. Jeg har det akkurat som deg!!
Var også i fin form frem til uke 29, etter det sa det pang og nå er hver dag et lite helvete. Eller, hvertfall nettene.
Og jeg også tenkte som deg, vet at barna er små, men de må bare komme. Helt til natt til mandag da de nesten kom og jeg fikk vite at de bare er 2 kg. Det er ikke noe særlig for de eller oss. Så unner de noen dager til i magen. Hver dag er en bonus.. 

Hvis du vil være med i facebook gruppen så send meg pm med navn, så legger jeg deg til:-)

Lenke til kommentar

huff ja de har de nok best inne lengst mulig :) men er neimen ikke altid like lett å huske på det når en går rundt me så mye ubehag... Så sitter jeg igjen me så dårlig samvitighet over de to eldste iåm mamma ikke er på langt nær like delaktig i aktiviteter som før.. Så må si jeg gleder meg til de starter i bhg i sommer så de vertfall får utløp for litt av energien hver dag :):)

 

alt er igrunn bare en plage nå så ser virkelig frem til å bli ferdig, heldigvis slipper jeg gå lenger en til uke 38+0 så de holder motet litt oppe iåm de kun er rett over 6 uker til :D 

 

huff, ja når en plutselig står mitt i det.. de er da en inser hva en selv har ønnsket å forstår at de neimen jerne ikke er så smart at de kommer nå..

 

jeg gruer meg en del til fødselen må jeg si så på en måte vil jeg ha dem inne for evig tid, men samtidig er jeg bare lei alt.. 

men de går vel over de og etterhvert å vi får jo en fin premie tilslutt :D

Lenke til kommentar

Jada, klokka er snart 3 på natta og jeg har for første gang forvillet meg inn på et slikt mammaforum. Har bevisst holdt meg unna slike forum i frykt for at jeg skulle klare å krisemaksimere problemene mine under graviditeten. Jeg er nemlig litt av en skaphypokonder ;)

 

Men du verden for en lettelse å forville seg inn på denne tråden! Jeg er nemlig cirka like langt som dere og kan bare krysse av det ene etter det andre av "svangerskapsplagene" på min liste også. Typisk at jeg ikke kom meg inn på denne før i natt da... siden jeg er overbevist at mine to små tvillinger kommer denne uka. På onsdag er jeg i uke 37 og da tror fader ikke jeg orker mer altså. I natt er det jo badstu varmt, vinduene står åpent i hele leiligheten, føttene klør og er rett og slett lik tømmerstokker selv om de nå er plassert oppå 3 puter, pjokken har hikke, lillemor har plassert stumpen sin oppi ribbeina mine, lungene mine føles som walnøtter, blir andpusten og svimmel av å ligge på ryggen, nummen og vondt i fingrene og armene, vondt i ryggen og rompa, klarer ikke ligge stille, ingen ligestillinger funker, magen er steinhard og føles ut som en bowlingkule, pottetett i nesen, kjæresten vil jeg skal sove med snorkeplaster, oppblåst og føler meg som Keiko, kvalm men har samtidig så infernalsk lyst på milkshake. Har til nå vært på do 4 ganger i natt og klokka er bare 3... lover godt.

 

Alle rundt meg har spurt gjennom graviditeten hvordan det går...

Det går bra sier jeg.

Hva annet kan man si? Jeg orker da ikke lista opp den lange sabla lista til alle og en hver som spør meg bare for å være hyggelig. Derfor synes det var så godt å se at det var noen flere her som har de samme plagene som meg og at det er fritt fram å klage litt. Så håper det er greit at jeg klager litt her inne i dag ;)

 

Ellers vil jeg bare ønske dere lykke til med fødselen - mulig noen av dere er allerede i gang ;)

Jeg må innrømme at jeg gruer meg som et udyr... men skal føde på Riksen så jeg burde prøve å slappe av litt for de tar i mot så mange tvillinger, så er det et sted jeg burde føle meg trygg så må det vel være der! :)

 

Må på do igjen.

Fortsatt fin natt til dere!

Lenke til kommentar

Haha, Lotta, velkommen!! :-) Håper du blir med i fb-gruppa! Håper mange tvillinggravide vil finne og ha glede av denne tråden i fremtiden også! En real sytetråd. Helt enig i at det kan bli litt voldsomt å fortelle hvordan det egentlig er å ha to i magen, det går bra holder i lange baner.

 

Én ting til: Klønetheten! Jeg søler overalt og velter kopper og vaser på steder man ikke burde velte dem (det arvede persiske teppet, f.eks).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...