Gå til innhold

Juli 2014 <3


wonderbaby

Anbefalte innlegg

Det som skulle bli juli-gutt, ble i stedet en liten juni-gutt! ♥ han er snart 3 dager gammel og verdens nydeligste ♥

Gratulera så masse :)

Endret av Snipo92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det som skulle bli juli-gutt, ble i stedet en liten juni-gutt! ♥ han er snart 3 dager gammel og verdens nydeligste ♥

Gratulerer så masse!! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke modningstegn har dere andre nå?

 

Lykke til med siste innspurt og fødsel til oss alle! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle gratulasjoner! :)

hvordan er formen til dere som fortsatt går og venter? Lykke til med fødsel alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye kynnere, men ikke vonde. En del nedpress, vondt bekken... Er igjen 3 dager til termin, men føler ikke at fødsel er nært forestående, da jeg hører at så mange har så mye vondter mange dager i forkant og masse modningstegn. Jeg er jo førstegangsfødende og føler meg i ganske god form enda. Kanskje jeg er så heldig at jeg slipper falske rier og div :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en del menssmeeter den siste uka, i nedre del av magen og noe i korsryggen, og litt stikninger i eggstokkområdet og i skjeden. Ellers økt kynneraktivitet. Sitter hele tiden å håper det skal gå over i noe mer :-p Når jeg våkner om natta for å tisse så er magen min hard og høy som et fjell, hehe.

Prøver å ta det veldig med ro, slappe av og samle krefter - det sies jo at fødselen ofte begynner om natta når man er helt avslappet og ligger å sover. Gleder meg!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde modningsakupunktur i går og det ble også satt igangsettende akupunktur. Men sitter her enda. Så da var det nok ikke helt klart. Merket en del murring bak i ryggen i går kveld og hadde noen harde kynnere, men ikke tatt seg opp. Er litt lei den store magen og gleder meg til fødselen er over!

Endret av Filippa79
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde modningsakupunktur i går og det ble også satt igangsettende akupunktur. Men sitter her enda. Så da var det nok ikke helt klart. Merket en del murring bak i ryggen i går kveld og hadde noen harde kynnere, men ikke tatt seg opp. Er litt lei den store magen og gleder meg til fødselen er over!

Spennende med akupunktur :-) Hvor ble de igangsettende nålene satt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hadde modningsakupunktur i går og det ble også satt igangsettende akupunktur. Men sitter her enda. Så da var det nok ikke helt klart. Merket en del murring bak i ryggen i går kveld og hadde noen harde kynnere, men ikke tatt seg opp. Er litt lei den store magen og gleder meg til fødselen er over!

Spennende med akupunktur :-) Hvor ble de igangsettende nålene satt?

 

1 i hvert bein (siden av beinet) og en nål i hendene mellom tommel og pekefinger. Ellers hadde jeg 6 andre nåler i beina (altså 4 til sammen i hvert bein), 1 i hver hånd, samt en mellom øyenbryn og oppe i hodet (de to siste for å slappe av)... :)

Endret av Filippa79
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta vår kom igår, 1.juli <3 helt fantastisk å ha ho her!

Lykke til med innspurten :)

Gratulerer så mye :) Jeg har termindato 5 juli jeg også, men her har det ikke skjedd noe enda :) Skal prøve å være tålmodig noen dager til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta vår kom igår, 1.juli <3 helt fantastisk å ha ho her!

Lykke til med innspurten :)

Gratulerer så mye! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Hadde modningsakupunktur i går og det ble også satt igangsettende akupunktur. Men sitter her enda. Så da var det nok ikke helt klart. Merket en del murring bak i ryggen i går kveld og hadde noen harde kynnere, men ikke tatt seg opp. Er litt lei den store magen og gleder meg til fødselen er over!

 

Spennende med akupunktur :-) Hvor ble de igangsettende nålene satt?

1 i hvert bein (siden av beinet) og en nål i hendene mellom tommel og pekefinger. Ellers hadde jeg 6 andre nåler i beina (altså 4 til sammen i hvert bein), 1 i hver hånd, samt en mellom øyenbryn og oppe i hodet (de to siste for å slappe av)... :)

Blir spennende å se om det har effekt! Har prøvd modningsakupunktur selv, lyst på igangsettende på timen nå i slutten av uka. Foreslo du det selv? På hun jeg går til virker det som hun ikke setter igangsettende før termindato, det er en uke til. Lyst å prøve før :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det settes ikke i gang før det er modent likevel, men vi kunne prøve sa hun. (Det var mitt forslag). Jeg har 10 dager til terminen, men mine beregninger 5 dager før, og jeg kjenner at både han og jeg begynner å bli klare! :)

Du kan jo høre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta vår kom igår, 1.juli <3 helt fantastisk å ha ho her!

Lykke til med innspurten :)

Gratulera så masse me jenta :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta vår kom igår, 1.juli <3 helt fantastisk å ha ho her!

Lykke til med innspurten :)

Gratulerer så mye ♥ nyt dagene! Gikk fødselen bra? :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jenta vår kom igår, 1.juli <3 helt fantastisk å ha ho her!

Lykke til med innspurten :)

Gratulerer så mye ♥ nyt dagene! Gikk fødselen bra? :)

Det ble en tøff fødsel, men føler meg i god form nå! :) hva med deg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jenta vår kom igår, 1.juli <3 helt fantastisk å ha ho her!

Lykke til med innspurten :)

Gratulerer så mye ♥ nyt dagene! Gikk fødselen bra? :)
Det ble en tøff fødsel, men føler meg i god form nå! :) hva med deg? :)
Fødselen gikk mye bedre enn jeg hadde forestilt meg :) det var såklart fryktelig vondt, men alt i alt en veldig fin opplevelse :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg lei... Trodde det skulle ta seg opp i dag, men har ikke blitt noe mer. Sterke kynnere som har gått bak i ryggen og noen har jeg måttet puste meg litt i gjennom. 9 dager til terminen og skulle ikke forundre meg om jeg må gå over...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt litt mer kynnere enn vanlig i dag. Babyen min ligger langt nede og er godt plantet i bekkenet. Har hatt noen lange skikkelige stikk i underlivet i dag, og litt menssmerter foran i magen og bak i korsryggen. Håper det tar seg opp med kynnere ++ andre modningstegn :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har det gått Lotta? Jeg lå med svake rier i natt (falske...) frem til kl. 0500, så ga de seg.

Fikk du igangsettende akupunktur forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da høres det ut til at det skjer litt hos deg da,Filippa! :-) Jeg hadde mye kynnere i går etter akupunkturen, vært rolig hittill i dag....skal på ny akupunktur over helga, da blir det igangsettende- spent!

Har du mange andre tegn? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har gitt seg helt, så vet ikke om det skjer så mye enda ;) Jeg har fått beskjed om at modningsakupunktur skal tas en gang i uken, får du det et par ganger i uken? Andre tegn: fått litt vonde/ømme bryster siden i går, vet ikke om det er et tegn. Kan ikke huske det fra de to andre graviditetene, men nå er jo det en stund siden også. Ellers er jeg veeeldig trøtt i dag, siden jeg ikke sovnet før kl. 0500. Har fått hvilt litt nå et par timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt det 2 ganger pr uke, det var det jeg fikk anbefalt..hmm..rart de ikke anbefaler det samme?

Jeg har også vært kjempetrøtt de siste to dagene, sov som en stein i natt. Vet noen blir kjempetrøtte før fødselen, jeg leter liksom etter tegn hele tiden :-p hehe. Glad for hver eneste kynner og menssmerter, men i dag har det som sagt vært rolig igjen. Får prøve å innstille meg på overtid, og ta alt annet som en evt bonus. Håper akupunkturen hjelper til at det blir fødsel ca rundt termin iallefall. Må være lange dager for de som går lenge over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...