Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #76 Skrevet 4. april 2014 finnes ikke gjerrig for en femmer.... Jeg gjør alt overdådig bra, for jeg elsker å glede de rundt meg Anonymous poster hash: dfa07...dad
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #77 Skrevet 4. april 2014 Så dårlig en unskyldning. To personligheter. Nei veit du hva. Her er det faktisk rett og slett en hau med damer som dere som har en haug med dårlige valg. Dere velger dette selv. To personligheter, særlig. Dere er slemme og kleptomane. Det kan ikke uskyldiggjøres ved å påstå dere har splittet personlighet. Dere vet helt og holdent forskjell på rett og galt og dere gir faan. Sånne som dere er falske. Det er falske dere er. Noen sliter faktisk med det å ha to personligheter. Dere normaliserer det ved og legges den dårlige siden av dere på bakgrunn av dette. Dere burde være flaue over dere selv. Anonymous poster hash: 75823...83d Nei, jeg sier ikke at jeg har diagnosen personlighetsforstyrrelse, men at jeg oppfører meg som om jeg har to personligheter. Vet veldig godt forskjellen på rett og galt, men velger galt ofte, for egen vinnings skyld! Anonymous poster hash: f2c32...3fe
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #78 Skrevet 4. april 2014 Men er det ikke kameraer rundt om da? Hadde aaaaaaldri turt å stjele noe, langt mindre fått meg til det. Dessverre så jobber sikkert slike sammen. Opplevde en gang at et helt sminke stativ forsvant plutselig, vi var to på jobb. Begge var opptatt med å hjelpe en som hadde så myyyyyyye problemer. Sjefen ble dritt sur på oss for å ikke ha passet bedre på. Securitas gikk igjennom filmen og så, de hadde full kontroll på kamera så på ingen av bildene så man fjes. Fikk mye støtte av Securitas men for sjefen så ble det lettest å skylde på "late" ansatte. Fikk ikke attest selv om jeg hadde jobbet der i nesten fire år og alltid vært presis og til å stole på. Møkka tyver! Anonymous poster hash: b7dfe...439 He he jeg må innrømme at jeg ikke ofrer eier og ansatte en tanke Anonymous poster hash: f2c32...3fe
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #79 Skrevet 4. april 2014 PS/ en annen måte jeg manipulerer de rundt meg er ift gaver. Jeg gir alltid veldig dyre stjålne gaver. Ønsker meg da tilbake nesten like dyre gaver. Da er det gaver som ikke jeg klarer å stjele, men som jeg har lyst på. Dette gjelder alle rundt meg, foruten mine barn. Også mannen. Anonymous poster hash: f2c32...3fe
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #80 Skrevet 4. april 2014 Den ene er pliktoppfyllende i jobben, god mor, kone, venninne etc. Tjener godt, flott hus, i grunn alt på stell Den andre er manipulerende, løgner. Stjeler i alt av butikker. Føler lite empati med de rundt meg Anonymous poster hash: f2c32...3fe Det er ikke vanskelige å skjønne at det neppe er deg selv du beskriver .Når det er sagt, så er det umulig å trekke noen riktige konklusjoner om personen du beskriver kun ut fra det lille du sier. Anonymous poster hash: 9009c...443 Beskriver ikke meg selv? Anonymous poster hash: f2c32...3fe Hun beskriver seg nok selv meget godt tenker jeg. Det er vanskelig å forstå for mange at det faktisk er veldig mulig å være slik...Vær den du er du Anonymous poster hash: dfa07...dad Jeg beskriver meg selv ja Anonymous poster hash: f2c32...3fe
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #81 Skrevet 4. april 2014 Her inne fremstår jeg som en blid og snill småbarnsmor fra Suburbia. IRL er jeg en ond kvinne som planlegger å overta verden ... MOAHAHAHAHAHA!! Eller kanskje jeg bare skrev et innlegg slik at jeg kan følge denne syke, syke tråden Ja, det r et merkelig opplegg. Skulle gjerne vært "normal", men er kanskje ikke det....? Anonymous poster hash: f2c32...3fe Med all respek å melde, altså, men jeg er sjokkert over at voksne mennesker rapper saker og ting i butikker Jeg trodde at det stort sett var tenåringer som stjal i butikker ?? Jeg har alltid gjort det. Når jeg ser rundt meg i hjemmet mitt, så er nok 90% av alt jeg eier, stjålet. Hater når mannen min kommer med dyre gaver til meg, tenker at jeg kunne jo bare stjålet det, så hadde vi spart de pengene... Feks, jeg insisterer på å stå for all matvarehandel, slik at jeg kan stjele de dyreste varene, og spare de pengene.. Anonymous poster hash: f2c32...3fe Kleptomani? Hahaha, takk for en god latter Anonymous poster hash: 10a07...fbc
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #82 Skrevet 4. april 2014 Hva føler du når du blir tatt da ? Jeg ble nemlig aldri det for fant flotte teknikker. Med sminke. Aldri tatt annet, og jada det er ulovlig , men deilig. Savnet det i voksen alder også. Veldig sånn følelsesløs nærmest. Du vet ziva i NCIS? Hu oppfører seg kald, hard osv. Blir kalt for hu. Ja, gøy det. menn er det beste jeg vet å "lure". Uslyldighet.... Så smeller det til. Om jeg skal ha noe vel og merke... Jeg kommer som regel bare overens med menn. Aldri klart damer noe særlig. Psykologi er en medfødt gave ( og interesse). Kommer godt med vel og merke. Jo mer spennende /farlig og ulovlig. Jo mer vil jeg gjøre det..... Anonymous poster hash: dfa07...dad Hmm. Ja, slik du beskriver tankene og følelsene dine, og at dette er gjennomgående, så ville jeg nok helt klart tenke på sosiopat/ antisosial personlighetsforstyrrelse... Anonymous poster hash: 9009c...443
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #83 Skrevet 4. april 2014 Jeg er hun som skrev dette, og jeg har testet. Jeg har klart å manipulere psykologer, folk med sterke , flotte yrker som man alltid må passe seg for slike som meg. Men jeg glir igjennom alt.Hadde vært gøy å teste...... Ser man meg, ser man kun min uskyldige side. Som vil alle godt. Og jeg vil mine nærmeste godt. Jeg lever idag kun for mine nærmeste. Og har en fantastisk kjærlighet for mine nære.... Men så kommer det til alle andre da.... Jeg klarer ikke bry meg. Klarer ikke reagere. Jeg driver bare med mannsdominerte hobbyer feks, og jeg risikerer MYE kun for å "vinne" og feks være bedre enn menn. Og hvem ville ikke sjarmert en mann bedre enn det.. Jeg finner veier som folk tror er helt usannsynlige... Stjeler ikke feks...Kun i min ungdom. Tror ikke jeg hadde turt det nå, selv om rushet er fantastisk. Nydelig. Jeg elsker oppmerksomheten fra menn. Akkurat som jeg livnærer meg på det..... Det gjør meg sterkere og mer motivert til videre gang. Dog har jeg visse sperrer ( som jeg skulle ønske jeg ikke hadde) som gjør at jeg ikke klarer å hoppe til sengs med de.... DEsverre Anonymous poster hash: dfa07...dad FOR et grandiost oppblåst ego du har!!! Dette er sånn man leser om i tegneserier. Anonymous poster hash: 56ad5...de0 Tror du på dette selv? Det er sikkert gøy for deg å skape frykt få folk til å bli litt paranoide, men seriøst? Min tro er at dette er en trolle tråd som henger sammen med de to andre. Dette er et mamma forum hvorfor holde på slik? Anonymous poster hash: b7dfe...439
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #84 Skrevet 4. april 2014 Men er det ikke kameraer rundt om da? Hadde aaaaaaldri turt å stjele noe, langt mindre fått meg til det.Dessverre så jobber sikkert slike sammen. Opplevde en gang at et helt sminke stativ forsvant plutselig, vi var to på jobb. Begge var opptatt med å hjelpe en som hadde så myyyyyyye problemer. Sjefen ble dritt sur på oss for å ikke ha passet bedre på. Securitas gikk igjennom filmen og så, de hadde full kontroll på kamera så på ingen av bildene så man fjes. Fikk mye støtte av Securitas men for sjefen så ble det lettest å skylde på "late" ansatte. Fikk ikke attest selv om jeg hadde jobbet der i nesten fire år og alltid vært presis og til å stole på. Møkka tyver! Anonymous poster hash: b7dfe...439 He he jeg må innrømme at jeg ikke ofrer eier og ansatte en tanke Anonymous poster hash: f2c32...3fe Det burde du! Når store verdier forsvinner så de motiverer det alle som er på jobb. Du bør vise litt samfunns ansvar selv om du ikke forstår alle sammenhenger. De butikkansatte er opptent til å gi dårlig service til mulige butikktyver så ikke kom og klag på at man er utenlandsk. Oppfører man seg ustabilt så vil betjeningen reagere og tilkalle vakten eller slenge med leppa! Det bør folk vite! Anonymous poster hash: b7dfe...439
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #85 Skrevet 4. april 2014 Jeg er hun som skrev dette, og jeg har testet. Jeg har klart å manipulere psykologer, folk med sterke , flotte yrker som man alltid må passe seg for slike som meg. Men jeg glir igjennom alt.Hadde vært gøy å teste...... Ser man meg, ser man kun min uskyldige side. Som vil alle godt. Og jeg vil mine nærmeste godt. Jeg lever idag kun for mine nærmeste. Og har en fantastisk kjærlighet for mine nære.... Men så kommer det til alle andre da.... Jeg klarer ikke bry meg. Klarer ikke reagere. Jeg driver bare med mannsdominerte hobbyer feks, og jeg risikerer MYE kun for å "vinne" og feks være bedre enn menn. Og hvem ville ikke sjarmert en mann bedre enn det.. Jeg finner veier som folk tror er helt usannsynlige... Stjeler ikke feks...Kun i min ungdom. Tror ikke jeg hadde turt det nå, selv om rushet er fantastisk. Nydelig. Jeg elsker oppmerksomheten fra menn. Akkurat som jeg livnærer meg på det..... Det gjør meg sterkere og mer motivert til videre gang. Dog har jeg visse sperrer ( som jeg skulle ønske jeg ikke hadde) som gjør at jeg ikke klarer å hoppe til sengs med de.... DEsverre Anonymous poster hash: dfa07...dad FOR et grandiost oppblåst ego du har!!! Dette er sånn man leser om i tegneserier. Anonymous poster hash: 56ad5...de0 Tror du på dette selv? Det er sikkert gøy for deg å skape frykt få folk til å bli litt paranoide, men seriøst? Min tro er at dette er en trolle tråd som henger sammen med de to andre. Dette er et mamma forum hvorfor holde på slik? Anonymous poster hash: b7dfe...439 Jeg er ikke hi, som har opprettet tråden. Jeg er anonym DAD tror jeg det står. Jeg har ingen grunn til å prøve å få folk til å bli paranoide. Jeg håper da folk er såpass sikre på seg selv. Anonymous poster hash: dfa07...dad
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #86 Skrevet 4. april 2014 Jeg er hun som skrev dette, og jeg har testet. Jeg har klart å manipulere psykologer, folk med sterke , flotte yrker som man alltid må passe seg for slike som meg. Men jeg glir igjennom alt.Hadde vært gøy å teste...... Ser man meg, ser man kun min uskyldige side. Som vil alle godt. Og jeg vil mine nærmeste godt. Jeg lever idag kun for mine nærmeste. Og har en fantastisk kjærlighet for mine nære.... Men så kommer det til alle andre da.... Jeg klarer ikke bry meg. Klarer ikke reagere. Jeg driver bare med mannsdominerte hobbyer feks, og jeg risikerer MYE kun for å "vinne" og feks være bedre enn menn. Og hvem ville ikke sjarmert en mann bedre enn det.. Jeg finner veier som folk tror er helt usannsynlige... Stjeler ikke feks...Kun i min ungdom. Tror ikke jeg hadde turt det nå, selv om rushet er fantastisk. Nydelig. Jeg elsker oppmerksomheten fra menn. Akkurat som jeg livnærer meg på det..... Det gjør meg sterkere og mer motivert til videre gang. Dog har jeg visse sperrer ( som jeg skulle ønske jeg ikke hadde) som gjør at jeg ikke klarer å hoppe til sengs med de.... DEsverre Anonymous poster hash: dfa07...dad FOR et grandiost oppblåst ego du har!!! Dette er sånn man leser om i tegneserier. Anonymous poster hash: 56ad5...de0 Tror du på dette selv? Det er sikkert gøy for deg å skape frykt få folk til å bli litt paranoide, men seriøst? Min tro er at dette er en trolle tråd som henger sammen med de to andre. Dette er et mamma forum hvorfor holde på slik? Anonymous poster hash: b7dfe...439 Jeg er ikke hi, som har opprettet tråden. Jeg er anonym DAD tror jeg det står. Jeg har ingen grunn til å prøve å få folk til å bli paranoide. Jeg håper da folk er såpass sikre på seg selv. Anonymous poster hash: dfa07...dad dfa07...dad jeg er den anonyme. Ikke HI... Anonymous poster hash: dfa07...dad
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #87 Skrevet 4. april 2014 Dette høres sykt ut. Du som ikke har empati, later du som av og til at du har empati? Jeg skjønner ikke at det kan være noe glede i å stjele? Du er så syk at jeg lurer på om sjansen for å bli frisk er minimale. Du må jo søke hjelp og trenger dyktige fagfolk. En dag kan du få en stor smell. Anonymous poster hash: cba79...8d5
Virginia. Skrevet 4. april 2014 #88 Skrevet 4. april 2014 (endret) Høres ut som flere av dere lider av narsissistisk personlighetsforstyrrelse. Overdreven tro på egne ferdigheter og evner, urealistisk selvbilde og svært selvopptatte. Blant mye annet. Måten dere ser dere selv på stemmer nok ikke overens med hvordan omgivelsene ser dere. Anonymous poster hash: 26014...5be Det er jeg uenig i, for det ser man ikke noe tegn til i innleggene. Jeg tenker antisosial personlighetsforstyrrelse, eller psykopati/ sosiopati som det tidligere kaltes. Er enig med dem som skriver at det er skremmende med voksne folk som stjeler, særlig når det ikke er av nød. Men av alt som er skrevet her så er stjelingen likevel virkelig langt nede på min bekymringsliste...! Slik manglende empati, løgner og manipulering vil ødelegge andres liv og karriere...! Og ikke minst påvirke barna og familien deres på mange skadelige måter. Endret 4. april 2014 av Ibsenfrue
Våryr ✿ Skrevet 4. april 2014 #89 Skrevet 4. april 2014 Her inne fremstår jeg som en blid og snill småbarnsmor fra Suburbia. IRL er jeg en ond kvinne som planlegger å overta verden ... MOAHAHAHAHAHA!! Eller kanskje jeg bare skrev et innlegg slik at jeg kan følge denne syke, syke tråden Ja, det r et merkelig opplegg. Skulle gjerne vært "normal", men er kanskje ikke det....? Anonymous poster hash: f2c32...3fe Med all respek å melde, altså, men jeg er sjokkert over at voksne mennesker rapper saker og ting i butikker Jeg trodde at det stort sett var tenåringer som stjal i butikker ?? Det er nok en del tenåringsmødre her inne også. Denne tråden forklarer alle stygge anonyme.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #90 Skrevet 4. april 2014 Jeg er hun som skrev dette, og jeg har testet. Jeg har klart å manipulere psykologer, folk med sterke , flotte yrker som man alltid må passe seg for slike som meg. Men jeg glir igjennom alt.Hadde vært gøy å teste...... Ser man meg, ser man kun min uskyldige side. Som vil alle godt. Og jeg vil mine nærmeste godt. Jeg lever idag kun for mine nærmeste. Og har en fantastisk kjærlighet for mine nære.... Men så kommer det til alle andre da.... Jeg klarer ikke bry meg. Klarer ikke reagere. Jeg driver bare med mannsdominerte hobbyer feks, og jeg risikerer MYE kun for å "vinne" og feks være bedre enn menn. Og hvem ville ikke sjarmert en mann bedre enn det.. Jeg finner veier som folk tror er helt usannsynlige... Stjeler ikke feks...Kun i min ungdom. Tror ikke jeg hadde turt det nå, selv om rushet er fantastisk. Nydelig. Jeg elsker oppmerksomheten fra menn. Akkurat som jeg livnærer meg på det..... Det gjør meg sterkere og mer motivert til videre gang. Dog har jeg visse sperrer ( som jeg skulle ønske jeg ikke hadde) som gjør at jeg ikke klarer å hoppe til sengs med de.... DEsverre Anonymous poster hash: dfa07...dad FOR et grandiost oppblåst ego du har!!! Dette er sånn man leser om i tegneserier. Anonymous poster hash: 56ad5...de0 Tror du på dette selv? Det er sikkert gøy for deg å skape frykt få folk til å bli litt paranoide, men seriøst? Min tro er at dette er en trolle tråd som henger sammen med de to andre. Dette er et mamma forum hvorfor holde på slik? Anonymous poster hash: b7dfe...439 Jeg er ikke hi, som har opprettet tråden. Jeg er anonym DAD tror jeg det står. Jeg har ingen grunn til å prøve å få folk til å bli paranoide. Jeg håper da folk er såpass sikre på seg selv. Anonymous poster hash: dfa07...dad dfa07...dad jeg er den anonyme. Ikke HI... Anonymous poster hash: dfa07...dad Plutselig så ble det sånn at mange bare må få ondskapen ut av seg? Hva er det dere røyker som vi andre ikke vet om? Tror det er mange ledige freelance journalister som kjeder vette av seg på div nettforum og prøver å lage seg en sak. Stod en gang i TV2 kantinen. En bimbo kjerring av en journalist fortalte at det var egentlig ikke en brann da de kom frem, men hun snakket med en brannmann og han gikk god for at hun kunne si at det var brann. Så hun postet saken på web. Sjefen stod og hadde lyst å banke hodet i veggen i ren irritasjon. Hun fikk ikke fast jobb! Anonymous poster hash: b7dfe...439
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #91 Skrevet 4. april 2014 Her inne fremstår jeg som en blid og snill småbarnsmor fra Suburbia. IRL er jeg en ond kvinne som planlegger å overta verden ... MOAHAHAHAHAHA!! Eller kanskje jeg bare skrev et innlegg slik at jeg kan følge denne syke, syke tråden Ja, det r et merkelig opplegg. Skulle gjerne vært "normal", men er kanskje ikke det....? Anonymous poster hash: f2c32...3fe Med all respek å melde, altså, men jeg er sjokkert over at voksne mennesker rapper saker og ting i butikker Jeg trodde at det stort sett var tenåringer som stjal i butikker ?? Det er nok en del tenåringsmødre her inne også. Denne tråden forklarer alle stygge anonyme. Tror ikke de engang er mødre de som holder på! Anonymous poster hash: b7dfe...439
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #92 Skrevet 4. april 2014 Men er det ikke kameraer rundt om da? Hadde aaaaaaldri turt å stjele noe, langt mindre fått meg til det.Dessverre så jobber sikkert slike sammen. Opplevde en gang at et helt sminke stativ forsvant plutselig, vi var to på jobb. Begge var opptatt med å hjelpe en som hadde så myyyyyyye problemer. Sjefen ble dritt sur på oss for å ikke ha passet bedre på. Securitas gikk igjennom filmen og så, de hadde full kontroll på kamera så på ingen av bildene så man fjes. Fikk mye støtte av Securitas men for sjefen så ble det lettest å skylde på "late" ansatte. Fikk ikke attest selv om jeg hadde jobbet der i nesten fire år og alltid vært presis og til å stole på. Møkka tyver! Anonymous poster hash: b7dfe...439 He he jeg må innrømme at jeg ikke ofrer eier og ansatte en tanke Anonymous poster hash: f2c32...3fe Det burde du! Når store verdier forsvinner så de motiverer det alle som er på jobb. Du bør vise litt samfunns ansvar selv om du ikke forstår alle sammenhenger. De butikkansatte er opptent til å gi dårlig service til mulige butikktyver så ikke kom og klag på at man er utenlandsk. Oppfører man seg ustabilt så vil betjeningen reagere og tilkalle vakten eller slenge med leppa! Det bør folk vite! Anonymous poster hash: b7dfe...439 Er Hi utenlandsk? Det hadde jeg ikke fått med meg... Man er da ikke trent opp til å gi mulige butikktyver dårlig service! Men man skal vite hvordan man skal handle hvis man ser at noen stjeler. Anonymous poster hash: a5a8c...7ed
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #93 Skrevet 4. april 2014 Jeg er hun som skrev dette, og jeg har testet. Jeg har klart å manipulere psykologer, folk med sterke , flotte yrker som man alltid må passe seg for slike som meg. Men jeg glir igjennom alt.Hadde vært gøy å teste...... Ser man meg, ser man kun min uskyldige side. Som vil alle godt. Og jeg vil mine nærmeste godt. Jeg lever idag kun for mine nærmeste. Og har en fantastisk kjærlighet for mine nære.... Men så kommer det til alle andre da.... Jeg klarer ikke bry meg. Klarer ikke reagere. Jeg driver bare med mannsdominerte hobbyer feks, og jeg risikerer MYE kun for å "vinne" og feks være bedre enn menn. Og hvem ville ikke sjarmert en mann bedre enn det.. Jeg finner veier som folk tror er helt usannsynlige... Stjeler ikke feks...Kun i min ungdom. Tror ikke jeg hadde turt det nå, selv om rushet er fantastisk. Nydelig. Jeg elsker oppmerksomheten fra menn. Akkurat som jeg livnærer meg på det..... Det gjør meg sterkere og mer motivert til videre gang. Dog har jeg visse sperrer ( som jeg skulle ønske jeg ikke hadde) som gjør at jeg ikke klarer å hoppe til sengs med de.... DEsverre Anonymous poster hash: dfa07...dad FOR et grandiost oppblåst ego du har!!! Dette er sånn man leser om i tegneserier. Anonymous poster hash: 56ad5...de0 Tror du på dette selv? Det er sikkert gøy for deg å skape frykt få folk til å bli litt paranoide, men seriøst? Min tro er at dette er en trolle tråd som henger sammen med de to andre. Dette er et mamma forum hvorfor holde på slik? Anonymous poster hash: b7dfe...439 Hvis du tror at dette er troll, så er du naiv. Er på mammaforum fordi jeg har barn, og har også vanlig interesser, ift barna. Er en god mor, uansett hva dere måtte mene. Jeg har lykkelige barn Anonymous poster hash: f2c32...3fe
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #94 Skrevet 4. april 2014 Så dårlig en unskyldning. To personligheter. Nei veit du hva. Her er det faktisk rett og slett en hau med damer som dere som har en haug med dårlige valg. Dere velger dette selv. To personligheter, særlig. Dere er slemme og kleptomane. Det kan ikke uskyldiggjøres ved å påstå dere har splittet personlighet. Dere vet helt og holdent forskjell på rett og galt og dere gir faan. Sånne som dere er falske. Det er falske dere er. Noen sliter faktisk med det å ha to personligheter. Dere normaliserer det ved og legges den dårlige siden av dere på bakgrunn av dette. Dere burde være flaue over dere selv. Anonymous poster hash: 75823...83d Nei, jeg sier ikke at jeg har diagnosen personlighetsforstyrrelse, men at jeg oppfører meg som om jeg har to personligheter. Vet veldig godt forskjellen på rett og galt, men velger galt ofte, for egen vinnings skyld! Anonymous poster hash: f2c32...3fe Jeg sliter med splittet valgferdigheter jeg også. Men jeg er meg. Med gode og dårlige valg. Jeg tok en telefon og ringte legen. Ba om hjelp til å "få kontroll" på livet. Nå gjelder det ikke kleptomani eller annet tull. Jeg er svingende deprimert og har angst. Går fra og være blid og lykkelig til og bare ligge på sofan og være ulykkelig og slem sutrete og grinete og sur mot mine kjære. Men det er likevel ikke en tvist av forskjellige personligheter. Det er mer en sykdom basert på deprisjon. Man må ta tak i sitt eget liv. Velge å ta valg man er stolte av og komfertable med. Kleptomani, tyranisering og manipulasjon. Er egosentrisk oppførsel som ganger kun en urimelig dårlig personegenskaper. Det finnes terapauter for det også. En personlig coach. Om man ikke trives med seg selv for hvem man er MÅ man ta seg selv bsk og gjøre noe med det. Mange her er tydeligvis stolt over og være reelle drittsekker. Det er provoserende at noen kan gi så faan i andre enn seg selv. Ja jeg kjenner mange. Å håper karma biter dem i ræva en vakker dag.. nå snakker jeg generelt på mitt 2. Svar her. Ikke kun direkte mot HI. Anonymous poster hash: 75823...83d
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #95 Skrevet 4. april 2014 Men er det ikke kameraer rundt om da? Hadde aaaaaaldri turt å stjele noe, langt mindre fått meg til det.Dessverre så jobber sikkert slike sammen. Opplevde en gang at et helt sminke stativ forsvant plutselig, vi var to på jobb. Begge var opptatt med å hjelpe en som hadde så myyyyyyye problemer. Sjefen ble dritt sur på oss for å ikke ha passet bedre på. Securitas gikk igjennom filmen og så, de hadde full kontroll på kamera så på ingen av bildene så man fjes. Fikk mye støtte av Securitas men for sjefen så ble det lettest å skylde på "late" ansatte. Fikk ikke attest selv om jeg hadde jobbet der i nesten fire år og alltid vært presis og til å stole på. Møkka tyver! Anonymous poster hash: b7dfe...439 He he jeg må innrømme at jeg ikke ofrer eier og ansatte en tanke Anonymous poster hash: f2c32...3fe Det burde du! Når store verdier forsvinner så de motiverer det alle som er på jobb. Du bør vise litt samfunns ansvar selv om du ikke forstår alle sammenhenger. De butikkansatte er opptent til å gi dårlig service til mulige butikktyver så ikke kom og klag på at man er utenlandsk. Oppfører man seg ustabilt så vil betjeningen reagere og tilkalle vakten eller slenge med leppa! Det bør folk vite! Anonymous poster hash: b7dfe...439 Er Hi utenlandsk? Det hadde jeg ikke fått med meg...Man er da ikke trent opp til å gi mulige butikktyver dårlig service! Men man skal vite hvordan man skal handle hvis man ser at noen stjeler. Anonymous poster hash: a5a8c...7ed Jeg er hi Jeg er ikke utenlandsk, og får alltid god service. Jeg ser alltid velstelt ut, vanskelig å ta meg for en simpel tyv Anonymous poster hash: f2c32...3fe
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #96 Skrevet 4. april 2014 Men er det ikke kameraer rundt om da? Hadde aaaaaaldri turt å stjele noe, langt mindre fått meg til det.Dessverre så jobber sikkert slike sammen. Opplevde en gang at et helt sminke stativ forsvant plutselig, vi var to på jobb. Begge var opptatt med å hjelpe en som hadde så myyyyyyye problemer. Sjefen ble dritt sur på oss for å ikke ha passet bedre på. Securitas gikk igjennom filmen og så, de hadde full kontroll på kamera så på ingen av bildene så man fjes. Fikk mye støtte av Securitas men for sjefen så ble det lettest å skylde på "late" ansatte. Fikk ikke attest selv om jeg hadde jobbet der i nesten fire år og alltid vært presis og til å stole på. Møkka tyver! Anonymous poster hash: b7dfe...439 He he jeg må innrømme at jeg ikke ofrer eier og ansatte en tanke Anonymous poster hash: f2c32...3fe Det burde du! Når store verdier forsvinner så de motiverer det alle som er på jobb. Du bør vise litt samfunns ansvar selv om du ikke forstår alle sammenhenger. De butikkansatte er opptent til å gi dårlig service til mulige butikktyver så ikke kom og klag på at man er utenlandsk. Oppfører man seg ustabilt så vil betjeningen reagere og tilkalle vakten eller slenge med leppa! Det bør folk vite! Anonymous poster hash: b7dfe...439 Er Hi utenlandsk? Det hadde jeg ikke fått med meg... Man er da ikke trent opp til å gi mulige butikktyver dårlig service! Men man skal vite hvordan man skal handle hvis man ser at noen stjeler. Anonymous poster hash: a5a8c...7ed Noen kunder vil man ikke ha i butikken. De man vil ha er de som kjøper det de tar på! Hva trodde du butikker var da? Lekestue? Kjøp på nett! Anonymous poster hash: b7dfe...439
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #97 Skrevet 4. april 2014 Men er det ikke kameraer rundt om da? Hadde aaaaaaldri turt å stjele noe, langt mindre fått meg til det.Dessverre så jobber sikkert slike sammen. Opplevde en gang at et helt sminke stativ forsvant plutselig, vi var to på jobb. Begge var opptatt med å hjelpe en som hadde så myyyyyyye problemer. Sjefen ble dritt sur på oss for å ikke ha passet bedre på. Securitas gikk igjennom filmen og så, de hadde full kontroll på kamera så på ingen av bildene så man fjes. Fikk mye støtte av Securitas men for sjefen så ble det lettest å skylde på "late" ansatte. Fikk ikke attest selv om jeg hadde jobbet der i nesten fire år og alltid vært presis og til å stole på. Møkka tyver! Anonymous poster hash: b7dfe...439 He he jeg må innrømme at jeg ikke ofrer eier og ansatte en tanke Anonymous poster hash: f2c32...3fe Det burde du! Når store verdier forsvinner så de motiverer det alle som er på jobb. Du bør vise litt samfunns ansvar selv om du ikke forstår alle sammenhenger. De butikkansatte er opptent til å gi dårlig service til mulige butikktyver så ikke kom og klag på at man er utenlandsk. Oppfører man seg ustabilt så vil betjeningen reagere og tilkalle vakten eller slenge med leppa! Det bør folk vite! Anonymous poster hash: b7dfe...439 Er Hi utenlandsk? Det hadde jeg ikke fått med meg...Man er da ikke trent opp til å gi mulige butikktyver dårlig service! Men man skal vite hvordan man skal handle hvis man ser at noen stjeler. Anonymous poster hash: a5a8c...7ed Noen kunder vil man ikke ha i butikken. De man vil ha er de som kjøper det de tar på! Hva trodde du butikker var da? Lekestue? Kjøp på nett! Anonymous poster hash: b7dfe...439 Kjøp på nett? Hvorfor? Anonymous poster hash: f2c32...3fe
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #98 Skrevet 4. april 2014 Men er det ikke kameraer rundt om da? Hadde aaaaaaldri turt å stjele noe, langt mindre fått meg til det.Dessverre så jobber sikkert slike sammen. Opplevde en gang at et helt sminke stativ forsvant plutselig, vi var to på jobb. Begge var opptatt med å hjelpe en som hadde så myyyyyyye problemer. Sjefen ble dritt sur på oss for å ikke ha passet bedre på. Securitas gikk igjennom filmen og så, de hadde full kontroll på kamera så på ingen av bildene så man fjes. Fikk mye støtte av Securitas men for sjefen så ble det lettest å skylde på "late" ansatte. Fikk ikke attest selv om jeg hadde jobbet der i nesten fire år og alltid vært presis og til å stole på. Møkka tyver! Anonymous poster hash: b7dfe...439 He he jeg må innrømme at jeg ikke ofrer eier og ansatte en tanke Anonymous poster hash: f2c32...3fe Det burde du! Når store verdier forsvinner så de motiverer det alle som er på jobb. Du bør vise litt samfunns ansvar selv om du ikke forstår alle sammenhenger. De butikkansatte er opptent til å gi dårlig service til mulige butikktyver så ikke kom og klag på at man er utenlandsk. Oppfører man seg ustabilt så vil betjeningen reagere og tilkalle vakten eller slenge med leppa! Det bør folk vite! Anonymous poster hash: b7dfe...439 Er Hi utenlandsk? Det hadde jeg ikke fått med meg...Man er da ikke trent opp til å gi mulige butikktyver dårlig service! Men man skal vite hvordan man skal handle hvis man ser at noen stjeler. Anonymous poster hash: a5a8c...7ed Jeg er hi Jeg er ikke utenlandsk, og får alltid god service. Jeg ser alltid velstelt ut, vanskelig å ta meg for en simpel tyv Anonymous poster hash: f2c32...3fe Nei det er det ikke. Man snakker om kundene mye og bruker tegn. Blir man distrahert av en kunde som kommer med mange merkelige spørsmål så følger man mer med. Du luller bare deg selv Anonymous poster hash: b7dfe...439
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #99 Skrevet 4. april 2014 Så dårlig en unskyldning. To personligheter. Nei veit du hva. Her er det faktisk rett og slett en hau med damer som dere som har en haug med dårlige valg. Dere velger dette selv. To personligheter, særlig. Dere er slemme og kleptomane. Det kan ikke uskyldiggjøres ved å påstå dere har splittet personlighet. Dere vet helt og holdent forskjell på rett og galt og dere gir faan. Sånne som dere er falske. Det er falske dere er. Noen sliter faktisk med det å ha to personligheter. Dere normaliserer det ved og legges den dårlige siden av dere på bakgrunn av dette. Dere burde være flaue over dere selv. Anonymous poster hash: 75823...83d Nei, jeg sier ikke at jeg har diagnosen personlighetsforstyrrelse, men at jeg oppfører meg som om jeg har to personligheter. Vet veldig godt forskjellen på rett og galt, men velger galt ofte, for egen vinnings skyld! Anonymous poster hash: f2c32...3fe Jeg sliter med splittet valgferdigheter jeg også. Men jeg er meg. Med gode og dårlige valg. Jeg tok en telefon og ringte legen. Ba om hjelp til å "få kontroll" på livet. Nå gjelder det ikke kleptomani eller annet tull. Jeg er svingende deprimert og har angst. Går fra og være blid og lykkelig til og bare ligge på sofan og være ulykkelig og slem sutrete og grinete og sur mot mine kjære. Men det er likevel ikke en tvist av forskjellige personligheter. Det er mer en sykdom basert på deprisjon. Man må ta tak i sitt eget liv. Velge å ta valg man er stolte av og komfertable med. Kleptomani, tyranisering og manipulasjon. Er egosentrisk oppførsel som ganger kun en urimelig dårlig personegenskaper. Det finnes terapauter for det også. En personlig coach. Om man ikke trives med seg selv for hvem man er MÅ man ta seg selv bsk og gjøre noe med det. Mange her er tydeligvis stolt over og være reelle drittsekker. Det er provoserende at noen kan gi så faan i andre enn seg selv. Ja jeg kjenner mange. Å håper karma biter dem i ræva en vakker dag.. nå snakker jeg generelt på mitt 2. Svar her. Ikke kun direkte mot HI. Anonymous poster hash: 75823...83d Bra du kom deg ut av en negativ sirkel! Anonymous poster hash: b7dfe...439
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #100 Skrevet 4. april 2014 For the record: sosiopati med et snev av personlighetsforstyrrelse går ikke an. Sosiopati ER en personlighetsforstyrrelse. Fullt mulig at noen her inne har det. Ellers vil jeg tro at en god del rett og slett bare lider av ren og skjær umodenhet. Anonymous poster hash: 57320...952
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå