MammantilNurket Skrevet 3. april 2014 #26 Skrevet 3. april 2014 Her inne fremstår jeg som en blid og snill småbarnsmor fra Suburbia. IRL er jeg en ond kvinne som planlegger å overta verden ... MOAHAHAHAHAHA!! Eller kanskje jeg bare skrev et innlegg slik at jeg kan følge denne syke, syke tråden
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #27 Skrevet 3. april 2014 Her inne fremstår jeg som en blid og snill småbarnsmor fra Suburbia. IRL er jeg en ond kvinne som planlegger å overta verden ... MOAHAHAHAHAHA!! Eller kanskje jeg bare skrev et innlegg slik at jeg kan følge denne syke, syke tråden Ja, det r et merkelig opplegg. Skulle gjerne vært "normal", men er kanskje ikke det....? Anonymous poster hash: f2c32...3fe
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #28 Skrevet 3. april 2014 PS: første gang jeg stjal, penger fra tante, var jeg 5- 6 år.. Husker det veldig godt.. Anonymous poster hash: f2c32...3fe
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #29 Skrevet 3. april 2014 Jeg trodde faktisk ikke det fantes sånne mennesker i virkeligheten. Trodde det var oppfunnet av I gode og onde dager. Duster! Oppfør dere som folk og gro ut litt empati! Anonymous poster hash: 5af98...413 Har mye empati jeg. Mest for dyr og ikke mennesker da, men Anonymous poster hash: 7aac8...93e
MammantilNurket Skrevet 3. april 2014 #30 Skrevet 3. april 2014 Her inne fremstår jeg som en blid og snill småbarnsmor fra Suburbia. IRL er jeg en ond kvinne som planlegger å overta verden ... MOAHAHAHAHAHA!! Eller kanskje jeg bare skrev et innlegg slik at jeg kan følge denne syke, syke tråden Ja, det r et merkelig opplegg. Skulle gjerne vært "normal", men er kanskje ikke det....? Anonymous poster hash: f2c32...3fe Med all respek å melde, altså, men jeg er sjokkert over at voksne mennesker rapper saker og ting i butikker Jeg trodde at det stort sett var tenåringer som stjal i butikker ??
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #31 Skrevet 3. april 2014 Her inne fremstår jeg som en blid og snill småbarnsmor fra Suburbia. IRL er jeg en ond kvinne som planlegger å overta verden ... MOAHAHAHAHAHA!! Eller kanskje jeg bare skrev et innlegg slik at jeg kan følge denne syke, syke tråden Ja, det r et merkelig opplegg. Skulle gjerne vært "normal", men er kanskje ikke det....? Anonymous poster hash: f2c32...3fe Med all respek å melde, altså, men jeg er sjokkert over at voksne mennesker rapper saker og ting i butikker Jeg trodde at det stort sett var tenåringer som stjal i butikker ?? Jeg har alltid gjort det. Når jeg ser rundt meg i hjemmet mitt, så er nok 90% av alt jeg eier, stjålet. Hater når mannen min kommer med dyre gaver til meg, tenker at jeg kunne jo bare stjålet det, så hadde vi spart de pengene... Feks, jeg insisterer på å stå for all matvarehandel, slik at jeg kan stjele de dyreste varene, og spare de pengene.. Anonymous poster hash: f2c32...3fe
SnekkerPelle Skrevet 3. april 2014 #32 Skrevet 3. april 2014 Her inne fremstår jeg som en blid og snill småbarnsmor fra Suburbia. IRL er jeg en ond kvinne som planlegger å overta verden ... MOAHAHAHAHAHA!! Eller kanskje jeg bare skrev et innlegg slik at jeg kan følge denne syke, syke tråden Ja, det r et merkelig opplegg. Skulle gjerne vært "normal", men er kanskje ikke det....? Anonymous poster hash: f2c32...3fe Med all respek å melde, altså, men jeg er sjokkert over at voksne mennesker rapper saker og ting i butikker Jeg trodde at det stort sett var tenåringer som stjal i butikker ?? Jeg har alltid gjort det. Når jeg ser rundt meg i hjemmet mitt, så er nok 90% av alt jeg eier, stjålet. Hater når mannen min kommer med dyre gaver til meg, tenker at jeg kunne jo bare stjålet det, så hadde vi spart de pengene... Feks, jeg insisterer på å stå for all matvarehandel, slik at jeg kan stjele de dyreste varene, og spare de pengene.. Anonymous poster hash: f2c32...3fe Kleptomani?
MammantilNurket Skrevet 3. april 2014 #33 Skrevet 3. april 2014 (endret) Her inne fremstår jeg som en blid og snill småbarnsmor fra Suburbia. IRL er jeg en ond kvinne som planlegger å overta verden ... MOAHAHAHAHAHA!! Eller kanskje jeg bare skrev et innlegg slik at jeg kan følge denne syke, syke tråden Ja, det r et merkelig opplegg. Skulle gjerne vært "normal", men er kanskje ikke det....? Anonymous poster hash: f2c32...3fe Med all respek å melde, altså, men jeg er sjokkert over at voksne mennesker rapper saker og ting i butikker Jeg trodde at det stort sett var tenåringer som stjal i butikker ?? Jeg har alltid gjort det. Når jeg ser rundt meg i hjemmet mitt, så er nok 90% av alt jeg eier, stjålet. Hater når mannen min kommer med dyre gaver til meg, tenker at jeg kunne jo bare stjålet det, så hadde vi spart de pengene... Feks, jeg insisterer på å stå for all matvarehandel, slik at jeg kan stjele de dyreste varene, og spare de pengene.. Anonymous poster hash: f2c32...3fe Nå blir jeg nysgjerrig her, altså, men hvordan gjør du det?? Diger veske? Gjemmer tyvegodset i barnevognen?? Du kan da ikke klare å rappe store saker som f.eks. en hel Stange-kylling?Alle varer er da utstyrt med alarm? Endret 3. april 2014 av MammantilNurket
monson Skrevet 3. april 2014 #34 Skrevet 3. april 2014 (endret) Om du ikke har lest om Antisosial personlighetsforstyrrelse enda så kan du lese her.. http://www.webpsykologen.no/artikler/dyssosial-personlighetsforstyrrelse/ http://www.mavicevap.com/medi/no/870.html Endret 3. april 2014 av monson
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #35 Skrevet 3. april 2014 Her inne fremstår jeg som en blid og snill småbarnsmor fra Suburbia. IRL er jeg en ond kvinne som planlegger å overta verden ... MOAHAHAHAHAHA!! Eller kanskje jeg bare skrev et innlegg slik at jeg kan følge denne syke, syke tråden Ja, det r et merkelig opplegg. Skulle gjerne vært "normal", men er kanskje ikke det....? Anonymous poster hash: f2c32...3fe Med all respek å melde, altså, men jeg er sjokkert over at voksne mennesker rapper saker og ting i butikker Jeg trodde at det stort sett var tenåringer som stjal i butikker ?? Jeg har alltid gjort det. Når jeg ser rundt meg i hjemmet mitt, så er nok 90% av alt jeg eier, stjålet. Hater når mannen min kommer med dyre gaver til meg, tenker at jeg kunne jo bare stjålet det, så hadde vi spart de pengene... Feks, jeg insisterer på å stå for all matvarehandel, slik at jeg kan stjele de dyreste varene, og spare de pengene.. Anonymous poster hash: f2c32...3fe Nå blir jeg nysgjerrig her, altså, men hvordan gjør du det?? Diger veske? Gjemmer tyvegodset i barnevognen?? Du kan da ikke klare å rappe store saker som f.eks. en hel Stange-kylling?Alle varer er da utstyrt med alarm? Stange- kylling? Matvarer er ikke utstyrt med alarm. Fortsatt mange forretninger som ikke har alarm. Jeg har stjålet alt fra klær, sminke, sko, kofferten, stoler, bilder, speil, barnetøy, barnevogner, bilstol, vippestol, kjøkkenutstyr, verktøy.. You name it! Anonymous poster hash: f2c32...3fe
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #36 Skrevet 3. april 2014 Her inne fremstår jeg som en blid og snill småbarnsmor fra Suburbia. IRL er jeg en ond kvinne som planlegger å overta verden ... MOAHAHAHAHAHA!! Eller kanskje jeg bare skrev et innlegg slik at jeg kan følge denne syke, syke tråden Ja, det r et merkelig opplegg. Skulle gjerne vært "normal", men er kanskje ikke det....? Anonymous poster hash: f2c32...3fe Med all respek å melde, altså, men jeg er sjokkert over at voksne mennesker rapper saker og ting i butikker Jeg trodde at det stort sett var tenåringer som stjal i butikker ?? Jeg har alltid gjort det. Når jeg ser rundt meg i hjemmet mitt, så er nok 90% av alt jeg eier, stjålet. Hater når mannen min kommer med dyre gaver til meg, tenker at jeg kunne jo bare stjålet det, så hadde vi spart de pengene... Feks, jeg insisterer på å stå for all matvarehandel, slik at jeg kan stjele de dyreste varene, og spare de pengene.. Anonymous poster hash: f2c32...3fe Nå blir jeg nysgjerrig her, altså, men hvordan gjør du det?? Diger veske? Gjemmer tyvegodset i barnevognen?? Du kan da ikke klare å rappe store saker som f.eks. en hel Stange-kylling?Alle varer er da utstyrt med alarm? Stange- kylling? Matvarer er ikke utstyrt med alarm. Fortsatt mange forretninger som ikke har alarm. Jeg har stjålet alt fra klær, sminke, sko, kofferten, stoler, bilder, speil, barnetøy, barnevogner, bilstol, vippestol, kjøkkenutstyr, verktøy.. You name it! Anonymous poster hash: f2c32...3fe Teppet, lamper, sengetøy, dyner, håndkler, lyskroner.... Anonymous poster hash: f2c32...3fe
MammantilNurket Skrevet 3. april 2014 #37 Skrevet 3. april 2014 Her inne fremstår jeg som en blid og snill småbarnsmor fra Suburbia. IRL er jeg en ond kvinne som planlegger å overta verden ... MOAHAHAHAHAHA!! Eller kanskje jeg bare skrev et innlegg slik at jeg kan følge denne syke, syke tråden Ja, det r et merkelig opplegg. Skulle gjerne vært "normal", men er kanskje ikke det....? Anonymous poster hash: f2c32...3fe Med all respek å melde, altså, men jeg er sjokkert over at voksne mennesker rapper saker og ting i butikker Jeg trodde at det stort sett var tenåringer som stjal i butikker ?? Jeg har alltid gjort det. Når jeg ser rundt meg i hjemmet mitt, så er nok 90% av alt jeg eier, stjålet. Hater når mannen min kommer med dyre gaver til meg, tenker at jeg kunne jo bare stjålet det, så hadde vi spart de pengene... Feks, jeg insisterer på å stå for all matvarehandel, slik at jeg kan stjele de dyreste varene, og spare de pengene.. Anonymous poster hash: f2c32...3fe Nå blir jeg nysgjerrig her, altså, men hvordan gjør du det?? Diger veske? Gjemmer tyvegodset i barnevognen?? Du kan da ikke klare å rappe store saker som f.eks. en hel Stange-kylling?Alle varer er da utstyrt med alarm? Stange- kylling? Matvarer er ikke utstyrt med alarm. Fortsatt mange forretninger som ikke har alarm. Jeg har stjålet alt fra klær, sminke, sko, kofferten, stoler, bilder, speil, barnetøy, barnevogner, bilstol, vippestol, kjøkkenutstyr, verktøy.. You name it! Anonymous poster hash: f2c32...3fe Du milde ... :O Kom ikke på noe bedre eksempel enn en Stange-kylling - den er større enn en håndveske og relativt dyr. En kalkun er større, men billigere - dessuten veldig tung og sikkert vrien å bære hvis man må løpe fra politiet. Vannmeloner er også store, men ikke veldig dyre.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #38 Skrevet 3. april 2014 Da jeg fikk første barnet, stjal jeg dyre vinterdresser, som jeg "returnerte". Fikk tilgodelapp, slik at jeg kunne kjøpe sprinkelseng.. Litt vanskelig å stjele den.. Anonymous poster hash: f2c32...3fe
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #39 Skrevet 3. april 2014 Her inne fremstår jeg som en blid og snill småbarnsmor fra Suburbia. IRL er jeg en ond kvinne som planlegger å overta verden ... MOAHAHAHAHAHA!! Eller kanskje jeg bare skrev et innlegg slik at jeg kan følge denne syke, syke tråden Ja, det r et merkelig opplegg. Skulle gjerne vært "normal", men er kanskje ikke det....? Anonymous poster hash: f2c32...3fe Med all respek å melde, altså, men jeg er sjokkert over at voksne mennesker rapper saker og ting i butikker Jeg trodde at det stort sett var tenåringer som stjal i butikker ?? Jeg har alltid gjort det. Når jeg ser rundt meg i hjemmet mitt, så er nok 90% av alt jeg eier, stjålet. Hater når mannen min kommer med dyre gaver til meg, tenker at jeg kunne jo bare stjålet det, så hadde vi spart de pengene... Feks, jeg insisterer på å stå for all matvarehandel, slik at jeg kan stjele de dyreste varene, og spare de pengene.. Anonymous poster hash: f2c32...3fe Nå blir jeg nysgjerrig her, altså, men hvordan gjør du det?? Diger veske? Gjemmer tyvegodset i barnevognen?? Du kan da ikke klare å rappe store saker som f.eks. en hel Stange-kylling?Alle varer er da utstyrt med alarm? Stange- kylling? Matvarer er ikke utstyrt med alarm. Fortsatt mange forretninger som ikke har alarm. Jeg har stjålet alt fra klær, sminke, sko, kofferten, stoler, bilder, speil, barnetøy, barnevogner, bilstol, vippestol, kjøkkenutstyr, verktøy.. You name it! Anonymous poster hash: f2c32...3fe Du milde ... :O Kom ikke på noe bedre eksempel enn en Stange-kylling - den er større enn en håndveske og relativt dyr. En kalkun er større, men billigere - dessuten veldig tung og sikkert vrien å bære hvis man må løpe fra politiet. Vannmeloner er også store, men ikke veldig dyre. Jeg har mye opp i den stoore veska mi, mens de store tingene har jeg bare tatt og spaserte ut av butikken med... Anonymous poster hash: f2c32...3fe
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #40 Skrevet 3. april 2014 PS: aldri stjålet når jeg har hatt barna med meg, men mange ganger når jeg har vært med andre... Anonymous poster hash: f2c32...3fe
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #41 Skrevet 3. april 2014 Huff, dette var ubehagelig lesning. Håper ikke du er i min omgangskrets. Anonymous poster hash: 8e492...d2a
Mia_73 Skrevet 4. april 2014 #42 Skrevet 4. april 2014 Jeg tror at alle har en mørk side som man vanligvis ikke viser til verden, men dette her var.... spesiell. Det her med stjelingen høres ut som kleptomani. Du stjeler vel varer du ikke trenger en gang.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #43 Skrevet 4. april 2014 Hva føler du når du blir tatt da ? Jeg ble nemlig aldri det for fant flotte teknikker. Med sminke. Aldri tatt annet, og jada det er ulovlig , men deilig. Savnet det i voksen alder også. Veldig sånn følelsesløs nærmest. Du vet ziva i NCIS? Hu oppfører seg kald, hard osv. Blir kalt for hu. Ja, gøy det. menn er det beste jeg vet å "lure". Uslyldighet.... Så smeller det til. Om jeg skal ha noe vel og merke... Jeg kommer som regel bare overens med menn. Aldri klart damer noe særlig. Psykologi er en medfødt gave ( og interesse). Kommer godt med vel og merke. Jo mer spennende /farlig og ulovlig. Jo mer vil jeg gjøre det..... Anonymous poster hash: dfa07...dad Nei, liker ikke å bli tatt. Men, den følelsen når jeg kommer it av en forretning med veska full av varer, den er gooood!!! Stjeler ofte ting jeg ikke trenger, fordi stjelingen gir meg en god følelse... Har også tidligere hatt maaaange sexpartnere. Nå har jeg vært godt noen år, og er alltid utro på turer etc. Anonymous poster hash: f2c32...3fe Den følelsen er fantastisk. En herlig mestring. Nå har ikke jeg vært i nærheten av slike varer som deg, men høres spennende ut!!! Virkelig!!:) Anonymous poster hash: dfa07...dad
LillaGorilla♥♥ Skrevet 4. april 2014 #44 Skrevet 4. april 2014 Men er det ikke kameraer rundt om da? Hadde aaaaaaldri turt å stjele noe, langt mindre fått meg til det.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #45 Skrevet 4. april 2014 Men er det ikke kameraer rundt om da? Hadde aaaaaaldri turt å stjele noe, langt mindre fått meg til det. Det er alltid noen "blindsoner". I forhold til hvor mye jeg stjeler, så er det overraskende få ganger jeg er blitt tatt. Aldri blitt tatt med de store varene, de gangene jeg bare jeg spaserer ut,.. Kun de gangene jeg har lagt varer opp i veska Anonymous poster hash: f2c32...3fe
Gustav Klitt Skrevet 4. april 2014 #46 Skrevet 4. april 2014 Her inne fremstår jeg som en blid og snill småbarnsmor fra Suburbia. IRL er jeg en ond kvinne som planlegger å overta verden ... MOAHAHAHAHAHA!! Eller kanskje jeg bare skrev et innlegg slik at jeg kan følge denne syke, syke tråden Ja, det r et merkelig opplegg. Skulle gjerne vært "normal", men er kanskje ikke det....? Anonymous poster hash: f2c32...3fe Med all respek å melde, altså, men jeg er sjokkert over at voksne mennesker rapper saker og ting i butikker Jeg trodde at det stort sett var tenåringer som stjal i butikker ?? Jeg har alltid gjort det. Når jeg ser rundt meg i hjemmet mitt, så er nok 90% av alt jeg eier, stjålet. Hater når mannen min kommer med dyre gaver til meg, tenker at jeg kunne jo bare stjålet det, så hadde vi spart de pengene... Feks, jeg insisterer på å stå for all matvarehandel, slik at jeg kan stjele de dyreste varene, og spare de pengene.. Anonymous poster hash: f2c32...3fe Nå blir jeg nysgjerrig her, altså, men hvordan gjør du det?? Diger veske? Gjemmer tyvegodset i barnevognen?? Du kan da ikke klare å rappe store saker som f.eks. en hel Stange-kylling?Alle varer er da utstyrt med alarm? Stange- kylling? Matvarer er ikke utstyrt med alarm. Fortsatt mange forretninger som ikke har alarm. Jeg har stjålet alt fra klær, sminke, sko, kofferten, stoler, bilder, speil, barnetøy, barnevogner, bilstol, vippestol, kjøkkenutstyr, verktøy.. You name it! Anonymous poster hash: f2c32...3fe Du milde ... :O Kom ikke på noe bedre eksempel enn en Stange-kylling - den er større enn en håndveske og relativt dyr. En kalkun er større, men billigere - dessuten veldig tung og sikkert vrien å bære hvis man må løpe fra politiet. Vannmeloner er også store, men ikke veldig dyre. ↑↑ *digger*
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #47 Skrevet 4. april 2014 Men er det ikke kameraer rundt om da? Hadde aaaaaaldri turt å stjele noe, langt mindre fått meg til det. Dessverre så jobber sikkert slike sammen. Opplevde en gang at et helt sminke stativ forsvant plutselig, vi var to på jobb. Begge var opptatt med å hjelpe en som hadde så myyyyyyye problemer. Sjefen ble dritt sur på oss for å ikke ha passet bedre på. Securitas gikk igjennom filmen og så, de hadde full kontroll på kamera så på ingen av bildene så man fjes. Fikk mye støtte av Securitas men for sjefen så ble det lettest å skylde på "late" ansatte. Fikk ikke attest selv om jeg hadde jobbet der i nesten fire år og alltid vært presis og til å stole på. Møkka tyver! Anonymous poster hash: b7dfe...439
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #48 Skrevet 4. april 2014 Sosiopat med et snev at personlighetsforstyrrelse.. ? Anonymous poster hash: 793eb...13e
Mamsalotta Skrevet 4. april 2014 #49 Skrevet 4. april 2014 Ser for meg at dere vil være stolte av dere selv på slutten av livet. Skremmende at dere har barn. For barnas skyld ville jeg oppsøkt hjelp om jeg var dere. Klarer dere å ha en normal tilknytning til dem? Jeg tviler på at dere er i stand til det, for dette dere forteller her viser empati, egoisme og samfunnsforståelse langt utenfor normale nivåer.
ærlig talt Skrevet 4. april 2014 #50 Skrevet 4. april 2014 Jeg får meg ikke til å tro på disse folkene i denne tråden. De lyver, stjeler og manipulerer kun for å gagne seg selv, også er de stolte av det?!? Om dette er reelt er jeg glad jeg ikke er i nærheten av deres personlighet! Folk er ikke dumme og familie og venner kommer garantert til å finne ut at dem er tvers gjennom råtne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå