Gå til innhold

Jeg har to personligheter

Anbefalte innlegg

Skrevet

.....DIAGNOSE!!!!!!

Anonymous poster hash: c05bf...c52

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er som å lese om meg. Trudde jeg var alene. Utad kjenner alle meg som ei hyggelig og blid jente. Alltid et smil på lur, men jeg er nok i overkant egoistisk og kynisk. Eier ikke samvittighet hvis jeg har hvert utro eller gjort noe mot en person som var idiotisk mot meg.

Ofrer alt for sønnen min, lever i et bra forhold. Men min historie sier at det kan hende med utroskap. Min spenning i hverdagen er sex med risiko. Et forhold har jeg aldri passet inn i.

Er glad ingen av mine nærmeste kjenner mitt virkelige jeg. Ikke stolt av det, men lever livet mitt som jeg vil...

Anonymous poster hash: 76e8f...dd4

Skrevet

Sosiopat med et snev at personlighetsforstyrrelse.. ?

Anonymous poster hash: 793eb...13e

SNEV?

Anonymous poster hash: 56ad5...de0

Skrevet

Sosiopat med et snev at personlighetsforstyrrelse.. ?

hehe mitt forsøk på å være ironisk det da;-)

SNEV?

Skrevet

Høres ut som flere av dere lider av narsissistisk personlighetsforstyrrelse.

Overdreven tro på egne ferdigheter og evner, urealistisk selvbilde og svært selvopptatte. Blant mye annet.

Måten dere ser dere selv på stemmer nok ikke overens med hvordan omgivelsene ser dere.

Anonymous poster hash: 26014...5be

Skrevet

Jøss, i mitt naive hode har jeg forestilt meg at voksne som stjeler i all hovedsak gjør det pga nød. Jeg hadde en liten periode da jeg var fjortis og nasket sminke for spenningene skyld. I voksen alder kunne det ikke falt meg inn å stjele så mye som en plastpose. Hadde virkelig følt meg ussel og nedrig om jeg hadde lusket ut fra Rimi med veska full av varer. Hadde ikke klart å se meg selv i speilet på flere år. Hva kommer rushet av? Hvordan kan det være stas å lure en pakke m karbonadedeig ut av butikken uten å betale??? Jeeez, get a life. A REAL life.

Anonymous poster hash: c87da...7c9

Skrevet

Den ene er pliktoppfyllende i jobben, god mor, kone, venninne etc. Tjener godt, flott hus, i grunn alt på stell

Den andre er manipulerende, løgner. Stjeler i alt av butikker. Føler lite empati med de rundt meg

Anonymous poster hash: f2c32...3fe

Høres ut som meg. Minus - tjener godt og stjeler alt.

I tenårene stja jeg masse sminke osv. Var et deilig kick. Ikke gjort d på noen pr. Men svært lite empati, lyver mye. Manipulerer lett som bare det osv,,,, syke greier . Men kan også så klart være god som gull :)

Anonymous poster hash: dfa07...dad

Noen som vet om denne siden din?

Nei ingen som vet nøyaktig feks at jeg kan manipulere kjempe lett. At jeg kan nærmest knipse i fingrene så endrer jeg både stemme og væremåte kun for å oppnå det jeg vil. Og er god på det også! Alle ser på meg som den uskyldige lille jenta, med temperament. Men jeg tenker kun bakveien for å oppnå osv... Og utnytter det til det fulle. Oppstår det store poeblemer jeg ikke kan løse så klikker jeg totalt og blir et monster. Dette er så klart noe folk ser, men en del av meg er litt... Ond på visse måter. Mine få nærmeste venner vet ikke baksidene. De tror jeg er søt og yndig med litt krydder

Get it?

Om de du manipulerer har litt antenner, tror jeg nok de forstår det.

Jeg ser slikt på lang avstand....

Anonymous poster hash: 6eb31...667

Skrevet

Jeg stjeler ikke, gjorde det en gang som barn, og fikk så dårlig samvittighet at jeg aldri ville klart det igjen.

Men, jeg er utro... Er pliktoppfyllende og verdens beste mot samboeren min, som gjenbetaler med å være en real dust alt for ofte, så jeg rømmer til et liv hvor jeg blir sett på som en gudinne. Har kun en mann som jeg har hatt sex med, men vi er utrolig tette og hadde nok hatt et flott liv sammen, hadde vi begge ikke hatt samboere og barn...

Jeg flørter også med mange andre menn, skriver slibrige meldinger og sender sexy bilder og får det samme tilbake.

Er avhengig av denne kontakten med mine andre menn. Trengte det ikke i starten av forholdet til samboeren, men etterhvert som den late,sure og drittleie siden hans kom frem lagde jeg meg et fristed med mennene mine. Jeg må ha det for å ikke gå fra samboeren, jeg kan tåle at han kjefter på meg og oppfører seg som en dust mot meg så lenge jeg har andre som gir meg positiv oppmerksomhet og kjærlighet...

Jepp, jeg er ei drittkjerring...

Anonymous poster hash: 68db5...f73

Skrevet

Den ene er pliktoppfyllende i jobben, god mor, kone, venninne etc. Tjener godt, flott hus, i grunn alt på stell

Den andre er manipulerende, løgner. Stjeler i alt av butikker. Føler lite empati med de rundt meg

Det er ikke vanskelige å skjønne at det neppe er deg selv du beskriver ;).

Når det er sagt, så er det umulig å trekke noen riktige konklusjoner om personen du beskriver kun ut fra det lille du sier.

Anonymous poster hash: 9009c...443

Skrevet

Hvorfor er dere sååå fæle ??

:kjefte:  :hakeslepp:

Anonymous poster hash: 03902...3aa
Skrevet

Jeg kjenner mange veldig manipulative kvinner. Tror ikke de vet at jeg vet, men man merker det etter hvert. Har venninner som skryter av at de snakker seg fra bøter og forelegg også. Synes ikke det er sjarmerende.

Selv synes jeg det er et poeng å bidra positivt der man kan, og ikke alltid tenke mest på hva som lønner seg selv. Dere virker veldig gjerrige, og det tror jeg at folk merker.

Anonymous poster hash: ca144...c72

Skrevet

Jeg får meg ikke til å tro på disse folkene i denne tråden. De lyver, stjeler og manipulerer kun for å gagne seg selv, også er de stolte av det?!?

Om dette er reelt er jeg glad jeg ikke er i nærheten av deres personlighet! Folk er ikke dumme og familie og venner kommer garantert til å finne ut at dem er tvers gjennom råtne!

Ikke nødvendigvis. Det finnes massemordere som ble oppfattet som svært hyggelig mens de bare tenkte hvordan de kunne drepe andre.

Jeg er overbevist at man klarer å opprettholde en fasade lenge, og for hele verden også, tom familien sin. De har evner som overstiger hva vi kan forestille oss (ikke positiv ment) og dermed har vi vanskelig å gjennomskue det. Jo smartere personen er jo bedre klarer han/hun det.

Skrevet

Høres ut som meg. Minus - tjener godt og stjeler alt.

I tenårene stja jeg masse sminke osv. Var et deilig kick. Ikke gjort d på noen pr. Men svært lite empati, lyver mye. Manipulerer lett som bare det osv,,,, syke greier . Men kan også så klart være god som gull :)

Noen som vet om denne siden din?

Nei ingen som vet nøyaktig feks at jeg kan manipulere kjempe lett. At jeg kan nærmest knipse i fingrene så endrer jeg både stemme og væremåte kun for å oppnå det jeg vil. Og er god på det også! Alle ser på meg som den uskyldige lille jenta, med temperament. Men jeg tenker kun bakveien for å oppnå osv... Og utnytter det til det fulle. Oppstår det store poeblemer jeg ikke kan løse så klikker jeg totalt og blir et monster. Dette er så klart noe folk ser, men en del av meg er litt... Ond på visse måter. Mine få nærmeste venner vet ikke baksidene. De tror jeg er søt og yndig med litt krydder

Get it?

Om de du manipulerer har litt antenner, tror jeg nok de forstår det.

Jeg ser slikt på lang avstand....

Anonymous poster hash: 6eb31...667

Jeg er hun som skrev dette, og jeg har testet. Jeg har klart å manipulere psykologer, folk med sterke , flotte yrker som man alltid må passe seg for slike som meg. Men jeg glir igjennom alt.Hadde vært gøy å teste......

Ser man meg, ser man kun min uskyldige side. Som vil alle godt. Og jeg vil mine nærmeste godt. Jeg lever idag kun for mine nærmeste. Og har en fantastisk kjærlighet for mine nære....

Men så kommer det til alle andre da.... Jeg klarer ikke bry meg. Klarer ikke reagere. Jeg driver bare med mannsdominerte hobbyer feks, og jeg risikerer MYE kun for å "vinne" og feks være bedre enn menn. Og hvem ville ikke sjarmert en mann bedre enn det.. Jeg finner veier som folk tror er helt usannsynlige...

Stjeler ikke feks...Kun i min ungdom. Tror ikke jeg hadde turt det nå, selv om rushet er fantastisk. Nydelig. 

Jeg elsker oppmerksomheten fra menn. Akkurat som jeg livnærer meg på det.....  Det gjør meg sterkere og mer motivert til videre gang. Dog har jeg visse sperrer ( som jeg skulle ønske jeg ikke hadde) som gjør at jeg ikke klarer å hoppe til sengs med de.... DEsverre

Skrevet

Jeg har ei venninne som lyver og manipulerer (ja, hun tror hun manipulerer i hvert fall). Dessuten er hun alkoholisert, og glemmer at hun røper seg selv i fylla.

Det ligger tykt utenpå at hun spiller flere roller og det er langt fra bare meg som merker det. Venninna mi kan til tider være veldig underholdende og morsom, men det er også forferdelig mye drama rundt henne. Derfor orker jeg kun små "doser" av henne.

Dere som tror at ingen rundt dere skjønner hvordan dere egentlig er: Tror dere virkelig det? 

Eneste grunnen til at jeg ikke har tatt opp dette med venninna mi er fordi hun lager et realt spetakkel hver gang noen sier henne i mot. Jeg er konfliktsky og jatter heller med. Om hun tror jeg sluker alle historiene hennes, så kunne jeg ikke brydd meg mindre. Jeg vet selv at man ikke kan ta henne seriøst.

Dere manipulerende damer ute der: Det kan hende ingen sier fra nå, men en dag kommer det! Folk blir rett og slett drittlei av dere! Og at dere har barn er utrolig trist. De kommer til å innse at mødrene er drittkjerringer :( Det blir hardt for dem.

Om dere mangler empati og sympati; søk hjelp og PRØV i det minste å gjøre noe med problemene dere har. Om ikke for andre, så for deres egen del!

Anonymous poster hash: 5dba7...a87
Skrevet

Har vel mye å si hvordan vi oppfører oss med andre. Kunne nok blitt verdens beste skuespiller ;)

Skryter ikke av min egoistiske og kyniske side, holder mine ting for meg selv, rolig person, blid som dagen er lang, støttende ovenfor venner og familie. Legger sjela mi i jobben min og min kjære gutt. Sosial og ofte den som kan komme i prat med ukjente fordi jeg syns det er koselig å prate med mennesker. Hører aldri noe negativt om meg som person.

En god samboer, men som skrevet tidligere er utroskap med risiko min avhengighet (sier det aldri til noen). Men jeg må spille mye for å vise empati med andres gleder og sorger. Kan gjøre de fæleste ting uten dårlig samvittighet så de jeg er uvenner med, fikk samme behandling tilbake bare ti ganger verre. Null samvittighet.

Strekkmerker også... Hvert sånn siden jeg var barn. Manipulerer lett mennesker rundt meg...

Skrevet

Jeg får meg ikke til å tro på disse folkene i denne tråden. De lyver, stjeler og manipulerer kun for å gagne seg selv, også er de stolte av det?!?

Om dette er reelt er jeg glad jeg ikke er i nærheten av deres personlighet! Folk er ikke dumme og familie og venner kommer garantert til å finne ut at dem er tvers gjennom råtne!

Ikke nødvendigvis. Det finnes massemordere som ble oppfattet som svært hyggelig mens de bare tenkte hvordan de kunne drepe andre.

Jeg er overbevist at man klarer å opprettholde en fasade lenge, og for hele verden også, tom familien sin. De har evner som overstiger hva vi kan forestille oss (ikke positiv ment) og dermed har vi vanskelig å gjennomskue det. Jo smartere personen er jo bedre klarer han/hun det.

Joda, jeg vet egentlig det. Men at det finnes såpass mange manipulatorer her på et mamma(pappa)forum, synes jeg er hårreisende :( Det sier kanskje mer om hvor naiv jeg er :huh:

Skrevet

Har vel mye å si hvordan vi oppfører oss med andre. Kunne nok blitt verdens beste skuespiller ;)

Skryter ikke av min egoistiske og kyniske side, holder mine ting for meg selv, rolig person, blid som dagen er lang, støttende ovenfor venner og familie. Legger sjela mi i jobben min og min kjære gutt. Sosial og ofte den som kan komme i prat med ukjente fordi jeg syns det er koselig å prate med mennesker. Hører aldri noe negativt om meg som person.

En god samboer, men som skrevet tidligere er utroskap med risiko min avhengighet (sier det aldri til noen). Men jeg må spille mye for å vise empati med andres gleder og sorger. Kan gjøre de fæleste ting uten dårlig samvittighet så de jeg er uvenner med, fikk samme behandling tilbake bare ti ganger verre. Null samvittighet.

Strekkmerker også... Hvert sånn siden jeg var barn. Manipulerer lett mennesker rundt meg...

Strekkmerker=dyrekjær også ;)

Skrevet

Strekkmerker..? :P

Skrevet

Jeg kjenner mange veldig manipulative kvinner. Tror ikke de vet at jeg vet, men man merker det etter hvert. Har venninner som skryter av at de snakker seg fra bøter og forelegg også. Synes ikke det er sjarmerende.

Selv synes jeg det er et poeng å bidra positivt der man kan, og ikke alltid tenke mest på hva som lønner seg selv. Dere virker veldig gjerrige, og det tror jeg at folk merker.

Det hjelper å snakke med de om at det sårer deg, at ikke alt her i livet kan måles i penger. Men de sender karma etter deg da ;) Noen ganger så må man bare si du jeg har så dårlig tid, kjekt å se deg!

God bok:

http://www.gyldendal.no/Faglitteratur/Psykologi/Generell-psykologi/Manipulasjon

Husk alle manipulere til en viss grad, det er når det kun blir til egen vinning man må reagere! 

Anonymous poster hash: b7dfe...439

Skrevet

Jeg er hun som skrev dette, og jeg har testet. Jeg har klart å manipulere psykologer, folk med sterke , flotte yrker som man alltid må passe seg for slike som meg. Men jeg glir igjennom alt.Hadde vært gøy å teste......

Ser man meg, ser man kun min uskyldige side. Som vil alle godt. Og jeg vil mine nærmeste godt. Jeg lever idag kun for mine nærmeste. Og har en fantastisk kjærlighet for mine nære....

Men så kommer det til alle andre da.... Jeg klarer ikke bry meg. Klarer ikke reagere. Jeg driver bare med mannsdominerte hobbyer feks, og jeg risikerer MYE kun for å "vinne" og feks være bedre enn menn. Og hvem ville ikke sjarmert en mann bedre enn det.. Jeg finner veier som folk tror er helt usannsynlige...

Stjeler ikke feks...Kun i min ungdom. Tror ikke jeg hadde turt det nå, selv om rushet er fantastisk. Nydelig. 

Jeg elsker oppmerksomheten fra menn. Akkurat som jeg livnærer meg på det.....  Det gjør meg sterkere og mer motivert til videre gang. Dog har jeg visse sperrer ( som jeg skulle ønske jeg ikke hadde) som gjør at jeg ikke klarer å hoppe til sengs med de.... DEsverre

FOR et grandiost oppblåst ego du har!!! Dette er sånn man leser om i tegneserier. 

Skrevet

FOR et grandiost oppblåst ego du har!!! Dette er sånn man leser om i tegneserier. 

nja... leser ikke tegneserier, aldri gjort.Så der kan jeg ikke uttale meg faktisk. 

Jeg gjør ALT for de rundt meg, uten å ofre en tanke . Jeg bare gjør... Men for fremmede osv... Nei , der klarer jeg ikke. Thats me. Deal with it... ;)

Skrevet

Så dårlig en unskyldning. To personligheter. Nei veit du hva. Her er det faktisk rett og slett en hau med damer som dere som har en haug med dårlige valg. Dere velger dette selv.

To personligheter, særlig. Dere er slemme og kleptomane. Det kan ikke uskyldiggjøres ved å påstå dere har splittet personlighet. Dere vet helt og holdent forskjell på rett og galt og dere gir faan. Sånne som dere er falske. Det er falske dere er. Noen sliter faktisk med det å ha to personligheter. Dere normaliserer det ved og legges den dårlige siden av dere på bakgrunn av dette. Dere burde være flaue over dere selv.

Anonymous poster hash: 75823...83d

Skrevet

Det er ikke vanskelige å skjønne at det neppe er deg selv du beskriver ;).

Når det er sagt, så er det umulig å trekke noen riktige konklusjoner om personen du beskriver kun ut fra det lille du sier.

Beskriver ikke meg selv?

Skrevet

Gjerrig nei! Jeg kommer alltid med de flotteste gavene, har de flotteste selskapene etc

Skrevet

Det er ikke vanskelige å skjønne at det neppe er deg selv du beskriver ;).

Beskriver ikke meg selv?

Hun beskriver seg nok selv meget godt tenker jeg. Det er vanskelig å forstå for mange at det faktisk er veldig mulig å være slik...

Vær den du er du :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...