Gå til innhold

Vi vil gjerne vite hva dere synes om forumet!


Gjest Kira

Anbefalte innlegg

Kanskje dere skal få suglut kasta ut herfra? Det kommer til å bli så mye bedre stemning med engang, og jeg vet at flertallet her er enige med meg! Aldri opplevd en person som gnir rundt seg med så mye gruff som denne! Men så har vi jo denne lille fanklubben hennes da, som fortsetter å oppmuntre henne til å være avskyelig. Takk for meg.

 

Anonymous poster hash: d3e73...fda

Jeg har sansen for suglut jeg. Ja hun er litt kvass til tider, men jeg liker henne

 

Anonymous poster hash: 29730...354

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns det har blitt kjedelig etter at forum+ ble lansert. 

Syns også modereringen er inkonsekvent. Noen ganger alt for streng (om det er snakk om innvandring) andre ganger får alt stå (Som med uføre)



Anonymous poster hash: ffb63...aa5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • jeg tror forum+ fungerer etter hensikten for mange
  • samtidig trengs det mer informasjon om hva det er - det er jo ikke èn lukket gruppe, men en mulighet til mange åpne eller lukkete forum som brukere oppretter og administrerer selv
  • en bieffekt av det har nok blitt at anonymforum blir nesten helt anonymt og at det med færre nickbrukere blir mindre liv og færre meninger og færre superengasjerte tråder, dessverre
  • brukermoderatorer gjør fortsatt en veldig god jobb og fortjener ros for å gidde

 

Anonymous poster hash: 93647...16f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...