Gå til innhold

Vi vil gjerne vite hva dere synes om forumet!


Gjest Kira

Anbefalte innlegg

* jeg er veldig glad for at dere fikk bruker moderatorer! De gjør en kjempe god jobb!

 

* Jeg setter også stor pris på anonym forumet hvor man kan lufte hva som helst uten at noen vet det er meg.

 

* Når det gjelder modereringen så synes jeg at du, Kira, er veldig flink til å legge inn en advarsel. Når dere sletter ol er det kjempe bra med begrunnelsene og at de er tydelige. Det eneste jeg kunne sett en endring på er at dere fjerner skikkelig avsporing fra tema når det er en diskusjon som er i full sving. Det ødlegger sånn for gangen i diskusjonen.

 

* Aller sist så ønsker jeg at det blir litt mer begrenset hvor mange quotes som kan tas med for et svar. Man scroller seg jo i hjel enkelte ganger.

 

Alt i alt: Godt fornøyd!

 

Anonymous poster hash: 656fd...896

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Avsporinger er et gode. Skal avsporinger ryddes vekk blir det usedvanlig kjedelig. Det er opp til deltakerne å styre trådene - noen av de beste trådene her inne sporer voldsomt av men lever et rikere liv av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avsporinger er et gode. Skal avsporinger ryddes vekk blir det usedvanlig kjedelig. Det er opp til deltakerne å styre trådene - noen av de beste trådene her inne sporer voldsomt av men lever et rikere liv av den grunn.

Ønsker meg Sug Lut til bruker moderator! 

 

Anonymous poster hash: 9830f...bea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Avsporinger er et gode. Skal avsporinger ryddes vekk blir det usedvanlig kjedelig. Det er opp til deltakerne å styre trådene - noen av de beste trådene her inne sporer voldsomt av men lever et rikere liv av den grunn.

Ønsker meg Sug Lut til bruker moderator! 

 

Anonymous poster hash: 9830f...bea

 

Det er du nok relativt alene om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Avsporinger er et gode. Skal avsporinger ryddes vekk blir det usedvanlig kjedelig. Det er opp til deltakerne å styre trådene - noen av de beste trådene her inne sporer voldsomt av men lever et rikere liv av den grunn.

Ønsker meg Sug Lut til bruker moderator! 

 

Anonymous poster hash: 9830f...bea

 

Det er du nok relativt alene om.

 

Er over gjennomsnittet på å se folks egenskaper, så der er det nok din selvtillit som oppfører seg litt norsk ;) Sug Lut til bruker moderator, da får trollene seg et sjokk ;) 

 

Anonymous poster hash: 9830f...bea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker IKKE at dere skal bli strengere. Synes modereringen fungerer veldig bra.

 

Anonymous poster hash: 2f028...c53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med å kunne hake av anonymt på kranglesiden også?

Jeg savner å ha en ren anonymside der man kan skrive om hemoroider og andre private/flaue ting, og så kan provoserende/hormonelle innlegg skrives på kranglesiden. Nå har kranglesiden ingen som helst funksjon utover syklubb for et par brukere.Anonymous poster hash: e8840...0ef

Så alle huggærne høner skal inn på krangle lage kvalme og kunne gjemme seg bak anonymkanppen?

La oss ha krangle i fred det er det eneste stedet man kan si sin mening eller ha hat og elsk uten annie. Mulig at man ser på det som syklubb for enkelte av oss, men krangle blir det man gjør det til.

I det øyeblikket krangle får anonymknapp så er helvete løs der også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hva med å kunne hake av anonymt på kranglesiden også?

Jeg savner å ha en ren anonymside der man kan skrive om hemoroider og andre private/flaue ting, og så kan provoserende/hormonelle innlegg skrives på kranglesiden. Nå har kranglesiden ingen som helst funksjon utover syklubb for et par brukere.Anonymous poster hash: e8840...0ef

Så alle huggærne høner skal inn på krangle lage kvalme og kunne gjemme seg bak anonymkanppen?

La oss ha krangle i fred det er det eneste stedet man kan si sin mening eller ha hat og elsk uten annie. Mulig at man ser på det som syklubb for enkelte av oss, men krangle blir det man gjør det til.

I det øyeblikket krangle får anonymknapp så er helvete løs der også.

 

Der beviste du det jeg har hevdet at noen her peker seg ut en hakkekylling og jager rundt. La dere som holder på sånn få ansvar slik at dere må stå litt til rette for det "helvete" dere fint klarer å lage selv :)

 

Anonymous poster hash: 9830f...bea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som flere nevner her; Bytt navn! Vi er mange som  slettes ikke har noen baby lenger, men ikke klarer løsrive oss fra forumet, så å være på et forum som heter Din Baby er igrunnen bare pinlig  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hva med å kunne hake av anonymt på kranglesiden også?

Jeg savner å ha en ren anonymside der man kan skrive om hemoroider og andre private/flaue ting, og så kan provoserende/hormonelle innlegg skrives på kranglesiden. Nå har kranglesiden ingen som helst funksjon utover syklubb for et par brukere.Anonymous poster hash: e8840...0ef

Så alle huggærne høner skal inn på krangle lage kvalme og kunne gjemme seg bak anonymkanppen?

La oss ha krangle i fred det er det eneste stedet man kan si sin mening eller ha hat og elsk uten annie. Mulig at man ser på det som syklubb for enkelte av oss, men krangle blir det man gjør det til.

I det øyeblikket krangle får anonymknapp så er helvete løs der også.

 

Der beviste du det jeg har hevdet at noen her peker seg ut en hakkekylling og jager rundt. La dere som holder på sånn få ansvar slik at dere må stå litt til rette for det "helvete" dere fint klarer å lage selv :)

 

Anonymous poster hash: 9830f...bea

 

Du har visst fått krøll på trusa? Hvor får du "hakkekylling" fra i innlegget over? Og hva er greia med det idiotfliretrynet du henger på etter en helt goddagmannøkseskaftmelding?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg i hvert fall ikke flere muligheter til anonymitet. Det holder med det ene stedet, det holder med den ene muligheten til å uttrykke seg uten å måtte svare for det. 

 

For min egen del ønsker jeg nok at smokken forsvinner, det føles rart å være et sted med et sånt symbol etter at ungene har vokst seg til. 

 

På et vis ønsker jeg meg strengere moderering, på et annet vis synes jeg det har underholdningsverdi at noen virkelig flagger de mest outrerte meningene. Skulle først og fremst ønske det var sterkere intern justis slik at det idiotiske ikke ble holdt i live i timesvis. Hvis alle brukere lot være å kommentere på det de virkelig mener er troll eller usannsynlig, ville disse trådene dødd ut nokså kjapt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det blir strengere  moderering her inne nå, så mister dere meg som bruker.. Jeg syns dere er for strenge og at det er kjedelig her inne nå. 



Anonymous poster hash: 40ea1...ac7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig enig i at siden kunne byttet navn og at vi fikk et annet bilde :) Jeg har verken baby eller kul på magen lenger, men henger visst fast her :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ønsker at det skal være mulig å redigere egne innlegg.



Anonymous poster hash: 94a20...c4a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg ønsker at det skal være mulig å redigere egne innlegg.

 

Anonymous poster hash: 94a20...c4a

Det kan man jo.

 

Anonymous poster hash: 885c7...6fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarefunksjon i tråder. Det blir så innmari lange "haler" med de samme sitatene om og om igjen, jeg synes det er både slitsomt og rotete å lese. På f.eks Kvinneguiden siteres kun den man svarer direkte, det han eller hun har svart på kommer ikke med, jeg synes det gir en mye bedre "leseopplevelse" av tråden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig i at det bør gjøres noe med siteringen, det er slitsomt å lese en tråd hvor man må scrolle hundre sider.

 

Men jeg synes ikke modereringen må bli strengere. Da blir det kjedelig og livløst her. Jeg er for en viss takhøyde - men personangrep, rasisme osv er selvfølgelig ikke greit.

 

Også enig i at dere må bli flinkere til å svare på ris og ros.

 

Anonymous poster hash: 3aa4d...211

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forslag:

 

- nye navn. Selv om jeg i aller høyeste grad er i målgruppen til barnimagen, er navnet litt klamt.

 

- ikke strengere moderering

 

- ikke lov med hundre quotes

 

- ikke avskaffe anonymforum (som noen ba om), det er jo kun der det er verd å følge med. Eneste sted det er nok aktivitet.

 

- which reminds me; det er altfor mange undersider. Tipper det ville blitt mer aktivitet hvis man slo sammen de som naturlig hører sammen. Trenger ikke ett forum for alt, da velger heller folk et sted med flere folk.

 

- kanskje slette innlegg selv (litt usikker der).

 

Ellers er det mye bra, f.eks. anonymkodene og grensesnitt generelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvorfor anonymkodene må være så lange. Det hadde vært lettere å holde oversikt hvis man fikk kode «anonym 1», «anonym 2» osv etter hvert som man svarte i en tråd. I hvert fall burde hi få en kode som viste at det at nettopp hi (eller kanskje til og med en annen font, farge e.l. ) så man lett kunne bla nedover og se om hi hadde kommet med oppdateringer uten å måtte lese alle svar.

 

Anonymous poster hash: c2bff...315

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes det er flott med brukermoderatorene, og jeg synes de gjør en helt grei (og særdeles utakknemlig ) jobb.

 

jeg synes ikke sug lut skal bli brukermoderator. ville savnet hennes tilskudd til diskusjonene ;-)

 

skift gjerne navn.

 

ikke bli så mye strengere på modereringen. la der heller stå en advarsel på anonymforum om at det er "moderat moderert" og så må folk selv bestemme om de vil våge seg utpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes det er flott med brukermoderatorene, og jeg synes de gjør en helt grei (og særdeles utakknemlig ) jobb.

 

jeg synes ikke sug lut skal bli brukermoderator. ville savnet hennes tilskudd til diskusjonene ;-)

 

skift gjerne navn.

 

ikke bli så mye strengere på modereringen. la der heller stå en advarsel på anonymforum om at det er "moderat moderert" og så må folk selv bestemme om de vil våge seg utpå.

Det er jeg enig i. Jeg savner Kira som vanlig bruker og de andre brukermoderatorene er jo nesten forsvunnet totalt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forslag:

 

- nye navn. Selv om jeg i aller høyeste grad er i målgruppen til barnimagen, er navnet litt klamt.

 

- ikke strengere moderering

 

- ikke lov med hundre quotes

 

- ikke avskaffe anonymforum (som noen ba om), det er jo kun der det er verd å følge med. Eneste sted det er nok aktivitet.

 

- which reminds me; det er altfor mange undersider. Tipper det ville blitt mer aktivitet hvis man slo sammen de som naturlig hører sammen. Trenger ikke ett forum for alt, da velger heller folk et sted med flere folk.

 

- kanskje slette innlegg selv (litt usikker der).

 

Ellers er det mye bra, f.eks. anonymkodene og grensesnitt generelt.

Hvis det er meg du sikter til ift anonymsiden så mente jeg slett ikke å fjerne den, men å tillate å signere anonymt på kranglesiden også.

 

Anonymous poster hash: e8840...0ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Forslag:

 

- nye navn. Selv om jeg i aller høyeste grad er i målgruppen til barnimagen, er navnet litt klamt.

 

- ikke strengere moderering

 

- ikke lov med hundre quotes

 

- ikke avskaffe anonymforum (som noen ba om), det er jo kun der det er verd å følge med. Eneste sted det er nok aktivitet.

 

- which reminds me; det er altfor mange undersider. Tipper det ville blitt mer aktivitet hvis man slo sammen de som naturlig hører sammen. Trenger ikke ett forum for alt, da velger heller folk et sted med flere folk.

 

- kanskje slette innlegg selv (litt usikker der).

 

Ellers er det mye bra, f.eks. anonymkodene og grensesnitt generelt.

Hvis det er meg du sikter til ift anonymsiden så mente jeg slett ikke å fjerne den, men å tillate å signere anonymt på kranglesiden også.

 

Anonymous poster hash: e8840...0ef

 

Det var mulig å signere anonymt på krangle før, men Gud hjelpe meg, det var helt texastilstander der inne!

Mulig det har sine årsaker til at man MÅ signere med nick på et krangleforum ellers ville det blitt et helvete der inne  :fnise:

 

Anonymous poster hash: 44948...9a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg starter å lese en tilsynelatende interessant tråd..i tråden blir det sitering..så enda en..så enda en også 50 til... da orker ikke jeg mer.Gjør noe med de lange siteringen så de ikke blir eviglange! Takk !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarefunksjon i tråder. Det blir så innmari lange "haler" med de samme sitatene om og om igjen, jeg synes det er både slitsomt og rotete å lese. På f.eks Kvinneguiden siteres kun den man svarer direkte, det han eller hun har svart på kommer ikke med, jeg synes det gir en mye bedre "leseopplevelse" av tråden!

Veldig, veldig enig! Det er utrolig irriterende med milelange haler. Dette må dere klare å ordne opp i!

 

Anonymous poster hash: f377f...88a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...