Gå til innhold

Vi vil gjerne vite hva dere synes om forumet!


Gjest Kira

Anbefalte innlegg

Savner en "gå til siste side"-knapp på mobilversjonen! Irriterende å trykke på "neste" hvis tråden har 20 sider..

 

Anonymous poster hash: b681b...f34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Savner en "gå til siste side"-knapp på mobilversjonen! Irriterende å trykke på "neste" hvis tråden har 20 sider..

 

Anonymous poster hash: b681b...f34

Veldig enig, det er ikke sånn knapp når jeg går inn på pc heller. Det er unødvendig irriterende sånn som det er nå

 

Anonymous poster hash: 2ce39...66e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner at det er sånn "hot" knapp på tråder med mange svar, slik som det var før.

Og når det kommer til sitering, som jeg mange klager over her, så er det jo lett å redigere bort tidligere innlegg selv, slik at man kun siterer det siste svaret!

 



Anonymous poster hash: fc5da...96b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Kranglesiden er jo bare et kosemoseforum for en liten gruppe som tydeligvis kjenner hverandre godt

Men da synes jeg virkelig at forumledelsen bør gi siden et annet navn. Nå er det direkte villedende, ikke minst for nye brukere.

 

Anonymous poster hash: f377f...88a

Det er då ikkje eit lukka forum, det er fritt fram (og velkomment) for alle å slenge innom for å få ut grums og få råd og støtte når ein har lyst til å drukne nokon. Einaste er at ein må vise nick. Det har ein stor fordel; du slepp å få svar frå dei verste forumtrolla, og kan få ut frustrasjonen din utan å bli hetsa.

 

 

Det er et lukket forum for dere poppisbrukere.

 

Anonymous poster hash: f57d7...c80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns modereringen er litt hipp som happ.

 

Det er for mange kategorier, og noen har misvisende navn.

 

Det bør være mulig å redigere/slette innlegg selv etter litt tid har gått.

 

Siteringen er et stort problem.

 

Ellers er jeg relativt fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

 

 

 

Kranglesiden er jo bare et kosemoseforum for en liten gruppe som tydeligvis kjenner hverandre godt

Men da synes jeg virkelig at forumledelsen bør gi siden et annet navn. Nå er det direkte villedende, ikke minst for nye brukere.

 

Anonymous poster hash: f377f...88a

Det er då ikkje eit lukka forum, det er fritt fram (og velkomment) for alle å slenge innom for å få ut grums og få råd og støtte når ein har lyst til å drukne nokon. Einaste er at ein må vise nick. Det har ein stor fordel; du slepp å få svar frå dei verste forumtrolla, og kan få ut frustrasjonen din utan å bli hetsa.

Det er et lukket forum for dere poppisbrukere.

 

Anonymous poster hash: f57d7...c80

Bladde tilbake for å finne teikn til ekskludering, måtte tilbake til byrjinga av februar for å finne ein tråd utan respons. Ellen-propellen, beklagar at du vart oversett.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Kranglesiden er jo bare et kosemoseforum for en liten gruppe som tydeligvis kjenner hverandre godt

Men da synes jeg virkelig at forumledelsen bør gi siden et annet navn. Nå er det direkte villedende, ikke minst for nye brukere.

 

Anonymous poster hash: f377f...88a

Det er då ikkje eit lukka forum, det er fritt fram (og velkomment) for alle å slenge innom for å få ut grums og få råd og støtte når ein har lyst til å drukne nokon. Einaste er at ein må vise nick. Det har ein stor fordel; du slepp å få svar frå dei verste forumtrolla, og kan få ut frustrasjonen din utan å bli hetsa.

Det er et lukket forum for dere poppisbrukere.

 

Anonymous poster hash: f57d7...c80

Bladde tilbake for å finne teikn til ekskludering, måtte tilbake til byrjinga av februar for å finne ein tråd utan respons. Ellen-propellen, beklagar at du vart oversett.

 

Helt ærlig, dette svaret kunne du spart deg for, stjerna! Synes det var utrolig barnslig, og totalt unødvendig å navngi slik og være så "hoven".

 

 

Anonymous poster hash: 2d232...1fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

Kranglesiden er jo bare et kosemoseforum for en liten gruppe som tydeligvis kjenner hverandre godt

Men da synes jeg virkelig at forumledelsen bør gi siden et annet navn. Nå er det direkte villedende, ikke minst for nye brukere.

 

Anonymous poster hash: f377f...88a

Det er då ikkje eit lukka forum, det er fritt fram (og velkomment) for alle å slenge innom for å få ut grums og få råd og støtte når ein har lyst til å drukne nokon. Einaste er at ein må vise nick. Det har ein stor fordel; du slepp å få svar frå dei verste forumtrolla, og kan få ut frustrasjonen din utan å bli hetsa.

Det er et lukket forum for dere poppisbrukere.

 

Anonymous poster hash: f57d7...c80

Bladde tilbake for å finne teikn til ekskludering, måtte tilbake til byrjinga av februar for å finne ein tråd utan respons. Ellen-propellen, beklagar at du vart oversett.

 

Helt ærlig, dette svaret kunne du spart deg for, stjerna! Synes det var utrolig barnslig, og totalt unødvendig å navngi slik og være så "hoven".

 

 

Anonymous poster hash: 2d232...1fa

 

Haha, der er du igjen - får du like stor tenning hver gang du prøver å være voksen og påpeke hva andre burde spart seg for? Ja, det er skikkelig unødvendig å belegge påstander med fakta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

 

Kranglesiden er jo bare et kosemoseforum for en liten gruppe som tydeligvis kjenner hverandre godt

Men da synes jeg virkelig at forumledelsen bør gi siden et annet navn. Nå er det direkte villedende, ikke minst for nye brukere.

 

Anonymous poster hash: f377f...88a

Det er då ikkje eit lukka forum, det er fritt fram (og velkomment) for alle å slenge innom for å få ut grums og få råd og støtte når ein har lyst til å drukne nokon. Einaste er at ein må vise nick. Det har ein stor fordel; du slepp å få svar frå dei verste forumtrolla, og kan få ut frustrasjonen din utan å bli hetsa.
Det er et lukket forum for dere poppisbrukere.

 

Anonymous poster hash: f57d7...c80

Bladde tilbake for å finne teikn til ekskludering, måtte tilbake til byrjinga av februar for å finne ein tråd utan respons. Ellen-propellen, beklagar at du vart oversett.

Helt ærlig, dette svaret kunne du spart deg for, stjerna! Synes det var utrolig barnslig, og totalt unødvendig å navngi slik og være så "hoven".

 

 

Anonymous poster hash: 2d232...1fa

Hadde då ikkje gjort det utan å vere 99.9% sikker på at ellen-propellen finn det uproblematisk at ein ein tråd vart forbigått! Kor humørlaus kan ein bli?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

 

Kranglesiden er jo bare et kosemoseforum for en liten gruppe som tydeligvis kjenner hverandre godt

Men da synes jeg virkelig at forumledelsen bør gi siden et annet navn. Nå er det direkte villedende, ikke minst for nye brukere.

 

Anonymous poster hash: f377f...88a

Det er då ikkje eit lukka forum, det er fritt fram (og velkomment) for alle å slenge innom for å få ut grums og få råd og støtte når ein har lyst til å drukne nokon. Einaste er at ein må vise nick. Det har ein stor fordel; du slepp å få svar frå dei verste forumtrolla, og kan få ut frustrasjonen din utan å bli hetsa.

Det er et lukket forum for dere poppisbrukere.

 

Anonymous poster hash: f57d7...c80

Bladde tilbake for å finne teikn til ekskludering, måtte tilbake til byrjinga av februar for å finne ein tråd utan respons. Ellen-propellen, beklagar at du vart oversett.

 

Helt ærlig, dette svaret kunne du spart deg for, stjerna! Synes det var utrolig barnslig, og totalt unødvendig å navngi slik og være så "hoven".

 

 

Anonymous poster hash: 2d232...1fa

 

Haha, der er du igjen - får du like stor tenning hver gang du prøver å være voksen og påpeke hva andre burde spart seg for? Ja, det er skikkelig unødvendig å belegge påstander med fakta.

 

Nei, der tar du grundig feil, Sug Lut. Jeg svarer utrolig sjelden på ting her inne. Så at du påstår at "der er du igjen", blir helt fjernt for meg. Jeg synes bare det var usmakelig.

Men hadde jeg vist at stjerna mener Ellen finner dette uproblematisk, så hadde jeg kanskje ikke brukt de få kaloriene på å skrive det første innlegget. Men ut i fra innlegget til stjerne, kunne ikke jeg vite at de tydeligvis kjenner hverandre litt.

 

Anonymous poster hash: 2d232...1fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hadde då ikkje gjort det utan å vere 99.9% sikker på at ellen-propellen finn det uproblematisk at ein ein tråd vart forbigått! Kor humørlaus kan ein bli?"

 

Og hvordan skal jeg kunne vite at Ellen synes dette var greit? Jeg trodde du hang ut en bruker her, og det var det jeg reagerte på.

 

Jeg er ikke humorløs, men jeg så ikke humoren i denne da den virket veldig unødvendig.

 



Anonymous poster hash: 2d232...1fa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg startet en tråd på krangle i går. Måtte teste ut dette her og jeg fikk svar av flere. Prøv selv! Det var riktig så koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Hadde då ikkje gjort det utan å vere 99.9% sikker på at ellen-propellen finn det uproblematisk at ein ein tråd vart forbigått! Kor humørlaus kan ein bli?"

 

Og hvordan skal jeg kunne vite at Ellen synes dette var greit? Jeg trodde du hang ut en bruker her, og det var det jeg reagerte på.

 

Jeg er ikke humorløs, men jeg så ikke humoren i denne da den virket veldig unødvendig.

 

 

Anonymous poster hash: 2d232...1fa

Kjenner henne gjer eg ikkje, men ho veit at ho et velkommen på krangle.

 

Det er ein generell tendens her inne til å tolke alt i verste meining, kan eit innlegg tolkast negativt gjer ein det visst, kan ikkje risikere god stemning (slik det er på krangle). Deyte gjeld ikkje deg spesielt, men anonymforumet generelt. Det er vel derfor fleire og fleire heller brukar krangle.

Endret av ★
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voldsomt til hårsår og trangsynte krangleklikken er da. Newsflash: dere er ikke perfekte, der har ikke alltid rett, dere kan være rimelig frekke og ekskludende OG dere tar over er forum andre gjerne ville brukt til det den er ment til med deres dagligdagse drittprat! Hvorfor ikke får deres egen lille forumside så folk kan bruke krangle??? Vet dere tydelig har personlig kjennskap til brukermoderatorene, noe som kommer til å komme fram når dere får beholde kranglesiden og nok en gang får deres vilje!

.. regner med usaklig kommentar, go ahead, dere blir bare mer og mer patetiske.Anonymous poster hash: ee93c...46d

Men hvem hindrer deg i å starte tråder om hva du vil på Krangle? Det er ingen som setter grenser for hva som kan tas opp der inne (så lenge man følger forumreglene da). Krangle i vei du.

 

Og hvorfor skal du få lov å henge der, men ikke vi som bruker den nå? Hvem skal kontrollere det?

 

Det blir for dumt å sutre over å ikke få lov å være med når dere ikke gir dere til kjenne engang. Når man ser antall treff kontra antall svar på forskjellige tråder så er det jo klart at det er enormt mange som bare er inne og kikker uten å legge igjen spor. Helt greit det, men ikke syt over å ikke 'få være med'.

 

Jeg har aldri opplevd at noen ikke har blitt tatt godt imot der inne, den tiden jeg har vært der. Noen ganger får jeg to svar på en tråd jeg starter og noen ganger mange, men man kan jo ikke sette seg i en krok og sture fordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hadde då ikkje gjort det utan å vere 99.9% sikker på at ellen-propellen finn det uproblematisk at ein ein tråd vart forbigått! Kor humørlaus kan ein bli?" Og hvordan skal jeg kunne vite at Ellen synes dette var greit? Jeg trodde du hang ut en bruker her, og det var det jeg reagerte på. Jeg er ikke humorløs, men jeg så ikke humoren i denne da den virket veldig unødvendig.  Anonymous poster hash: 2d232...1fa

Hadde du hengt på krangle hadde du skjønt den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

Enn så lenge de trives med det og ikke gjør noen skade (annet enn at noen av årsaker uklare for meg irriterer seg over at de har valgt å bruke den delen av forumet på den måten), kan jeg ikke skjønne hva som er problemet med det?

På samme måte som jeg ikke kan skjønne hva som er problemet med å endre sidenavnet. Virkelig ikke.

 

Anonymous poster hash: f377f...88a

Det burde være åpenbart at problemet er den ekskludering flere av oss opplever der. Og når det nå viser seg at det var flere enn jeg som føler det slik, at faktisk flere kunne tenke seg å ta forumet i bruk men ikke gjør det pga klikken der inne, er det da ikke verdt å ta tak i?

 

Anonymous poster hash: e8840...0ef

Så du mener man bør utestenge brukerne av kranglesiden, fordi de ikke vil snakke med deg? Eller hva ser du for deg, egentlig, strengemoderatorfrøken pålegger kranglerne å prate med de som føler seg utenfor? Lekegrupper?
Kutt ut, Sug Lut. Du burde faktisk ta til deg dette. Kranglesiden er ikke og burde ikke være din.

Jeg mener fortsatt at en anonymknapp der inne ville økt bruken og vært mer inkluderende.

 

Anonymous poster hash: e8840...0ef

Kanskje du burde kutte ut i staden? Ein har jo anonymforumet for hets og superhemmelige middagsplaner.

 

Ein og anna plassen bør det vere rom for å kun få svar frå folk som viser nicket sitt. Gjerne deg også, at kranglesida ikkje er inkluderande er pisspreik. Om du har posta ein og anna tråd med lite respons gjer ikkje det sida ekskluderande, sjekk mengda postar med null svar på anonym..

 

Dere har jo strengt tatt skravlesiden til det bruket. Hvorfor ikke holde skravlingen der og heller få bruke Krangle til sure oppgulp og regelrett krangling (innenfor regelverket) med anonymmulighet. Da kunne de klare krangletrådene faktisk flyttes dit.

 

 

Anonymous poster hash: a3715...3ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt annerledes enn hva det var for 10 år siden. Da var det umoderert og anonymisert i alle fora. Det var flere brukere, og mer aktivitet. Kan ikke huske det som mer utrivelig, det er ikke mindre hetsing nå, det er derimot døllere.

 

Da kunne vi skifte nick frem og tilbake, vi kunne diskutere med oss selv, god anonymitet kan gi god debatt.

Om man lå ut en tråd som ikke ble så populær, feil tid på dagen, ikke sett av brukere engasjerte i samme tema etc. Så kunne man svare å diskutere litt med seg selv, være enig, ueni få frem flere poenger på en levende måte.

Det var bra!



Anonymous poster hash: ef437...96e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har jo strengt tatt skravlesiden til det bruket. Hvorfor ikke holde skravlingen der og heller få bruke Krangle til sure oppgulp og regelrett krangling (innenfor regelverket) med anonymmulighet. Da kunne de klare krangletrådene faktisk flyttes dit. Anonymous poster hash: a3715...3ec

Her trodde jeg at jeg fulgte kardemommeloven ganske bra. Glemte at jeg ikke kunne vite hva som plager andre. Holder ikke å være grei og snill hvis det irriterer noen at det er hyggelig på et forum med overskrift krangle. My mistake!

 

Mener riktignok å huske at det var en grunn til at krangle ikke lenger hadde anonymknapp, men det er kanskje bedre at det er dødt enn at noen trives der?

Endret av Iiiiik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Dere har jo strengt tatt skravlesiden til det bruket. Hvorfor ikke holde skravlingen der og heller få bruke Krangle til sure oppgulp og regelrett krangling (innenfor regelverket) med anonymmulighet. Da kunne de klare krangletrådene faktisk flyttes dit. Anonymous poster hash: a3715...3ec

Her trodde jeg at jeg fulgte kardemommeloven ganske bra. Glemte at jeg ikke kunne vite hva som plager andre. Holder ikke å være grei og snill hvis det irriterer noen at det er hyggelig på et forum med overskrift krangle. My mistake!

 

Mener riktignok å huske at det var en grunn til at krangle ikke lenger hadde anonymknapp, men det er kanskje bedre at det er dødt enn at noen trives der?

 

Dere må gjerne få bruke kranglesiden til å skravle på for min del. Jeg synes bare det prinsippielt blir litt tåplig med et system der Skravlesiden er død, Kranglesiden er den hygligste siden der folk småprater om trivialiteter og Annonymsiden er stedet for krangler, men der det stadig klages over at folk ikke bruker nick. Sidene har helt gale navn i forhold til hva de brukes til.

 

Anonymous poster hash: a3715...3ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forslag til ny regel:

 

* Det er ikke lov til å oppfordre andre brukere til å bli med i Facebook-grupper.

 

Dere aner ikke hvor mange som har forlatt forumene for å henge på Facebook istedet.



Anonymous poster hash: 808d0...b1a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere må gjerne få bruke kranglesiden til å skravle på for min del. Jeg synes bare det prinsippielt blir litt tåplig med et system der Skravlesiden er død, Kranglesiden er den hygligste siden der folk småprater om trivialiteter og Annonymsiden er stedet for krangler, men der det stadig klages over at folk ikke bruker nick. Sidene har helt gale navn i forhold til hva de brukes til. 

 

Nettopp! Og dette vil sikkert forumledelsen gjøre noe med om de ønsker at forumet skal fremstå som brukervennlig også for brukere som ikke har tilbragt halve livet sitt her inne.

 

Anonymous poster hash: f377f...88a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje dere skal få suglut kasta ut herfra? Det kommer til å bli så mye bedre stemning med engang, og jeg vet at flertallet her er enige med meg! Aldri opplevd en person som gnir rundt seg med så mye gruff som denne! Men så har vi jo denne lille fanklubben hennes da, som fortsetter å oppmuntre henne til å være avskyelig. Takk for meg.

 

Anonymous poster hash: d3e73...fda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje dere skal få suglut kasta ut herfra? Det kommer til å bli så mye bedre stemning med engang, og jeg vet at flertallet her er enige med meg! Aldri opplevd en person som gnir rundt seg med så mye gruff som denne! Men så har vi jo denne lille fanklubben hennes da, som fortsetter å oppmuntre henne til å være avskyelig. Takk for meg.

 

Anonymous poster hash: d3e73...fda

 

Enig med deg.

 

Anonymous poster hash: f57d7...c80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

 

Kanskje dere skal få suglut kasta ut herfra? Det kommer til å bli så mye bedre stemning med engang, og jeg vet at flertallet her er enige med meg! Aldri opplevd en person som gnir rundt seg med så mye gruff som denne! Men så har vi jo denne lille fanklubben hennes da, som fortsetter å oppmuntre henne til å være avskyelig. Takk for meg.

 

Anonymous poster hash: d3e73...fda

 

Enig med deg.

 

Anonymous poster hash: f57d7...c80

 

Nåja, det er vel dere som er mest kvalmeframkallende. Og se hva som skjedde - nå med minimal aktivitet fra denne brukeren burde jo alt bli så meget bedre for alle, med nå er det faktisk knapt liv i det hele tatt på kranglesiden, såvidt liv på anonym (men innlegg blir liggende i timesvis på første side) og generelt halvdøvt uten uten engasjerte brukere og levende tråder. Var det dette dere syntes var det ønskete framtidsbildet av forumet altså? Gratulerer.

 

Anonymous poster hash: 93647...16f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...