Gå til innhold

Oktober 2014


Sokkedyret

Anbefalte innlegg

Hvordan går dagene deres ?? Har dere noen rytmer for å overleve ? noen cravings?? 

 

Jeg er sykemeldt grunnet kronisk sykdom og et tidligere svangerskap hvor kroppen sviktet helt så må ta det med ro.. føler jeg ikke gjør annet enn å ta det med ro men er likevel sliten ;( går en til to turer om dagen men utover det lite trening.. forsøker å være sosial iallfall annenhver dag for å forbygge depresjon.. noe jeg også strevde med forrige svagerskap.. ER snart ferie men mann og toåring.. gruer meg nesten litt da jeg er redd det blir for slitsmt .. er vant til å ha halve dagen helt for meg selv med lite stress.. følge egne behov og rytmer :) jaja får håpe det blir bra ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest StineTh

 

 

Huff&huff, glukosebelastningstest i dag! Jeg er så utrolig sulten allerede men må faste! Vil ha maaaat! ;)

hvordan gikk det ?? sikkert kjedelig å ikke spise og har fått med meg at testen er litt kvalmene.. men bra det oppdages og at vi kan få hjelp :)

Det gikk heldigvis bra! Er lettet nå altså! :) ingen svangerskapsdiabetes på meg! En mindre bekymring! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StineTh

Hvordan går dagene deres ?? Har dere noen rytmer for å overleve ? noen cravings??

 

Jeg er sykemeldt grunnet kronisk sykdom og et tidligere svangerskap hvor kroppen sviktet helt så må ta det med ro.. føler jeg ikke gjør annet enn å ta det med ro men er likevel sliten ;( går en til to turer om dagen men utover det lite trening.. forsøker å være sosial iallfall annenhver dag for å forbygge depresjon.. noe jeg også strevde med forrige svagerskap.. ER snart ferie men mann og toåring.. gruer meg nesten litt da jeg er redd det blir for slitsmt .. er vant til å ha halve dagen helt for meg selv med lite stress.. følge egne behov og rytmer :) jaja får håpe det blir bra ;)

Har det på samme måte som deg. Har ikke jobbet siden testen var positiv, får svangerskapspenger. Er utrolig sliten og får ikke gjort mye om dagene. Føler jeg går å venter på mannen som er på jobb. Trening er det ikkeno av her, har ille bekkenløsning :( sitter for det meste i sofaen og pusler med litt strikking. Prøver å være sosial innimellom men det er ikke mange som er hjemme på dagtid. Dagene er ganske kjedelige og her skal ikke mannen ha ferie i sommer heller. Så blir mye alene. Håper sommeren går fort og vi kommer inn i "riktig" årstid mtp terminer her i tråden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også veldig mye sliten, og har utrolig vondt i musklene. Siter blant annet med at det blir utrolig vondt i nakken etter at jeg har sovet for tiden. Har lest at man ikke skal ligge på ryggen, og før jeg ble gravid sov jeg nesten bare på ryggen. Hvordan løser folk sovesituasjon? Og er det faktisk farlig å sove på ryggen? Er ganske confused på akkuratt det der xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StineTh

Jeg er også veldig mye sliten, og har utrolig vondt i musklene. Siter blant annet med at det blir utrolig vondt i nakken etter at jeg har sovet for tiden. Har lest at man ikke skal ligge på ryggen, og før jeg ble gravid sov jeg nesten bare på ryggen. Hvordan løser folk sovesituasjon? Og er det faktisk farlig å sove på ryggen? Er ganske confused på akkuratt det der xD

Grunnen til at man ikke skal sove på ryggen er pga vena cava syndrom. Når livmoren vokser pg blir større så vil den presse på en vene som fører blodet tilbake til hjertet. Det kan føre til at man blir svimmel, uvel og kvalm. Jeg fikk det ofte på slutten av forrige svangerskap når jeg måtte ligge på ryggen på kontroller hos jordmor og fastlege. Det er ikke farlig for fosteret visstnok. Fant en artikkel som mente det kanskje økte faren for dødfødsel men det er jeg ikke så sikker på om er så veldig troverdig.

 

Jeg sover som oftest på siden men innimellom på ryggen også. Snur meg jo i søvne og plutselig våkner jeg på ryggen. Ikke så mye jeg får gjort når jeg snur meg i søvne... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde blitt litt mer liv her inne hvis flere ville ha en *vi har kjøpt tråd* Der vi kan vise hva vi har kjøpt. Vogn, stellebord, sengehimmel og egentlig alt :) Eller er det bare jeg som har handlet så mye så *tidlig*? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest StineTh

Hadde blitt litt mer liv her inne hvis flere ville ha en *vi har kjøpt tråd* Der vi kan vise hva vi har kjøpt. Vogn, stellebord, sengehimmel og egentlig alt :) Eller er det bare jeg som har handlet så mye så *tidlig*? hehe

Gjerne for min del :) Jeg har ikke kjøpt så mye men har det meste fra før. Kan jo vise frem det og ;) men jeg har aldri fått til å legge inn bilde her på forumet før :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er også veldig mye sliten, og har utrolig vondt i musklene. Siter blant annet med at det blir utrolig vondt i nakken etter at jeg har sovet for tiden. Har lest at man ikke skal ligge på ryggen, og før jeg ble gravid sov jeg nesten bare på ryggen. Hvordan løser folk sovesituasjon? Og er det faktisk farlig å sove på ryggen? Er ganske confused på akkuratt det der xD

Grunnen til at man ikke skal sove på ryggen er pga vena cava syndrom. Når livmoren vokser pg blir større så vil den presse på en vene som fører blodet tilbake til hjertet. Det kan føre til at man blir svimmel, uvel og kvalm. Jeg fikk det ofte på slutten av forrige svangerskap når jeg måtte ligge på ryggen på kontroller hos jordmor og fastlege. Det er ikke farlig for fosteret visstnok. Fant en artikkel som mente det kanskje økte faren for dødfødsel men det er jeg ikke så sikker på om er så veldig troverdig.

Jeg sover som oftest på siden men innimellom på ryggen også. Snur meg jo i søvne og plutselig våkner jeg på ryggen. Ikke så mye jeg får gjort når jeg snur meg i søvne... :)

Jeg ligger mye på rygg, enn så lenge. Er en "ryggligger"... Er 24+0 nå. Når jeg legger meg om kveldene er jeg sliten i ryggen og da er det deilig å strekke den ut ved å ligge på den. Så ligger jeg og nyter turning og romstrering inni magen. Noen ganger sovner jeg mens jeg ligger slik.

 

Ved forrige graviditet kunne jeg ikke ligge på rygg på slutten. Man merker det tydelig når venta cava blir avklemt, så det begrenser seg nok selv :-)

 

Foreløpig er det største problemet med å ligge på rygg at jeg gjerne får kynnere etter en stund. Spesielt om blæra blir fylt og det blir den jo i løpet av natten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! Vil bare si ha det bra for en stund, for nå drar jeg på ferie! Regner ikke med å være så mye online i Kroatia, så vi snakkes om et par uker. Da er jeg tilbake som en forhåpentligvis brunere og mer opplagt versjon av meg selv. Ta vare på dere selv så lenge! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StineTh

Hei alle sammen! Vil bare si ha det bra for en stund, for nå drar jeg på ferie! Regner ikke med å være så mye online i Kroatia, så vi snakkes om et par uker. Da er jeg tilbake som en forhåpentligvis brunere og mer opplagt versjon av meg selv. Ta vare på dere selv så lenge! :sol:

God tur og nyt ferien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! Vil bare si ha det bra for en stund, for nå drar jeg på ferie! Regner ikke med å være så mye online i Kroatia, så vi snakkes om et par uker. Da er jeg tilbake som en forhåpentligvis brunere og mer opplagt versjon av meg selv. Ta vare på dere selv så lenge! :sol:

Kos deg masse :) Er ferdig med ferien min jeg, men har heldigvis 3 uker til jeg kan ta før permisjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! Vil bare si ha det bra for en stund, for nå drar jeg på ferie! Regner ikke med å være så mye online i Kroatia, så vi snakkes om et par uker. Da er jeg tilbake som en forhåpentligvis brunere og mer opplagt versjon av meg selv. Ta vare på dere selv så lenge! :sol:

Ha en deilig tur!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann damer! :)

Var aktiv på forumet her i prøveperioden men det dabbet av etter at jeg ble gravid. Tar opp tråden nå og hiver meg med her. Er 30 år, førstegangsgravid og har en liten jente i magen, termin er satt til 30.10. Formen er i grunn fin, den eneste plagen jeg kan vise til gjennom svangerskapet er trøtthet. Føles som jeg alltid er trøtt! Spesielt kjipt på jobb da jeg sitter på kontor foran en PC, hender seg stadig at jeg holder på å duppe av. :tongue: Men så lenge alt ellers fysisk er bra er jeg blid og fornøyd.

 

Har kjent tydelig liv i noen uker nå, kanskje for alvor fra uke 19-20. Samboer kjente spark første gang her om dagen, det syns han var stor stas. :wink:

 

Skriver meg opp på terminlisten samtidig :)

 

NY TERMINLISTE: For de som ønsker kan man også legge ved kjønn om man har vært på ul/oul

1.Oslomama,

Ocean TM

*Lykke** gutt

2. shari_z

minx 83

3.

4. hellomynameis... jente

5.

6.

7. Cici83 gutt

8. inger79

9. Caliope gutt

"KlaraKu" jente

10. Kristin92 jente

11. Solstråle:) gutt

stineTh gutt

12. Lise05 jente

Aquarel gutt

13. FrøkenUgla Gutt

14.

15. Embla93 jente

16. MillaMol jente

17. Tclykkeli jente

18.

19.

20. bambusdrops

snart 6 barnsmor gutt

21.

22.

23.

24. Mamsen vil ha nr2! gutt

tanina_

Chrissymamma gutt

25. tromsøjenta

26.

27.Jossa1986

28. Sørlandskjerringa gutt

trixi83

29. Bearplace, Gutt

Meret`n jente

30. Bamsemams74: jente

Bifrost: jente

31

Hei og masse velkommen til oktobergjengen!

Trøttheten forran pc-skjermen kjenner jeg godt til ja, sitter forran to på jobben og vrir hode frem og tilbake, ikke lett å holde øynene oppe hele tiden:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går dagene deres ?? Har dere noen rytmer for å overleve ? noen cravings??

 

Jeg er sykemeldt grunnet kronisk sykdom og et tidligere svangerskap hvor kroppen sviktet helt så må ta det med ro.. føler jeg ikke gjør annet enn å ta det med ro men er likevel sliten ;( går en til to turer om dagen men utover det lite trening.. forsøker å være sosial iallfall annenhver dag for å forbygge depresjon.. noe jeg også strevde med forrige svagerskap.. ER snart ferie men mann og toåring.. gruer meg nesten litt da jeg er redd det blir for slitsmt .. er vant til å ha halve dagen helt for meg selv med lite stress.. følge egne behov og rytmer :) jaja får håpe det blir bra ;)

Jobber veldig hardt med å finne meg en rytme som fungerer. Har blitt 50% sykemeldt av legen, og har valgt å ta halve dager for å kunne holde litt kontroll på jobben. Og det funker fint, problemet er å klare å ta det roligere når jeg går fra jobb! Etter to måneder med utmattelse så føler jeg liksom at jeg "må" kompensere og få til venner og husarbeid og ALT...

Må prioritere meg selv neste uke, er jo nesten like gåen nå som før sykemeldingen. Skal bli flinkere :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvordan går dagene deres ?? Har dere noen rytmer for å overleve ? noen cravings??

 

Jeg er sykemeldt grunnet kronisk sykdom og et tidligere svangerskap hvor kroppen sviktet helt så må ta det med ro.. føler jeg ikke gjør annet enn å ta det med ro men er likevel sliten ;( går en til to turer om dagen men utover det lite trening.. forsøker å være sosial iallfall annenhver dag for å forbygge depresjon.. noe jeg også strevde med forrige svagerskap.. ER snart ferie men mann og toåring.. gruer meg nesten litt da jeg er redd det blir for slitsmt .. er vant til å ha halve dagen helt for meg selv med lite stress.. følge egne behov og rytmer :) jaja får håpe det blir bra ;)

Jobber veldig hardt med å finne meg en rytme som fungerer. Har blitt 50% sykemeldt av legen, og har valgt å ta halve dager for å kunne holde litt kontroll på jobben. Og det funker fint, problemet er å klare å ta det roligere når jeg går fra jobb! Etter to måneder med utmattelse så føler jeg liksom at jeg "må" kompensere og få til venner og husarbeid og ALT...

Må prioritere meg selv neste uke, er jo nesten like gåen nå som før sykemeldingen. Skal bli flinkere :-)

 

Jeg å føler veldig på å måtte kompensere for å ha vært dårlig og for å alltid måtte ta kvelden tidlig ;( føler det veldig ofte ovenfor mannen også ;( selv om jeg ikke sier det til han.. han er litt for opptatt med sitt til å kunne ta mer hensyn .. ;( så det går litt son på halv tolv… de siste tre dagene har jeg sovet til ti , stått opp spist frokost, gått en times tur og så sovet igjen … formen kvikner etter noen dager med hvile .. men er jo rart at jeg må hvile så mye :( ganske frustrerende faktisk.. og blir lei meg når jeg ser og hører om andre gravide som er i toppform.. selv om det er bra for de blir jeg bare litt lei meg for alt jeg ikke får til ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå begynner det å bli stille i leiren .. håper det er fordri det går bra med alle :) jeg er iallefall stort sett i god form men begynner å bli stor, lurer på hvor det skal ende … tungt for kropp og sinn.. spesielt bein og rygg.. merker jeg har begynt ta inn vann og syns det er litt tidlig.. uke 26 i dag :) yohoo

 

Hei, ser du er ca like langt på vei som meg, jeg er 27 uker på vei idag (lørdag) er en litt nyskjerrig person, men når har du termin? Vet du sånn eveteult når du ble *befruket?* (vet at det er forskjellig fra person til person) men jeg driver å skriver en sånn detaliert burstags *bok* til min kjære, og prøøøver å finne ut når jegf faktisk ble *befruktet* men er ikke så lett å tenke seg til, har du selv noen teorier om når du kanskje ble ? :-) jeg tenker sånn rundt 11 januar...når jeg tenker 2 uker fra ca 28des..... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hvordan går dagene deres ?? Har dere noen rytmer for å overleve ? noen cravings??

 

Jeg er sykemeldt grunnet kronisk sykdom og et tidligere svangerskap hvor kroppen sviktet helt så må ta det med ro.. føler jeg ikke gjør annet enn å ta det med ro men er likevel sliten ;( går en til to turer om dagen men utover det lite trening.. forsøker å være sosial iallfall annenhver dag for å forbygge depresjon.. noe jeg også strevde med forrige svagerskap.. ER snart ferie men mann og toåring.. gruer meg nesten litt da jeg er redd det blir for slitsmt .. er vant til å ha halve dagen helt for meg selv med lite stress.. følge egne behov og rytmer :) jaja får håpe det blir bra ;)

Jobber veldig hardt med å finne meg en rytme som fungerer. Har blitt 50% sykemeldt av legen, og har valgt å ta halve dager for å kunne holde litt kontroll på jobben. Og det funker fint, problemet er å klare å ta det roligere når jeg går fra jobb! Etter to måneder med utmattelse så føler jeg liksom at jeg "må" kompensere og få til venner og husarbeid og ALT...

Må prioritere meg selv neste uke, er jo nesten like gåen nå som før sykemeldingen. Skal bli flinkere :-)

 

Jeg å føler veldig på å måtte kompensere for å ha vært dårlig og for å alltid måtte ta kvelden tidlig ;( føler det veldig ofte ovenfor mannen også ;( selv om jeg ikke sier det til han.. han er litt for opptatt med sitt til å kunne ta mer hensyn .. ;( så det går litt son på halv tolv… de siste tre dagene har jeg sovet til ti , stått opp spist frokost, gått en times tur og så sovet igjen … formen kvikner etter noen dager med hvile .. men er jo rart at jeg må hvile så mye :( ganske frustrerende faktisk.. og blir lei meg når jeg ser og hører om andre gravide som er i toppform.. selv om det er bra for de blir jeg bare litt lei meg for alt jeg ikke får til ...

 

Jeg var like sliten som deg i mitt første svangerskap, var sykemeldt mye og orket rett og slett ingenting. Satt hjemme hver dag i sofaen og stappet i meg mat, sov masse og følte meg elendig.

I dette svangerskapet er jeg mye piggere! Aner faktisk ikke hvorfor for jeg har ikke gjort noe spesielt annerledes enn i fra første. Jeg spiser mindre nå da og har ikke lagt på meg så masse, har heller ikke fått noen nevneverdige bekkenplager(som jeg fikk kraftig av og tidlig med nr1).

 

Kan det være at du mangler noen vitaminer eller noe? Er jo verdt et forsøk å ta noen blodprøver hos legen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Hvordan går dagene deres ?? Har dere noen rytmer for å overleve ? noen cravings??

 

Jeg er sykemeldt grunnet kronisk sykdom og et tidligere svangerskap hvor kroppen sviktet helt så må ta det med ro.. føler jeg ikke gjør annet enn å ta det med ro men er likevel sliten ;( går en til to turer om dagen men utover det lite trening.. forsøker å være sosial iallfall annenhver dag for å forbygge depresjon.. noe jeg også strevde med forrige svagerskap.. ER snart ferie men mann og toåring.. gruer meg nesten litt da jeg er redd det blir for slitsmt .. er vant til å ha halve dagen helt for meg selv med lite stress.. følge egne behov og rytmer :) jaja får håpe det blir bra ;)

Jobber veldig hardt med å finne meg en rytme som fungerer. Har blitt 50% sykemeldt av legen, og har valgt å ta halve dager for å kunne holde litt kontroll på jobben. Og det funker fint, problemet er å klare å ta det roligere når jeg går fra jobb! Etter to måneder med utmattelse så føler jeg liksom at jeg "må" kompensere og få til venner og husarbeid og ALT...

Må prioritere meg selv neste uke, er jo nesten like gåen nå som før sykemeldingen. Skal bli flinkere :-)

Jeg å føler veldig på å måtte kompensere for å ha vært dårlig og for å alltid måtte ta kvelden tidlig ;( føler det veldig ofte ovenfor mannen også ;( selv om jeg ikke sier det til han.. han er litt for opptatt med sitt til å kunne ta mer hensyn .. ;( så det går litt son på halv tolv… de siste tre dagene har jeg sovet til ti , stått opp spist frokost, gått en times tur og så sovet igjen … formen kvikner etter noen dager med hvile .. men er jo rart at jeg må hvile så mye :( ganske frustrerende faktisk.. og blir lei meg når jeg ser og hører om andre gravide som er i toppform.. selv om det er bra for de blir jeg bare litt lei meg for alt jeg ikke får til ...
Uff, ja det er ikke noe kjekt å føle at man ikke strekker til. Følte det veldig ovenfor mannen før jeg ble sykemeldt. Men syns du skal snakke med han om de følelsene du har, ikke får at han nødvendigvis skal gjøre noe eller "fikse" det på et vis. Rett og slett bare fordi det å dele tankene med noen gjør det lettere. Hjalp veldig masse for meg:-)

Og gjør det kanskje lettere når dere skal på ferie, så slipper du å gå rundt å føle at du må prestere mer en det du klarer for å skåne noen andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

nå begynner det å bli stille i leiren .. håper det er fordri det går bra med alle :) jeg er iallefall stort sett i god form men begynner å bli stor, lurer på hvor det skal ende … tungt for kropp og sinn.. spesielt bein og rygg.. merker jeg har begynt ta inn vann og syns det er litt tidlig.. uke 26 i dag :) yohoo

Hei, ser du er ca like langt på vei som meg, jeg er 27 uker på vei idag (lørdag) er en litt nyskjerrig person, men når har du termin? Vet du sånn eveteult når du ble *befruket?* (vet at det er forskjellig fra person til person) men jeg driver å skriver en sånn detaliert burstags *bok* til min kjære, og prøøøver å finne ut når jegf faktisk ble *befruktet* men er ikke så lett å tenke seg til, har du selv noen teorier om når du kanskje ble ? :-) jeg tenker sånn rundt 11 januar...når jeg tenker 2 uker fra ca 28des..... :-)

Hvis du har fått termindato kan du bruke denne linken : http://www.babyverden.no/Verktoy/Terminkalkulator/

 

Det står det ca unnfangelsesdato.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StineTh

Noen her som har kjøpt eller skal kjøpe babynest? Har så lyst på et men trenger tips til å finne en flink person som syr :) Noen som vet av noen? (Sett mange på Instagram men vanskelig å bestemme seg) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt å skaffe et babynest :-) Får se om jeg kjøper eller syr selv... Er ikke noen ekspert, men det så ikke så vanskelig ut.

 

Jeg har sett en del på Facebook som syr og selger, men husker ikke hva jeg søkte på... Har du prøvd å Google babynest?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Hvordan går dagene deres ?? Har dere noen rytmer for å overleve ? noen cravings??

 

Jeg er sykemeldt grunnet kronisk sykdom og et tidligere svangerskap hvor kroppen sviktet helt så må ta det med ro.. føler jeg ikke gjør annet enn å ta det med ro men er likevel sliten ;( går en til to turer om dagen men utover det lite trening.. forsøker å være sosial iallfall annenhver dag for å forbygge depresjon.. noe jeg også strevde med forrige svagerskap.. ER snart ferie men mann og toåring.. gruer meg nesten litt da jeg er redd det blir for slitsmt .. er vant til å ha halve dagen helt for meg selv med lite stress.. følge egne behov og rytmer :) jaja får håpe det blir bra ;)

Jobber veldig hardt med å finne meg en rytme som fungerer. Har blitt 50% sykemeldt av legen, og har valgt å ta halve dager for å kunne holde litt kontroll på jobben. Og det funker fint, problemet er å klare å ta det roligere når jeg går fra jobb! Etter to måneder med utmattelse så føler jeg liksom at jeg "må" kompensere og få til venner og husarbeid og ALT...

Må prioritere meg selv neste uke, er jo nesten like gåen nå som før sykemeldingen. Skal bli flinkere :-)

 

Jeg å føler veldig på å måtte kompensere for å ha vært dårlig og for å alltid måtte ta kvelden tidlig ;( føler det veldig ofte ovenfor mannen også ;( selv om jeg ikke sier det til han.. han er litt for opptatt med sitt til å kunne ta mer hensyn .. ;( så det går litt son på halv tolv… de siste tre dagene har jeg sovet til ti , stått opp spist frokost, gått en times tur og så sovet igjen … formen kvikner etter noen dager med hvile .. men er jo rart at jeg må hvile så mye :( ganske frustrerende faktisk.. og blir lei meg når jeg ser og hører om andre gravide som er i toppform.. selv om det er bra for de blir jeg bare litt lei meg for alt jeg ikke får til ...

 

Jeg var like sliten som deg i mitt første svangerskap, var sykemeldt mye og orket rett og slett ingenting. Satt hjemme hver dag i sofaen og stappet i meg mat, sov masse og følte meg elendig.

I dette svangerskapet er jeg mye piggere! Aner faktisk ikke hvorfor for jeg har ikke gjort noe spesielt annerledes enn i fra første. Jeg spiser mindre nå da og har ikke lagt på meg så masse, har heller ikke fått noen nevneverdige bekkenplager(som jeg fikk kraftig av og tidlig med nr1).

 

Kan det være at du mangler noen vitaminer eller noe? Er jo verdt et forsøk å ta noen blodprøver hos legen :)

 

sjekkes ganske nøye av ullevål hver uke men skal spørre verdt et forsøk :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

nå begynner det å bli stille i leiren .. håper det er fordri det går bra med alle :) jeg er iallefall stort sett i god form men begynner å bli stor, lurer på hvor det skal ende … tungt for kropp og sinn.. spesielt bein og rygg.. merker jeg har begynt ta inn vann og syns det er litt tidlig.. uke 26 i dag :) yohoo

Hei, ser du er ca like langt på vei som meg, jeg er 27 uker på vei idag (lørdag) er en litt nyskjerrig person, men når har du termin? Vet du sånn eveteult når du ble *befruket?* (vet at det er forskjellig fra person til person) men jeg driver å skriver en sånn detaliert burstags *bok* til min kjære, og prøøøver å finne ut når jegf faktisk ble *befruktet* men er ikke så lett å tenke seg til, har du selv noen teorier om når du kanskje ble ? :-) jeg tenker sånn rundt 11 januar...når jeg tenker 2 uker fra ca 28des..... :-)

 

Jeg har termin 7 okt (ul termin) opprinnelig hadde jeg 25 sept(mens termin) .. ifølge terminkalkulatorer er lillebolla befruktet 10 jan til ul termin .. så det stemmer jo ganske godt med din beregning :) jeg synes alt det der er litt snodig … siden jeg har blitt flyttet 10 dager tilbake… er ikke like lett å vite hva som er rett og ikke .. men om det er 10 jan så er det litt morsomt for det var bryluppsnatten  til meg og mannen :) jeg husker jeg egentlig var ganske uvel og følte meg gravid i dagene etter men det har isåfall kommet veldig fort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...