Gå til innhold

**Desemberbarna 2014**

Mamma-til-Emma

Anbefalte innlegg

Roper forsiktig hurra, om testen stemmer (svak strek på billigstrimmel) er jeg 4+3. Endelig skulle det klaffe for oss også etter 10pp. :laugh:

Så spennende Ønskebarnet, og gratulerer!! :) tipper testen er sterkere om et par dager..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mamma-til-Emma: Jeg har den følelsen innimellom. Ikke hele tiden. Men ikveld f.eks har jeg hatt det. Håpet alt er som det skal. 6+2 idag. Ultralyd tirsdag om 1 uke. Da er jeg 7+3. Krysser fingrene for at alt jeg merker er riktig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det jobb igjen. Er kvalm i dag :/ Sikkert en fin kombo av graviditet og lite søvn, stod opp 05.15. Skviste i meg 1,5 knekkebrød før jeg dro hjemmefra, og er glad for det, ellers hadde jeg sikkert vært dårligere.

Hvordan går det med deg i dag Apex? Blør du fremdeles, eller har det roet seg nå? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sittet hjemme og jobbet i dag. Er veldig usikker på hvor lenge dette går. Hvordan er det med dere andre? Klarer dere å holde koken? Har veldig lyst til å holde ut litt til på jobb, men da kan det ikke bli noe mer enn dette. I dag har jeg måttet legge meg ned med jevne mellomrom. Har løpt på do et par ganger. Jukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde fri hele påsken, og tok ut 2 uker etter påsken så har heldigvis 2 uker nå. Sliter heldigvis ikke med mye kvalme enda, men søvnen er på trynet. Trøtt 24/7 og sover ekstremt dårlig! Håper dette løsner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde fri hele påsken, og tok ut 2 uker etter påsken så har heldigvis 2 uker nå. Sliter heldigvis ikke med mye kvalme enda, men søvnen er på trynet. Trøtt 24/7 og sover ekstremt dårlig! Håper dette løsner.

Ja, vet hvordan du føler deg. Og det gjør kvalmen værre. Skulle så gjerne ha spolt frem noen uker! 😳 er nervøs for å si det på jobben også, vil ikke at de skal vite i tilfelle det går galt. Er bekymret for reaksjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, vet hvordan du føler deg. Og det gjør kvalmen værre. Skulle så gjerne ha spolt frem noen uker! er nervøs for å si det på jobben også, vil ikke at de skal vite i tilfelle det går galt. Er bekymret for reaksjonen.

Ja, skjønner det godt assa. Jeg måtte jo ta IVF så hadde planlagt dette litt før, at det var greit å ta ferie enten eller hvordan det gikk :) Håper du blir litt bedre med tiden, jeg krysser fingrene for at jeg slipper ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender gode tenke-tanker både til Perler og Lillemyri ♥

Med meg går det bra, ingen tegn til blødninger i dag, og heller ikke smerter. Har hatt en ålreit dag på jobb - der vet alle kollegaer om at jeg er gravid og jeg gjør stort sett som jeg vil der.. Kjenner jeg meg sliten eller dårlig har jeg aksept for å dra tidlig hjem, null stress. Er SÅ heldig med kollegaer og sjefen, de er virkelig suverene! :) Har allerede fyllt ut skjema til NAV for tilrettelegging av arbeid i og med at jeg er tatt ut av turnus.. Det var noe slags tilskudd arb.giver kunne få for tilrettelegginga. Lønna mi er jo den samme som før - så jeg er heldig og får mine natt-tillegg selv om jeg bare jobber dag. Ekstra grunker kommer greit med om en skal shoppe barnevogn. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har du det lillemyri. Har tenkt på deg. ❤️ Så trist at du skulle ha uflaks. Klem

Går overaskende ganske greit. Fått mye smerter så er sykemeldt, men sånn ellers er det jo synd, men har god tro på at det går neste gang og at den klamrer seg fast til siste slutt da. Det skal bli en vårbaby på oss ♡ tusen takk for omtanken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apex: Hvordan barnevogn ønsker du deg? Har selv Emmaljunga mondail duo fra snupp, så jeg kjøper nok kun en ny kalesje til den så den ser litt "friskere" ut. :) Den er forresten helt suveren, selv om den er stor så fikk jeg den inn i bagasjerommet på gamlebilen, en peugeot 306. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, håper man slipper unna kvalmen :) skal du ha tidlig ul?

Ja, skal til gynekolog 2. Mai, av andre årsaker egentlig… men nå kan jo hun sjekke hvor langt jeg er kommet, mens hun holder på. :) Spent på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker mye på deg Lillemyri.. Det er så trist når det går sånn..

Perler: Hva var svaret???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der var bare helt grusomt!

Ble først undersøkt av en lege.. Hun brukte lang tid og hadde bekymret mine i ansiktet, hun klarte ikke finne noe og kalte på en ny lege.. Neste lege brukte også lang tid og fant ingenting.... Så fikk jeg beskjed on at dette uansett ikke var en normal graviditet og at de var redd den var utenfor livmor... De kalte på enda en lege men før den legen kom sa de i kor "der" ... Så spurte de mannen min om han ville komme og se... Der trygt inni livmoren, GODT gjemt var vår lille prikk med bankende hjerte <3 er muligens litt kortere på vei enn antatt, men hjertet slo og alt er i skjønneste orden! Hele seansen tok en halvtime med den gode parten de sisste 5-10 minuttene <3 nå svever jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra!!!! Fikk hjertet i halsen i starten av det du skrev men når jeg leste at de fant det tilslutt så var det nesten lykketårer her!! Så deilig!! Var det innvendig eller utvendig UL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innvendig! Jeg fikk først sjokkbeskjeden on at den muligens var utenfor livmoren og at det uansett ikke var en normal graviditet, så plutselig motsatt beskjed om at alt var bra! Det renner fortsatt fra øynene mine.. Er nesten redd for å puste, hehe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apex: Hvordan barnevogn ønsker du deg? Har selv Emmaljunga mondail duo fra snupp, så jeg kjøper nok kun en ny kalesje til den så den ser litt "friskere" ut. :) Den er forresten helt suveren, selv om den er stor så fikk jeg den inn i bagasjerommet på gamlebilen, en peugeot 306. :)

Er ikke kommet så langt i handlelista, men jeg er en praktisk sjel som helst vi ha noe som er 1) funksjonelt 2) pent - og i og med at jeg bor i nord og har vinter 5-6 mnd i året må hjulene fungere på snø.. Har ikke orientert meg i hva folket her bruker, men jeg tipper at mye har skjedd siden vi kjøpte Emmaljunga combi-sak for 19 år siden.. :) Gleder meg til å begynne med den shoppinga, men venter nok til vi er på litt tryggere grunn uti de neste trimesterne.. Skal se på den dere har, men vi vil ikke vite hva vi får så vi velger nok nøytral farge i alle fall. :)

Edit: "Hv vi får" som i kjønn, altså!! ;)

Endret av Apex
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...