Gå til innhold

Livredd for at babyen min har druknet


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gjest cd0da

Håper dere har kommet dere til legen nå :)

 

Og til dere som maser og er sure, hun var nok i sjokk som nevnt over her.

Selv kan jeg fortelle at når barnet mitt var 1,5 år gammelt fikk hun en bitte liten bit peanøttsmør på tungen som hun spyttet ut. 

Hun hovna opp i hele ansiktet og begynte å kaste opp. Jeg fikk helt sjokk og visste ikke hva jeg skulle gjøre. Den første jeg ringte var mannen og deretter legevakta (som ikke tok telefonen) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har rapportert tråden. For enten så er dette et tulleinnlegg, eller så er et lite barns liv i fare!



Anonymous poster hash: 0993d...55f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SKJØNNER DERE IKKE AT DETTE ER TROLL????er dere virkelig så naive??!!!INGEN MOR HADDE LAGT BSRNET SITT UTEN LEGETISYN!!

 

Anonymous poster hash: 2b1b7...297

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har rapportert tråden. For enten så er dette et tulleinnlegg, eller så er et lite barns liv i fare!

 

Anonymous poster hash: 0993d...55f

Syns det er fryktelig dumt om innlegget blir slettet,hvis HI er i en tilstand hvor hun ikke klarer å forstå alvoret og derfor tyr til et forum for råd. Hva om vi her inne er "de eneste" som faktisk kan hjelpe akkurat nå?

 

Anonymous poster hash: fd663...323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SKJØNNER DERE IKKE AT DETTE ER TROLL????er dere virkelig så naive??!!!INGEN MOR HADDE LAGT BSRNET SITT UTEN LEGETISYN!!

 

Anonymous poster hash: 2b1b7...297

Tror ikke dette er et troll. Dessverre 

 

Anonymous poster hash: b1afc...e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SKJØNNER DERE IKKE AT DETTE ER TROLL????er dere virkelig så naive??!!!INGEN MOR HADDE LAGT BSRNET SITT UTEN LEGETISYN!!

 

Anonymous poster hash: 2b1b7...297

Joda,mødre(og alle andre i sjokktilstand) kan gjøre dette!

 

Anonymous poster hash: fd663...323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SKJØNNER DERE IKKE AT DETTE ER TROLL????er dere virkelig så naive??!!!INGEN MOR HADDE LAGT BSRNET SITT UTEN LEGETISYN!!

 

Anonymous poster hash: 2b1b7...297

 

Ingen grunn til å skrike ut med store bokstaver!

 

Les deg opp på sjokk så kanskje du modererer deg litt!

 

Er man i sjokk så handler man ikke nødvendigvis rasjonelt.

 

Anonymous poster hash: 46900...e1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg både tror og håper dette er tull, men jeg håper en moderator får sjekket opp om dette er sant eller ikke. Og i tilfelle melde det videre hvis det skulle vise seg å være sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går bra og at babyen blir sjekket av lege.

 

HI, du har fått noen krasse svar. Men alle vil bare det beste for babyen din. Håper du kan oppdatere oss etterhvert. For jeg er nok ikke alene om å bekymre meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det burde vært meldt videre om det er tull også jeg.

Det burde være straffbart å tulle om sånne alvorlige ting som dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg både tror og håper dette er tull, men jeg håper en moderator får sjekket opp om dette er sant eller ikke. Og i tilfelle melde det videre hvis det skulle vise seg å være sant.

Melde videre til hvem?

 

Moderator kan bare se nicket til brukeren, ikke navn og nummer.

 

Hi hat helt sikkert søkt hjelp, så la henne være i fred nå.

 

Anonymous poster hash: 61a20...d61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SKJØNNER DERE IKKE AT DETTE ER TROLL????er dere virkelig så naive??!!!INGEN MOR HADDE LAGT BSRNET SITT UTEN LEGETISYN!!Anonymous poster hash: 2b1b7...297

Joda, slike ting skjer. Velkommen til verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg både tror og håper dette er tull, men jeg håper en moderator får sjekket opp om dette er sant eller ikke. Og i tilfelle melde det videre hvis det skulle vise seg å være sant.

Melde videre til hvem?

 

Moderator kan bare se nicket til brukeren, ikke navn og nummer.

 

Hi hat helt sikkert søkt hjelp, så la henne være i fred nå.

 

Anonymous poster hash: 61a20...d61

 

I så alvorlige tilfeller skal det nok være mulig å finne ut hvem vedkommende er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

Enten er du i sjokk hi, eller så har du en skammelig tafatt holdning til saken, saken at livet til sønnen din er i fare! Håper du er hos lege/sykehus nå og at det er derfor du ikke svarer. Så håper jeg det går bra med han og at dette er en real lærepenge for deg!!

 

Ellers skader det ikke for oss andre og bli påminnet hvor fort ting kan gå galt når man "skal bare"....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillehi

Hvis dette er et reelt innlegg vil jeg ønske deg lykke til og håper dere får den hjelpen dere trenger😃 hvis det er tull håper jeg at du virkelig tenker deg om for sånne ting tuller man IKKE med!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som slenger med leppa her... du hørte dem nok og tenkte alt var i orden. Alle gjør feil. Du gjør ikke dette igjen.. ferdig med det. Nå må du ikke ha dprlig samvittighet, men tenke klart og fremover. Jeg hadde ringt legevakt. Tatt med meg begge barna. Fått en skikkelig sjekk. Blir det observasjon over natt- ja da tar du den. Det fikser du. Det går nok bra skal du se, men få gutten sjekket i kveld!:-) du er en flink mamma, ikke la noen fortelle deg annerledes. Lykke til ♡♥♡♥♡♥

 

Anonymous poster hash: ffc2b...c0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette BØR være troll. Og til alle dere som liksom skal synes synd i stakkars hi som får litt pes. Fy faen!! Hun er muligens med på å gjøre dette til en livsfarlig situasjon, når det første hun tenker på er å kle på en nesten drukna baby pysjen(!!) og legger han!!! Dette går bare ikke an. Du burde ha ringt 113 med en gang, hvorfor er du redd for det?? Du er redd for at babyen din skal dø i natt, og du sitter på mob eller data!!! Jeg klarer desverre ikke ha noe sympati med deg her nå, er altfor sjokkert, forbanna og sint til det nå. Tenker bare på at det ligger en liten baby her ute i landet en plass og kanskje kan dø, fordi mora ikke reager i nærheten av det hun burde ha gjort. Du er farlig som mor om du ikke tørr ringe til 113 når ditt barn trenger det! Du sier det selv, du er redd for at babyen skal drukne!! VÅKN OPP!! Og alle dere som melder til BV om den minste småting, vel, her har dere iallefall en god grunn.

 

Anonymous poster hash: 417d9...15b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tror noen at dette er tull?

Vil sende hi en klem, og håper dere har fått hjelp.

 

Anonymous poster hash: 20349...324

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette BØR være troll. Og til alle dere som liksom skal synes synd i stakkars hi som får litt pes. Fy faen!! Hun er muligens med på å gjøre dette til en livsfarlig situasjon, når det første hun tenker på er å kle på en nesten drukna baby pysjen(!!) og legger han!!! Dette går bare ikke an. Du burde ha ringt 113 med en gang, hvorfor er du redd for det?? Du er redd for at babyen din skal dø i natt, og du sitter på mob eller data!!! Jeg klarer desverre ikke ha noe sympati med deg her nå, er altfor sjokkert, forbanna og sint til det nå. Tenker bare på at det ligger en liten baby her ute i landet en plass og kanskje kan dø, fordi mora ikke reager i nærheten av det hun burde ha gjort. Du er farlig som mor om du ikke tørr ringe til 113 når ditt barn trenger det! Du sier det selv, du er redd for at babyen skal drukne!! VÅKN OPP!! Og alle dere som melder til BV om den minste småting, vel, her har dere iallefall en god grunn.

 

Anonymous poster hash: 417d9...15b

Det hun sa. Helt fuckings enig. Håper moderator kan melde dette videre til BV!

 

Anonymous poster hash: b1d1c...b1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi ett normalt oppgående menneske legger ikke en baby som ikke puster normalt etter en sånn ulykke.

HUn sier jo selv at hun er redd for at barnet skal drukne,likevel så sitter hun på DIB istedenfor å ta første taxi til legevakten eller ringe etter en ambulanse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi her

 

Hvorfor tror dere at det er troll?

Hvorfor sier noen at det er troll fordi jeg ikke svarer?

Hvorfor stiller noen spørsmål til hvorfor jeg sitter på forum når jeg burde ta meg av barnet???

 

Anonymous poster hash: 92b01...f97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi her

 

Hvorfor tror dere at det er troll?

Hvorfor sier noen at det er troll fordi jeg ikke svarer?

Hvorfor stiller noen spørsmål til hvorfor jeg sitter på forum når jeg burde ta meg av barnet???

 

Anonymous poster hash: 92b01...f97

Tja, si det.

 

Anonymous poster hash: af585...833

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...