Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #76 Skrevet 16. februar 2014 Dette har som vanlig blitt en kjempehyggelig tråd. Anonymous poster hash: 67a65...790 Ja rare greier...Synd folk har så mye stygt å komme med, det er unødvendig og barnslig. Men hvorfor svarer du alle som slenger dritt og hvorfor lager du disse "hverdagstrådene" når det er så mange hissige damer her inne? Bare lurer Ellers håper jeg du får en fin dag og at det går bra på kino i kveld Anonymous poster hash: 67a65...790 Jeg prøver å svare alle på en hyggelig ordentlig måte,og svarer gjerne om folk lurer på noe:-) og jeg skriver om ting jeg ønsker å dele,kan ikke ta hensyn til alle her i verden. Tusen takk:-) kvelden blir nok flott ja:-) Nei, man kan ikke ta hensyn til alle. Kos dere i kveld Anonymous poster hash: 67a65...790
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #77 Skrevet 16. februar 2014 Dette har som vanlig blitt en kjempehyggelig tråd. Anonymous poster hash: 67a65...790 Ja rare greier...Synd folk har så mye stygt å komme med, det er unødvendig og barnslig. Men hvorfor svarer du alle som slenger dritt og hvorfor lager du disse "hverdagstrådene" når det er så mange hissige damer her inne? Bare lurer Ellers håper jeg du får en fin dag og at det går bra på kino i kveld Anonymous poster hash: 67a65...790 Jeg prøver å svare alle på en hyggelig ordentlig måte,og svarer gjerne om folk lurer på noe:-) og jeg skriver om ting jeg ønsker å dele,kan ikke ta hensyn til alle her i verden. Tusen takk:-) kvelden blir nok flott ja:-) Haha... du svarer om folk lurer på noe? Det er jo løgn. Du har fortsatt ikke svart på hvorfor du har valgt å fremheve adhd i nicket heller enn at du har to gutter... så svar da, du som er så hyggelig og svarer alle ordentlig. Anonymous poster hash: 2f119...d36
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #78 Skrevet 16. februar 2014 Dette har som vanlig blitt en kjempehyggelig tråd. Anonymous poster hash: 67a65...790 Ja rare greier...Synd folk har så mye stygt å komme med, det er unødvendig og barnslig. Men hvorfor svarer du alle som slenger dritt og hvorfor lager du disse "hverdagstrådene" når det er så mange hissige damer her inne? Bare lurer Ellers håper jeg du får en fin dag og at det går bra på kino i kveld Anonymous poster hash: 67a65...790 Jeg prøver å svare alle på en hyggelig ordentlig måte,og svarer gjerne om folk lurer på noe:-) og jeg skriver om ting jeg ønsker å dele,kan ikke ta hensyn til alle her i verden. Tusen takk:-) kvelden blir nok flott ja:-)Haha... du svarer om folk lurer på noe? Det er jo løgn. Du har fortsatt ikke svart på hvorfor du har valgt å fremheve adhd i nicket heller enn at du har to gutter... så svar da, du som er så hyggelig og svarer alle ordentlig. Anonymous poster hash: 2f119...d36 Men hvorfor mener du at hun plikter å svare dere når dere bare er ute etter å finne nye ting å kritisere? Jeg lurer sånn på hvordan dere har det i hverdagen når dere klarer å henge dere sånn opp i en enkeltperson her inne? Kanskje du kan svare på det, siden du er så opptatt av å svare på alle spørsmål? Anonymous poster hash: 0a735...246
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 16. februar 2014 Forfatter #79 Skrevet 16. februar 2014 Ang nicket mitt...send en pm og jeg svarer...sagt det før:-)
MammantilNurket Skrevet 16. februar 2014 #80 Skrevet 16. februar 2014 Jeg er fyllesyk etter min første fest på 1 år, sovet 4 timer, opp med barna for mannen er syk med influensa og huset står på hode. Det øsregner ute, og barna er sure og trette for mannen la de for sent i går. flott du lever i en perfekt verden, jeg lever i en realistisk verden og er like glad for det. Noen ganger sender jeg en finger (velg en selv) til over positive mennesker som smører på for å virke lykkeligere enn de egentlig er. Tro du meg, kjenner flere, og samtlige av de håer rævva dager, men allikevel er alt såååååå perfekt! have a nice f... day Anonymous poster hash: 7bde3...d12 Evnen til å glede seg på andres vegne er en dyd, vet du
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #81 Skrevet 16. februar 2014 Jeg er fyllesyk etter min første fest på 1 år, sovet 4 timer, opp med barna for mannen er syk med influensa og huset står på hode. Det øsregner ute, og barna er sure og trette for mannen la de for sent i går. flott du lever i en perfekt verden, jeg lever i en realistisk verden og er like glad for det. Noen ganger sender jeg en finger (velg en selv) til over positive mennesker som smører på for å virke lykkeligere enn de egentlig er. Tro du meg, kjenner flere, og samtlige av de håer rævva dager, men allikevel er alt såååååå perfekt! have a nice f... dayAnonymous poster hash: 7bde3...d12 Evnen til å glede seg på andres vegne er en dyd, vet du Jeg mistet dyden min for lenge siden. t t tog du an? Anonymous poster hash: 7bde3...d12
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #82 Skrevet 16. februar 2014 Det er seriøst litt trist at du ikke forstår hvorfor noen reagerer på nicket ditt. Jeg har en datter med ADHD, og jeg vet med sikkerhet at hun ikke ville likt å bli kalt "ADHD-jenta". Det handler om hva slags identitet det gir et menneske. Og dette er ikke ment som kvalm kritikk! Anonymous poster hash: 859ed...367
Gjest lillehi Skrevet 16. februar 2014 #83 Skrevet 16. februar 2014 Skal rydde litt, lage middag og vente på datteren min som fikk være med en venninne i stallen idag😃 hun var kjempeglad og gledet seg veldig til å få ri😃🐴 ha en super dag alle sammen😘
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 16. februar 2014 Forfatter #84 Skrevet 16. februar 2014 Det er seriøst litt trist at du ikke forstår hvorfor noen reagerer på nicket ditt. Jeg har en datter med ADHD, og jeg vet med sikkerhet at hun ikke ville likt å bli kalt "ADHD-jenta". Det handler om hva slags identitet det gir et menneske. Og dette er ikke ment som kvalm kritikk! Anonymous poster hash: 859ed...367 Jeg forstår at noen velger å tolke nicket mitt slik,jeg tolker det på en annen måte. Alle mennesker har forskjellige måter å se virkeligheten på. For spessielt interiserte kan de sende meg pm og jeg forteller bakgrunnen for valg av nick:-)
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #85 Skrevet 16. februar 2014 Det er seriøst litt trist at du ikke forstår hvorfor noen reagerer på nicket ditt. Jeg har en datter med ADHD, og jeg vet med sikkerhet at hun ikke ville likt å bli kalt "ADHD-jenta". Det handler om hva slags identitet det gir et menneske. Og dette er ikke ment som kvalm kritikk! Anonymous poster hash: 859ed...367 Jeg forstår at noen velger å tolke nicket mitt slik,jeg tolker det på en annen måte. Alle mennesker har forskjellige måter å se virkeligheten på. For spessielt interiserte kan de sende meg pm og jeg forteller bakgrunnen for valg av nick:-) Det er helt greit,-jeg er ikke spesielt interessert. Jeg tolker ikke nicket ditt, jeg reagerer på det. Det er to veldig forskjellige ting. Hadde tidligere ei lita jente som slet med overvekt, men kunne ikke tenkt meg å kalle henne "overvekts-jente". Men jeg skjønner at vi har forskjellig syn på det ,ja,-og så synes jeg kanskje det er litt rart at du ikke kan forklare det her...... Anonymous poster hash: 859ed...367
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 16. februar 2014 Forfatter #86 Skrevet 16. februar 2014 Du får bare synes det er rart...vil ikke forklare meg om alt til alle anonyme her inne,da får folk si hvem de er først:-)
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #87 Skrevet 16. februar 2014 Du får bare synes det er rart...vil ikke forklare meg om alt til alle anonyme her inne,da får folk si hvem de er først:-) Sa dronninga av utlevering av barna sine. Anonymous poster hash: 5289b...6e6
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #88 Skrevet 16. februar 2014 Du får bare synes det er rart...vil ikke forklare meg om alt til alle anonyme her inne,da får folk si hvem de er først:-) Sa dronninga av utlevering av barna sine.Anonymous poster hash: 5289b...6e6 Ja... hehe... Anonymous poster hash: 2f119...d36
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 16. februar 2014 Forfatter #89 Skrevet 16. februar 2014 Du får bare synes det er rart...vil ikke forklare meg om alt til alle anonyme her inne,da får folk si hvem de er først:-) Sa dronninga av utlevering av barna sine.Anonymous poster hash: 5289b...6e6 Ja det sa jeg,kall meg hva du vil du,jeg svarte kun på hvorfor jeg ikke vil svare på ting ang nicket i åpent forum...noe sier meg at det neppe er av interesse heller siden jeg ikke har fått en eneste pm ang det:-)
MammantilNurket Skrevet 16. februar 2014 #90 Skrevet 16. februar 2014 Jeg er fyllesyk etter min første fest på 1 år, sovet 4 timer, opp med barna for mannen er syk med influensa og huset står på hode. Det øsregner ute, og barna er sure og trette for mannen la de for sent i går. flott du lever i en perfekt verden, jeg lever i en realistisk verden og er like glad for det. Noen ganger sender jeg en finger (velg en selv) til over positive mennesker som smører på for å virke lykkeligere enn de egentlig er. Tro du meg, kjenner flere, og samtlige av de håer rævva dager, men allikevel er alt såååååå perfekt! have a nice f... dayAnonymous poster hash: 7bde3...d12 Evnen til å glede seg på andres vegne er en dyd, vet du Jeg mistet dyden min for lenge siden. t t tog du an? Anonymous poster hash: 7bde3...d12 Nå tøyser du fælt. Jeg er helt sikker på at du forstår hva jeg snakker om
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #91 Skrevet 16. februar 2014 Jeg er fyllesyk etter min første fest på 1 år, sovet 4 timer, opp med barna for mannen er syk med influensa og huset står på hode. Det øsregner ute, og barna er sure og trette for mannen la de for sent i går. flott du lever i en perfekt verden, jeg lever i en realistisk verden og er like glad for det. Noen ganger sender jeg en finger (velg en selv) til over positive mennesker som smører på for å virke lykkeligere enn de egentlig er. Tro du meg, kjenner flere, og samtlige av de håer rævva dager, men allikevel er alt såååååå perfekt! have a nice f... dayAnonymous poster hash: 7bde3...d12 Evnen til å glede seg på andres vegne er en dyd, vet du Jeg mistet dyden min for lenge siden. t t tog du an?Anonymous poster hash: 7bde3...d12 Nå tøyser du fælt. Jeg er helt sikker på at du forstår hva jeg snakker om Jeg er fyllesyk etter min første fest på 1 år, sovet 4 timer, opp med barna for mannen er syk med influensa og huset står på hode. Det øsregner ute, og barna er sure og trette for mannen la de for sent i går. flott du lever i en perfekt verden, jeg lever i en realistisk verden og er like glad for det. Noen ganger sender jeg en finger (velg en selv) til over positive mennesker som smører på for å virke lykkeligere enn de egentlig er. Tro du meg, kjenner flere, og samtlige av de håer rævva dager, men allikevel er alt såååååå perfekt! have a nice f... dayAnonymous poster hash: 7bde3...d12 Evnen til å glede seg på andres vegne er en dyd, vet du Jeg mistet dyden min for lenge siden. t t tog du an?Anonymous poster hash: 7bde3...d12 Nå tøyser du fælt. Jeg er helt sikker på at du forstår hva jeg snakker om Jeg er sikker på at du forstår hva jeg tenker på og. Anonymous poster hash: 7bde3...d12
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #92 Skrevet 16. februar 2014 Jeg er fyllesyk etter min første fest på 1 år, sovet 4 timer, opp med barna for mannen er syk med influensa og huset står på hode. Det øsregner ute, og barna er sure og trette for mannen la de for sent i går. flott du lever i en perfekt verden, jeg lever i en realistisk verden og er like glad for det. Noen ganger sender jeg en finger (velg en selv) til over positive mennesker som smører på for å virke lykkeligere enn de egentlig er. Tro du meg, kjenner flere, og samtlige av de håer rævva dager, men allikevel er alt såååååå perfekt! have a nice f... dayAnonymous poster hash: 7bde3...d12 Evnen til å glede seg på andres vegne er en dyd, vet du Jeg mistet dyden min for lenge siden. t t tog du an?Anonymous poster hash: 7bde3...d12 Nå tøyser du fælt. Jeg er helt sikker på at du forstår hva jeg snakker om Jeg er fyllesyk etter min første fest på 1 år, sovet 4 timer, opp med barna for mannen er syk med influensa og huset står på hode. Det øsregner ute, og barna er sure og trette for mannen la de for sent i går. flott du lever i en perfekt verden, jeg lever i en realistisk verden og er like glad for det. Noen ganger sender jeg en finger (velg en selv) til over positive mennesker som smører på for å virke lykkeligere enn de egentlig er. Tro du meg, kjenner flere, og samtlige av de håer rævva dager, men allikevel er alt såååååå perfekt! have a nice f... dayAnonymous poster hash: 7bde3...d12 Evnen til å glede seg på andres vegne er en dyd, vet du Jeg mistet dyden min for lenge siden. t t tog du an?Anonymous poster hash: 7bde3...d12 Nå tøyser du fælt. Jeg er helt sikker på at du forstår hva jeg snakker om Jeg er sikker på at du forstår hva jeg tenker på og. Anonymous poster hash: 7bde3...d12 Du verden, det må være slitsomt å leve rundt deg! Anonymous poster hash: 0a735...246
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #93 Skrevet 16. februar 2014 Jeg er fyllesyk etter min første fest på 1 år, sovet 4 timer, opp med barna for mannen er syk med influensa og huset står på hode. Det øsregner ute, og barna er sure og trette for mannen la de for sent i går. flott du lever i en perfekt verden, jeg lever i en realistisk verden og er like glad for det. Noen ganger sender jeg en finger (velg en selv) til over positive mennesker som smører på for å virke lykkeligere enn de egentlig er. Tro du meg, kjenner flere, og samtlige av de håer rævva dager, men allikevel er alt såååååå perfekt! have a nice f... dayAnonymous poster hash: 7bde3...d12 Evnen til å glede seg på andres vegne er en dyd, vet du Jeg mistet dyden min for lenge siden. t t tog du an?Anonymous poster hash: 7bde3...d12 Nå tøyser du fælt. Jeg er helt sikker på at du forstår hva jeg snakker om Jeg er fyllesyk etter min første fest på 1 år, sovet 4 timer, opp med barna for mannen er syk med influensa og huset står på hode. Det øsregner ute, og barna er sure og trette for mannen la de for sent i går. flott du lever i en perfekt verden, jeg lever i en realistisk verden og er like glad for det. Noen ganger sender jeg en finger (velg en selv) til over positive mennesker som smører på for å virke lykkeligere enn de egentlig er. Tro du meg, kjenner flere, og samtlige av de håer rævva dager, men allikevel er alt såååååå perfekt! have a nice f... dayAnonymous poster hash: 7bde3...d12 Evnen til å glede seg på andres vegne er en dyd, vet du Jeg mistet dyden min for lenge siden. t t tog du an?Anonymous poster hash: 7bde3...d12 Nå tøyser du fælt. Jeg er helt sikker på at du forstår hva jeg snakker om Jeg er sikker på at du forstår hva jeg tenker på og. Anonymous poster hash: 7bde3...d12 Du verden, det må være slitsomt å leve rundt deg!Anonymous poster hash: 0a735...246 Selvfølgelig, jeg innrømmer at jeg ikke er perfekt fra første innlegg jeg. Jeg følger ikke malen eller saueflokken her inne på DiB eller ellers. Men festlig å se hvordan dere reagerer på outsidere som meg, som tør å si akkurat hva beinmargen mener og ikke hva den burde mene til hensyn for andre. Jeg trenger ikke andre sin anerkjennelse for meningene mine. Så om dere ikke liker min mening, så kan dere heller ikke forvente at jeg liker deres. Som disse evinnelige innleggene om perfekte dager, med superdupernydelige barna som er så perfekte og den super herlige mannen som er så perfekt og fantastisk at han burde vært lagt på is og bevart i all evighet. Og svarene som insinuerer at jeg er vanskelig å leve med, at jeg er en forferdelig mamma, at jeg har en dårlig livsfilosofi, at jeg er guffen, sur, vrang, vanskelig og diverse andre ting. Alle de innleggene ler jeg høyt og lenge av på vei til min tidlige grav (visstnok i følge et innlegg lenger oppe i tråden) og sender til dere som tar dere nær av hva jeg lirer av meg her inne fremdeles den fingeren som dere velger selv. For er det en ting som er sikkert så har dere null peiling på hver er og hva jeg står for på bakgrunn av noen få ærlige innlegg her inne. Anonymous poster hash: 7bde3...d12
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #94 Skrevet 16. februar 2014 Jeg er fyllesyk etter min første fest på 1 år, sovet 4 timer, opp med barna for mannen er syk med influensa og huset står på hode. Det øsregner ute, og barna er sure og trette for mannen la de for sent i går. flott du lever i en perfekt verden, jeg lever i en realistisk verden og er like glad for det. Noen ganger sender jeg en finger (velg en selv) til over positive mennesker som smører på for å virke lykkeligere enn de egentlig er. Tro du meg, kjenner flere, og samtlige av de håer rævva dager, men allikevel er alt såååååå perfekt! have a nice f... dayAnonymous poster hash: 7bde3...d12 Evnen til å glede seg på andres vegne er en dyd, vet du Jeg mistet dyden min for lenge siden. t t tog du an?Anonymous poster hash: 7bde3...d12 Nå tøyser du fælt. Jeg er helt sikker på at du forstår hva jeg snakker om Jeg er fyllesyk etter min første fest på 1 år, sovet 4 timer, opp med barna for mannen er syk med influensa og huset står på hode. Det øsregner ute, og barna er sure og trette for mannen la de for sent i går. flott du lever i en perfekt verden, jeg lever i en realistisk verden og er like glad for det. Noen ganger sender jeg en finger (velg en selv) til over positive mennesker som smører på for å virke lykkeligere enn de egentlig er. Tro du meg, kjenner flere, og samtlige av de håer rævva dager, men allikevel er alt såååååå perfekt! have a nice f... dayAnonymous poster hash: 7bde3...d12 Evnen til å glede seg på andres vegne er en dyd, vet du Jeg mistet dyden min for lenge siden. t t tog du an?Anonymous poster hash: 7bde3...d12 Nå tøyser du fælt. Jeg er helt sikker på at du forstår hva jeg snakker om Jeg er sikker på at du forstår hva jeg tenker på og. Anonymous poster hash: 7bde3...d12 Du verden, det må være slitsomt å leve rundt deg!Anonymous poster hash: 0a735...246 Selvfølgelig, jeg innrømmer at jeg ikke er perfekt fra første innlegg jeg. Jeg følger ikke malen eller saueflokken her inne på DiB eller ellers. Men festlig å se hvordan dere reagerer på outsidere som meg, som tør å si akkurat hva beinmargen mener og ikke hva den burde mene til hensyn for andre. Jeg trenger ikke andre sin anerkjennelse for meningene mine. Så om dere ikke liker min mening, så kan dere heller ikke forvente at jeg liker deres. Som disse evinnelige innleggene om perfekte dager, med superdupernydelige barna som er så perfekte og den super herlige mannen som er så perfekt og fantastisk at han burde vært lagt på is og bevart i all evighet. Og svarene som insinuerer at jeg er vanskelig å leve med, at jeg er en forferdelig mamma, at jeg har en dårlig livsfilosofi, at jeg er guffen, sur, vrang, vanskelig og diverse andre ting. Alle de innleggene ler jeg høyt og lenge av på vei til min tidlige grav (visstnok i følge et innlegg lenger oppe i tråden) og sender til dere som tar dere nær av hva jeg lirer av meg her inne fremdeles den fingeren som dere velger selv. For er det en ting som er sikkert så har dere null peiling på hver er og hva jeg står for på bakgrunn av noen få ærlige innlegg her inne. Anonymous poster hash: 7bde3...d12 Virker som om du mener at å være lykkelig og glad ikke er akseptabelt? Anonymous poster hash: 46fbd...9a1
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #95 Skrevet 16. februar 2014 Jeg er fyllesyk etter min første fest på 1 år, sovet 4 timer, opp med barna for mannen er syk med influensa og huset står på hode. Det øsregner ute, og barna er sure og trette for mannen la de for sent i går. flott du lever i en perfekt verden, jeg lever i en realistisk verden og er like glad for det. Noen ganger sender jeg en finger (velg en selv) til over positive mennesker som smører på for å virke lykkeligere enn de egentlig er. Tro du meg, kjenner flere, og samtlige av de håer rævva dager, men allikevel er alt såååååå perfekt! have a nice f... dayAnonymous poster hash: 7bde3...d12 Evnen til å glede seg på andres vegne er en dyd, vet du Jeg mistet dyden min for lenge siden. t t tog du an?Anonymous poster hash: 7bde3...d12 Nå tøyser du fælt. Jeg er helt sikker på at du forstår hva jeg snakker om Jeg er fyllesyk etter min første fest på 1 år, sovet 4 timer, opp med barna for mannen er syk med influensa og huset står på hode. Det øsregner ute, og barna er sure og trette for mannen la de for sent i går. flott du lever i en perfekt verden, jeg lever i en realistisk verden og er like glad for det. Noen ganger sender jeg en finger (velg en selv) til over positive mennesker som smører på for å virke lykkeligere enn de egentlig er. Tro du meg, kjenner flere, og samtlige av de håer rævva dager, men allikevel er alt såååååå perfekt! have a nice f... dayAnonymous poster hash: 7bde3...d12 Evnen til å glede seg på andres vegne er en dyd, vet du Jeg mistet dyden min for lenge siden. t t tog du an?Anonymous poster hash: 7bde3...d12 Nå tøyser du fælt. Jeg er helt sikker på at du forstår hva jeg snakker om Jeg er sikker på at du forstår hva jeg tenker på og. Anonymous poster hash: 7bde3...d12 Du verden, det må være slitsomt å leve rundt deg!Anonymous poster hash: 0a735...246 Selvfølgelig, jeg innrømmer at jeg ikke er perfekt fra første innlegg jeg. Jeg følger ikke malen eller saueflokken her inne på DiB eller ellers. Men festlig å se hvordan dere reagerer på outsidere som meg, som tør å si akkurat hva beinmargen mener og ikke hva den burde mene til hensyn for andre. Jeg trenger ikke andre sin anerkjennelse for meningene mine. Så om dere ikke liker min mening, så kan dere heller ikke forvente at jeg liker deres. Som disse evinnelige innleggene om perfekte dager, med superdupernydelige barna som er så perfekte og den super herlige mannen som er så perfekt og fantastisk at han burde vært lagt på is og bevart i all evighet. Og svarene som insinuerer at jeg er vanskelig å leve med, at jeg er en forferdelig mamma, at jeg har en dårlig livsfilosofi, at jeg er guffen, sur, vrang, vanskelig og diverse andre ting. Alle de innleggene ler jeg høyt og lenge av på vei til min tidlige grav (visstnok i følge et innlegg lenger oppe i tråden) og sender til dere som tar dere nær av hva jeg lirer av meg her inne fremdeles den fingeren som dere velger selv. For er det en ting som er sikkert så har dere null peiling på hver er og hva jeg står for på bakgrunn av noen få ærlige innlegg her inne. Anonymous poster hash: 7bde3...d12 Virker som om du mener at å være lykkelig og glad ikke er akseptabelt? Anonymous poster hash: 46fbd...9a1 Du har helt rett, jeg er fru grusomme meg... Ikke en dag er det lov og mene noe annet enn dere andre her uten å få tilbake en mening om hvordan jeg er og hvilke verdier jeg har? Jeg bare misliker sterk denne tilsynelatende voldsomme trangen og trenden til å fortelle hele verden om alt det perfekte i livet kontinuerlig, hver eneste dag. Derfor forteller jeg dere om min dag, rett fra sorteste hullet. For vis meg det mennesket som går kontinuerlig på en rosa sky et helt år uten medisiner. På hver eneste blogg, Facebook oppdatering, og nå her inne på DIB tar det helt av med alt dette perfekte. Og det blir bare verre. Synes synd på de barna som alltid ser sine foreldre helt perfekte, som forventer det perfekte av de, som lever opp til uoppnåelige idealer. Jeg viser barna mine lykke og glede med det livet er både på godt og vont. Barna har ikke vondt av å se mammaen usminket og lettere sliten en dag. Og heller ikke vondt av å se at mammaen reiser seg opp og tar dagen med storm. Jeg har ingen behov for å fortelle dere at jeg er lykkelig og glad, eller skryte over alt det barna mine kan og gjør. For meg virker det som om mange forsøker å male et bilde som ikke er reelt, og da lesser på ekstra at det blir så sukkersøtt at tungen krøller seg av ren refleks og brekninger kommer helt automatisk. For tro du meg, det er mange slike jeg har rundt meg i livet som er overlykkelig og hjertehjerte som sliter stort i livet, og som heller hadde hatt godt av å lufte tankene sine, enn å sope dritten under det perfekte teppet.. Anonymous poster hash: 7bde3...d12
*Miss Marple* Skrevet 16. februar 2014 #96 Skrevet 16. februar 2014 Du har helt rett, jeg er fru grusomme meg... Ikke en dag er det lov og mene noe annet enn dere andre her uten å få tilbake en mening om hvordan jeg er og hvilke verdier jeg har? Jeg bare misliker sterk denne tilsynelatende voldsomme trangen og trenden til å fortelle hele verden om alt det perfekte i livet kontinuerlig, hver eneste dag. Derfor forteller jeg dere om min dag, rett fra sorteste hullet. For vis meg det mennesket som går kontinuerlig på en rosa sky et helt år uten medisiner. På hver eneste blogg, Facebook oppdatering, og nå her inne på DIB tar det helt av med alt dette perfekte. Og det blir bare verre. Synes synd på de barna som alltid ser sine foreldre helt perfekte, som forventer det perfekte av de, som lever opp til uoppnåelige idealer. Jeg viser barna mine lykke og glede med det livet er både på godt og vont. Barna har ikke vondt av å se mammaen usminket og lettere sliten en dag. Og heller ikke vondt av å se at mammaen reiser seg opp og tar dagen med storm. Jeg har ingen behov for å fortelle dere at jeg er lykkelig og glad, eller skryte over alt det barna mine kan og gjør. For meg virker det som om mange forsøker å male et bilde som ikke er reelt, og da lesser på ekstra at det blir så sukkersøtt at tungen krøller seg av ren refleks og brekninger kommer helt automatisk. For tro du meg, det er mange slike jeg har rundt meg i livet som er overlykkelig og hjertehjerte som sliter stort i livet, og som heller hadde hatt godt av å lufte tankene sine, enn å sope dritten under det perfekte teppet.. Anonymous poster hash: 7bde3...d12 Nå er det vel ikke sånn at det er de rosenrøde trådene som dominerer her inne. Det er nå jammen nok av tråder om ubrukelige mannfolk, barn som ikke sover eller spiser, håpløse sjefer og idiotiske svigermødre. Syns det lyser litt opp med sånne gladtråder innimellom jeg. Klart at alle har det ikke like bra alltid, men man har det da ikke like ille alltid heller? Nyanser er en fin ting. Men du verden, så sinna du er? Nesten så jeg kjenner aggresjonen helt hit
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #97 Skrevet 16. februar 2014 Du har helt rett, jeg er fru grusomme meg... Ikke en dag er det lov og mene noe annet enn dere andre her uten å få tilbake en mening om hvordan jeg er og hvilke verdier jeg har? Jeg bare misliker sterk denne tilsynelatende voldsomme trangen og trenden til å fortelle hele verden om alt det perfekte i livet kontinuerlig, hver eneste dag. Derfor forteller jeg dere om min dag, rett fra sorteste hullet. For vis meg det mennesket som går kontinuerlig på en rosa sky et helt år uten medisiner. På hver eneste blogg, Facebook oppdatering, og nå her inne på DIB tar det helt av med alt dette perfekte. Og det blir bare verre. Synes synd på de barna som alltid ser sine foreldre helt perfekte, som forventer det perfekte av de, som lever opp til uoppnåelige idealer. Jeg viser barna mine lykke og glede med det livet er både på godt og vont. Barna har ikke vondt av å se mammaen usminket og lettere sliten en dag. Og heller ikke vondt av å se at mammaen reiser seg opp og tar dagen med storm. Jeg har ingen behov for å fortelle dere at jeg er lykkelig og glad, eller skryte over alt det barna mine kan og gjør. For meg virker det som om mange forsøker å male et bilde som ikke er reelt, og da lesser på ekstra at det blir så sukkersøtt at tungen krøller seg av ren refleks og brekninger kommer helt automatisk. For tro du meg, det er mange slike jeg har rundt meg i livet som er overlykkelig og hjertehjerte som sliter stort i livet, og som heller hadde hatt godt av å lufte tankene sine, enn å sope dritten under det perfekte teppet..Anonymous poster hash: 7bde3...d12 Nå er det vel ikke sånn at det er de rosenrøde trådene som dominerer her inne. Det er nå jammen nok av tråder om ubrukelige mannfolk, barn som ikke sover eller spiser, håpløse sjefer og idiotiske svigermødre. Syns det lyser litt opp med sånne gladtråder innimellom jeg. Klart at alle har det ikke like bra alltid, men man har det da ikke like ille alltid heller? Nyanser er en fin ting. Men du verden, så sinna du er? Nesten så jeg kjenner aggresjonen helt hit Sint nei? Bare engasjert på vegne av meg selv og sannsynligvis etpar andre et eller annet sted i verden med lignende mening. Men jo, de siste dagene har disse innleggene dominert forumet. Anonymous poster hash: 7bde3...d12
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #98 Skrevet 16. februar 2014 Du har helt rett, jeg er fru grusomme meg... Ikke en dag er det lov og mene noe annet enn dere andre her uten å få tilbake en mening om hvordan jeg er og hvilke verdier jeg har? Jeg bare misliker sterk denne tilsynelatende voldsomme trangen og trenden til å fortelle hele verden om alt det perfekte i livet kontinuerlig, hver eneste dag. Derfor forteller jeg dere om min dag, rett fra sorteste hullet. For vis meg det mennesket som går kontinuerlig på en rosa sky et helt år uten medisiner. På hver eneste blogg, Facebook oppdatering, og nå her inne på DIB tar det helt av med alt dette perfekte. Og det blir bare verre. Synes synd på de barna som alltid ser sine foreldre helt perfekte, som forventer det perfekte av de, som lever opp til uoppnåelige idealer. Jeg viser barna mine lykke og glede med det livet er både på godt og vont. Barna har ikke vondt av å se mammaen usminket og lettere sliten en dag. Og heller ikke vondt av å se at mammaen reiser seg opp og tar dagen med storm. Jeg har ingen behov for å fortelle dere at jeg er lykkelig og glad, eller skryte over alt det barna mine kan og gjør. For meg virker det som om mange forsøker å male et bilde som ikke er reelt, og da lesser på ekstra at det blir så sukkersøtt at tungen krøller seg av ren refleks og brekninger kommer helt automatisk. For tro du meg, det er mange slike jeg har rundt meg i livet som er overlykkelig og hjertehjerte som sliter stort i livet, og som heller hadde hatt godt av å lufte tankene sine, enn å sope dritten under det perfekte teppet..Anonymous poster hash: 7bde3...d12 Nå er det vel ikke sånn at det er de rosenrøde trådene som dominerer her inne. Det er nå jammen nok av tråder om ubrukelige mannfolk, barn som ikke sover eller spiser, håpløse sjefer og idiotiske svigermødre. Syns det lyser litt opp med sånne gladtråder innimellom jeg. Klart at alle har det ikke like bra alltid, men man har det da ikke like ille alltid heller? Nyanser er en fin ting. Men du verden, så sinna du er? Nesten så jeg kjenner aggresjonen helt hit Sint nei? Bare engasjert på vegne av meg selv og sannsynligvis etpar andre et eller annet sted i verden med lignende mening. Men jo, de siste dagene har disse innleggene dominert forumet.Anonymous poster hash: 7bde3...d12 Bare logg av du (orket ikke å lese alt). Anonymous poster hash: 57e51...25d
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #99 Skrevet 16. februar 2014 Du har helt rett, jeg er fru grusomme meg... Ikke en dag er det lov og mene noe annet enn dere andre her uten å få tilbake en mening om hvordan jeg er og hvilke verdier jeg har? Jeg bare misliker sterk denne tilsynelatende voldsomme trangen og trenden til å fortelle hele verden om alt det perfekte i livet kontinuerlig, hver eneste dag. Derfor forteller jeg dere om min dag, rett fra sorteste hullet. For vis meg det mennesket som går kontinuerlig på en rosa sky et helt år uten medisiner. På hver eneste blogg, Facebook oppdatering, og nå her inne på DIB tar det helt av med alt dette perfekte. Og det blir bare verre. Synes synd på de barna som alltid ser sine foreldre helt perfekte, som forventer det perfekte av de, som lever opp til uoppnåelige idealer. Jeg viser barna mine lykke og glede med det livet er både på godt og vont. Barna har ikke vondt av å se mammaen usminket og lettere sliten en dag. Og heller ikke vondt av å se at mammaen reiser seg opp og tar dagen med storm. Jeg har ingen behov for å fortelle dere at jeg er lykkelig og glad, eller skryte over alt det barna mine kan og gjør. For meg virker det som om mange forsøker å male et bilde som ikke er reelt, og da lesser på ekstra at det blir så sukkersøtt at tungen krøller seg av ren refleks og brekninger kommer helt automatisk. For tro du meg, det er mange slike jeg har rundt meg i livet som er overlykkelig og hjertehjerte som sliter stort i livet, og som heller hadde hatt godt av å lufte tankene sine, enn å sope dritten under det perfekte teppet.. Anonymous poster hash: 7bde3...d12 E9. Anonymous poster hash: 7a5a0...daa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå