Gå til innhold

i dag blir det en fantastisk dag:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våkner med snuppelure og hunden oppi sengen nå,lille koser seg med nettbrett og jeg med dib.

Etterpå er det ut på tur med besteforeldre på de små og a mor har formiddagen for seg sjøl:-) fyre i peisen,drikke te og følge ol sendingene og nyte barnefri.

Så senere i dag kino med verdens beste.gjett om han gleder seg:-)

Dere skal i dag da jenter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er fyllesyk etter min første fest på 1 år, sovet 4 timer, opp med barna for mannen er syk med influensa og huset står på hode. Det øsregner ute, og barna er sure og trette for mannen la de for sent i går.

flott du lever i en perfekt verden, jeg lever i en realistisk verden og er like glad for det. Noen ganger sender jeg en finger (velg en selv) til over positive mennesker som smører på for å virke lykkeligere enn de egentlig er. Tro du meg, kjenner flere, og samtlige av de håer rævva dager, men allikevel er alt såååååå perfekt!

have a nice f... day

Anonymous poster hash: 7bde3...d12

Skrevet

Jeg eller vi skal begynne oppussingen av vårt nye hus som vi overtok i går. Lykkelig så det holder ♡

Kos deg masse mamma adhd😊

Skrevet

Seriøst anonym??? Kom deg ut av forumet, sier jeg bare ;-)

Anonymous poster hash: c75f5...af7

Skrevet

Jeg er fyllesyk etter min første fest på 1 år, sovet 4 timer, opp med barna for mannen er syk med influensa og huset står på hode. Det øsregner ute, og barna er sure og trette for mannen la de for sent i går.

flott du lever i en perfekt verden, jeg lever i en realistisk verden og er like glad for det. Noen ganger sender jeg en finger (velg en selv) til over positive mennesker som smører på for å virke lykkeligere enn de egentlig er. Tro du meg, kjenner flere, og samtlige av de håer rævva dager, men allikevel er alt såååååå perfekt!

have a nice f... day

Wow, fyllesyke og grinete, ikke rart at ungene også er sure..

Så her skal du få min perfekte morgen: sto nettopp opp med snuppa, laget meg deilig kaffe, tok litt kake og lefse fra selskapet i går til meg og jenta. Hun koser seg med saft og kake og iPad, men mor hr fyr i ovnen, kaffe, kaker og ol på skjermen. Resten av dagen skal gå til baking og så skal vi ut å leke i det nydelige været. Til slutt blir det deilig middag hos svigers, før jenta stuper i seng. Lykke på jord!! :-)

Noen av oss er faktisk glade i dag, vi koser oss med barna og er hverken sure eller fyllesyke!

Anonymous poster hash: a9e4e...03f

Skrevet

Jeg eller vi skal begynne oppussingen av vårt nye hus som vi overtok i går. Lykkelig så det holder ♡

Kos deg masse mamma adhd

Awwwwww den følelsen er bare best i verden:-) mye å gjøre der?

Skrevet

have a nice f... day

Klokt valg av deg, mht. barna, at du tar din første fest nå som faren ikke kan ta seg 100% av barna.

ÅRETS MOR!!! Fanfare og applaus

Anonymous poster hash: 78f98...0f8

Skrevet

Du, og mange andre, burde lese det innlegget som florerer rundt på facebook.

Hva med å bruke ordet egentid, isteden for barnefri?? Hadde du syntes det var så koselig om mannen din sa at han hadde "Konefri"? Og, for barn kan det faktisk være sårt å høre at man trenger BARNEFRI for å kose seg og slappe av. En liten tankevekker!!

Anonymous poster hash: e3a65...ec7
Skrevet

Kos deg masse mamma adhd

Ja det blir å pusse opp de fleste rom, for å få det slikt som jeg vil. 5 soverom, stue,spisestue, kjøkken m.m

Alt er klart til å starte. Tom barnepiken til minsten er klar for lange dager med han nå

Skrevet

have a nice f... day

Stakkars barn, de får nok en strålende søndag når mor står opp med den innstillingen.

Til opplysning (jo, det virker som du trenger den) så er de fleste oppegående foreldre blide og fornøyde når de står opp med barna sine. Spesielt om søndagen da man har god tid til kos og hvile.

At du velger å drikke så mye at du blir dårlig når du må ta deg av små barn er da ingen andres feil?

Jeg håper inderlige at du ikke lar ditt bedritne humør gå ut over små, uskyldige barn! Jeg har helt vondt i magen av å tenke på hvilken start de har fått på dagen :( prøv å ta deg sammen og gi barna dine en god dag.

Anonymous poster hash: 0a735...246

Skrevet

Kos deg masse mamma adhd

Ja det blir å pusse opp de fleste rom, for å få det slikt som jeg vil. 5 soverom, stue,spisestue, kjøkken m.m

Alt er klart til å starte. Tom barnepiken til minsten er klar for lange dager med han nå

Fantastisk:-) å endelig overta hus... den dagen er stas den:-) er det ett gammelt erverdig hus og?:-)

Skrevet

Arkitekt tegnet fra 60 tallet. Falt for alle mulighetene der. Stor plass til oss alle. Og gleder meg mest til shopping av nye møbler 😎😎.

Nå litt kos med han som sover i halsgropen min ♡

Skrevet

Våknet av at jenta kosa meg på ryggen og lurte på om vi kunne stå opp:) I dag skal jeg ta med jenta på trening, hu tegner og spiser restene av lørdagsgodteriet mens jeg trener:)

Så er det hjem og dusje, før vi skal se litt ol og lage et kort til vi skal i bursdag. Og vips var dagen ferdig.

Dette skal bli en fin dag, og i dag skal vi bare kose oss!

Ha en fin søndag alle sammen!

Anonymous poster hash: c6e16...b02

Skrevet

Arkitekt tegnet fra 60 tallet. Falt for alle mulighetene der. Stor plass til oss alle. Og gleder meg mest til shopping av nye møbler .

Nå litt kos med han som sover i halsgropen min ♡

Awwww<3 det r kos det:-) shopping ja:-) lykke

Skrevet

Herregud så mange perfekte mødre i perfekt verden med perfekte barn og innstilling da?!

Hva er vitsen med å promotere hvor perfekte liv vi har??? Hvem bryr seg????

Anonymous poster hash: 745c9...6c4

Skrevet

Våknet av at jenta kosa meg på ryggen og lurte på om vi kunne stå opp:) I dag skal jeg ta med jenta på trening, hu tegner og spiser restene av lørdagsgodteriet mens jeg trener:)

Så er det hjem og dusje, før vi skal se litt ol og lage et kort til vi skal i bursdag. Og vips var dagen ferdig.

Dette skal bli en fin dag, og i dag skal vi bare kose oss!

Ha en fin søndag alle sammen! Anonymous poster hash: c6e16...b02

Høres ut som en fin dag det blir:-)
Skrevet

Og der har dere alle dib politiet med en eneste gang. Ventet på dere! Slapp helt av , pust med nesa, Perfect Girls! Barna er i de bestes hender. "fyllesyk" med skallebank, full enda, neeei. Var planen at mannen ble syk i natt, neeei, skulle jeg stått opp nå, neeei, har barna en sur mor nå, neeeei. Jeg har dusjet og lekt med minsten i vannet, mellomste spiller på mobilen og eldste hr hatt supermorgensang. Så trekk tilbake bekymringsmeldinger til bv, ta å rett på den rosa pysjen og spis lavkarbofrukosten deres med god samvittighet. Denne bitchen er bare ikke i humør for,voksne mennesker som tror at bare deres liv er perfekt. Mitt liv er perfekt slik det er, men jeg hr heller ingen behov for å smøre det inn i sukker spinn og hjerter!

Skrevet

Herregud så mange perfekte mødre i perfekt verden med perfekte barn og innstilling da?!

Hva er vitsen med å promotere hvor perfekte liv vi har??? Hvem bryr seg????

Anonymous poster hash: 745c9...6c4

Jeg liker det. Jeg satser også på å ha en fin dag i dag, med familiebesøk og kakespising.

Selv om folk skryter av dagen i dag vet jo alle samme person også har dårlige dager.

Anonymous poster hash: 46b2f...b00

Skrevet

Hva er vitsen med å promotere hvor perfekte liv vi har??? Hvem bryr seg???? Anonymous poster hash: 745c9...6c4

Du ser det ut til,i alle fall nok til å kommentere på tråden:-) ha en fantastisk dag:-)

Skrevet

Hva er vitsen med å promotere hvor perfekte liv vi har??? Hvem bryr seg???? Anonymous poster hash: 745c9...6c4

Jeg liker det. Jeg satser også på å ha en fin dag i dag, med familiebesøk og kakespising.

Selv om folk skryter av dagen i dag vet jo alle samme person også har dårlige dager.Anonymous poster hash: 46b2f...b00

Synes det uansett er hyggeligere å lese om glade folk enn folk som er sure og klager:-)

Skrevet

Jeg trodde du hadde to gutter? :) Jeg spiser knekkebrød, ingen fantastisk morgen her, men jeg overlever.

Anonymous poster hash: f1d64...e8f

Skrevet

Her i huset er det OL (go Jansrud!), bollebaking, knekkebrødproduksjon og legobygging som står på planen. Ingen av oss har så veldig lyst til å gå ut i møkkaværet. Men først av alt skal jeg lage meg en god kopp kaffe :)

Gratulerer med nytt hus Kelly Taylor! :)

Høres ut som du får en finfin dag i dag mamma til adhd :)

Skrevet

have a nice f... day

Haha, jeg nøt denne, jeg! Flott skrevet og beskrevet, og de fleste kan vel kjenne seg igjen i følelsen? (Ment retorisk, ikke svar!)

Dagens (kanskje årets) litterære verk på dib, dønn seriøst!

Og la dama få fred, hun er hung over :D

Anonymous poster hash: db02c...8db

Skrevet

Jeg trodde du hadde to gutter? :) Jeg spiser knekkebrød, ingen fantastisk morgen her, men jeg overlever. Anonymous poster hash: f1d64...e8f

Joda har det,jeg har en morgenfugl og en syvsover:-)

Skrevet

Her i huset er det OL (go Jansrud!), bollebaking, knekkebrødproduksjon og legobygging som står på planen. Ingen av oss har så veldig lyst til å gå ut i møkkaværet. Men først av alt skal jeg lage meg en god kopp kaffe :)

Gratulerer med nytt hus Kelly Taylor! :)

Høres ut som du får en finfin dag i dag mamma til adhd :)

Tvn er tatt av mini foreløpig her,men a mor gleder seg til ol etterpå:-) mmmmmm...boller...det fikk jeg lyst på det:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...