Gå til innhold

i dag blir det en fantastisk dag:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg spørre hvem snuppelure er da? En hamster? :DAnonymous poster hash: f1d64...e8f

Snuppelure...mini,junior,lille...kjært barn mange navn:-)

Veldig spesielt å kalle gutten sin snuppelure. Du får passe bedre på fremover, så ikke du glipper mer Anonymous poster hash: 6eb4c...807

Glipper?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jeg spørre hvem snuppelure er da? En hamster? :DAnonymous poster hash: f1d64...e8f

Snuppelure...mini,junior,lille...kjært barn mange navn:-)
Veldig spesielt å kalle gutten sin snuppelure. Du får passe bedre på fremover, så ikke du glipper mer 😉

Anonymous poster hash: 6eb4c...807

Jg gjør også det- kaller gutten det. Dvs at jeg aldri har skrevet det om han eller kalt han det "offentlig". Men det har skjedd hjemme;-)

Bortsett fra det tror jeg HI er er stort troll som elsker provosere. Det at hun har fått den "harde kjerne" på sin side elsker hun, og nå hr hun styret så masse at det er lov med blogginnlegg her, og det er lov linje til blogger her.

Det skal bli flott her etterhvert.

Anonymous poster hash: 5289b...6e6

Skrevet

-Men hvor er mannen??

Anonymous poster hash: 859ed...367
Skrevet

Og der har dere alle dib politiet med en eneste gang. Ventet på dere! Slapp helt av , pust med nesa, Perfect Girls! Barna er i de bestes hender. "fyllesyk" med skallebank, full enda, neeei. Var planen at mannen ble syk i natt, neeei, skulle jeg stått opp nå, neeei, har barna en sur mor nå, neeeei. Jeg har dusjet og lekt med minsten i vannet, mellomste spiller på mobilen og eldste hr hatt supermorgensang. Så trekk tilbake bekymringsmeldinger til bv, ta å rett på den rosa pysjen og spis lavkarbofrukosten deres med god samvittighet. Denne bitchen er bare ikke i humør for,voksne mennesker som tror at bare deres liv er perfekt. Mitt liv er perfekt slik det er, men jeg hr heller ingen behov for å smøre det inn i sukker spinn og hjerter!Anonymous poster hash: 7bde3...d12

Men hvorfor så sur?

Vi kan bare respondere ut fra hva du skriver, og basert på det var du sur, dårlig og utrolig gretten - et inntrykk som forsåvidt ikke endret seg med ditt neste innlegg.

Hvorfor så provosert over at noen deler sine små hverdagslykkeøyeblikk? Det er da mye hyggelige å lese om det enn fyllesyke småbarnsmødre? Selv om de også selvsagt kan dele sin frustrasjon så gir det ikke samme godfølelse.

Her er det lite rosa pysj og lavkarbo, men nå skal jeg få smoothie av datteren min som jeg skal kose meg med mens lille tømmer kjøkkenskuffen.

Håper du har fått ut gørra di her så resten av dagen din blir bedre og at du kan unne noen å ha en fin start på dagen. Anonymous poster hash: 0a735...246

Beklager at jeg kommer her og forsurer den rosenrøde tråden deres og at jeg ikke gir deg noen godfølelse! Det gjør skikkelig vondt inne i hjertet mitt at jeg ikke passer inn her. Not. Om du tror at jeg er slik ovenfor barna eller sitter og mugner bort og hele dagen er ødelagt tar du feil igjen. Det er moro å se at hver gang noen er på andre siden av skalaen av "normalen" i en tråd her inne er det felles utfrysing som gjelder.

Kosemose dere alle sammen i hele dag med hjerter og smilefjæs

Anonymous poster hash: 7bde3...d12

'Not' faktisk :D

Er du 12 eller?

Men da håper jeg at du får en strålende dag til tross for en noe rufsete start. Og så håper jeg at du i fremtiden unner andre å ha bedre dager enn deg.

I tillegg håper jeg at mannen din lærer å både få ungene i seng tidsnok og ikke legge seg fra et bombet hus. Det blir så mye lettere når man er to voksne i en familie.

Det ble mye håp, ser jeg. Men jeg fikk litt vondt av deg som er så gretten at du må forsure en positiv tråd.

Anonymous poster hash: 0a735...246

Skrevet

-Men hvor er mannen?? Anonymous poster hash: 859ed...367

mannen jobber:-) noen må det også:-)
Skrevet

Hehe, kjekt du har oppdaget det.

Koster med en fru som bare sitter på nett.

Skrevet

På jobb kl 7 søndag morgen mens dere er på vinterferie med hans foreldre??

Anonymous poster hash: 859ed...367

Skrevet

Koster med en fru som bare sitter på nett. Anonymous poster hash: 5289b...6e6

Jeg har en jobb jeg og :-) mer du hadde å komme med eller kritisere?

Skrevet

På jobb kl 7 søndag morgen mens dere er på vinterferie med hans foreldre?? Anonymous poster hash: 859ed...367

Ikke hans foreldre,hvor har du det fra? Ja han jobber mens vi er her..snodig det kanskje?

Skrevet

Koster med en fru som bare sitter på nett. Anonymous poster hash: 5289b...6e6

Jeg har en jobb jeg og :-) mer du hadde å komme med eller kritisere?

Ja, antagelig men ikke akkurat nå.

Nå skal jeg nemlig være med baaarna mine og kooose oss💛💛

Skrevet

På jobb kl 7 søndag morgen mens dere er på vinterferie med hans foreldre?? Anonymous poster hash: 859ed...367
Ikke hans foreldre,hvor har du det fra? Ja han jobber mens vi er her..snodig det kanskje?

Å, så man leter etter ting å kritisere!

Hmm, fri en søndag - da er hun helt sikkert trygdesnylter og arbeidsledig.

Mannen ikke med på ferie - da må han helt sikkert slite og salve for å forsørge henne.

På ferie hos besteforeldre - da har gubben helt sikkert dumpet dem hos sine foreldre for å bli kvitt dem

And the list goes on and on.

Jeg lurer seriøst på hvordan dere som bare kritiserer fungerer i hverdagen? Har dere mange konflikter der også? Eller er det bare befinne dere våger å vise deres sanne jeg?

Å gå så aktivt inn for å mobbe og kritisere et fremmed menneske som såpass mange faktisk gjør er både fascinerende og skremmende og jeg har aldri sett lignende oppførsel noe annet sted.

Anonymous poster hash: 0a735...246

Skrevet

60... er nok bedre bruk av tiden det ja:-) trist at du gidder holde på som du gjør,men er opp til deg:-) ha en flott dag:-)

Skrevet

Lenge leve optimisme :) Høres ut som en nydelig morgen HI!

Nyt det ;) Ingenting galt ved å våkne med et smil ;)

Skrevet

Jeg har ikke stått opp enda. Barna sov lenge idag. Mannen for akkurat på jobb så jeg må opp nå.

Storesøster for tim en kompis. Vet ikke hva lillebror og jeg skal finne på idag. Det er i alle fall ikke utevær synes jeg.

Vi får spille ludo og kose oss inne i varmen :)

Gratulerer med hus Kelly Taylor! :D Det er en herlig ny start :)

Skrevet

Ja det er skjønnt:-) nå bader ungene med bestemor,jeg koser meg med ol,dib og te:-)

Skrevet

Ja det er skjønnt:-) nå bader ungene med bestemor,jeg koser meg med ol,dib og te:-)

Jeg har Desperate Housewife maraton på Bliss, mens barnet ligger i en haug av leker og nyter livet.

Vi så på OL i sted ;)

Te er det her også. Mest fordi jeg har vondt i halsen :P

Skrevet

Lykke<3

Skrevet

Her har jeg og ungene pappafri ;-)

Hva med å si at dere har egentid istedetfor "pappafri"? Det er nok ikke så hyggelig for mannen (når han sniker rundt på dib) å se at du har skrevet pappafri med et smil bak. Det er noe å tenke på til neste gang. 

:P

Skrevet

Idag fikk jeg sove lenge (selv om det ikke var min tur. :D ) Sto opp rett før halv 10, mannen hadde laget kaffe. Sett litt på ol, nå skal vi spise lunsj før skistafett, og senere får vi besøk av gode venner med barn på samme alder som våre! Da skal vi lage god middag, leke og ha det gøy!

Kjære, søte, sure anonyme: Noen liker faktisk å lese om små hverdagslykker og blir i godt humør av det! Er det så grusomt for dere å andre å lese om andres lykke, bør dere kanskje gjøre noe med livene deres! Deres høres faktisk bare misunnelige og bitre ut! :/

Anonymous poster hash: ed4ba...886

Skrevet

Og der har dere alle dib politiet med en eneste gang. Ventet på dere! Slapp helt av , pust med nesa, Perfect Girls! Barna er i de bestes hender. "fyllesyk" med skallebank, full enda, neeei. Var planen at mannen ble syk i natt, neeei, skulle jeg stått opp nå, neeei, har barna en sur mor nå, neeeei. Jeg har dusjet og lekt med minsten i vannet, mellomste spiller på mobilen og eldste hr hatt supermorgensang. Så trekk tilbake bekymringsmeldinger til bv, ta å rett på den rosa pysjen og spis lavkarbofrukosten deres med god samvittighet. Denne bitchen er bare ikke i humør for,voksne mennesker som tror at bare deres liv er perfekt. Mitt liv er perfekt slik det er, men jeg hr heller ingen behov for å smøre det inn i sukker spinn og hjerter!Anonymous poster hash: 7bde3...d12

Men hvorfor så sur?

Vi kan bare respondere ut fra hva du skriver, og basert på det var du sur, dårlig og utrolig gretten - et inntrykk som forsåvidt ikke endret seg med ditt neste innlegg.

Hvorfor så provosert over at noen deler sine små hverdagslykkeøyeblikk? Det er da mye hyggelige å lese om det enn fyllesyke småbarnsmødre? Selv om de også selvsagt kan dele sin frustrasjon så gir det ikke samme godfølelse.

Her er det lite rosa pysj og lavkarbo, men nå skal jeg få smoothie av datteren min som jeg skal kose meg med mens lille tømmer kjøkkenskuffen.

Håper du har fått ut gørra di her så resten av dagen din blir bedre og at du kan unne noen å ha en fin start på dagen. Anonymous poster hash: 0a735...246

Beklager at jeg kommer her og forsurer den rosenrøde tråden deres og at jeg ikke gir deg noen godfølelse! Det gjør skikkelig vondt inne i hjertet mitt at jeg ikke passer inn her. Not. Om du tror at jeg er slik ovenfor barna eller sitter og mugner bort og hele dagen er ødelagt tar du feil igjen. Det er moro å se at hver gang noen er på andre siden av skalaen av "normalen" i en tråd her inne er det felles utfrysing som gjelder.

Kosemose dere alle sammen i hele dag med hjerter og smilefjæs Anonymous poster hash: 7bde3...d12

'Not' faktisk :D

Er du 12 eller?

Men da håper jeg at du får en strålende dag til tross for en noe rufsete start. Og så håper jeg at du i fremtiden unner andre å ha bedre dager enn deg.

I tillegg håper jeg at mannen din lærer å både få ungene i seng tidsnok og ikke legge seg fra et bombet hus. Det blir så mye lettere når man er to voksne i en familie.

Det ble mye håp, ser jeg. Men jeg fikk litt vondt av deg som er så gretten at du må forsure en positiv tråd. Anonymous poster hash: 0a735...246

Håp faktisk. Og jeg er 12 år ja, med 3 barn sammen med et annet barn. :-D Så godt at det finnes slike perfekte familier som din som vi kan se opp til, så kanskje jeg får et så flott og herlig liv uten skyer på en knallblå himmel.

Så takk for inspirasjonen, og nydelige ord. Nå skal jeg pakke inn disse nydelige barna mine, og vandre lykkelig ut i den fantastiske naturen og lage økologisk smoothie og hjemmelaget økologisk kakao på rene bønner (uten sukker) og koooooose oss til krampa tar oss. Nei vent litt, jeg bare kødder!

Anonymous poster hash: 7bde3...d12

Skrevet

Her har jeg og ungene pappafri ;-)

Hva med å si at dere har egentid istedetfor "pappafri"? Det er nok ikke så hyggelig for mannen (når han sniker rundt på dib) å se at du har skrevet pappafri med et smil bak. Det er noe å tenke på til neste gang.

:P

ja huff... men jeg regner med han og synes det er greit med "kone og unge fri" akkurat nå i sin fyllesyke tilstand, så det går opp i opp ;-)

Skrevet

Dette har som vanlig blitt en kjempehyggelig tråd.

Anonymous poster hash: 67a65...790
Skrevet

Dette har som vanlig blitt en kjempehyggelig tråd. Anonymous poster hash: 67a65...790

Ja rare greier...

Skrevet

Dette har som vanlig blitt en kjempehyggelig tråd. Anonymous poster hash: 67a65...790

Ja rare greier...

Synd folk har så mye stygt å komme med, det er unødvendig og barnslig. Men hvorfor svarer du alle som slenger dritt og hvorfor lager du disse "hverdagstrådene" når det er så mange hissige damer her inne? Bare lurer :) Ellers håper jeg du får en fin dag og at det går bra på kino i kveld :)

Anonymous poster hash: 67a65...790

Skrevet

Ja rare greier...

Synd folk har så mye stygt å komme med, det er unødvendig og barnslig. Men hvorfor svarer du alle som slenger dritt og hvorfor lager du disse "hverdagstrådene" når det er så mange hissige damer her inne? Bare lurer :) Ellers håper jeg du får en fin dag og at det går bra på kino i kveld :)Anonymous poster hash: 67a65...790

Jeg prøver å svare alle på en hyggelig ordentlig måte,og svarer gjerne om folk lurer på noe:-) og jeg skriver om ting jeg ønsker å dele,kan ikke ta hensyn til alle her i verden. Tusen takk:-) kvelden blir nok flott ja:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...