Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #26 Skrevet 16. februar 2014 Og der har dere alle dib politiet med en eneste gang. Ventet på dere! Slapp helt av , pust med nesa, Perfect Girls! Barna er i de bestes hender. "fyllesyk" med skallebank, full enda, neeei. Var planen at mannen ble syk i natt, neeei, skulle jeg stått opp nå, neeei, har barna en sur mor nå, neeeei. Jeg har dusjet og lekt med minsten i vannet, mellomste spiller på mobilen og eldste hr hatt supermorgensang. Så trekk tilbake bekymringsmeldinger til bv, ta å rett på den rosa pysjen og spis lavkarbofrukosten deres med god samvittighet. Denne bitchen er bare ikke i humør for,voksne mennesker som tror at bare deres liv er perfekt. Mitt liv er perfekt slik det er, men jeg hr heller ingen behov for å smøre det inn i sukker spinn og hjerter! Anonymous poster hash: 7bde3...d12 Men hvorfor så sur? Vi kan bare respondere ut fra hva du skriver, og basert på det var du sur, dårlig og utrolig gretten - et inntrykk som forsåvidt ikke endret seg med ditt neste innlegg. Hvorfor så provosert over at noen deler sine små hverdagslykkeøyeblikk? Det er da mye hyggelige å lese om det enn fyllesyke småbarnsmødre? Selv om de også selvsagt kan dele sin frustrasjon så gir det ikke samme godfølelse. Her er det lite rosa pysj og lavkarbo, men nå skal jeg få smoothie av datteren min som jeg skal kose meg med mens lille tømmer kjøkkenskuffen. Håper du har fått ut gørra di her så resten av dagen din blir bedre og at du kan unne noen å ha en fin start på dagen. Anonymous poster hash: 0a735...246
Mandala Skrevet 16. februar 2014 #27 Skrevet 16. februar 2014 (endret) Jeg ligger fortsatt i senga med et barn ved siden av meg. Det andre har ovenattingsgjest og de sitter og ser på netflix nå. Planen for dagen er å ikke gjøre noe spesielt utenom å pakke for hyttetur imorgen og rydde og vaske litt her siden jeg er bortreist resten av ferien og må hoppe over vaskedamen den uka. Og så tenker jeg at jeg prøver det nye vaffeljernet mitt Hvilken film skal du se på kino? Gratulerer med hus kelly, så moro Endret 16. februar 2014 av Mandala
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #28 Skrevet 16. februar 2014 Jeg er fyllesyk etter min første fest på 1 år, sovet 4 timer, opp med barna for mannen er syk med influensa og huset står på hode. Det øsregner ute, og barna er sure og trette for mannen la de for sent i går. flott du lever i en perfekt verden, jeg lever i en realistisk verden og er like glad for det. Noen ganger sender jeg en finger (velg en selv) til over positive mennesker som smører på for å virke lykkeligere enn de egentlig er. Tro du meg, kjenner flere, og samtlige av de håer rævva dager, men allikevel er alt såååååå perfekt! have a nice f... dayAnonymous poster hash: 7bde3...d12 Haha, jeg nøt denne, jeg! Flott skrevet og beskrevet, og de fleste kan vel kjenne seg igjen i følelsen? (Ment retorisk, ikke svar!) Dagens (kanskje årets) litterære verk på dib, dønn seriøst! Og la dama få fred, hun er hung over Anonymous poster hash: db02c...8db Jeg rødmer, takk skal du ha! Anonymous poster hash: 7bde3...d12
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 16. februar 2014 Forfatter #29 Skrevet 16. februar 2014 Jeg ligger fortsatt i senga med et barn ved siden av meg. Det andre har ovenattingsgjest og de sitter og ser på netflix nå. Planen for dagen er å ikke gjøre noe spesielt utenom å pakke for hyttetur imorgen og rydde og vaske litt her siden jeg er bortreist resten av ferien og må hoppe over vaskedamen den uka. Og så tenker jeg at jeg prøver det nye vaffeljernet mitt Hvilken film skal du se på kino? Gratulerer med hus kelly, så moro Karsten og petra på vinterferie:-)
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #30 Skrevet 16. februar 2014 Jeg er fyllesyk etter min første fest på 1 år, sovet 4 timer, opp med barna for mannen er syk med influensa og huset står på hode. Det øsregner ute, og barna er sure og trette for mannen la de for sent i går. flott du lever i en perfekt verden, jeg lever i en realistisk verden og er like glad for det. Noen ganger sender jeg en finger (velg en selv) til over positive mennesker som smører på for å virke lykkeligere enn de egentlig er. Tro du meg, kjenner flere, og samtlige av de håer rævva dager, men allikevel er alt såååååå perfekt! have a nice f... dayAnonymous poster hash: 7bde3...d12 Haha, jeg nøt denne, jeg! Flott skrevet og beskrevet, og de fleste kan vel kjenne seg igjen i følelsen? (Ment retorisk, ikke svar!)Dagens (kanskje årets) litterære verk på dib, dønn seriøst! Og la dama få fred, hun er hung over Anonymous poster hash: db02c...8db Jeg rødmer, takk skal du ha! Anonymous poster hash: 7bde3...d12 Hehe, gikk glipp av ironien, ser jeg jaja, får skylde på kuppelhue, håper jeg. Anonymous poster hash: 0a735...246
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #31 Skrevet 16. februar 2014 Du, og mange andre, burde lese det innlegget som florerer rundt på facebook. Hva med å bruke ordet egentid, isteden for barnefri?? Hadde du syntes det var så koselig om mannen din sa at han hadde "Konefri"? Og, for barn kan det faktisk være sårt å høre at man trenger BARNEFRI for å kose seg og slappe av. En liten tankevekker!! Anonymous poster hash: e3a65...ec7 Er barna dine inne på DIB? Det er ikke vanlig praksis altså.. Anonymous poster hash: 57e51...25d
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #32 Skrevet 16. februar 2014 Og der har dere alle dib politiet med en eneste gang. Ventet på dere! Slapp helt av , pust med nesa, Perfect Girls! Barna er i de bestes hender. "fyllesyk" med skallebank, full enda, neeei. Var planen at mannen ble syk i natt, neeei, skulle jeg stått opp nå, neeei, har barna en sur mor nå, neeeei. Jeg har dusjet og lekt med minsten i vannet, mellomste spiller på mobilen og eldste hr hatt supermorgensang. Så trekk tilbake bekymringsmeldinger til bv, ta å rett på den rosa pysjen og spis lavkarbofrukosten deres med god samvittighet. Denne bitchen er bare ikke i humør for,voksne mennesker som tror at bare deres liv er perfekt. Mitt liv er perfekt slik det er, men jeg hr heller ingen behov for å smøre det inn i sukker spinn og hjerter!Anonymous poster hash: 7bde3...d12 Men hvorfor så sur? Vi kan bare respondere ut fra hva du skriver, og basert på det var du sur, dårlig og utrolig gretten - et inntrykk som forsåvidt ikke endret seg med ditt neste innlegg. Hvorfor så provosert over at noen deler sine små hverdagslykkeøyeblikk? Det er da mye hyggelige å lese om det enn fyllesyke småbarnsmødre? Selv om de også selvsagt kan dele sin frustrasjon så gir det ikke samme godfølelse. Her er det lite rosa pysj og lavkarbo, men nå skal jeg få smoothie av datteren min som jeg skal kose meg med mens lille tømmer kjøkkenskuffen. Håper du har fått ut gørra di her så resten av dagen din blir bedre og at du kan unne noen å ha en fin start på dagen. Anonymous poster hash: 0a735...246 Beklager at jeg kommer her og forsurer den rosenrøde tråden deres og at jeg ikke gir deg noen godfølelse! Det gjør skikkelig vondt inne i hjertet mitt at jeg ikke passer inn her. Not. Om du tror at jeg er slik ovenfor barna eller sitter og mugner bort og hele dagen er ødelagt tar du feil igjen. Det er moro å se at hver gang noen er på andre siden av skalaen av "normalen" i en tråd her inne er det felles utfrysing som gjelder. Kosemose dere alle sammen i hele dag med hjerter og smilefjæs Anonymous poster hash: 7bde3...d12
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #33 Skrevet 16. februar 2014 Jeg er fyllesyk etter min første fest på 1 år, sovet 4 timer, opp med barna for mannen er syk med influensa og huset står på hode. Det øsregner ute, og barna er sure og trette for mannen la de for sent i går. flott du lever i en perfekt verden, jeg lever i en realistisk verden og er like glad for det. Noen ganger sender jeg en finger (velg en selv) til over positive mennesker som smører på for å virke lykkeligere enn de egentlig er. Tro du meg, kjenner flere, og samtlige av de håer rævva dager, men allikevel er alt såååååå perfekt! have a nice f... dayAnonymous poster hash: 7bde3...d12 Haha, jeg nøt denne, jeg! Flott skrevet og beskrevet, og de fleste kan vel kjenne seg igjen i følelsen? (Ment retorisk, ikke svar!)Dagens (kanskje årets) litterære verk på dib, dønn seriøst! Og la dama få fred, hun er hung over Anonymous poster hash: db02c...8db Jeg rødmer, takk skal du ha! Anonymous poster hash: 7bde3...d12 Hehe, gikk glipp av ironien, ser jeg jaja, får skylde på kuppelhue, håper jeg. Anonymous poster hash: 0a735...246 Ironi, hvor da? Anonymous poster hash: 7bde3...d12
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #34 Skrevet 16. februar 2014 Jeg er fyllesyk etter min første fest på 1 år, sovet 4 timer, opp med barna for mannen er syk med influensa og huset står på hode. Det øsregner ute, og barna er sure og trette for mannen la de for sent i går. flott du lever i en perfekt verden, jeg lever i en realistisk verden og er like glad for det. Noen ganger sender jeg en finger (velg en selv) til over positive mennesker som smører på for å virke lykkeligere enn de egentlig er. Tro du meg, kjenner flere, og samtlige av de håer rævva dager, men allikevel er alt såååååå perfekt! have a nice f... dayAnonymous poster hash: 7bde3...d12 Haha, jeg nøt denne, jeg! Flott skrevet og beskrevet, og de fleste kan vel kjenne seg igjen i følelsen? (Ment retorisk, ikke svar!)Dagens (kanskje årets) litterære verk på dib, dønn seriøst! Og la dama få fred, hun er hung over Anonymous poster hash: db02c...8db Jeg rødmer, takk skal du ha! Anonymous poster hash: 7bde3...d12 Hehe, gikk glipp av ironien, ser jeg jaja, får skylde på kuppelhue, håper jeg. Anonymous poster hash: 0a735...246 Ironi er en kunst å få til skriftlig, det krever mye av leseren, så det unngår jeg på dib. Jeg var dønn seriøs - som jeg også skrev, slik at det _ikke_ skulle kunne misforstås (trodde jeg, da). Anonymous poster hash: db02c...8db
skjotta Skrevet 16. februar 2014 #35 Skrevet 16. februar 2014 Her har jeg og ungene pappafri ;-) Han var på årets happening for ham i går/natt og ventes ikke hjem før utpå dagen. Jeg skal drive med klesvask. Været er ræva og jeg sender en liten takk til samboer som fikset tørketrommelen før han reiste i går! min hverdagslykke ;-)
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #36 Skrevet 16. februar 2014 Kan jeg spørre hvem snuppelure er da? En hamster? Anonymous poster hash: f1d64...e8f
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 16. februar 2014 Forfatter #37 Skrevet 16. februar 2014 Her har jeg og ungene pappafri ;-) Han var på årets happening for ham i går/natt og ventes ikke hjem før utpå dagen. Jeg skal drive med klesvask. Været er ræva og jeg sender en liten takk til samboer som fikset tørketrommelen før han reiste i går! min hverdagslykke ;-) Tørketrommel ja...det er en våt drøm...:-) sku gjeeerne hatt det kjenner jeg:-)
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 16. februar 2014 Forfatter #38 Skrevet 16. februar 2014 Kan jeg spørre hvem snuppelure er da? En hamster? Anonymous poster hash: f1d64...e8f Snuppelure...mini,junior,lille...kjært barn mange navn:-)
sug lut Skrevet 16. februar 2014 #39 Skrevet 16. februar 2014 Jeg er fyllesyk etter min første fest på 1 år, sovet 4 timer, opp med barna for mannen er syk med influensa og huset står på hode. Det øsregner ute, og barna er sure og trette for mannen la de for sent i går. flott du lever i en perfekt verden, jeg lever i en realistisk verden og er like glad for det. Noen ganger sender jeg en finger (velg en selv) til over positive mennesker som smører på for å virke lykkeligere enn de egentlig er. Tro du meg, kjenner flere, og samtlige av de håer rævva dager, men allikevel er alt såååååå perfekt! have a nice f... day Anonymous poster hash: 7bde3...d12 Det har aldri slått deg at selv man ikke kan velge hvordan man har det, så kan man velge hvordan man tar det? Og at det ikke handler om glansa hverdag, men om at optimistene lever bedre, og kanskje til og med lenger?
skjotta Skrevet 16. februar 2014 #40 Skrevet 16. februar 2014 Her har jeg og ungene pappafri ;-) Han var på årets happening for ham i går/natt og ventes ikke hjem før utpå dagen. Jeg skal drive med klesvask. Været er ræva og jeg sender en liten takk til samboer som fikset tørketrommelen før han reiste i går! min hverdagslykke ;-) Tørketrommel ja...det er en våt drøm...:-) sku gjeeerne hatt det kjenner jeg:-) jeg haaaaater å tørke klær inne.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #41 Skrevet 16. februar 2014 Aldri hørt snuppelure som kallenavn på en gutt, men er ikke gang må være den første. Anonymous poster hash: f1d64...e8f
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 16. februar 2014 Forfatter #42 Skrevet 16. februar 2014 Aldri hørt snuppelure som kallenavn på en gutt, men er ikke gang må være den første. Anonymous poster hash: f1d64...e8f Sant:-)
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #43 Skrevet 16. februar 2014 Jeg er fyllesyk etter min første fest på 1 år, sovet 4 timer, opp med barna for mannen er syk med influensa og huset står på hode. Det øsregner ute, og barna er sure og trette for mannen la de for sent i går. flott du lever i en perfekt verden, jeg lever i en realistisk verden og er like glad for det. Noen ganger sender jeg en finger (velg en selv) til over positive mennesker som smører på for å virke lykkeligere enn de egentlig er. Tro du meg, kjenner flere, og samtlige av de håer rævva dager, men allikevel er alt såååååå perfekt! have a nice f... dayAnonymous poster hash: 7bde3...d12 Det har aldri slått deg at selv man ikke kan velge hvordan man har det, så kan man velge hvordan man tar det? Og at det ikke handler om glansa hverdag, men om at optimistene lever bedre, og kanskje til og med lenger? Hahahaaa, jadda, fint det. Har jeg skrevet noe sted om at jeg ikke er optimistisk? Jeg skriver tilogmed over her at jeg er glad. Med ditt nick skulle en tro at du også ikke bare har superpositive sukkersøte dager du heller. Anonymous poster hash: 7bde3...d12
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #44 Skrevet 16. februar 2014 Pjuuuuuuuuuuuuk. Anonymous poster hash: 2f119...d36
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #45 Skrevet 16. februar 2014 Jeg er fyllesyk etter min første fest på 1 år, sovet 4 timer, opp med barna for mannen er syk med influensa og huset står på hode. Det øsregner ute, og barna er sure og trette for mannen la de for sent i går. flott du lever i en perfekt verden, jeg lever i en realistisk verden og er like glad for det. Noen ganger sender jeg en finger (velg en selv) til over positive mennesker som smører på for å virke lykkeligere enn de egentlig er. Tro du meg, kjenner flere, og samtlige av de håer rævva dager, men allikevel er alt såååååå perfekt! have a nice f... dayAnonymous poster hash: 7bde3...d12 Det har aldri slått deg at selv man ikke kan velge hvordan man har det, så kan man velge hvordan man tar det? Og at det ikke handler om glansa hverdag, men om at optimistene lever bedre, og kanskje til og med lenger? Mitt livsmotto: det viktigeste er ikke hvordan man har det, men hvordan man tar det! Anonymous poster hash: 257a6...4a0
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #46 Skrevet 16. februar 2014 Aldri hørt snuppelure som kallenavn på en gutt, men er ikke gang må være den første. Anonymous poster hash: f1d64...e8f Snuppelure er Rita-Linn må vite. Deres unevnelige datter. Anonymous poster hash: 2f119...d36
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #48 Skrevet 16. februar 2014 Jeg våknet i lillemann sin seng. Vi har tydeligvis byttet seng i natt... Sto opp, skrudde på barnetv og forsynte meg med en liten skål potetgull fra i går. Lillemann fikk litt å kose seg med også. Jeg hoppet til køys igjen og har surfet på padden og kost meg med potetegull og litt cola. Mannen ligger og snorker på soverommet. Nå må jeg skikkelig på do, så det er vel på tide å stå opp snart. Anonymous poster hash: ad35c...e69
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 16. februar 2014 Forfatter #49 Skrevet 16. februar 2014 Aldri hørt snuppelure som kallenavn på en gutt, men er ikke gang må være den første. Anonymous poster hash: f1d64...e8f Snuppelure er Rita-Linn må vite. Deres unevnelige datter. Anonymous poster hash: 2f119...d36 Festlig du
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #50 Skrevet 16. februar 2014 Kan jeg spørre hvem snuppelure er da? En hamster? Anonymous poster hash: f1d64...e8f Snuppelure...mini,junior,lille...kjært barn mange navn:-) Veldig spesielt å kalle gutten sin snuppelure. Du får passe bedre på fremover, så ikke du glipper mer 😉 Anonymous poster hash: 6eb4c...807
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå