Gå til innhold

i dag blir det en fantastisk dag:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og der har dere alle dib politiet med en eneste gang. Ventet på dere! Slapp helt av , pust med nesa, Perfect Girls! Barna er i de bestes hender. "fyllesyk" med skallebank, full enda, neeei. Var planen at mannen ble syk i natt, neeei, skulle jeg stått opp nå, neeei, har barna en sur mor nå, neeeei. Jeg har dusjet og lekt med minsten i vannet, mellomste spiller på mobilen og eldste hr hatt supermorgensang. Så trekk tilbake bekymringsmeldinger til bv, ta å rett på den rosa pysjen og spis lavkarbofrukosten deres med god samvittighet. Denne bitchen er bare ikke i humør for,voksne mennesker som tror at bare deres liv er perfekt. Mitt liv er perfekt slik det er, men jeg hr heller ingen behov for å smøre det inn i sukker spinn og hjerter!

Anonymous poster hash: 7bde3...d12

Men hvorfor så sur?

Vi kan bare respondere ut fra hva du skriver, og basert på det var du sur, dårlig og utrolig gretten - et inntrykk som forsåvidt ikke endret seg med ditt neste innlegg.

Hvorfor så provosert over at noen deler sine små hverdagslykkeøyeblikk? Det er da mye hyggelige å lese om det enn fyllesyke småbarnsmødre? Selv om de også selvsagt kan dele sin frustrasjon så gir det ikke samme godfølelse.

Her er det lite rosa pysj og lavkarbo, men nå skal jeg få smoothie av datteren min som jeg skal kose meg med mens lille tømmer kjøkkenskuffen.

Håper du har fått ut gørra di her så resten av dagen din blir bedre og at du kan unne noen å ha en fin start på dagen.

Anonymous poster hash: 0a735...246

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg ligger fortsatt i senga med et barn ved siden av meg. Det andre har ovenattingsgjest og de sitter og ser på netflix nå. Planen for dagen er å ikke gjøre noe spesielt utenom å pakke for hyttetur imorgen og rydde og vaske litt her siden jeg er bortreist resten av ferien og må hoppe over vaskedamen den uka. Og så tenker jeg at jeg prøver det nye vaffeljernet mitt :)

Hvilken film skal du se på kino? :)

Gratulerer med hus kelly, så moro :)

Endret av Mandala
Skrevet

Jeg er fyllesyk etter min første fest på 1 år, sovet 4 timer, opp med barna for mannen er syk med influensa og huset står på hode. Det øsregner ute, og barna er sure og trette for mannen la de for sent i går.

flott du lever i en perfekt verden, jeg lever i en realistisk verden og er like glad for det. Noen ganger sender jeg en finger (velg en selv) til over positive mennesker som smører på for å virke lykkeligere enn de egentlig er. Tro du meg, kjenner flere, og samtlige av de håer rævva dager, men allikevel er alt såååååå perfekt!

have a nice f... dayAnonymous poster hash: 7bde3...d12

Haha, jeg nøt denne, jeg! Flott skrevet og beskrevet, og de fleste kan vel kjenne seg igjen i følelsen? (Ment retorisk, ikke svar!)

Dagens (kanskje årets) litterære verk på dib, dønn seriøst!

Og la dama få fred, hun er hung over :DAnonymous poster hash: db02c...8db

Jeg rødmer, takk skal du ha! ;)

Skrevet

Jeg ligger fortsatt i senga med et barn ved siden av meg. Det andre har ovenattingsgjest og de sitter og ser på netflix nå. Planen for dagen er å ikke gjøre noe spesielt utenom å pakke for hyttetur imorgen og rydde og vaske litt her siden jeg er bortreist resten av ferien og må hoppe over vaskedamen den uka. Og så tenker jeg at jeg prøver det nye vaffeljernet mitt :)

Hvilken film skal du se på kino? :)

Gratulerer med hus kelly, så moro :)

Karsten og petra på vinterferie:-)

Skrevet

Jeg er fyllesyk etter min første fest på 1 år, sovet 4 timer, opp med barna for mannen er syk med influensa og huset står på hode. Det øsregner ute, og barna er sure og trette for mannen la de for sent i går.

flott du lever i en perfekt verden, jeg lever i en realistisk verden og er like glad for det. Noen ganger sender jeg en finger (velg en selv) til over positive mennesker som smører på for å virke lykkeligere enn de egentlig er. Tro du meg, kjenner flere, og samtlige av de håer rævva dager, men allikevel er alt såååååå perfekt!

Haha, jeg nøt denne, jeg! Flott skrevet og beskrevet, og de fleste kan vel kjenne seg igjen i følelsen? (Ment retorisk, ikke svar!)

Hehe, gikk glipp av ironien, ser jeg :D jaja, får skylde på kuppelhue, håper jeg.

Skrevet

Du, og mange andre, burde lese det innlegget som florerer rundt på facebook.

Hva med å bruke ordet egentid, isteden for barnefri?? Hadde du syntes det var så koselig om mannen din sa at han hadde "Konefri"? Og, for barn kan det faktisk være sårt å høre at man trenger BARNEFRI for å kose seg og slappe av. En liten tankevekker!!

Anonymous poster hash: e3a65...ec7

Er barna dine inne på DIB? Det er ikke vanlig praksis altså..

Anonymous poster hash: 57e51...25d

Skrevet

Og der har dere alle dib politiet med en eneste gang. Ventet på dere! Slapp helt av , pust med nesa, Perfect Girls! Barna er i de bestes hender. "fyllesyk" med skallebank, full enda, neeei. Var planen at mannen ble syk i natt, neeei, skulle jeg stått opp nå, neeei, har barna en sur mor nå, neeeei. Jeg har dusjet og lekt med minsten i vannet, mellomste spiller på mobilen og eldste hr hatt supermorgensang. Så trekk tilbake bekymringsmeldinger til bv, ta å rett på den rosa pysjen og spis lavkarbofrukosten deres med god samvittighet. Denne bitchen er bare ikke i humør for,voksne mennesker som tror at bare deres liv er perfekt. Mitt liv er perfekt slik det er, men jeg hr heller ingen behov for å smøre det inn i sukker spinn og hjerter!Anonymous poster hash: 7bde3...d12

Men hvorfor så sur?

Vi kan bare respondere ut fra hva du skriver, og basert på det var du sur, dårlig og utrolig gretten - et inntrykk som forsåvidt ikke endret seg med ditt neste innlegg.

Hvorfor så provosert over at noen deler sine små hverdagslykkeøyeblikk? Det er da mye hyggelige å lese om det enn fyllesyke småbarnsmødre? Selv om de også selvsagt kan dele sin frustrasjon så gir det ikke samme godfølelse.

Her er det lite rosa pysj og lavkarbo, men nå skal jeg få smoothie av datteren min som jeg skal kose meg med mens lille tømmer kjøkkenskuffen.

Håper du har fått ut gørra di her så resten av dagen din blir bedre og at du kan unne noen å ha en fin start på dagen. Anonymous poster hash: 0a735...246

Beklager at jeg kommer her og forsurer den rosenrøde tråden deres og at jeg ikke gir deg noen godfølelse! Det gjør skikkelig vondt inne i hjertet mitt at jeg ikke passer inn her. Not. Om du tror at jeg er slik ovenfor barna eller sitter og mugner bort og hele dagen er ødelagt tar du feil igjen. Det er moro å se at hver gang noen er på andre siden av skalaen av "normalen" i en tråd her inne er det felles utfrysing som gjelder.

Kosemose dere alle sammen i hele dag med hjerter og smilefjæs

Skrevet

Jeg rødmer, takk skal du ha! ;)Anonymous poster hash: 7bde3...d12

Hehe, gikk glipp av ironien, ser jeg :D jaja, får skylde på kuppelhue, håper jeg. Anonymous poster hash: 0a735...246

Ironi, hvor da?

Skrevet

Hehe, gikk glipp av ironien, ser jeg :D jaja, får skylde på kuppelhue, håper jeg.

Ironi er en kunst å få til skriftlig, det krever mye av leseren, så det unngår jeg på dib.

Jeg var dønn seriøs - som jeg også skrev, slik at det _ikke_ skulle kunne misforstås (trodde jeg, da).

Anonymous poster hash: db02c...8db

Skrevet

Her har jeg og ungene pappafri ;-)

Han var på årets happening for ham i går/natt og ventes ikke hjem før utpå dagen. Jeg skal drive med klesvask. Været er ræva og jeg sender en liten takk til samboer som fikset tørketrommelen før han reiste i går!

min hverdagslykke ;-)

Skrevet

Kan jeg spørre hvem snuppelure er da? En hamster? :D

Anonymous poster hash: f1d64...e8f

Skrevet

Han var på årets happening for ham i går/natt og ventes ikke hjem før utpå dagen. Jeg skal drive med klesvask. Været er ræva og jeg sender en liten takk til samboer som fikset tørketrommelen før han reiste i går!

min hverdagslykke ;-)

Tørketrommel ja...det er en våt drøm...:-) sku gjeeerne hatt det kjenner jeg:-)

Skrevet

Kan jeg spørre hvem snuppelure er da? En hamster? :DAnonymous poster hash: f1d64...e8f

Snuppelure...mini,junior,lille...kjært barn mange navn:-)

Skrevet

have a nice f... day

Det har aldri slått deg at selv man ikke kan velge hvordan man har det, så kan man velge hvordan man tar det? Og at det ikke handler om glansa hverdag, men om at optimistene lever bedre, og kanskje til og med lenger?

Skrevet

min hverdagslykke ;-)

Tørketrommel ja...det er en våt drøm...:-) sku gjeeerne hatt det kjenner jeg:-)

jeg haaaaater å tørke klær inne.

Skrevet

Aldri hørt snuppelure som kallenavn på en gutt, men er ikke gang må være den første. :)

Anonymous poster hash: f1d64...e8f

Skrevet

Aldri hørt snuppelure som kallenavn på en gutt, men er ikke gang må være den første. :)Anonymous poster hash: f1d64...e8f

Sant:-)

Skrevet

Det har aldri slått deg at selv man ikke kan velge hvordan man har det, så kan man velge hvordan man tar det? Og at det ikke handler om glansa hverdag, men om at optimistene lever bedre, og kanskje til og med lenger?

Hahahaaa, jadda, fint det. Har jeg skrevet noe sted om at jeg ikke er optimistisk? Jeg skriver tilogmed over her at jeg er glad. Med ditt nick skulle en tro at du også ikke bare har superpositive sukkersøte dager du heller.

Skrevet

Pjuuuuuuuuuuuuk.

Anonymous poster hash: 2f119...d36

Skrevet

Mitt livsmotto: det viktigeste er ikke hvordan man har det, men hvordan man tar det!

Anonymous poster hash: 257a6...4a0

Skrevet

Aldri hørt snuppelure som kallenavn på en gutt, men er ikke gang må være den første. :)Anonymous poster hash: f1d64...e8f

Snuppelure er Rita-Linn må vite. Deres unevnelige datter.

Anonymous poster hash: 2f119...d36

Skrevet

Jeg våknet i lillemann sin seng. Vi har tydeligvis byttet seng i natt...

Sto opp, skrudde på barnetv og forsynte meg med en liten skål potetgull fra i går. Lillemann fikk litt å kose seg med også. Jeg hoppet til køys igjen og har surfet på padden og kost meg med potetegull og litt cola. Mannen ligger og snorker på soverommet. Nå må jeg skikkelig på do, så det er vel på tide å stå opp snart.

Anonymous poster hash: ad35c...e69

Skrevet

Snuppelure er Rita-Linn må vite. Deres unevnelige datter. Anonymous poster hash: 2f119...d36

Festlig du

Skrevet

Kan jeg spørre hvem snuppelure er da? En hamster? :DAnonymous poster hash: f1d64...e8f

Snuppelure...mini,junior,lille...kjært barn mange navn:-)

Veldig spesielt å kalle gutten sin snuppelure. Du får passe bedre på fremover, så ikke du glipper mer 😉

Anonymous poster hash: 6eb4c...807

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...