Gå til innhold

SEPTEMBER 2014 baby


Lovise83

Anbefalte innlegg

14+1 dag og ligger i senga på gjesterommet hos svigers som et slakt.

Skikkelig sliten :s

Jeg prøver og lade opp batteriene til min kjære og jeg skal på ishockeykamp om noen timer. Den evinnelige tissetrangen på nettene 1-3 ganger ødelegger hele søvnen min. Får jo ikke sove etterpå grr.

Satser på at det går seg til senest 15+0

I alle fall veldig veldig snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva tenker dere om jordmor eller lege? Har vært hos lege 2 ganger (er 12+3).. Hørt mye positivt om å gå til jordmor, men er veldig usikker ;)

 

Anonymous poster hash: 79248...2a8

Dropper jordmor da jeg ikke ser nødvendigheten.

Holder meg til fastlege, og sykehus :)

Var greit ved første svangerskap, men ser ikke vitsen mere nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir med her nå, jeg :-) 12+4. Merker formen er bedre, men sliter med sure oppstøt, ikke som det brenner, men som om det ligger kvalme i halsen/nedre munn..veldig ubehagelig :-/

Noen som har noen tips? Jeg synes Galviscon hjelper, men har ikke lyst til å bruke det hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å være over 1 trim!! Endelig er kvalmen nesten borte og puppene er litt mer behagelige å legge seg på ....😉!! Ikke oppblåst lenger heller!!! Hiiiiihaaaa!! Og bittelille vokser og det er masse liv, kjenner små saker fra tid til annen💗. Pernille jeg bruker Novaluzid.. Det går jo for det samme, Noe må en jo ha for ikke å brenne opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 13+1 nå, men forsatt kvalm. Er det vanlig? Kjempe lei!!

 

Anonymous poster hash: bff8a...56c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ganske vanlig ja.... Noen er mer el mindre kvalme i hele svskapet. Jeg er i dag 13 uker og brekker meg ikke lenger, men blir veldig uvel på kvelden fremdeles. Krysser fingre for at det blir bedre for deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13+0 i morgen :) Fortsatt veldig kvalm og mange lukter jeg virkelig ikke takler..

Tungt å være på jobb alene en hel dag med denne kvalmen, men satser på at den bedrer seg snart.. Jeg spydde i 9 mnd med gutta mine, så forundrer meg ikke om jeg gjør det denne gangen og :)

Men veldig godt å komme over i 2.trimester.. Nå puster jeg letta ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 uker her også og fortsatt kvalm. Sist gang forsvant det ikke før uke 20, så håper virkelig det slipper taket litt før denne gang! Men vi holder ut jenter, er jo beste premien vi har i vente i september <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig med kvalme... Her kom den jo aldri ordentlig, og nå kjenner jeg meg kun smådårlig om jeg har spist usunt (og det er jo ikke så rart).

 

13 uker idag! Det er en milesten for meg, siden jeg har hørt om så mange som mistet mellom uke 12-13. Nå tror jeg at jeg kan slappe litt mer av! Vi drar hjem til bygda for å fortelle nyheten til hele familien på fredag. Grugleder meg til å se svigers sin reaksjon, men tror alle andre utelukkende kommer til å bli veldig glade! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fremdeles veldig kvalm, jeg også.. Men nå tror jeg at jeg har en slags magesjau i tillegg, er veldig oppblåst, mageknip, forstoppelse.. Håper virkelig ikke dette er en del av 2.trimester for så dårlig har jeg ikke vært hittil :-/ noen andre som har merker at kvalmen er blitt verre ved uke 12/13?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 uker her også og fortsatt kvalm. Sist gang forsvant det ikke før uke 20, så håper virkelig det slipper taket litt før denne gang! Men vi holder ut jenter, er jo beste premien vi har i vente i september <3

Mm :) Er sånn jeg tenker også, for å holde motet oppe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan vist bli med her jeg i dag. Skulle egentlig ikke inn hit før i morgen, men legen satt meg en dag frem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååååå fortvilet! Skulle vært hos jordmor sist uke så ble hun syk så fikk jeg ny time tirsdagen så ringer ho p sier ho er syk. Så ringer ho i går å sier jeg skal komme kl 9 i dag så ringer ho igjen nå å er syk igjen!!!!!!! Får aldri hørt hjertelyden jeg;(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan vist bli med her jeg i dag. Skulle egentlig ikke inn hit før i morgen, men legen satt meg en dag frem :)

Hjertelig velkommen skal du være :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååååå fortvilet! Skulle vært hos jordmor sist uke så ble hun syk så fikk jeg ny time tirsdagen så ringer ho p sier ho er syk. Så ringer ho i går å sier jeg skal komme kl 9 i dag så ringer ho igjen nå å er syk igjen!!!!!!! Får aldri hørt hjertelyden jeg;(

Det var da svært til sykdom på henne da.

Kjønner du blir fortvilet.

Krysser for at det måtte bli din tur til, og få høre fosterlyd veldig snart!

Niks mer avlysninger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En stund siden jeg har vært her inne nå! Har vært litt travelt i det siste..

 

Jeg kan også hive meg på kvalmebølgen..spydde nå i kveld..blæææ..spyr heldigvis ikke så ofte..er mest kvalm om ettermiddagen og kvelden..

 

Noen som fortsatt er trøtte?? Jeg er fortsatt utslått..på mandag la jeg meg halv 7 for å sove middag..fant ut at jeg bare kunne bli i sengen..sto opp 22 for å pusse tenner også sov jeg til halv 7 dagen etter..12 timer!! Min mann har ikke akkurat en sosial kone for tiden..

 

Ellers er jeg 13+2 idag og har fått en liten mage nå ❤️ Koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12+3 i dag!!!:) er fortsatt veldig trøtt, men men... har ul den 17, gleder meg utrolig mye..! Håper alt står bra til, er jtrolig spent,. Jordmor fant hjerterytmen iuke 10, og den var sterk og fin. Så håper bare alt fortsatt er bra!!

 

Hvordan er det med soving på magen? Jeg sover best på magen, men er så redd for å mose og knuse knerten.. hehe... mye rare tanker.. og jeg drømmer sinnsykt mye!! Og stort sett alle drømmene ender med noe tissing, så våkner jeg av atte det følses ut som om blære sprekker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da flytter jeg visst plutselig inn hit etter ul idag, ble flyttet til 12+4. Knøttet hadde det bra, og alt så bra ut! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På min svskaps app er ikke 2 trimester før i uke 15.... Ja ja... Det blåser vi i !! 😉.

Hvordan er det med magen jenter? Den kryper vel oppover hos dere også nå. Jeg må kneppe opp jeansen når jeg sitter..., men ingen mammaklær innkjøp riktig enda!! Og kjenner dere noe liv, små dult? Har kjennt dette en stund, men ikke hver dag! Den fineste følelsen💗!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...